Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • liviucon

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc. Am verificat si nu este nici urma de mufa. O sa ma apuc de montat de la 0.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:.Ambele switch-uri arata identic,singura deosebire este ca unul la actionare inchide un circuit (frana) ,iar celalalt deschide un circuit (ambreiaj).Switch-ul frana-l verifici cel mai lejer... Smile Daca se aprind lampile frana la actionarea pedalei,e OK!
Switch-ul de frina,aprinde becurile dar trimite semnal de pedala calcata la calculatorul ABS.El e OK,cind realizeaza intrutot functiile...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,329
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
N-am spus ca treaba lui e numai sa aprinda becurile,dar banuiesc stiai..Am spus ca functionalitatea lui se verifica usor,optic,prin verificarea aprinderii becurilor frana.Chiar de nu verifici,"verifica" altii si ti-o spun,mai prieteneste,ori mai putin amical... Smile Inchide circuitul,transmitand "semnal" plus 12V catre becurile frana,ori alte destinatii,calculator/ECU,ABS,lampi suplimentare frana luneta.In discutia de aici insa ABS-ul n-are treaba,vorbim de CC,la care "semnalele" frana/ambreiaj sunt interpretate de ECU,spre exemplu 2.0 DTI ,ECU pini 31(ambreiaj) si 30/56(frana)... ECU este cel ce-ti comanda motorul.Ori pentru a mentine o anume viteza,are nevoie de conditii (stare frana/ambreiaj) ,referinta (semnal viteza-ABS/odometer signal) si evident,comanda (maneta control).
  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pana acu cateva zile, la actionarea tempomatului nu se auzea nimic....de cateva zile se aude un semnal sonor scurt si ascutit...Functionarea tempomatului este ireprosabila. Oare e normal?
Skip ads

  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Salut. Am un opel astra h cu tempomat. Problema lui este ca nu vrea sa mearga decat cateodata. De un an ma tot chinui sa imi dau seama de la ce i se trage sau sa gasesc vreo regula la comportamentul lui, dar nu reusesc. Se poate intampla sa il pun si sa mearga din prima, il opresc, in pun iara si merge, sau se poate intampla sa nu mearga deloc. Am patit si sa mearga, il opresc si cand sa-l pun iara -- ciuciu. Intr-o discutie amicala cu electriceanul de la Opel, in care am intrebat ce poate sa ii faca, s-a cam luat de cap si a zis ca nu stie ce sa i faca...
Ce poate fi? Nu a mai patit nimeni?
Multumesc!


Salut.Eu am un vectra b cu tempomat.Prima data am avut aceleasi simptome iar dupa ceva timp imi facea un scurt la maneta(blocul de lumini);adica -dupa ce semnalizam st sau dr si revenea volanul drept intra faza lunga.
Si facea si un zgomot asemanator cu un scurt-circuit
am schimbat blocul cu totul adica maneta de semnalizare ca pe ea e si tempomatul
Dar atentie cand cumperi blocul sa dai si seria de sasiu sa fii sigur ca se potriveste ca se poate sa se potriveasca semnalizarile si tempomatul sa nu-l vada.Asa am patit si eu
BAFTA
  • clar
  • *
  • 5 mesaje
  • din 05 Jan 2009
  • Astra 2003 Z16XE
  • Bucuresti
  • clar

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut, Am avut o balbaiala la motor, se aprindea si becul acela ca un capat de conducta.
Un prieten mi-a imprumutat un cititor de coduri care arata asa: http://i.ebayimg.com/images...ZUCr~q/s-l300.jpg
Respectivul cititor, cu aplicatia Torque, mi-a raportat ca am DTC P0304 Cylinder 4 Misfire
Am schimbat bujiile si motorul a inceput sa mearga bine iar becul s-a stins.
Dar a ramas codul de eroare raportat in Torque.
Am dat in Torque comanda sa reseteze codurile de eroare si a disparut eroarea respectiva.
Iar acum nu mai merge Tempomatul Sad
apas degeaba pe butonul ala, nu se mai petrece nimic.

Eu m-am entuziasmat cand am vazut ca pot sa citesc toti parametrii aia si sa resetez eu coduri de eroare, asa ca mi-am comandat si eu un cititor din ala (costa vreo 2,8 eur).
In afara de varianta mers la un service sa faca o diagnoza completa, are cineva idee daca exista o solutie mai simpla la problema mea?
Multumesc
  • clar
  • *
  • 5 mesaje
  • din 05 Jan 2009
  • Astra 2003 Z16XE
  • Bucuresti
  • clar

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Update: Mi-am luat si un opcom de 14 eur (tot de la chinezi Smile ).
In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,436
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu unul zic sa verifici traseul daca cauti cu atentie cred ca gasesti si raspunsul.

Tutorial montaj pilot automat pe Astra G
https://www.clubopel.com/vie...p=1740212#1740212

Sunt doar pareri.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
clar a scris:Update: Mi-am luat si un opcom de 14 eur (tot de la chinezi Smile ).
In "measurements", apare "Clutch Switch" tot timpul pe Active --> stiu ca atunci cand mergea tempomatul, daca apasam pe ambreiaj se dezactiva, deci un senzor care spune ca e apasat tot timpul ambreiajul ar fi un motiv plauzibil care sa faca sa nu mai mearga - probabil ca trebuia sa apara Inactive cand nu e ambreiajul apasat.
Statusul celorlalte butoane apare in Tip Switch (O / I / R), daca sunt apasate
Mai sap...
Scoate cupla de la switch-ul ambreiajului,si cu o punte(sunt) introdusa/scoasa in papucii cuplei, poti schimba starea vazuta de calculator.Daca nu se schimba starea sunt atinse electric firele pe circuit,sau e o problema in calculator...
  • clar
  • *
  • 5 mesaje
  • din 05 Jan 2009
  • Astra 2003 Z16XE
  • Bucuresti
  • clar

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi
...si scuze pentru raspunsul intarziat.
Am scos mufa din switch-ul care spune daca ambreiaj ul e apasat -> apare tot 'Clutch Switch - Active'.
In mufa aia intra doar 2 fire - am pus un contact intre ele -> tot 'Active'

Initial am trait cu impresia ca daca ai opcom esti in 'God Mode' pe masina... dar se pare ca nu ajung 14 eur pt asta.
Eu inca ma mai intreb daca resetarea codurilor de eroare cu ELM327+Torque nu a zapacit ceva pe acolo, ca prea a aparut problema imediat dupa aceea.
Totusi in opcom nu am vazut nimic sa imi para mie neobisnuit.
Mai sap... probabil vor trebui luate traseele la rand
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,109
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
verifica firele intre computerul care face managementul acelui switch de ambreiaj si mufa de la switch.
e posibil sa fie in scurt firele.
dupa parerea mea, daca era sa fie un fir intrerupt trebuia sa dea inactive permanent.

acum nu stiu exact cum e la masina ta, dar e posibil ca ECU sa aiba grija de firele de la switch-ul ambreiajului.
va trebui sa te uiti in TIS si sa urmaresti schema electrica si pana unde ajung firele de la switch-ul ambreiajului.
  • clar
  • *
  • 5 mesaje
  • din 05 Jan 2009
  • Astra 2003 Z16XE
  • Bucuresti
  • clar

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvat
Colegul maiandrei sa traiasca, multumesc frumos Smile

Problema era ca tija de la vechiul switch de ambreiaj nu mai iesea inapoi.asa cum trebuie
Schimbat switch-ul si merge tempomatul

Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Succes in toate!
Skip ads

  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Revin cu vesti: am reusit sa reglez switch-ul, aducand-ul mai aproape de pedala. Astfel se apasa mai zdravan si nu mai am probleme cu tempomatul.
Pot spune ca e rezolvat 100%.
Multumesc celor care m-au sfatuit!


Deci, mai poveste-ne o data cum ai reglat acel swich de la ambreiaj.
Mie nu-mi mai merge cruise controlul.
Am avut contactele de la swich-ul de frana oxidate, am deschis capacul de la pedale, am scos swich-ul de frana, l-am desfacut si am curatat contactele cu smirghel, acum merge lumina de frana dar am descoperit ca nu mai merge tempomatul.
A mai patit cineva asa ceva?
Poate am atins ceva pe la pedala de ambreiaj?
O fi din alta cauza?
Presupun ca dupa ce am umblat la swich-ul de frana s-a intamplat treaba cu tempomatul, ca altceva nu i-am mai facut.
Pareri?
Sugestii?

Multumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacă e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemănătoare celor făcute de acționarea frânei de ajutor(mână) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de către pedala de ambreiaj, aceasta se autoreglează la lungimea necesară unei funcționări corecte.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara
Detin o masina Opel Astra H 1.7 cdti din 2005. Cand vreau sa merg pe tempomat acesta nu se activeaza imediat cum ai dau comanda, dar dupa lungi insistente se cupleaza. Care sa fie problema?
Multumesc anticipat
  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
@Swerige
Este posibil sa fie contactul de la tija de comanda oxidat, daca nu a fost folosit anterior.
Eu asa aveam contactul din bord de la reglarea ceasului, trebuia sa apas insistent de zeci de ori pana cupla.


Ultima modificare facuta de danielX la Joi 01 Nov, 2018 9:25 pm
  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacă e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemănătoare celor făcute de acționarea frânei de ajutor(mână) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de către pedala de ambreiaj, aceasta se autoreglează la lungimea necesară unei funcționări corecte.


N-a functionat asa, a trebuit sa pun un switch nou. La demontare si mai ales la curatare, cred ca am distrus un contact interior.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc @Daniel trebuie sa verific ca devine enervant
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
danielX a scris:
bibu16v a scris:Reglajul se face prin extinderea tijei switch-ului, la maxim, înainte de montare(sau pe poziție, dacă e posibil). În timpul extinderii se aud niște pocnituri din interiorul switch-ului, foarte asemănătoare celor făcute de acționarea frânei de ajutor(mână) mecanice/clasice. La atingerea capului tijei switch-ului de către pedala de ambreiaj, aceasta se autoreglează la lungimea necesară unei funcționări corecte.


N-a functionat asa, a trebuit sa pun un switch nou. La demontare si mai ales la curatare, cred ca am distrus un contact interior.

Păi, dacă citeai atent, vedeai că eu mă refeream la switch-ul dela ambreiaj, probabil tu te referi la cel de frână...Și reglajul chiar așa se face.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ma pot descurca singur sa desfac tija de comanda tempomat? E tare complicat?
Va rog daca imi puteti spune pasii de urmat sau eventual cu un tutorial unde se explica cum se demonteaza tija de comanda. Sincere multumiri!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR