Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
intra un furtun undeva intre filtru de aer si carburator, sau chiar in talpa carburatorului, si vine din plamanul instalatiei, pe acest furtun este un surub de plastic care se poate regla cu un imbus sau la mana(mai sigur), asa poti regla debitul de gaz

plamanul este o chestie rotunda in care intra conductele de la butelie si iese furtunul de alimentare cu gaz al carburatorului
pe plaman trebuie sa fie un surub mai greu vizibil care care poate fi strans/ destrans cu un imbus de 4-5-6, de aici se regleaza presiunea de pe furtunul cu surub parca
incearca sa umbli doar la debit, la celalalt surub lasa pe altii care se pricep
Skip ads

  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aham dap am vazut am alea Smile merci ma uit acum sper sa mearga Smile merci mult !
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine te duci la cineva cu analizor de gaze, dai 10-20 ron, da scoti banii la consum. Asa daca dai debit... o sa creasca consumul.
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aham..mah nush ce are dar pana acum mergea o sa dau putzin la ala si dak tot nu mere il dau inapoi si vad yo..dar faza e ca maine plec la mare:P si sper sa o fac azi Smile
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cristi_C a scris:Mai bine te duci la cineva cu analizor de gaze, dai 10-20 ron, da scoti banii la consum. Asa daca dai debit... o sa creasca consumul.




din experienta spun ca la carburatie nu iese dupa analizor, doar decat consum mare si poluare redusa cica
cel mai bine mi-am reglat singur instalatia(ile), prima oara a consumat mai mult, apoi mai putin si tot asa
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai atunci poate cand o sa vin in buc facem o intrunire si Smile deocamdata sper s o rezolv. merci
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu am secventiala pe a mea. Deocamdata mere impecabil. Very Happy
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Fratilor problema mare ! Deci pornesc motoru sta la relantiu pe gas iar cand plec de pe loc pierde putere decelereaza cand yo accelerez si dak ii dau mai tare moare motoru! Mi-a zis cineva ca e de la bujii nu fac aprinderea bine si daia moare , voi ce ziceti :-s
Skip ads

  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vulturul_fly a scris:Fratilor problema mare ! Deci pornesc motoru sta la relantiu pe gas iar cand plec de pe loc pierde putere decelereaza cand yo accelerez si dak ii dau mai tare moare motoru! Mi-a zis cineva ca e de la bujii nu fac aprinderea bine si daia moare , voi ce ziceti :-s

la relanti, dupa c instalatia e reglata trebuie sa accelerezi in gol si sa nu existe timp mort intre apasarea pedalei de acceleratie si raspunsul motorului. cam asa se poate verifica daca merge sau nu la instalatiile mai simple. s-ar putea ca membrana de gpl din electrovalva sa se fi uzat si trebuie reglat debitul de la surubul de pe furtun, cum mai spunea cineva pe aici. de la suruburile de pe electrovalvase face reglajul fin, adica de ralanti.se va regla numai din surubul ala rotund care se invarte usor cu mana, nu de la cel hexagonal.
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aham..pai faza cu accelerarea de zici u e cursiva adik nu exista spatiu intre ce apas yo si de cand incepe sa accelereze..iar de la robinetul ala de debit de pe furtun am miscat si nu e nici o diferentza
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu se simte diferenta la ralanti, doar in mers
s-ar putea sa fie o problema cu aprinderea, cu condensatorul de pe delco, daca masina e pe carburatie
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dap masina e pe carburatie..nush am zis sa fac maine sa desfac toate bujiile si de pe capacul de delco si sa le curatz bine si sa fac si legaturile calumea ca nu prea sunt calumea si dak nu merge..e cam nashpa
Skip ads

  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
daca tot nu reusesti, du-te la firma care a montat instalatia si esti mai sigur.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vulturul_fly a scris:Fratilor problema mare ! Deci pornesc motoru sta la relantiu pe gas iar cand plec de pe loc pierde putere decelereaza cand yo accelerez si dak ii dau mai tare moare motoru! Mi-a zis cineva ca e de la bujii nu fac aprinderea bine si daia moare , voi ce ziceti :-s



prea mult debit si se inneaca cu gazul mai strange surubul (cel care merge la mana)
cred ca i-ai dat drumul la gaz prea mult
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mi-am facutooooooosa mearga am umblat la filtru de aer..are acolo o chestie care trebuia astupata si acum merge nu era de la gas Wink)Smile oricum merge ca naiba acum pt ca am umblat yo la el..dar..pana ma duc in service merge:)
  • oprea catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 2000 cmc 16 valva 136 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu am un vectra b cu motor de 2000 cmc 16 v si 137 cp, am pus instalatie de gaz marinni de aproape 2 ani. am parcurs cam 30.000 km. de 2 ani am rezervorul de benzina full.nu mai stiu ce e aia benzina.o mai trec din cind in cind pe benzina sa vad daca mai functioneaza.sunt foarte multumit de gaz. am avut si pe dacie si pe un vectra a c 16 nz. dca instalatia este montata corect nu ai probleme si ca economie merita. acum gazul este 1,55 lei
  • vulturul_fly

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat

imi ziceti si mie ce inseamna suruburile alea 2 ca sa pot sa imi reglez si yo gasu calumea Smile si dak ati putea sa imi spuneti si cum Smile adik.. cat aer cat gas..cat debit ca nu mai am putere deloc la masina Smile ms
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cristian_wushu a scris:Nu-ti pune gaz!
1. Motorul se uzeaza mai repede!
2. Pierzi din puterea masinii.
3. La 10.000 pe an nu merita
4. Umbli cu bomba in portbagaj!

Dupa parerea mea gazul merita numai pe taxi!

@juristu: sa stii ca nu prea am intalnit persoane care sa caute masini cu gaz (de obicei masini sh cu gaz inseamna uzura) in schimb am intalnit oameni care prefera sa-si ia o instalatie noua si sa o puna pe masina(care nu a mai avut gaz).

ce argumente aduci ca motorul se uzeaza mai repede?la dacie da dar la motoarele cu injectie directa chiuloasa e tratata sa reziste la temperaturi foarte mari,adika cum umbli cu bomba in porbagaj?ce dak te loveste cineva in spate si sparge rezervorul nu e posibil s explodeze sau s ia fok?butelia de gpl are o supata de siguranta iar la cel mai mik impact care avariaza 1din conducte care duc la motor aceasta se blocheaza automat.
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mai oameni....voi nu sunteti sanatosi ma.....io nu mai imi iau masina fara gpl in veci ma!
nu am miros deloc de gaz in vectra mea...si cine zice ca e bomba gazul...i spun eu garantat ca mai repede explodeaza rezervorul de benzina decat butelia in cazul unui accident....de mers nu mai vorbesc...nu-i intzeleg pe unii cum nu le merg masinile pe gaz...am mers pe gaz cu 180....io cred ca e suficient pt o vectra A din 95....cat despre uzura motorului nu incape vorba...daca l-ar uza banuiesc ca ar trebui sa pape ulei...nici vorba...asa ca....din partea mea...nota 10 pt. GPL
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sunt super multumit de GPL...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR