Ai uitat parola?


  • aaresis

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1.9DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut AConstantin35.Cum ai rezolvat?
  • AConstantin35

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am inlocuit modulul ABS. Acum totul e functional.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
E cineva în piatra neamț care se pricepe la reparat un CIM?
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Va rog mult poate îmi spune și mie un coleg dacă CIM-ul mi-e stricat (astra h 2005,diesek, z17dtl, 59 KW) , ținând cont ca am următoarele probleme:
1)in urma reglării direcției și geometriei, îmi apare câteodată în bord martorul galben cu esp-ul (mașinuța care patinează). După o ora, alteori o zi sau 2, nu e un termen fix, dispare. Apoi apare din nou după un timp (la fel o ora, o zi, etc). Deci apare și dispare.
Am șters eroarea din diagnoza de câteva ori, am făcut și recalibrare unghi senzor volan, dar martorul galben îmi reapare în bord.
2) cu motorul pornit la relanti, câteodată turometrul nu sta acolo sub 1000 rpm, ci e pe 0 aproape. Nu e mort, dacă accelerez se ridica, urca acul, insa pleacă de la 0 și nu de unde trebuie. Asta mi se întâmplă de câteva ori pe an, nu des.
3) claxonul uneori nu merge câteva zile din senin, ca apoi sa-și revină singur. Însă nu se aude prea bine și asa tare cum ar trebui, aici poate ar trebui sa vad dacă nu are claxonul ceva de când merge, când nu merge.
Întreb aici pt ca la mine în oraș nu am găsit un mecanic competent pe Opel, și nu as vrea sa dau o grămadă de bani pe CIM sa îl schimb, și de fapt sa fie altceva. Multumesc!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica daca merge claxonul cu luminile aprinse, daca ai comenzi pe volan, verifica daca merg. Din descrierea ta nu pare a fi CIM-ul, dar trebuie verificat.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Claxonul, atunci când nu functioneaza, nu merge nici cu luminile aprinse nici stinse,iar comenzi pe volan nu am.
Ca ar fi CIM-ul mi-a spus la diagnoza, când a văzut ca în urma recalibrarii senzorului unghi volan (era eroare la diagnoza) și a ștergerii erorii de mai multe ori, martorul galben cu esp tot apărea în bord.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ce cod de eroare aveai?
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai țin minte exact, cerea oricum sa recalibreze senzorul unghi volan
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daca diferenta este mai mare de 5 grade nu se poate calibra. Este posibil ca cei cate au reglat geometria sa fi gresit ceva.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sa încerc sa mai fac odată geometria? Și ce sa le spun acolo, la ce sa fie atenți?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sa le spui ce s-a intamplat. Volanul sta la drept? Nu ma pricep la reglat geometria rotilor.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Volanul nu sta drept, dar nu a stat niciodată. E un pic înclinat în stânga.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
De acolo trebuie plecat. Sa puna volanul la drept si dupa aceea sa regleze geometria. Ideal ar fi sa verifice cu testerul cat este diferenta la unghi.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc de ajutor, sper sa se rezolve, o sa mai fac odată geometria.
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
svasile am rezolvat, am făcut din nou geometria, a îndreptat volanul, apoi am recalibrat sensorul unghi volan.
Multumesc de ajutor!
Acum am eroarea P 0234- boost pressure regulation positive deviations.
Am fost la mai mulți mecanici am curatat senzorul de presiune, dar nici o schimbare. Pe forumuri am văzut eroarea asta, dar cu Positive deviations, nu negativ
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat!
Legat de eroare, vad ca tot povitiva este si la tine deviatia. Problema este pe circuitul de aer, trebuie verificat circuitul de vacum, turbina, interculer, furtunurile de aer, egr, galerie de admisie,... Lucrurile sunt mai complicate aici si trebuie verificat cu atentie totul nu doar senzorul de presiune care are rolul sa citeasca presiunea.
Vezi si clipul:
https://www.google.com/url?s...WxrN8ZFOD4xbU2nov
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Asa e, am curatat traseul dintre turbina și admisie, și am scăpat și de aceasta problema. Multumesc!
  • sov

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dar, problemele nu se termina niciodată. 🙂
E posibil sa fie de la cim faptul ca radioul ( cd 30) pornește singur câteodată când nu sint în mașină și îmi consuma bateria? Sau nu are treaba cu CIM-ul? Am văzut pe net mai multe idei, ba sa se lase un cd în radio, ba ca e defect nu știu ce pe la casetofon... cert e ca mi-a mâncat 2 baterii de-a lungul timpului, și cu cd băgat și fără.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Curata mufa mare de la CIM cu spray de contact, poate ai noroc si scapi.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,900
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Baga un CD in el.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata