Ai uitat parola?


  • hent

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

Salut,
E jos , la vibrochen, ajungi greu la el daca are clima si servo, e ceva de munca, nu ai ce sa masori, iti pierzi doar timpul, si eu am masurat 2 saptamani, si pana la urma am rezolvat in 2 minute cu un senzor nou. daca vrei ti-l trimit pe a meu ala vechi, dar tot nu o sa mearga Smile ii naspa ca e scump, dar altfel nu o sa iti rezolvi problema, 99% sunt convins ca am dreptate, in special daca face la pornire fix cum am descris eu mai sus.

o sa pun o poza mai tarziu cu pozitia senzorului.
aveam si valorile la pini, daca vrei le caut si le trimit (cred ca in autodata le gasesti)
  • ksper

  • Mesaje scrise: 2,025
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2008



pozitie senzor pe ansamblu motor si senzorul in sine
cu toate ca ultimul post este de la inceputul anului,sper sa fie de folos si altor persoane.
  • clauolidia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2010

Salut! Ma numesc Adi si sunt din Oradea. Am si eu un Opel Corsa C din anul 2001, motor Z10XE de 1.0l. Am inceput sa am proleme cu ea, cam acum un an de zile! Mi s-a oprit motorul pe drum catre serviciu, dar am reusit sa o pornasc repede. Am observat ca si turometrul imi cazuse! Dar nu am realizat ca este ceva grav si am mers asa mai departe! Incepea sa imi faca figuri din ce in ce mai des! Am luat aditivi pentru injectoare pentru ca mi-a spus cineva ca acolo e problema! Intradevar mi-a disparut becul cu check engine, dar se oprea din ce in mai des si becul check engine se aprindea si in ultima perioada a ramas aprins tot timpul, si pornea din ce in ce mai greu! Pina cind intr-o dimineata acum o saptamina si jumatate nu a mai pornit! Am incercat cu cumnatul meu care e mecanic auto, dar nu a profesat de mult, dar tot nu am reusit! Pina cind intr-o seara de simbata am intrat pe net si am gasit pe acest site rezolvarea problemei! Era vorba de unul dintre cei doi senzori! Dar nu stiam sigur care! Am reusit sa schimb senzorul camshaft unul cu unul de la o masina ca si a mea dar tot nu a pornit! In acel moment am fost siguri ca celalalt senzor e vinovat! Crankshaft! E cel care controleaza turatia masinii si pozitia arborelui cotit! Fara el computerul nu stie in ce pozitie se afla axul cu came, si nu da benzina la injector si implicit scinteie la bujie! Datorita acestui site am aflat tot ce trebuie sa fac si le multumesc din inima pe aceasta cale! Apropo senzorul m-a costat 85 de lei! Oricum acum as vrea sa o introduc pe tester deoarece si becul de la airbag imi e aprins! Va multumesc pentru rabdare!
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20xev din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2009

salut aceeasi problema o am si eu am luat 3 senzori si degeaba ultimul luat dupa seria data de opcom[ o singura serie] si nimic nu mai stiu ce sai fac ma inebunit treaba asta stiti cumva ce valori trebuie sa aiba 4 ohmi sau 8 ohmi?
  • clauolidia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2010

Nu stiu ce sa zic ! NU M-AM UITAT LA AMPERAJ DAR MI-A SPUS CEL CARE MI L-A VINDUT CA MI-L SCHIMBA DACA NU MERGE!
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20xev din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2009

hent a scris:Salut,
E jos , la vibrochen, ajungi greu la el daca are clima si servo, e ceva de munca, nu ai ce sa masori, iti pierzi doar timpul, si eu am masurat 2 saptamani, si pana la urma am rezolvat in 2 minute cu un senzor nou. daca vrei ti-l trimit pe a meu ala vechi, dar tot nu o sa mearga Smile ii naspa ca e scump, dar altfel nu o sa iti rezolvi problema, 99% sunt convins ca am dreptate, in special daca face la pornire fix cum am descris eu mai sus.

o sa pun o poza mai tarziu cu pozitia senzorului.
aveam si valorile la pini, daca vrei le caut si le trimit (cred ca in autodata le gasesti)
salut poti cauta valorile la pini si sa le postezi k poate ne ajuta cu ceva si pe noi multam
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20xev din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2009

hent a scris:Salut,
E jos , la vibrochen, ajungi greu la el daca are clima si servo, e ceva de munca, nu ai ce sa masori, iti pierzi doar timpul, si eu am masurat 2 saptamani, si pana la urma am rezolvat in 2 minute cu un senzor nou. daca vrei ti-l trimit pe a meu ala vechi, dar tot nu o sa mearga Smile ii naspa ca e scump, dar altfel nu o sa iti rezolvi problema, 99% sunt convins ca am dreptate, in special daca face la pornire fix cum am descris eu mai sus.

o sa pun o poza mai tarziu cu pozitia senzorului.
aveam si valorile la pini, daca vrei le caut si le trimit (cred ca in autodata le gasesti)
salut poti cauta valorile la pini si sa le postezi k poate ne ajuta cu ceva si pe noi multam
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20xev din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2009

salut hent imi poti spune cum arata roata aia dintata de vibrochen e posibil sa dea eroare la senzor?
  • mirac

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2009

salut.omega b ,benzina X20XEV .dupa o reparatie capitala la motor am ceva probleme cu masina.am schimbat senzorul de la vibrochen-credeti ca e posibil sa porneasca asa de greu din cauza ca senzorul nu e cel original.cel original era obosit si decojit dar functionabil. inainte sa repar motorul imi aparea si becul galben cu motorasul aprins si am pus testerul pe ea si mi-a dat o eroare parca nr 13 . zicea ceva de senzoru O2-cred ca e vb de sonda lambda.imi mai pare si acu becul cu motorasul dar acu in plus nu trage masina deloc.mai imi apare pe display si oil lack cu toate ca ulei are si e schimbat acu de curand.am inteles ca ar putea fi senzoru de nivel.va rog sa-mi confirmati daca ce cred este adevarat sau daca aveti alte solutii sunt numai urechi.multumesc anticipat.cele bune
  • M1shu91

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

aceiasi problema am si eu la omega 20 16 V 1995 ma mananca toti mecanicii din iasi... am un senzor pentru axu cu came de pe alta omega dar cred ca e stricata mufa si firu ala..numai pot am 6 luni de cand umblu cu ea si are tot ce spuneti voi aici.. si va dati seama cum ma duc la un mecanic cum imi spune sa desfaca motoru sa`mi ia banii..
  • mirac

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2009

am pus senzoru vechi care cum am mai spus era functionabil si a mers ca lumea.sa schimbat masina.porneste usor si merge uns.sa stins si becul de la electronica cel galben cu motorasu.daca ai bani iti iei unul nou sau unul second hand.cel nou aftermarket era din italia dar nu a mers.cel original este de la siemens.nu mai imi sta niciun bec aprins pe bord.maine pun din nou testeru pe ea sa vad daca imi mai arata vre-o eroare.singura chestie este ca nu trage la fel ca inainte.o fi catalizatoru infundat sau sonda lambda.ciudat est eca nu mai imi apare nimic aprins de la partea electronica cum era inainte sa fac motoru.bafta si sper ca ca ceilalti sa invete de la noi cum si noi am invatat de la cei dinaintea noastra
  • mirac

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2009

daca nu ai nici un bec aprins in bord si masina totusi nu trage dupa o reparatie capitala la motor ce ar trebui sa fac ?
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2009

merge turata peste 4500 rpm?
  • mirac

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2009

nu stiu ca nu am incercat.tre sa merg incet pana in 2500 de ture pana se rodeaza motorul.nu am nici un bec aprins.stiu ce zici tu cu 4500 de ture dar tre sa ai becu galben cu motorasul aprins.am patit o data cand nu se mai tura peste 4500 de ture dar era din cauza ca am spalat motorul si intradevar se aprinsese becul de la electronica
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra x20xev din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2009

Am avut destule probleme cu a mea...si nu am avut niciodata martorul galben aprins...
  • liviuss

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra z19dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2010

mirac a scris:daca nu ai nici un bec aprins in bord si masina totusi nu trage dupa o reparatie capitala la motor ce ar trebui sa fac ?

  • dima cristian ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega x25td din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2010

sal,senzorul de la axa cu came are trei pini,intre primi 2 are o valoare de 12,6ohmi si intre ultimi 2 0,2 ohmi,eu am schimbat de curand senzorul si am verificat,cel vechi era intrerupt imi dadea doar val de 12,6
  • UNX

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2013

hent iti mai aduci aminte ce firma era senzorul? sau o serie ceva dupa senzor.Multumesc

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata