Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • george gt

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am fost la tester de doua ori si mi-a dat erorile po301 si po303 , si sta aprins mereu martorul check engine si masina merge ff prost (trepideaza , nu trage ) . A m schimbat bujiile ,am curatat egr si mergea mai bine dupa aprox 30 km dupa care iar sa aprins martorul si masina mergea la fel de prost ca inainte sa fac acele operatii ,am multe cunostinte din familie care aduc masini si stiu cate ceva si mi-au spus ca ar putea fi si debitmetru , sau sonda lambda .. Poate fi trepidatul si lipsa de putere din cauza acestor piese . mentionez ca am un astra sedan din 2001 1,6 16v cod motor z16xe . multumesc ...astept raspunsuri Rolling Eyes spuneti eventual cauze sau sfaturi

[Editat de Maverick]
Skip ads

  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
debitmetrul e foarte posibil sa fie cauza. De sonda lambda nu stiu. Am un prieten a carui masina facea la fel. Am pus debitmetrul meu si masina merge foarte bine. Incearca sa gasesti un debitmetru bun pentru proba.
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Parca Z16XE nu avea debitmetru
  • victor_n

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sunt multe posibile motive ... De la bobina de inductie ,la egr sau ecu ... Ceea mai posibila este bobina (vb din experienta ) ... Fa rost de o bobina buna de la un coleg(ca sa nu cumperi degeaba) si vezi ce si cum
Skip ads

  • george gt

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ar puta fi si bobina de inductoe chiar n-am incercat sa vad ,dar mie imi da erorile po301 si po303 cred ca ar fi o solutie ,am sa vad Rolling Eyes
  • gomo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2009

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu di noiembrie si am incercat toate piesele si le-am schimbat cu altele de pe alte masini si nici o schimbare.in plus mi s-a stricat si clapeta de acceleratie intre timp da am cumparat alta sh .acum am trimis ecu la bucuresti la mihai si astept sa vad ce o sa iasa
  • TibiG

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
gomo a scris:aceiasi problema o am si eu di noiembrie si am incercat toate piesele si le-am schimbat cu altele de pe alte masini si nici o schimbare.in plus mi s-a stricat si clapeta de acceleratie intre timp da am cumparat alta sh .acum am trimis ecu la bucuresti la mihai si astept sa vad ce o sa iasa



Aceeasi problema o am si eu. (cod eroare P0301)si zici ca ai schimbat bobina si nu a disparut problema?
Mie de la service tot asa imi zice ca din cauza bobinei.
Stiu ca a mai avut problema asta cineva din Cj.cu un motor z14xe de pe o Agila, acum vreo 2 ani.
Oare cum a rezolvat problema?
  • OctavianM

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut, cam aceeasi problema am avut-o si eu acum un an si s-a dovedit a fi de la ECU. Solutionarea a fost realizata de catre 1.7 dti iar acum merge perfect.

Ce pot sa va recomand e sa incercati o proba cu o bobina de pe o masina cu acelasi motor ca si voi si nu are aceeasi problema si sa vedeti cum se comporta. proba sa fie mai indelungata...jumatate de ora, chiar o ora pentru a fi cat mai siguri ca acela este motivul. de asemeni dupa rezolvare cred ca ar fi recomandat un schimb de bujii deoarece acestea au trecut prin multe.

Sper sa va fie de ajutor sfaturile
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un astr z16xe ,2001.Am avut mai multe probleme cu ea:initial nu statea la relanti,am expediat ECU la 1.7 dti (mi s-a spus de la 3 serviceuri ca este de la ECU si ulterior am schimbat si valva EGR cu una noua(cea veche dupa 2 curatari era moarta).Cam o luna a mers totul ok.. Smile Dupa mi s-a aprin "robinetul"galben Sad si mergea in 2 cilindri,nu tragea deloc.Am fost la service si am trebuit sa schimb si bobina de inductie(am cumparat una noua) pentru la cea veche pe 2 pozitii bobina nu mai comunica cu bujia.Acum dupa 2 saptamni mi s-a aprins iar robinetul,am P0301 cylinder 1 missfire si masina cand merge cat de cat ok,cand d-abia trage.Bujiile le am pe cele originale,dar mergeau toate cand le-am probat la service.
Ma puteti ajuta va rog cu un sfat?
  • OctavianM

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Cel mai bine cred ca este sa vorbesti cu 1.7DTI. Este posibil sa fie o alta problema generata de ECU.

Referitor la bujii, nu stiu sa zic daca ai facut bine sau nu. Au si ele o viata, depinde cat de multi kilometrii au. Eu spre exemplu le schimb o data la 2 revizii, adica la fiecare 20000 KM

Succes
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc octavian pentru raspuns
tin sa mai precizez ca in mers cand masina nu ma trage imi clipeste robinetul galben intermitent.poate asta schimba datele problemei.

Astept alte sugestii.

multumesc
  • OctavianM

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Nu prea schimba datele problemei. Cel mai bun sfat care pot sa ti-l dau este sa vorbesti cu Mihai (1.7DTI) si sa vedeti care e problema.

Din punctul meu de vedere la acest model de motor este o problema de design tehnic. NU am mai vazut/auzit la nici o masina ca ECu sa fie amplasat pe blocul motor

Succes
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
alte sugestii? Question
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare din nou!
Am vorbit cu 1.7dti si mi-a spus ca problemele pot fi din diferite cauze:Bujii,ECU,daca motorul consuma mult ulei e posibila o segmentare samd)
Am fost la service si am schimbat bujiile(le avem pe cele originale de scrie GM pe ele) cu BOSH FLR8LDCU si am sters erorile(intre timp imi aparuse P0300 pe langa P300.Momentan e ok,sper sa ma tina asa. Rolling Eyes
toate bune!
  • danielbcm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! Pentru Florentin: aceleasi probleme le-am avut si eu anul trecut la astra mea cu motor z16xe, banuiesc ca ai avut ceva supape indoite, iar dak e asa nu cred ca scapi fara sa schimbi chiuloasa, cu una neumblata (echipata) de pe alta masina. Robietul acela defapt reprezinta noxele care sunt peste limita admisa, si motivul noxelor este uleiul care ajunge in camera de ardere + ca uda si bujia respectiva care nu mai da scanteie...de aici problemele...La mine a durat 5 luni pana i-am dat de cap...
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!@daniel :Nu cred ca e vorba de vreo supapa indoita... Shocked Azi la o saptamana dupa ce am schimbat si bujiile,pe langa bobina de inductie si valva egr(noi) iar ecu a fost la 1.7 dti acum vreo 3-4 luni mi s-a aprins iar robinetul galben Mad in mers. Iar am P301(cylinder 1 missfire).Nu stiu ce sa mai fac Confused Masina merge la fel,cateodata imi tremura un pic schimbatorul cand e in viteze si are un relanti oscilant(acul coboara in jus) si masina tremura.,trage mai greu.Poate ne lumineaza un pic dl Dan Cuciureanu.
Astept alte sugestii.
seara buna
  • danielbcm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
bujia se uda? masina scoate fum (albastru)?, poate nu inchid bine supapele...
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
bujiile nu se uda si nu scoate fum.Masina o am de 2 ani,am circulat destul de putin cu ea in timpul asta(am facut vreo 9000 KM),inca nu am schimbat ulei,filtre,urmeaza acum. Sa fie asta o posibila cauza?Pe joja am ulei pe 2 din 5 gradatii.
  • danielbcm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
trebuie sa verifici consumul de ulei si compresia. bujiile sunt cu 2 pini de masa? (spunea cineva pe forum ca aceleasi probleme au aparut de la YAC-ul infundat) cauta putin
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da,bujiile sunt cu 2 electrozi(Bosch FLR8DCU).Cum se verifica compresia?
Sa fie de la un senzor sau sonda lambda?
Am in continuare P0301(test cu pseudo agrafa)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR