Ai uitat parola?


  • amr84

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica termostatul. Daca opresti caldura mai curge pe la robinet? Daca scoti si furtunul de vacuum de la robinet, tot mai curge?


dar de unde curge exact? pe langa robinet si furtune sau din robinet?

Vezi si: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1440246
  • Alex89alex

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
robinetul are 2 gaurele in parti,prin ele curge apa,rob se afla in spatele motorului,ai acces la el decat pe sub masina,si mai are si un furtunas albastru in capul lui care tranverseaza prin spatele motorului pana in zona din dreapta(din poza ta)cele albastre de langa relee...Am demontat azi robinetul si nu era infundat,era deskis,nu`mi dau seama dc curgea apa prin el...
  • amr84

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ai incercat cu furtunul de vacuum scos?

stiu cat de greu este cu robiletul ala. eu am avut ptobleme cu T-ul de langa el. foarte dificil. d-0aia ti-am aratat furtunul de sus, ca sa nu fi nevoit sa te bagi sub el.

robinetul prezinta fisuri?
  • Alex89alex

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
nu am incercat cu furtunul scos pentru ca l`am demontat ieri si azi e vremea cam urata...deci pierd apa prin gaura marcata cu rosu(poza 1) cat si pe partea cealalta,are 2 gaurele..iar din capul lui pleaca un furtun albastru subtire de vacuum care duce in partea dreapta a motorului langa relee(poza 2)! robinetul vad ca e deskis,trece aerul prin el,nu are nici o fisura..a mai avut cineva probleme cu el? banuiesc ca acesta se inchide cand dai de la rece pe cald sa blocheze apa in radiatorul de caldura?o sa incerc sa intreb la un service daca mai e buna piesa sau e stricata..
  • Enai

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra x14xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit pe aici si nu am gasit nimic care sa se asemene cu urmatoarea mea problema:

Acum 2-3 luni, am schimbat termostatul (blocat pe deschis). Toate bune si frumoase, se deschidea la 95grade si se inchidea la 90.
Acum cateva zile a inceput distractia...cand ajunge acul de la temperatura intre 90 si 95 pornesc ventilatoarele la viteza maxima si nu se mai opresc ( nici in mers ). Nici nu creste temperatura, dar nici nu scade. Inainte, ventilatoarele porneau undeva la 100 grade....acum la 92-93. Antigel are, caldura baga, radiatorul este fierbinte...nu`mi imaginez ce poate fi...

Sugestii?
  • giulio108

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra x14xe din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ! Am un Opel tigra 1.4 16v si de ceva vreme nu mai porneste ventilatorul,am schimbat si termocupla si tot degeaba,când fac scurt intre firele de la termocupla porneste ventilatorul,temperatura apei trece de rosu 110-120 grade si ventilatorul tot nu porneste,am desfăcut capacul vasului de expansiune si apa nu fierbe,si totusi in bord arata 120 grade .oare de la ce e marea dilema sau problema?! Cine ma poate ajuta cu ceva răspunsuri?! Cu respect iulian
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,565
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ai AC?
Pe radiator ai 1 termocupla sau 2? Cate terminale are termocupla despre care vorbesti?
La modul general, ar trebui verificat mai intai termostatul (gasesti aici, pe forum), sa nu fie blocat pe inchis. Daca nu e blocat pe inchis, atunci se poate suspecta sonda termometrica (de temperatura a lichidului de racire), termometrul din bord si/sau termocupla(desi noua, se poate intampla sa nu functioneze corect)...
  • giulio108

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra x14xe din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am ac.pe radiator am o singura termocupla cu doua fire,este noua ,am probato pe alta masina si functioneaza,am mers si fără termostat si cam tot aia e,la drum întins nu indica mai mult de 90-95 grade fără termostat,iar in oras,sau lăsată la relanti trece acul de rosu..acum câteva zile am pus termostat nou,si am schimbat si senzorul ala de pe lângă termostat,si acum îmi indica 105-110 grade in afara,ventilatorul tot nu porneste,iar antigelul nu fierbe si un da afara,ca am lăsat motorul pornit si am desfăcut capacul vasului de expansiune si nu se ridica nivelul antiglului,nu borboloseste,nu face spuma,acolo pare in regula
  • 787DAN

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am si o problema cu racirea. Din cele doua ventilatoare nu-mi mai porneste decat unul. Am pus ventilatorul pe direct si porneste. Care sa fie problema? Multumesc!
  • amr84

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cu AC pornit merge doar unul?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Un radiator e pentru răcire antigel iar altul pentru răcirea freonului din sistemul de aer condiționat. Nu e musai sa pornească simultan. Fiecare cu treaba lui.
  • 787DAN

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
amr84 a scris:Cu AC pornit merge doar unul?
Si cu Ac pornit merge tot unul.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
După părerea mea e cam greu sa surprinzi momentul în care cele doua ventilatoare sunt pornite în același timp. Sunt doua condiții necesar a fi indeplinite: temperatura lichidului de racire a motorului sa fie chiar la punctul de declanșare a ventilatorului iar AC-ul în functiune și ventilatorul aferent radiatorului de AC sa pornească și el. Niciunul dintre cele doua ventilatoare nu funcționează încontinuu ci doar când sezorii de temperatura le da comanda. Așadar trebuie sa surprinzi momentul. Dar e suficient și sa le vezi pornite separat 😃... Din ce am citit la aceasta secțiune a forumului, la Tigra motorul funcționează cu un regim termic ridicat așa ca ventilatorul de racire "pleaca" și el mai sus decât la Corsa, Astra, Agila, etc. Se face cald afară, o sa-l auzi și o sa-l vezi tot mai frecvent. Pe cel de AC l-ai văzut deja ca merge. Celălalt spune singur dacă e defect ca n-ai cum sa mergi cu masina fără o răcire adecvată. Ai indicator de temperatura în bord. Când e frig poate sa fie suficienta trecerea lichidului prin radiator (fără sa pornească ventilatorul) dar vara fără ventilator nu ajungi departe. Asta, așa, ca discuție la modul general... La tine sper ca nu e cazul sa vorbim de defectiuni! Bafta!
  • 787DAN

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat ambele termocuple, am schimbat releele, termostatul functioneaza. Am schimbat siguranta care era arsa. Concluzie: unul din ventilatoare sta pornit nonstop(cu contactul pus).
  • amr84

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cand porneste ventilatorul de AC, trebuie sa porneasca si celalalt de racire, asa stiu. Daca AC nu este pornit, atunci ventilatorul de racire pleaca pe la 97-98 de grade pe prima treapta si raceste pana la aproximativ 93-94 de grade (termostatul de Tigra deschide la 92 grade). Treapra a doua (ventilatorul de racire la viteza mare) pleaca la peste 100 de grade, nu mai retin exact.

Daca faca AC pornit, pleaca ventilatoarele cand pui contactul, clar nu-i ceva normal acolo, ori un scurt care da plus la ventilatoare pe contact, ori daca masina ai cumparato recent, sa nu fi fost puse intentionat asa ca sa nu aive probleme cu racirea.

Daca motorul este rece si dai drumul la AC in cateva secunde trebuie sa porneasca ambele ventilatoare. Daca porneste doar unul, si care nu se opreste din cand in cand, posibil sa fie ceva modificat pe acolo.
  • catalin_delmar

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
O problemutza am shi eu......pe la 86-88 gr imi cupleaza termocupla de la AC....iar motorul nu mai atinge temperatura optima de functionare....are cineva idee ce senzor o actioneaza si pe unde este amplasat?
Sper sa am loc sa ajung la el....k m-am tot uitat dar nu am vazut nim....nici macar firele ce ies din termocupla....
  • catalin_delmar

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
Problema mea este k imi porneshte termocupla de la AC pe la temp de 86-88 gr shi nu imi mai atinge 90 gr pe vremea asta.
Are cineva idee unde se afla senzorul? Nu am urcat-o pe rampa...iae de deasupra nu se vad firele ce duc la senzor.... O fi ushor de schimbat sau trebuie sa o duc la doctor....?
  • amr84

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca te referi la termocuple, atunci alea sunt situate pe radiator in partea stanga cum te uiti la masina (adica in partea dreapta a masinii), undeva pe laterar. Nu mai stiu exact cu ce cheie se desurubeaza/insurubeaza, dar te descurci, oricum este una mai mare. De putut se poate face si de catre tine (eu am schimbat radiatorul singur in parcare), dar este ceva de munca. Eu am lucrat numai pe sus, nu aveam posibilitate atunci sa o ridic sus pe ceva. Nu stiu sa-ti spun daca le poti schimba fara sa dai radiatorul jos, eu pentru ca am schimbat radiatorul, am infiletat termocuplele in radiator afara, inainte de al monta pe masina.

Spor!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata