Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
florrentin26 a scris:Revin cu vesti.Dupa destul de multa munca,am dat jos catalizatorul si era o crapatura de vreo 5 cm in galerie(galeria e bloc cu catalizatorul).L-am inlocuit cu altul sh,P0301 a disparut si acum masina merge ok.Sper ca lucrurile sa ramana asa Very Happy
numai bine


a doua zi din pacate a inceput sa mearga la fel in trei clindri,P0301 din nou prezent Mad .Alte sfaturi?


Ultima modificare facuta de florrentin26 la Lun 06 Dec, 2010 9:04 pm
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@nicutabacu:ai cam probat tot ce era pentru erorile care le ai.posibil EGR sa necesite inlocuire(fa eventual o proba cu egr de pe alta masina).ai verificat sa nu fie un defect mecanic la cilindrul 3?
  • peddro

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Google English to Romanian translation
Cod P0301/ P0303 - Cilindru # 3 Misfire
Descriere tehnicã

Cilindru # 1 sau 3 Misfire Detectat
Ce înseamnã asta?

Un cod P0303 înseamnã cã computerul masinii lui a detectat cã unul dintre cilindrii motorului nu trage în mod corespunzãtor. În acest caz, este cilindru # 3.
Simptomele
Simptomele pot include:

* Motorul porneste greu
* Motorul ezita se poticneste
* alte simptome pot fi de asemenea prezente

Cauze

Un cod P0303 poate însemna cã una sau mai multe dintre urmãtoarele sa întâmplat:

* Scânteie plug defect sau sârmã
* Bobina defecte (pachet)
* Oxigen senzor defect (e)
* Defecte de combustibil injector
* Supapa de evacuare arse
* Defecte convertor catalitic (e)
* Rularea din combustibil
* Compresie motor proasta
* Defecte de calculator

Posibilele soluþii

Dacã nu existã nici un simptom, cel mai simplu lucru de fãcut este sã resetaþi codul ºi a vedea dacã este vorba înapoi.

Dacã existã simptome, cum ar fi motorul este poticnire sau ezitare, verifica toate cabluri ºi conectori care conduc la cilindrii (de exemplu, bujii). În funcþie de cât de mult timp cu aprindere prin componentele au fost in masina, aceasta poate fi o idee bunã sã le înlocuiascã, ca parte din programul de întreþinere periodicã. Aº sugera bujiile, scânteie plug fire, capac distribuitor, ºi rotor (dacã este cazul). În caz contrar, verificaþi bobinele (ambalaje a.k.a. bobina). În unele cazuri, convertor catalitic a mers prost. Dacã simþiþi miros de ouã stricate în evacuare, dvs. convertor pisica trebuie sã fie înlocuit. Am auzit, de asemenea, în alte cazuri, problemele au fost injectoarele defecte de combustibil.
  • nashicu ncu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
of doamne am citit aceste trei pagini si ma ia capul
si z16xe-ul meu a inceput sa aiba acesta simptome
sambata vreau sa umblu la bujii,vin cu detalii
sa fie oare o problema la acest tip de motor,nush ce sa zic,oricum cu banii stau ff prost,asa ca iarna asta cred ca o sa ma plimb cu autobuzul
sa auzim de bine
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
florrentin26 a scris:
florrentin26 a scris:Revin cu vesti.Dupa destul de multa munca,am dat jos catalizatorul si era o crapatura de vreo 5 cm in galerie(galeria e bloc cu catalizatorul).L-am inlocuit cu altul sh,P0301 a disparut si acum masina merge ok.Sper ca lucrurile sa ramana asa Very Happy
numai bine


a doua zi din pacate a inceput sa mearga la fel in trei clindri,P0301 din nou prezent Mad .Alte sfaturi?


alte sfaturi?
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0301 poate fi de la :
-defect mecanic la cilindrul 1
-bobina defecta
-bujie proasta
-ECU
-foarte rar alte defecte de gen injector care pipi non stop, fire/contacte, aer fals
Cauta pe [editat] ca e in zona la tine daca nu te poti deplasa cu masina.


am verificat tot ce scrie mai sus si nu era de la aceste lucruri.masina merge la fel de prost...problema de mers in 3 cilindri poate aparea si de la catalizator infundat ,supapa sau chiuloasa?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
aveti si voi 2 erori ....stai calm uite aici cate erori am eu. eu ce sa ma fac .? habar nu am de unde sa incep https://www.clubopel.com/vie...6757&start=80
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:aveti si voi 2 erori ....stai calm uite aici cate erori am eu. eu ce sa ma fac .? habar nu am de unde sa incep https://www.clubopel.com/vie...6757&start=80

mai intai stergi toate erorile si apoi,dupa un drum de cativa km cu masina, vezi ce mai apare
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
florrentin26 a scris:
dancuciureanu a scris:P0301 poate fi de la :
-defect mecanic la cilindrul 1
-bobina defecta
-bujie proasta
-ECU
-foarte rar alte defecte de gen injector care pipi non stop, fire/contacte, aer fals
Cauta pe [editat] ca e in zona la tine daca nu te poti deplasa cu masina.


am verificat tot ce scrie mai sus si nu era de la aceste lucruri.masina merge la fel de prost...problema de mers in 3 cilindri poate aparea si de la catalizator infundat ,supapa sau chiuloasa?

este tare ciudat ce se intampla cu aceasta masina.

sincer,nu am mai intalnit ca dupa ce schimbi : ecu,bobina,bujii,senzor cranckshaft,egr,,curatat throtle body,,catalizator,verificat injectoare,luat compresia (18 pe fiecare piston),verificat presiunea combustibilului,masina tot sa nu mearga cum trebuie.
Bujiile nu au urme de ulei pe ele si masina nu scoate fum (doar atunci cand merge prost scoate un fum alb)
Daca scot mufa de la inj.1 atunci cand massina merge rau,nu se simte nici o diferenta.E ca si cum nu ar lucra.Dar ,dupa cum am scris mai sus,injectoarele au fost verificate la banc,intr-un atelier specializat, si merg toate.Deci injector lucreaza,scanteie este.Posibil sa fie din ceva uzura la pana de la vibrochen?
Ideea e ca nu face tot timpul figuri; cel mai des cand se incalzeste putin.
Luni vreau sa ma uit la supape,sa vedem daca e totul in regula...

aici este rezultatul scanarii:
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1593

Data de fabricatie: P0201A07

Valori reale:

Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.51 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,780 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.33 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),35 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.61 V
Temperaturã lichid rãcire,74 °C
Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C
Senzor rezervor,3.98 V
Senzor rezervor,11 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,360 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),711 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),56 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-1 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,780 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,2.0 ms
Timp de injecþie,30 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine, am avut un post cu problemele tale pe acelasi motor
din experienta la mine a fost o combinatie de bobina +egr a disparut de la sine, nu mai am probleme de vreo jumatate de an doar ca am schimbat 2 bobine
povestea e asa calcam ambreiaju si incepea sa trepideze stoca eroare tot asa cu missfire, a 2 parte incepea sa se aprinda senzoru de exaust si mergea in 3 cilindri(de ce pentru ca ecu sesiza missfire pe unul din cilindrii si-l oprea, motoru mergea in regim de avarie) din cauza asta ai scos mufa de la injector si nimic, am schimbat pus asa:

ecu
bobina de inductie
curatare injectie
bujii cu 4 electrozi o prostie
dupa ceva timp am inceput sa curat periodic egr si incet incet am scapat de probleme, pana cand am dat un cox la masina si sa ars bobina Smile), am pus-o pe cea veche si la fel nu mai am probleme.

din experienta, incearca cu un egr,bobina, ecu, de la altcineva, scoate mufele de la bobina, egr da cu spray de contacte, verifica cablurile, problema e electrica in cele din urma o sa scapi de ea si nu te mai lua dupa cei din serviceuri sunt cei mai .....
inca un sfat cauta-l pe forum pe cristi_bv poate ajungi pe la el, in principiu dupa ce aia de la service au luat si pielea de pe mine am ajuns la cristi, care incet incet a pus masina pe picioare:D



ps la throttle exista o gaurica mica mica, cauta prin posturile mele o sa o gasesti, dan spune ca e foarte important sa fie desfundata, oricum te astept si pe mess daca vrei sa mai vorbim de minunatul motor z16xe:D
bodytupeu e idu
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
"Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C " ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cristi_bv a scris:"Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C " ?

era filtru de aer scos si mufa de la senzor era scoasa.
am uitat sa mentionez.
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@ionutxxx-am facut deja proba cu alt ecu,bobina inductie,bujii si aceleasi simpome(am fost cu masina la marius napcori,mai sus ai si parerea lui despre masina).EGR este nou.throttle curatat temeinic inclusiv la gaurica la care faceai tu referire.

poate ne mai ajuta dl dancuciureanu cu un sfat.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa cureti si mufele, schimba si benzina baga ceva mai bun si da-i o forja , am observat ca la opel functioneaza asta cu benzina
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am aceeasi problema cu minunatul Z16XE Sad( .. A mers ok pana acum , nici cea mai mica problema si dintr-o data a dat check engine sa se aprinda a inceput sa trepideze ...dupa care s-a aprins si mergea in 3 pistoane.Am tras pe dreapta, am oprit motorul , l-am pornit din nou ...tot asa..Am continuat sa merg cu ea asa pana la destinatie , ajuns la destinatie am oprit-o , am pornit-o din nou si mergea normal cu exceptia ca aveam check engine aprins.
Am citit minunatul cod de eroare 0301 cu testul pedala si am descoperit ca pot sa sterg check engine cu scosul bateriei 30 min.Am scos bateria check engine a disparut si am mai mers cca 30 km fara probleme dupa care check-ul din nou dadea sa se aprinda.Mentionez ca am observat ca check-engine s-a aprins a doua oara in treapta a 5-a pe la ~60km/h ....1700 ture sa zic la fel ca si prima data cand a aparut(sa fie simpla coincidenta? ).Inca o chestie pe care am observat-o a doua oara cand mi s-a aprins , in mers daca o scoteam pe liber statea check engine aprins, daca o acceleram oscila intre aprins si stins.As mai avea inca alte 2 mentiuni: imi porneste mai greu in sensul ca se aud zgomote ciudate , probabil de la electromotor (ori din cauza vremii ori din cauza vre-unei probleme la aprindere ? ) si indicatorul de ABS pana acum se stingea dupa ce puneam contactul in pozitia || iar acum ramane aprins inca cca 5 sec dupa ce motorul porneste(nu stiu daca are vre-o legatura dar am zis sa precizez).
Cu ce sa incep? Ce sa schimb mai intai? Nu vreau sa ajung la inlocuirea tuturor componentelor care tin de aceasta eroare si ultima sa fie cea cu probleme:(
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cand ai scos bateria nu ai facut mai nimic, doar ai resetat casetofonu`, atat, la z16xe nu se sterge codu daca nu mai ai baterie, in schimb se sterge cu testeru sau la nu stiu cate cicluri motor fara ca ecu sa mai stocheze eroarea(cel putin la mine asa a fost)

tu ai check engine aprins sau martoru de exaust, mie unu mi se aprindea check engine se stingea si adio, il mai vedeam aprins cand puneam contactu in schimb martoru de exaust se aprindea cand puneam picioru pe acceleratie, incearca o bobina de la cineva care are acelasi cod motor, prima si prima oara, dupa bujii,ecu,egr alta benzina , o forja Very Happy functioneaza Very Happy
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
florrentin26 a scris:
dancuciureanu a scris:P0301 poate fi de la :
-defect mecanic la cilindrul 1
-bobina defecta
-bujie proasta
-ECU
-foarte rar alte defecte de gen injector care pipi non stop, fire/contacte, aer fals
Cauta pe [editat] ca e in zona la tine daca nu te poti deplasa cu masina.


am verificat tot ce scrie mai sus si nu era de la aceste lucruri.masina merge la fel de prost...problema de mers in 3 cilindri poate aparea si de la catalizator infundat ,supapa sau chiuloasa?

este tare ciudat ce se intampla cu aceasta masina.

sincer,nu am mai intalnit ca dupa ce schimbi : ecu,bobina,bujii,senzor cranckshaft,egr,,curatat throtle body,,catalizator,verificat injectoare,luat compresia (18 pe fiecare piston),verificat presiunea combustibilului,masina tot sa nu mearga cum trebuie.
Bujiile nu au urme de ulei pe ele si masina nu scoate fum (doar atunci cand merge prost scoate un fum alb)
Daca scot mufa de la inj.1 atunci cand massina merge rau,nu se simte nici o diferenta.E ca si cum nu ar lucra.Dar ,dupa cum am scris mai sus,injectoarele au fost verificate la banc,intr-un atelier specializat, si merg toate.Deci injector lucreaza,scanteie este.Posibil sa fie din ceva uzura la pana de la vibrochen?
Ideea e ca nu face tot timpul figuri; cel mai des cand se incalzeste putin.
Luni vreau sa ma uit la supape,sa vedem daca e totul in regula...

aici este rezultatul scanarii:
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1593

Data de fabricatie: P0201A07

Valori reale:

Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.51 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,780 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.33 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),35 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.61 V
Temperaturã lichid rãcire,74 °C
Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C
Senzor rezervor,3.98 V
Senzor rezervor,11 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,360 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),711 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),56 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-1 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,780 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,2.0 ms
Timp de injecþie,30 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv


Dl Dan Cuciureanu,pls help!
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ionutxxx a scris:cand ai scos bateria nu ai facut mai nimic, doar ai resetat casetofonu`, atat, la z16xe nu se sterge codu daca nu mai ai baterie, in schimb se sterge cu testeru sau la nu stiu cate cicluri motor fara ca ecu sa mai stocheze eroarea(cel putin la mine asa a fost)

tu ai check engine aprins sau martoru de exaust, mie unu mi se aprindea check engine se stingea si adio, il mai vedeam aprins cand puneam contactu in schimb martoru de exaust se aprindea cand puneam picioru pe acceleratie, incearca o bobina de la cineva care are acelasi cod motor, prima si prima oara, dupa bujii,ecu,egr alta benzina , o forja Very Happy functioneaza Very Happy


Sorry....am ramas eu blocat pe "check engine"...la martorul de exaust am vrut sa ma refer( aka "elicopter" ).....O sa incerc in viitorul apropiat(sunt foarte presat de timp si liber doar pe seara) un plin cu benzina mai buna si schimbul bujiilor pentru care cred ca o sa apelez la un service deoarece ma depaseste aceasta operatie (nu e ca la astra f-ul meu precedent g-ului, acolo era simplu aici habar nu am cum ajung la bujii chiar dupa ce am citit ceva explicatii pe net Sad ) .Daca mai are cineva alte sugestii referitoare la problema mea sunt bine venite....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Florenti si Marius, ceva dubios cu :
Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C
Daca ati schimbat atatea ar mai fi ceva https://www.clubopel.com/vie...ghlight=culbutori
mai poate fi si o valva care se blocheaza, ceva segmenti... am sa mai studiez istoricul si revin.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Florenti si Marius, ceva dubios cu :
Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C
Daca ati schimbat atatea ar mai fi ceva https://www.clubopel.com/vie...ghlight=culbutori
mai poate fi si o valva care se blocheaza, ceva segmenti... am sa mai studiez istoricul si revin.


era mufa scoasa la senzorul de temperatura aer admisie,pt. ca aveam filtru de aer scos.
ignorati aceasta valoare!
inca ceva ce ati trecut cu vederea!
compresia este egala pe toti cilindrii,adica 18 bar !
dupa parerea mea, cred ca pot sa exclud: supapa sa nu inchida sau culbutor uzat,blocat si daca era segment... ar fi trebuit sa scoata fum,nu?
masina scoate fum putin mai mult,doar cand merge in trei cand la toba se aude cum "pufaie" ca un trabant.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR