Ai uitat parola?


  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca este intervalul de km care mai pot fi facuti pana la urmatoarea revizie..ulei filtre..Confused..
  • CGM84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z22SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc,
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
La vectra mea daca ma urc in masina fara sa bag cheia in contact si tin apasat pe acel buton/baț iesit in afara pentru resetarea chilometrajului imi arata cat mai am pana la urmatoarea revizie..vezi ca desteptii de la service chiar daca schimba uleiul si filtrele nu reseteaza intervalul de service..asa ca nu te lua dupa martor decat daca esti bazat pe ce zice. Cu placere!
  • izbasa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra Z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine apare acelasi martor, pornesc masina, merg o perioada si apoi imi apare in bord acel martor. Chestia e ca am schimbat toate uleiurile si toate filtrele cu 4 luni in urma si tot imi apare....
  • alex20682

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salut.
Am si eu o problema cu masina, am Vectra c 2.2 dti .
Mi se aprinde masina cu cheia in bord .
La drum lung, cand este motorul cald, imi apare eroarea si nu se mai tureaza , daca am 120 km/h nu mai trece de 120 . opresc motorul scot cheia din contact si nu mai are nimic pot sa merg si cu 160km/h. face cateodata, mai des. Am si un cod de eroare :
P0234 . Boost Pressure Control Negative deviation. Ce as pute face este enervant cand pleci la drum lung?
  • vaiku12

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare prieteni,acom 2 saptamani am luat un vectra ce,mentionez ca sunt in uk si e cu volan pe dreapta,1.9cdti 120cp 8valve si are ceck engine aprins.am icercat metoda cu pedalele dar nu imi arata nici o eroare.ce poate fi si cum se poate verifica?stima si respect.
  • vaiku12

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare prieteni,acom 2 saptamani am luat un vectra ce,mentionez ca sunt in uk si e cu volan pe dreapta,1.9cdti 120cp 8valve si are ceck engine aprins.am icercat metoda cu pedalele dar nu imi arata nici o eroare.ce poate fi si cum se poate verifica?stima si respect.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La masina asta nu merge metoda cu pedalele...
Diagnoza cu o interfata, recomand una dedicata, cele universale nu pot citi toate erorile.
  • vaiku12

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ok,mersi mult si va urez drumuri bune!
  • filip.cris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1.7 DTL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Am urmatoarea problema daca ma poate ajuta cineva. Codul motorului este Z19DTH si la drumuri mai lungi, exemplu peste 200 300 km , mai ales autostrada masina începe să intrerupa undeva la 2000 rpm la accelerări. Codul pe tester este p0002 - rail pressure control range/performance (52) - not present . Pe drumuri scurte se întâmplă foarte rar dar cu cât distanta creste cu ata devine mai evidentă problema. Oare să fie senzorul de pe rampa comuna ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil.
Verifica mufa intai sa nu fie de la ea.
  • filip.cris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1.7 DTL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat mufa, am curatat-o cu spray de contacte nu s-au modificat nimic. Problema e mai frecventă de când a crescut temperatura. Se poate verifica cu un ohmmetru senzorul ? Mă gândesc să nu fie regulatorul de presiune să cumpăr senzorul degeaba. Multumesc !
  • filip.cris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1.7 DTL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cred că am rezolvat problema intr-un mod destul de ciudat. Am găsit colierul furtunului ce intră în epuratorul de ulei sărit și epuratorul murdar de ulei. Am pus alt colier bine strâns și am făcut 1000 de km până acum fără pierderi de putere sau erori înregistrate. Încă sunt în probe desi la 1000 de km fara probleme ....înainte, la un drum de 100 de km avea 2 , 3 întreruperi.
  • Fanezzz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare lume,sunt nou pe aici dar nu stiam unde sa scriu dar poate primesc un raspuns si poate mai au si altii aceasta problema.Am un Vectra C din 2008 diesel combi si dupa ce am schimbat la mecanic racordul flexibil(partea care vine din galerie deci teava cu totu) am plecat cu masina si de atunci ramane aprins in bord martorul cu o masina cu cheia verticala.Nu stiu ce poate sa insemne sau ce a putut sa faca mecanicul dar dupa ce am citit in forum pot fi mai multe cauze.Mentionez si faptul ca am facut smecheria cu pedalele si se pare ca la nr de km parcursi am avut codul 005 05 exact asa scria la codul de eroare.As cam evita diagnoza ca sa nu platesc aiurea o problema care poate e de la o mufa sau alte minusculozitati.Cu OBD 2 pot sa vad ceva, e compatibila interfata cu Vectra C? Daca ma ajuta cineva poate ajut si eu la randul meu vreodata.Mersi anticipat.
  • culae

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara am si eu o problema la un vectra c din 2003 motor 1.8 (benzina +gpl)
Am fost nevoit sa schimb bateria la aceasta ca nu mai era buna iar la 2-3 zile am constatat ca au inceput sa se aprinda uni senzori ( antigel , ulei , bec ars etc. )
Cand ajunge temperatura la 95 grade se aprinde chieiea de servis iar când scade se stinge . A mai pățit careva asa ceva ?
Am inteles ca trebuie sa asocieze bateria noua cu masina ca nu mai recunoaste sursa de alimentare . Nu stiu ce sa cred . Ma poate ajuta careva cu o idei E o informație ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are legatura.
Fa o diagnoza si vezi ce erori ai.
Eu am o banuiala dar nu vreau sa speculez fara diagnoza.
  • GGeorge146

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am cumparat de curand OPEL Vectra C 2,2 din 2004. Merge bine sunt multumit dar am o problema, la turatie mare se aprinde in bord un martor ca o cheie mecanica si numai trage motorul. Am fost la service dar parerile sunt impartite EKR sau pompa injectie. Daca ati avut o astfel de problema dati-mi un sfat. Multumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Diagnoza.
Afla codurile de eroare si posteaza-le aici.
  • ioanliviu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu 2 erori la vectra z19dth P1125: actuator control revenire perfomanta accelaratie si p0638 circuit potentiometru accelaratie permanent
Este senzorul de la pedala de accelaratie dus sau ce ar trebui sa schimb?
Va multumesc
  • fbanica

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
filip.cris a scris:Buna seara! Am urmatoarea problema daca ma poate ajuta cineva. Codul motorului este Z19DTH si la drumuri mai lungi, exemplu peste 200 300 km , mai ales autostrada masina începe să intrerupa undeva la 2000 rpm la accelerări. Codul pe tester este p0002 - rail pressure control range/performance (52) - not present . Pe drumuri scurte se întâmplă foarte rar dar cu cât distanta creste cu ata devine mai evidentă problema. Oare să fie senzorul de pe rampa comuna ?

Poate-ti dau niste informatii.
https://www.clubopel.com/vie...15&highlight=

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata