liviucon
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
micky001 a scris:.Ambele switch-uri arata identic,singura deosebire este ca unul la actionare inchide un circuit (frana) ,iar celalalt deschide un circuit (ambreiaj).Switch-ul frana-l verifici cel mai lejer...
Daca se aprind lampile frana la actionarea pedalei,e OK!
Switch-ul de frina,aprinde becurile dar trimite semnal de pedala calcata la calculatorul ABS.El e OK,cind realizeaza intrutot functiile...

- micky001
- ****
- 1,329 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,329
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
N-am spus ca treaba lui e numai sa aprinda becurile,dar banuiesc stiai..Am spus ca functionalitatea lui se verifica usor,optic,prin verificarea aprinderii becurilor frana.Chiar de nu verifici,"verifica" altii si ti-o spun,mai prieteneste,ori mai putin amical...
Inchide circuitul,transmitand "semnal" plus 12V catre becurile frana,ori alte destinatii,calculator/ECU,ABS,lampi suplimentare frana luneta.In discutia de aici insa ABS-ul n-are treaba,vorbim de CC,la care "semnalele" frana/ambreiaj sunt interpretate de ECU,spre exemplu 2.0 DTI ,ECU pini 31(ambreiaj) si 30/56(frana)... ECU este cel ce-ti comanda motorul.Ori pentru a mentine o anume viteza,are nevoie de conditii (stare frana/ambreiaj) ,referinta (semnal viteza-ABS/odometer signal) si evident,comanda (maneta control).

- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- andruska74
- *
- 10 mesaje
- din 01 Feb 2016
- Vectra 1996 x2.0xev
- Brasov
andruska74
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 x2.0xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Salut. Am un opel astra h cu tempomat. Problema lui este ca nu vrea sa mearga decat cateodata. De un an ma tot chinui sa imi dau seama de la ce i se trage sau sa gasesc vreo regula la comportamentul lui, dar nu reusesc. Se poate intampla sa il pun si sa mearga din prima, il opresc, in pun iara si merge, sau se poate intampla sa nu mearga deloc. Am patit si sa mearga, il opresc si cand sa-l pun iara -- ciuciu. Intr-o discutie amicala cu electriceanul de la Opel, in care am intrebat ce poate sa ii faca, s-a cam luat de cap si a zis ca nu stie ce sa i faca...
Ce poate fi? Nu a mai patit nimeni?
Multumesc!
Ce poate fi? Nu a mai patit nimeni?
Multumesc!
Salut.Eu am un vectra b cu tempomat.Prima data am avut aceleasi simptome iar dupa ceva timp imi facea un scurt la maneta(blocul de lumini);adica -dupa ce semnalizam st sau dr si revenea volanul drept intra faza lunga.
Si facea si un zgomot asemanator cu un scurt-circuit
am schimbat blocul cu totul adica maneta de semnalizare ca pe ea e si tempomatul
Dar atentie cand cumperi blocul sa dai si seria de sasiu sa fii sigur ca se potriveste ca se poate sa se potriveasca semnalizarile si tempomatul sa nu-l vada.Asa am patit si eu
BAFTA
clar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut, Am avut o balbaiala la motor, se aprindea si becul acela ca un capat de conducta.
Un prieten mi-a imprumutat un cititor de coduri care arata asa: http://i.ebayimg.com/images...ZUCr~q/s-l300.jpg
Respectivul cititor, cu aplicatia Torque, mi-a raportat ca am DTC P0304 Cylinder 4 Misfire
Am schimbat bujiile si motorul a inceput sa mearga bine iar becul s-a stins.
Dar a ramas codul de eroare raportat in Torque.
Am dat in Torque comanda sa reseteze codurile de eroare si a disparut eroarea respectiva.
Iar acum nu mai merge Tempomatul
apas degeaba pe butonul ala, nu se mai petrece nimic.
Eu m-am entuziasmat cand am vazut ca pot sa citesc toti parametrii aia si sa resetez eu coduri de eroare, asa ca mi-am comandat si eu un cititor din ala (costa vreo 2,8 eur).
In afara de varianta mers la un service sa faca o diagnoza completa, are cineva idee daca exista o solutie mai simpla la problema mea?
Multumesc
Un prieten mi-a imprumutat un cititor de coduri care arata asa: http://i.ebayimg.com/images...ZUCr~q/s-l300.jpg
Respectivul cititor, cu aplicatia Torque, mi-a raportat ca am DTC P0304 Cylinder 4 Misfire
Am schimbat bujiile si motorul a inceput sa mearga bine iar becul s-a stins.
Dar a ramas codul de eroare raportat in Torque.
Am dat in Torque comanda sa reseteze codurile de eroare si a disparut eroarea respectiva.
Iar acum nu mai merge Tempomatul

apas degeaba pe butonul ala, nu se mai petrece nimic.
Eu m-am entuziasmat cand am vazut ca pot sa citesc toti parametrii aia si sa resetez eu coduri de eroare, asa ca mi-am comandat si eu un cititor din ala (costa vreo 2,8 eur).
In afara de varianta mers la un service sa faca o diagnoza completa, are cineva idee daca exista o solutie mai simpla la problema mea?
Multumesc
clar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Update: Mi-am luat si un opcom de 14 eur (tot de la chinezi
).
In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...

In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...
- T.ion
- *****
- 3,436 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Eu unul zic sa verifici traseul daca cauti cu atentie cred ca gasesti si raspunsul.
Tutorial montaj pilot automat pe Astra G
https://www.clubopel.com/vie...p=1740212#1740212
Sunt doar pareri.
Tutorial montaj pilot automat pe Astra G
https://www.clubopel.com/vie...p=1740212#1740212
Sunt doar pareri.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
clar a scris:Update: Mi-am luat si un opcom de 14 eur (tot de la chinezi
).
In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...
Scoate cupla de la switch-ul ambreiajului,si cu o punte(sunt) introdusa/scoasa in papucii cuplei, poti schimba starea vazuta de calculator.Daca nu se schimba starea sunt atinse electric firele pe circuit,sau e o problema in calculator...

In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...
clar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi
...si scuze pentru raspunsul intarziat.
Am scos mufa din switch-ul care spune daca ambreiaj ul e apasat -> apare tot 'Clutch Switch - Active'.
In mufa aia intra doar 2 fire - am pus un contact intre ele -> tot 'Active'
Initial am trait cu impresia ca daca ai opcom esti in 'God Mode' pe masina... dar se pare ca nu ajung 14 eur pt asta.
Eu inca ma mai intreb daca resetarea codurilor de eroare cu ELM327+Torque nu a zapacit ceva pe acolo, ca prea a aparut problema imediat dupa aceea.
Totusi in opcom nu am vazut nimic sa imi para mie neobisnuit.
Mai sap... probabil vor trebui luate traseele la rand
...si scuze pentru raspunsul intarziat.
Am scos mufa din switch-ul care spune daca ambreiaj ul e apasat -> apare tot 'Clutch Switch - Active'.
In mufa aia intra doar 2 fire - am pus un contact intre ele -> tot 'Active'
Initial am trait cu impresia ca daca ai opcom esti in 'God Mode' pe masina... dar se pare ca nu ajung 14 eur pt asta.
Eu inca ma mai intreb daca resetarea codurilor de eroare cu ELM327+Torque nu a zapacit ceva pe acolo, ca prea a aparut problema imediat dupa aceea.
Totusi in opcom nu am vazut nimic sa imi para mie neobisnuit.
Mai sap... probabil vor trebui luate traseele la rand
- jgyprime
- 🔹️🔹️
- 10,109 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 10,109
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
verifica firele intre computerul care face managementul acelui switch de ambreiaj si mufa de la switch.
e posibil sa fie in scurt firele.
dupa parerea mea, daca era sa fie un fir intrerupt trebuia sa dea inactive permanent.
acum nu stiu exact cum e la masina ta, dar e posibil ca ECU sa aiba grija de firele de la switch-ul ambreiajului.
va trebui sa te uiti in TIS si sa urmaresti schema electrica si pana unde ajung firele de la switch-ul ambreiajului.
e posibil sa fie in scurt firele.
dupa parerea mea, daca era sa fie un fir intrerupt trebuia sa dea inactive permanent.
acum nu stiu exact cum e la masina ta, dar e posibil ca ECU sa aiba grija de firele de la switch-ul ambreiajului.
va trebui sa te uiti in TIS si sa urmaresti schema electrica si pana unde ajung firele de la switch-ul ambreiajului.
clar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- danielX
- **
- 104 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Alta tara
danielX
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Revin cu vesti: am reusit sa reglez switch-ul, aducand-ul mai aproape de pedala. Astfel se apasa mai zdravan si nu mai am probleme cu tempomatul.
Pot spune ca e rezolvat 100%.
Multumesc celor care m-au sfatuit!
Pot spune ca e rezolvat 100%.
Multumesc celor care m-au sfatuit!
Deci, mai poveste-ne o data cum ai reglat acel swich de la ambreiaj.
Mie nu-mi mai merge cruise controlul.
Am avut contactele de la swich-ul de frana oxidate, am deschis capacul de la pedale, am scos swich-ul de frana, l-am desfacut si am curatat contactele cu smirghel, acum merge lumina de frana dar am descoperit ca nu mai merge tempomatul.
A mai patit cineva asa ceva?
Poate am atins ceva pe la pedala de ambreiaj?
O fi din alta cauza?
Presupun ca dupa ce am umblat la swich-ul de frana s-a intamplat treaba cu tempomatul, ca altceva nu i-am mai facut.
Pareri?
Sugestii?
Multumesc
- bibu16v
- *******
- 5,810 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,810
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacã e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemãnãtoare celor fãcute de acționarea frânei de ajutor(mânã) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de cãtre pedala de ambreiaj, aceasta se autoregleazã la lungimea necesarã unei funcționãri corecte.
- Swerige
- **
- 223 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 223
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- danielX
- **
- 104 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Alta tara
danielX
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- danielX
- **
- 104 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Alta tara
danielX
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacã e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemãnãtoare celor fãcute de acționarea frânei de ajutor(mânã) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de cãtre pedala de ambreiaj, aceasta se autoregleazã la lungimea necesarã unei funcționãri corecte.
N-a functionat asa, a trebuit sa pun un switch nou. La demontare si mai ales la curatare, cred ca am distrus un contact interior.
- Swerige
- **
- 223 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 223
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 5,810 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,810
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
danielX a scris:
N-a functionat asa, a trebuit sa pun un switch nou. La demontare si mai ales la curatare, cred ca am distrus un contact interior.
bibu16v a scris:Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacã e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemãnãtoare celor fãcute de acționarea frânei de ajutor(mânã) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de cãtre pedala de ambreiaj, aceasta se autoregleazã la lungimea necesarã unei funcționãri corecte.
N-a functionat asa, a trebuit sa pun un switch nou. La demontare si mai ales la curatare, cred ca am distrus un contact interior.
Pãi, dacã citeai atent, vedeai cã eu mã refeream la switch-ul dela ambreiaj, probabil tu te referi la cel de frânã...Și reglajul chiar așa se face.
- Swerige
- **
- 223 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 223
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat