- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cind da caldura am sa pun si osciloscop/multimetru, poze si am sa termin postul.
Care vrea sa scoata sonda sa o faca la rece.
Nu insistati cu tot felul de apa tare, acid, vitriol, spray 2+2 ca o stricati definitiv.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- enderacing
- *
- 14 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Astra 2002 z16xe
enderacing
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
De mult timp mergeam cu ,,check engine" aprins in bord. Stiam de la tester ca eroarea se
datoreaza sondei lambda 2 , cea de dupa catalizator.
Am schimbat aceasta sonda si eroarea din bord tot nu a disparut imediat.A trebuit sa pun
iar testerul pe ea si sa anulez eroarea : ,,Sonda lambda 2 bank 1".Abia dupa stergerea erorii
a disparut complet.
Intrebare : de ce nu a disparut complet eroarea de cum am schimbat sonda ?
Sa nu fie de la sonda si sa o fi schimbat degeaba ?!
- jE
- *******
- 8,410 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,410
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Apoi s-a reaprins iar cand mergeam normal.M-am bagat sub ea si am mai miscat firele pe la sonda lambda , iar cand am dat la cheie becul ,,check" s-a stins.
De aici am dedus eu ca am un contact imperfect in sonda pentru ca ar fi fost prea mare coincidenta sa fac cele 30 de porniri dupa care se stinge singur (asta daca nu s-a mai inregistrat iar vreo eroare).Coincidenta ? Nu prea cred.
Dupa un timp becul iar s-a aprins.Am mai mers asa cam 2000 km si am schimbat azi sonda dar becul nu s-a stins imediat.
Nu mai stiu ce sa cred:
1. Daca sonda era defecta de ce nu s-a stins imediat becul cand am montat-o pe asta noua ?
2. Daca as avea un fir intrerupt intre mufa si calculator atunci nu s-a fi stins becul , ci ar fi continuat sa se aprinda din nou.
Ceva sugestii ?
- jE
- *******
- 8,410 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,410
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cred ca asta ar da o explicatie la ambele intrebari...
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cum as putea sa vad mai in detaliu ce se ascunde in spatele erorii asteia ,,sonda lambda 2 bank 1" ? Ca mecanicul de la service nu stia.
Daca a existat o eroare temporara de 1,2 sec atunci se aprinde becul ?
Am desfacut-taiat cu bomfaierul sonda scoasa afara.Am facut practic o disectie incercand sa
nu distrug nimic prin taiere.Am taiat ,,ogiva" ce intra in galerie.Nu avea depuneri , fantele nu erau obturate.In interior am descoperit o ,,bentita" - dreptunghi mic (2x5 mm) dintr-un material alb seamana ca o creta.Cred ca este substanta reactiva.Dar nu am vazut rezistenta de incalzire a sondei.
Am taiat si cealalt parte, pe unde intra firele si acolo are un izolator de portelan in care prin intermediul unor papucei electrici intra cele 4 fire .Totul arata extrem de normal.
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
Pini 1 si 2 fire albe, rezistenta de incalzire......
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
boca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Giorno del Borno
- *
- 19 mesaje
- din 02 Jan 2008
- Astra 1993 c16nz
- Cluj
Giorno del Borno
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
la masina din semnatura motorul initial a fost un c20ne, iar fostul proprietar l-a schimbat. totusi am un consum destul de mare (15l/100 in oras, 9l/100 exterior). ma gandesc ca dupa transplant nu ar fi schimbat si sonda => consum mare
mentionez ca motorul functioneaza corect, fara intreruperi, sau orice alt fel de probleme. nu se aprinde nici un martor in bord, si de asemenea acum 2 sapt cand am fost la tester nu avea nici o eroare.
- nashu_lucian
- **
- 419 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,399 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,399
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,337 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,337
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu mi-am montat o sonda universala ieftina dar acum am valori de 1 . xxx Volti. Multumesc pe aceasta cale lui @1.7dtiEdition pentru diagnoza facuta.
Adica o valoare total aiurea . Insa NU SE MAI aprinde nimica in bord. Am in schimb o manifestare ciudata cand ajung la 160 Km/h sau 5000 rpm se taie o fractiune de secunda injectia ca si cum as intalni o rafala de vant apoi continua sa urce in viteze si chiar ajunge la v maxima.
Se prea poate sa fie de la sonda asta.In primavara o sa o deconectez si o sa fac o tura pe autostrada sa vad dc. mai face .Sa nu fie si vreun defect mecanic : debit insuficient de la pompa etc.