Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ady355

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ai amestecat uleiurile?
Skip ads

  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu am amestecat Gulf cu GM si nu a facut spume(amandoua 10w40).La motorul meu ii place caimacul . Cool
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Toate uleiurile odata cu venirea vremii reci fac spuma, aceea de pe busonul de ulei. problema este de la condens. La inceputuri acum vre-o 5 ani m-am speriat din cauza spumei de m-am dus la reprezentata crezand ca am bulit motoru ,mi-au ras in nas si mi-au explicat problema.plus spaga 50 ron explicatia. Very Happy Cu respect.
  • pccalin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2011 A17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si la mine la opel astra G-1.6 motor Z16SE tot asa spuma am si nivelul la ulei nu creste ,mai completez cu ulei(la 4litri de ulei imi ajunge de la un schimb la altul cu tot cu completare) de la un schimb la altul dupa un an,km fac putin...3000km...iar antigelul imi scade putin de la un an la altul...de obicei iarna completez cu antigel nediluat...cam 400 ml...cred...dar acum am avut spuma foarte groasa pe buson ...cred ca si de la frig,ma tot gandesc sa nu fie garnitura de chiuloasa...la inceput acum 3 ani cand am lu-ato mi sa dus termostatul ...sau asa am lu-ato ca nu mai incalzea si l-am schimbat odata cu distributia...dar de atunci din prima iarna a facut spuma la motor pe joja si pe buson...folosesc acum mobil 10W40...
Skip ads

  • deleted-29650

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sincer iti spun sa nu risti. Du-te o tura la mecanic. Daca trece pe la chiuloasa... e grav si nu are sens sa iti asumi riscul!
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pccalin a scris:si la mine la opel astra G-1.6 motor Z16SE tot asa spuma am si nivelul la ulei nu creste ,mai completez cu ulei(la 4litri de ulei imi ajunge de la un schimb la altul cu tot cu completare) de la un schimb la altul dupa un an,km fac putin...3000km...iar antigelul imi scade putin de la un an la altul...de obicei iarna completez cu antigel nediluat...cam 400 ml...cred...dar acum am avut spuma foarte groasa pe buson ...cred ca si de la frig,ma tot gandesc sa nu fie garnitura de chiuloasa...la inceput acum 3 ani cand am lu-ato mi sa dus termostatul ...sau asa am lu-ato ca nu mai incalzea si l-am schimbat odata cu distributia...dar de atunci din prima iarna a facut spuma la motor pe joja si pe buson...folosesc acum mobil 10W40...


Stai linistit, nu e nici o garnitura la chiuloasa. Asa face si la mine, din cauza frigului se face condens.
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
e din cauza condensului , dupa ce trece frigul o sa vezi ca o sa dispara si spuma ! daca nu scade nivelul la ulei , nu ai nici o problema !
  • florintsf

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cum au spus majoritatea colegilor:condens,acum se incalzeste,sa verifici sa te lamuresti
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu la Corsa C am schimbat uleiul. Nu stiu ce avea inainte de schimb, dar eu am bagat Mobil 5w40. La nici 3.000 km mi-a aparut si mie spuma pe capac. Ingrijorator este ca si nivelul antigelului tot scade. Neutral Poze facute de curand. Astept pareri!

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cum se face ca dati vina pe condens.
La mine nu a facut niciodata spuma indiferent ca afara erau 40 de grade sau -25 de grade,indiferent ca uleiul era Castrol sau Mobil.
Nu stiu ce proprietati mai are uleiul ala zici ca este rugina dar daca voua vi se pare normal acum nu stiu ce sa zic.
  • pccalin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2011 A17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
quote="pccalin"]
dancuciureanu a scris:1. termostat blocat pe inchis
2. mers fara antigel

la mine dupa ce am lu-at masina...vara...toamna mi-am dat seama ca nu am caldura la masina...si am fost de mi-am schimbat termostatul...am inteles ca si de la termostat se poate duce garnitura de chiuloasa...adica sa fie ciupita un pic si poate de aceea am spuma pe buson...anul acesta in vara fac trei ani de cand umblu asa...este vreo problema mare?[/quote]
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mihai_b18 a scris:Eu la Corsa C am schimbat uleiul. Nu stiu ce avea inainte de schimb, dar eu am bagat Mobil 5w40. La nici 3.000 km mi-a aparut si mie spuma pe capac. Ingrijorator este ca si nivelul antigelului tot scade. Neutral Poze facute de curand. Astept pareri!


Dupa cum vezi in loc de ulei ai kkt in motor, eu zic sa incepi cu chiulasa planata si garnitura noua, si ueli nou de curatare pus vreo 2000 de km si dupa aia ulei full sintetic 0W40 Mobil USA - nu l-am folosit dar il recomanda @dancuciureanu
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
urmatorul ulei clar o sa fie mobil1 0w40. se pare k tre sa strang bani pt chiulasa....
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca uleiul Aral poate fi contrafacut atata timp cat el se vinde cu 65 ron 4l si Germania e f aproape comparativ cu USA. Folosesc ulei Aral de f mult timp si sunt foarte multumit de pret calitate.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.
  • zahariaconst

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mihaib_18, pana la urma ai schimbat garnitura de chiulasa?
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
de 8 luni poate a schimbat si motoru Razz
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cornel2cornel a scris:Nu stiu daca uleiul Aral poate fi contrafacut atata timp cat el se vinde cu 65 ron 4l si Germania e f aproape comparativ cu USA. Folosesc ulei Aral de f mult timp si sunt foarte multumit de pret calitate.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.

Si mie mi-a zis unul ca nu e adevarat. Laughing L-or fi recicland ei cumva, dar probabil fac in asa fel incat uleiul reciclat sa aiba aceleasi proprietati ca si un ulei nou , ne-reciclat. Altfel s-ar fi vazut pe motoare ca nu au ulei bun in ele, ca consuma mult, ca tacane s.a.m.d. Si uleiul de la turci, e ulei de la turci. PUNCT. Am vazut o diferenta mare intre uleiul Castrol turcesc, unguresc, si cel nemtesc. Toate 3 le-am probat pe masina mea. Cel unguresc il papa, cu cel turcesc tacanea. De altfel, magazinul de unde luam piese cand aveam nevoie, importa piese produse in turcia, cum mi-a si zis vanzatorul, si cum am observat si eu, datorita diferentelor mari de preturi. Desigur, pretul fiind mic, nu are rost sa te astepti la calitate. Aral am observat si eu ca au in motoare multe masini de prin DE, dar nu l-am incercat niciodata. O fi bun poate, si d-aia e asa de folosit.
  • zahariaconst

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
c0st3 a scris:de 8 luni poate a schimbat si motoru Razz

ACU 8 LUNI NU AVEAM NICI MASINA !EU ZIC SA NU MAI RASPUNDEM LA MISTO!OMUL CAUTA PE FORUM SI INTREABA:INSEAMNA CA ESTE IN ACEEASI SITUATIE CU CEL PE CARE-L INTREABA SI II CERE UN SFAT! Evil or Very Mad
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Spuma aia inseamna ca in ulei a intrat apa sau lichid de racire. Dupa cum descrie Mihaib_18 pierdea si antigel....vizibil, ceea ce insemana ca intre circuitul uleiului si al antigelului a aparut o "gaura/fisura"cum vrei sa ii spui. De cele mai multe ori asta inseamna garnitura de chiuloasa intzepata.
Daca nu scade antigelul ar fi doar condens - vezi in paginile anterioare ca s-a explicat.
Succes!

P.S.: cum or fi tras unii concluzia ca e uleiul de vina.....? Rolling Eyes
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Da, am schimbat de mult garnitura de chiulasa! Chiar mai mult, am desfacut si curatat tot motorul pana la blocul motor. De schimbat am schimbat cam tot ce inseamna garnituri!
Uite aici ce recomanda dancuciureanu de schimbat:


garnitura chiulasa + suruburi

garnitura capac distributie

simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)

garnitura pompa apa

garnitura termostat

garnitura baie ulei

citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !

garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti

surub vibrochen
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR