Ai uitat parola?


  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,126
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
doar sa pui un alternator cu un amperaj mai mare decat ai tu acum pe masina. daca 120A pui de 140A sau daca ai de 100A pui de 120A...
  • Mr. Cod

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Daca instalez un alternator cu amperaj mai mare, nu fortez instalatia, gen relee, module, baterie, etc? Mai presus de asta, a mai facut cineva asa ceva?
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu forteaza fiindca consumatorii trag curent atat cat trebuie si nu injecteaza alternatorul curent Very Happy faceti diferenta intre curent si tensiune !
Toate bune si frumoase si mie mi-a picat originalul dupa 180 de mii de km Hitachi ma mir cum a rezistat atat , am gasit periile de carbuni consumate bine de tot , si 3 diode intrerupte ! Simptome cu usile inchise motorul oprit si masurat curentul intre baterie si instalatie imi indica un curent de 1Amper dupa 3 minute pica in 14 miliamperi iar dupa 5 ore imi indica un curent de 3.5 Amperi ( exagerat de mult ) !
Eroare aparea ca si cum ar fi motorasul de la usa soferului in scurt ... nu avea nici o treaba fiindca am scos modulul care controleaza usile iar curentul de 3.5 amperi persista ! Am ajuns sa scot toate sigurentele din compartimentul motor si tot persista asa ca am ajuns la concluzia ca alternatorul este buba desi incarca chiar si cu 3 diode intrerupte la relantii aveam 14V.
M-am apucat de treaba cheile bine stiute 12-13-14-15 cel mai mult mi-a luat sa dau jos suruburile de la alternator si mufa respectiva pe care multi o injura Very Happy ! Desfacut bucati 3 diode intrerupte nu am verificat releul ... in fine am cumparart de la AutoA tot platoul diode si releu m-a costat 170 de lei montat la loc la relantii fara consumatori am 14,1V cu farurile aprinse scade la 13V 12,8 turat la 2000 urca la 13,8 V ! Daca deschid toti consumatorii am 12,3 V ! Acuma pana cand se pasuiesc carbunii pe colector va dura - nici colectorul nu arata stralucit in fine voi vedea pe parcurs ! Nu cred ca diodele si alternatorul genereaza 100 Amperi ! Voi pune un cleste ampermetric de curent continuu sa vedem ce spune !
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit dupa ce am parcurs 14 km tensiunile se prezinta altfel la 820 de ture am pe baterie 14,38 V cu farurile aprinse faza lunga si ventilatorul de la aeroterma pornit 14,2V turat atinge 14,3V pornit si aerul conditionat la relanti scade la 13,9V turat sta in 14,1V eu zic ca puntea si releul MOBILETRON si-a facut treaba dupa ce carbunii s-au rodat dupa 14km ! Nu mai fura curent asa cum facea cand punea si releul erau defecte !
  • derek

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Spuneti-mi va rog , fara rampa/elevator nu se poate scoate alternatorul ? Adica sa ridic masina pe cric pe partea dreapta , cat mai mult !
  • Adrian9999

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
Am un coleg cu Astra G cu motorizare Y17 . A schimbat la punti si alternatoare de s-a saturat. Nici un mecanic ( a apelat la mecanici, n-a facut el operatiunea) nu s-a gandit de ce se ard puntile. Eu zic sa umblati si la cauza problemei, nu numai la efect. Din cauza mizeriei depuse pe alternator( implicit pe punte), adica ulei scapat de la pompa de vacuum, pe la furtune, pe la coliere, diodele se supraincalzesc si se ard. Asta ar fi cauza, IMHO.
  • deleted-133408

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am demontat (si eu) alternatorul. Pur si simplu a crapat! (Mai) Am doar o intrebare: de ce firul de la mufa e liber? (rupt?). Nu-i gasesc capatul celalalt...sau e normal sa fie liber?
Multumesc anticipat.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata