Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
are cumva gpl pe ea?
Skip ads

  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
poate pierzi vaccum pe undeva..
  • robert19800

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
o trebui sa curat si EGR-ul?
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Despre egr pot spune ca la accelerare maxima supapa EGR se inchide pentru a scoate randament maxim din motor. Aceasta recirculare se face doar in mers incet in gol si in regim de mers constant. Logica este ca arderea sa se efectueze cu mai putin oxigen, mai putin violenta si cu temperaturi mai reduse. Dca supapa de EGR este defecta, si blocata pe deschis, motorul va porni, apoi dupa cca 2 sec. se va opri. Intr-o functionare normala, supapa EGR este deschisa foarte putin, si doar o cantitate mica de gaze arse ajung iar in admisie. Insa daca zici ca iac-ul e ok si clapeta, urmeaza sfatul lui ciresel.
Skip ads

  • robert19800

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
m-am tot uitat si la vaccumuri...nu vad nici unul fisurat sau crapat
  • denis_09

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 C16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
care este bulbul de soc?
  • baderca83

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut ramane turat la 2000 de ture dimineata .din ce cauza? rog un raspuns multumesc.
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La motor X16SZ, am aceleasi simtome - tremurat la relanti. Am schimbat filtre, bujii, curatat IAC & Egr , sudata si evacuarea, dar probleme persista .
Skip ads

  • robert19800

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am verificat cat incarca alternatorul....am o problema acolo...probabil de acolo mi se trage turatiile de 2000-3000rot/min.Cand opresc farurile si aeroterma...se ridica turatia la 3000 de ture...schimb punte diode si releu sa vad dca mai face asa
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mn cineva cu un delcou de opel vectra a c6nz , daca are cineva de vanzare 0756643360
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema cu c20ne-ul meu. La relanti tremura(nu stiu la ce turatie sta, nu am turometru) acceptabil, dar daca pornesc un consumator mai mare (aeroterma, dezaburire) tremura si mai tare. Am verificat iac-ul, este ok, cu sau fara el conectat e tot aia. Avand in vedere chestia cu consumatorii mai mari ma gandesc ca e ceva de la incarcare. Bateria este buna, fisele + bujiile aproape noi (iar la schimbarea lor nu a fost nicio schimbare). Ce ar trebui sa schimb/verific in cazul meu?

*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Si la mine de cand a venit frigul nu sta prea rotund la relanti dar eu am 4-5 litri de benzina in rezevor si aia veche o fi de la asta? Pe gpl sta frumos. Iar daca aprind brusc farurile faza lunga plus scurta plus proiectoare ceata se zguduie un pic la inceput. Iar legat de IAC asta vara am incercat iam scos mufa si sa oprit motorul. Am vazut la cineva cand a scos mufa de la iac cu motorul turat nu sa oprit dar nici nu a mai revenit la 750 rpm a ramans pe la 1500 dupa ce sa inchis clapeta. Acuma cauze din ce am citit eu ar fi multe, dar macar stii cum face normal cu sa fara IAC.
Skip ads

  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut iancu_27! Spune-mi si mie te rog cum pot demonta motorasul pas cu pas si ce anume ai trebui sa curatde la motorasul pas cu pas! O poza ar fi mai bine venita! Ms mult
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
mariod a scris:Salutare. Am si eu o problema cu c20ne-ul meu. La relanti tremura(nu stiu la ce turatie sta, nu am turometru) acceptabil, dar daca pornesc un consumator mai mare (aeroterma, dezaburire) tremura si mai tare. Am verificat iac-ul, este ok, cu sau fara el conectat e tot aia. Avand in vedere chestia cu consumatorii mai mari ma gandesc ca e ceva de la incarcare. Bateria este buna, fisele + bujiile aproape noi (iar la schimbarea lor nu a fost nicio schimbare). Ce ar trebui sa schimb/verific in cazul meu?

*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.

ce ai mai facut cu relantiul? a venit caldura si la mine pe benzina tot e un pic ciudat, insa putere de faza lunga proiectoare si aeroterma la maxim are. pe gpl merge rotund.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La mine tot asa merge, nu am rezolvat nimic. Incarcarea e buna, m-am dus la un nea si a vazut ca daca porneste electroventilatorul + faza lunga + aeroterma face putin mai rau dar a zis ca nu stie de la ce e.
M-as duce la cienva sa se uite in alternator la carbunii aia, dar mi se pare ca alternatorul meu intinde cureaua de distribuie si mi-e sa nu o strice pe aia.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
si a mea la fel, un pic mai bine parca merge relantiul pe benzina cand e cald si uscat afara. Ma gandesc la debitmetru pompa de benzina si regulatorul de presiune.
  • DarkWater

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 c
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,sunt nou pe forum si sper ca ma adresez in sectiunea care trebuie.
Am un opel vectra a din 1995 motor 1,8 benzina model C18NZ,si am avut urmatoarele probleme ... la un moment dat in trafic si la relantii motorul a ramas turat la 1500 rpm. In bord s-a aprins martorul cu motorasul si cu paratraznetul. Am facut testul agrafa si mi-a aparut codul eroare 49 ceea ce inseamna ca bateria este supraincarcata. Am dus masina la un service iar cei de acolo mi-au schimbat releul la alternator,si pentru a remedia problema cu turatia prea mare mi-au umblat pe la carburator au curatat ceva pe acolo si in final mi-au spus sa cumpar un potentiometru de acceleratie lucru care l-am facut.Am cumparat de la second hand cu 50 de lei. La testare intradevar turatia motorului a revenit la normal undeva sa spun intre 900 si 1000 rpm,insa martorul din bord nu s-a stins si masina mergea dar parca nu tragea cum trebuie nu avea forta. La sugestia unui prieten am verificat EGR care nu functiona. Am cumparat unul second hand 50 de lei l-am montat, martorul din bord a disparut si masina acum are putere si merge relativ bine. Problema este ca in trafic daca las putin acceleratia motorul are tendinta sa se inece sau sa moara se comporta ca si cum ar avea goluri de aer. De exemplu ieri eram in viteza a doua si dintr-o data a inceput sa de semne ca vrea sa moara.Am apasat acceleratia si si-a revenit. In speranta ca am fost cat de cat explicit va cer o parere.Va multumescanticipat si va doresc o zi buna.
  • DarkWater

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 c
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
buna revin cu inca o precizare.am mai observat ca motorul tinde sa se inece si in timpul mersului.dintr-o data incepe sa mearga in suturi pe o perioada scurta nu ma scutura tare dar e sesizabil.cand accelerez putin isi revine. o zi buna.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
DarkWater a scris:De exemplu ieri eram in viteza a doua si dintr-o data a inceput sa de semne ca vrea sa moara.Am apasat acceleratia si si-a revenit.

pai l-ai lasat sa mearga in gol adica fara pedala ca si cum ai merge pe drum prost? Daca da curata si IAC-ul poate iti revine.
  • mihaimmm

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti EGR-ul pe care l-ai montat, daca nu e nou si nu l-ai curatat inainte sa il montezi. Posibil sa fie de la el....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR