Ai uitat parola?


  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Frontera Sport A 2.0i
In mers (2H) am avut o blocare a rotilor din spate si dupa ce am mers 1m inapoi si s-au deblocat.
Problema este ca a aparul un zgomot(harsiit) care dupa parerea mea si a calor care l-au ascultat am zis ca este din diferential. Transport pe platforma la garaj.
Nu reusesc sa demontez planetarele din diferential pentru a ajunge la rulmenti(suspectez rulmentul de la pinionul de atac, deoarece diferentialul a mers cu ulei incomplet)
Am demontat puntea de pe masina si am incercat sa extrag planetarele pentru a scoate grupul si a ajunge la pinionul de atac.
Va rog, pe cei cu experienta sa ma ajutati ! Planetarele sunt fixate de pinioane cu ceva sigurante ?
Daca aveti o documentatie despre modul cum se repara sau o descompunere a puntii spate va rog sa-mi trimiteti si mie pe mail sau sa ma contactati (beep) pe telefon.
Sunt disperat, am ocupat rampa cuiva cu o masina care acum nu are punte de spate !
Va multumesc !
email: mileniu@gmail.com
tel : 0723 656 717
fax: 0318 15 27 19
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ce a fost vazut de mai multe "moase" (fiecare cu parerea lui si niciunul cu experienta in domeniul Frontera), diferentialul cu problema s-a hotarat sa colaboreze, dar numai impreuna cu o presa "berbec" pe care am atasat-o de prezoanele planetarei si in urma unui numar considerabil de lovituri.
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am reusit sa asamblez ceea ce demontasem ieri.
Cautand prin magazinele de piese auto din import am avut parte de preturi intre 740 si 1250 Ron pentru un singur rulment de pe pinionul de atac si termene de 4-7 zile pentru livrare. Sad
Nu am descurajat si cautand pe net am gasit un depozit unde m-au costat 220 Ron ambii rulmenti si simeringul de pe pinionul de atac si chiar aveau pe stoc. Smile
Finalul e cu Happy End, masina functioneaza fara pobleme si ma pot bucura de ea din nou. Very Happy
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sa inteleg ca rulmentii de pe pinionul de atac au fost defecti? Sunt doi?
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Da, sunt doi, unul care se monteaza prin interior, mai mare si unul mai mic prin exterior. Originali erau Timken, eu am gasit SKF .
Oricum, cine are astfel de probleme sa ma contacteze fiindca acum stiu totul despre diferential.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sandu Toma a scris:
Oricum, cine are astfel de probleme sa ma contacteze fiindca acum stiu totul despre diferential.



Unde anume ai gasit pe net piese mai ieftine? Asta cred ca intereseaza toti proprietarii de frontera
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
www.badi.ro unde poti gasi rulmenti, simeringuri, curele, vaseline, suruburi, bucse bronz, scule si prese

Adresa: Bd. Laminorului nr 97-101, 012951, Sector 1, Bucuresti
Telefon / Fax: (021) 312.85.03 (021) 312.82.73 (021) 312.75.67 RDS: 031 805.36.15 Mobil 0727.411.411 0727.414.141
Program:Zilnic 8:30 - 16:45 Sambata, Duminica Inchis Coordonate GPS N 44o29'36" E 26o01'44"

Adresa: Str. 13 Decembrie nr. 63, 500146, Brasov, Jud. Brasov
Telefon / Fax: (0268) 427.682 (0268) 424.443 RDS: 0368 434.905 Mobil: 0727.400.004
Program: Zilnic 8:00 - 16:00 Sambata, Duminica Inchis Coordonate GPS: N 45o39'38" E 25o36'26"

Adresa: B-dul Bucuresti nr. 11, 100525, Ploiesti, jud. Prahova
Telefon:(0244) 597.610 Fax:(0244) 597.611 Mobil:0727.344.444
Program:Zilnic 8:00 - 16:00 Sambata, Duminica Inchis Coordonate GPS: N 44o55'19" E 26o02'04"

Multumit ? Laughing
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sar"mana shefu Wink
  • steliang

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Frontera
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sandu Toma a scris:Da, sunt doi, unul care se monteaza prin interior, mai mare si unul mai mic prin exterior. Originali erau Timken, eu am gasit SKF .
Oricum, cine are astfel de probleme sa ma contacteze fiindca acum stiu totul despre diferential.


am o frontera 1994 2.0 benzina care nu mai are piesele din butuc pentru blocare manuala !
de unde pot cumpara mai ieftin si daca pot sa inlocuiesc sistemul cu unul autoblocabil ?
multumesc!
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Codurile pentru rulmentii de la pinionul de atac pe care i-am cumparat de la BADI sunt :
HM88649 / 2 / 610 / 2 / QCL 7C SKF
HM803149 / 2 / 110 / 2 / QCL 7C SKF

Simeringul este SIM 48 x 80 x 10
Eu le-am folosit la o Frontera Sport 2.0i fabricat 1994 si de trei luni se comporta bine.
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cateva tipuri de diferentiale Frontera (descompuse) : www.salisburytransmissionseurope.com
  • costea cristi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra isuzu TC4EE1 din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cum pot desface diferentialul dintr-o cutie de viteze f 16 de vectra td ?As dori sa schimb grupul conic de pe o cutie pe alta.
  • George Alexandru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
sandu Toma a scris:Codurile pentru rulmentii de la pinionul de atac pe care i-am cumparat de la BADI sunt :
HM88649 / 2 / 610 / 2 / QCL 7C SKF
HM803149 / 2 / 110 / 2 / QCL 7C SKF

Simeringul este SIM 48 x 80 x 10
Eu le-am folosit la o Frontera Sport 2.0i fabricat 1994 si de trei luni se comporta bine.



Bunaziua. Stie cineva daca Frontera Sport 2.0i din 1996 foloseste aceleasi tipuri de rulmenti, simering? Are arcuri elicoidale pe spate modelul meu, tip motor x20se. Asi vrea sa cumpar piesele inainte sa desfac grupul. Cat de tare trebuie strans axul pinionului de atac? Jocul dintre pinioane cum se masoara/verifica odata montat ansamblul?
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu sunt interest, ne poate raspunde un coleg? Sad
  • sandu Toma

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am desenat aici principiul presei "berbec" pentru ca este prea putin cunoscuta. Acest dispozitiv, la scara mai mica se numeste si ciocan inertial si este folosit in special de tinichigiii auto


Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata