Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra h cu tempomat. Problema lui este ca nu vrea sa mearga decat cateodata. De un an ma tot chinui sa imi dau seama de la ce i se trage sau sa gasesc vreo regula la comportamentul lui, dar nu reusesc. Se poate intampla sa il pun si sa mearga din prima, il opresc, in pun iara si merge, sau se poate intampla sa nu mearga deloc. Am patit si sa mearga, il opresc si cand sa-l pun iara -- ciuciu. Intr-o discutie amicala cu electriceanul de la Opel, in care am intrebat ce poate sa ii faca, s-a cam luat de cap si a zis ca nu stie ce sa i faca...
Ce poate fi? Nu a mai patit nimeni?
Multumesc!
Skip Ads 60 min (0/3)

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca o discutie care sa se concretizeze cu o diagnosticare: cod greseala, functionare switch frana sau ambreiaj ,data list ECU etc..
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 4,134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza si vezi ce zice, daca nu zice nimic, verifica de mai multe ori contactele de la FRANA si de la AMBREIAJ.
Daca modulul electronic "simte" ca una din aceste pedale e apasata nu cupleaza pilotul automat. De asemenea ai mai putea verifica inclusiv butonul de on/off al tempomatului (tot asa de mai multe ori).
Succes !
CristianTM.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
" electriceanul" era electrician bebe?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Exact, verifica switch-urile de la frana si ambreiaj si ca idee la Astra mea Z16XE cand aveam probleme la comanda unuia dintre injectoare si aveam ledul de noxe aprins nu se mai putea cupla pilotul automat Exclamation
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pot sa va spun sigur ca nu e de la buton si nici nu am martor aprins sau eroare stocata. Uneori stocheaza cate o eroare sau doua care dupa o vreme dispar. Am reusit sa identific in catalog una din ele si intr-adevar se refera la ceva legat de ambreaj : clutch ...
Cum as putea sa ajung la acesti senzori si sa ii dau cu sprei de contacte, sau ce sa le fac?
Multumesc mult baieti! Sunteti foarte prompti!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca baietii au avut dreptate, e vorba de Switch (intrerupator/senzor) ambreiaj.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ce pot eu sa ii fac? Sau sa merg sa cumpar altul nou direct? Nu se poate regla? Incerc sa evit Opel Ecomax din cluj, tehnic sunt absolut sub orice critica si preturile cred ca sunt printre cele mai mari dintre toate reprezentantele Opel din tara.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,353
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pai switchul de ambreiaj se afla pe langa panoul de sigurante ( este o mufa cu 4 fire de obicei)verifica acolo ... contacte imperfecte, verifica si cursa pedalei de amreiaj, poate ramane undeva agatata si switchul vede ca pedala este apasata.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Rezolva intai problema cu pedala de ambreaj, ai spus in alta parte ca ai ceva cu pedala[cursa neuniforma], dupa aceea reglezi switch-ul.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pedala merge bine de tot, doar dupa trafic greu in care o tot apas de multe ori simt ca se apasa mai greu spre capatul de jos al cursei. Nu vad ce legatura are cu switch ul care este plasat deasupra pedalei, asta actionandu-l la intoarcere, cand este eliberata (@ bazare: asa am citit, ca se afla acolo, nu stiu panoul de sigurante unde e el, parca la mine e in portbagaj).
Acum am revenit de la masina, unde am cautat si am gasit un fel de buton rotund deasupra pedalei. Cred ca acela e switchul in cauza... Daca poate cineva sa imi confirme, ar fi super Smile
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu vesti: am reusit sa reglez switch-ul, aducand-ul mai aproape de pedala. Astfel se apasa mai zdravan si nu mai am probleme cu tempomatul.
Pot spune ca e rezolvat 100%.
Multumesc celor care m-au sfatuit!
Skip Ads 60 min (0/3)

  • adrianogyu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2009

  • Mesaj Privat
saltare...am si io o problema si mi as dori sa ma ajutati cu nite sfaturi....am avut un incident cu vectra mea.....lovita fata...radiatore capota bara..si mi am facut acum ii gata si toate erau inregula inafara de becul de la check motor care se mai aprinde si nu stia de ce ( si nici acum nu stiu exact:) )...pana acm incercat sa pun masian p tempomat...si atucni am vazut ca nu functioneaza...... si nu stiu d ce ca doar motorul nu a foist afectrat deloc...si as vrea sa stiu daca pot verifica vreo mufa ceva ...paote scap ieftin . si am mai abservat ca in recipientul de apa pt motor ii ulei sau asa ceva....de la ce sa fie?..va rog ajutati ma!...Sad(
  • Cris.M.

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ai niste probleme destul de mari si destul de...diferite ca sa zic asa. Iti recomand sa mergi la un service specializat inainte de a fi prea tarziu. De tempomat nu stiu ca nu ma pricep, dar ulei in apa imi suna a garnitura de chiuloasa arsa plus check engine...suna cam nasol. Neutral
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,353
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ulei in vasul de expansiune e clar o problema. Faptul ca ti se aprinde din cand in cand martorul din bord cu prbleme de motor e un lucru bun in cazul asta ptr ca exista o eroare stocata in calculatorul masinii si se poate citi la service sa aflii exact care e problema. ca nu iti merge tempomatul ar trebui sa fie ultima ta grija acum ptr ca cel mai probabil e o mufa sau un cablu cu probleme. Pune mana pe TIS si vezi ce cabluri trebuie verificate si unde la motorul tau.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! ulei in vasul de expansiune baga pentru ca a spart termoflotul(asta daca e diesel), cat despre tempomat da-i o cautare pe forum si sigur vei gasi ceea ce te intereseaza.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
complicata treaba. ulei in vas e sigur de la racitorul de ulei(termoflot). poate fi doar o coincidenta ca a aparut acum dupa accident sau nu ai fost tu foarte atent inainte. poate era dar nu ai dat importanta. asta nu e complicat de schimbat si nici foarte scump. in schimb eroarea e cu totul altceva. din soc se poate sa fi miscat o mufa. sterge mai intai erorile si vezi daca mai apar. eu la un accident usor cu un BMW 528 din 85 s-a oprit motorul si nu a mai pornit desi nu era decat bara fata putin indoita. sarise fisa centrala. deci pot fi multe.
  • Troll the Great

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2000 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!

Problema la tempomat poate fi de la o siguranta care s-a ars, sau de la contactorul de sub pedala de frana (cel care face sa se aprinda stopurile cand calci frana). Tie ti se aprind stopurile la franare? Ca daca nu, nu iti merge nici tempomatul pentru ca e facut sa se decupleze cand calci frana. Am patit-o eu asta : mi s-a ars contactorul respectiv si pe langa ca nu mi se mai aprindeau stopurile, nu mai mergea nici tempomatul.
Verifica intai asta si revino cu informatii.
Numai bine!
  • adrianogyu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2009

  • Mesaj Privat
motorul ii 2.0 dti.pai d la accident mi sa fisurat racitorul de ulei si l am schimat cu unul secand dar...arata bine...si c pot face in cazul asta cu ulei in apa d la motor?nu o fi stars destul racitorul...daca mi l lipesc p celalat oare merge?:)ca e doar putin fisurat.si daca ramane asa cere ar putea fi urmarile? si eroare aia d la martorul din bord tre sa merg la tester sa mio sterg?
  • adrianogyu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2009

  • Mesaj Privat
stopurile de frana merg.si am verificat si sigurantele de sub volan...da...p und epot gasi mufele pt tempomat stie cineva sa le verific?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Skip Ads 60 min (0/3)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR