Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • grasu5dxl

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mersi Smile
Skip ads

  • grasu5dxl

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema mea cu ramasul turat. Am facut un test agrafa si imi dadea cod 49 adica Battery voltage High voltage si imi dadea ECU(engine control unit) peste cap, fiert baterie s.a.m.d. .
Rezolvarea a constat in skimbarea unui releu la alternator. Sper sa fie de folos succes Very Happy

Working of ECU
1.1 Control of fuel mixture
1.2 Control of ignition timing
1.3 Control of idle speed
1.4 Control of variable valve timing
1.5 Electronic valve control)

  • rosioruzdn

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va multumesc mult pt ajutor am rezolvato am scos iac-ul si l-am curatat merge ok acum
  • de4dlover

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor ... de la o discutie despre un x16xel cu probleme la relanti ati ajuns la radiatoare si altele...de ce nu va dati cu parerea despre adevaratul subiect si anume x16xel -nu merge rotund la relanti
Skip ads

  • de4dlover

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu un x16xel de pe vectra b. Am schimbat bujii,fise, toate filtrele, termocupla radiator, egr(toate noi) si tot balbaie la relanti...Am curatat admisia si evacuarea, urmeaza sa porobez o bobina de inductie sa vad daca este vreo diferenta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pe tester mi-a dat p1405 si am schimbat EGR. Daca poate cineva sa ma ajute cu problema asta 0762266162 . Multumesc
  • idnightk

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1994 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Stiu ca exista deja multe topicuri pe aceasta tema, insa nu am gasit rezolvare in nici unul. Problema mea: masina porneste, se tureaza in 3-4000 de ture de zici ca sar pistoanele prin capota. Am chemat un mecanic si mi-a zis ca senzorul de clapeta functioneaza, cel de turatie functioneaza, cel de temperatura a apei functioneaza, motorasul pas cu pas la fel. Nu am gasit pana acum un tester pentru modelul meu (Vectra A 1.6i hatchback, 94), pe agrafa imi da eroarea 47 ( EGR, dar e normal sa dea eroare, e anulat).
In dimineata asta masina a pornit normal, nu s-a turat timp de 5-10 min dupa care a inceput iarasi. O accelerez, moare...nu mai stiu ce sa ma fac cu ea...pb e ca sunt programat la vopsire si nu am cum sa o duc. Ma poate ajuta un mecanic din Ploiesti? Multumiri anticipate.
  • cretzu9

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
de4dlover a scris:Si eu am probleme cu un x16xel de pe vectra b. Am schimbat bujii,fise, toate filtrele, termocupla radiator, egr(toate noi) si tot balbaie la relanti...Am curatat admisia si evacuarea, urmeaza sa porobez o bobina de inductie sa vad daca este vreo diferenta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pe tester mi-a dat p1405 si am schimbat EGR. Daca poate cineva sa ma ajute cu problema asta 0762266162 . Multumesc


este un senzor care trebuie curatat. este un spray special pentru asta ,si mie cand o porneam imi palpaia turomentru.dar numai stiu sigur cum se numeste senzorul ala....cred ca senzorul de turatie,accelerare nus sigur...
  • piersy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut! am o vectra a c16nz si cand decuplez cutia in mers sau o tin pornita pana se incalzeste motorul se opreste.
se opreste mai des cand tin farurile aprinse. o scot pe liber iar motorul se opreste in mers. care poate fi cauza?
Skip ads

  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
senzorul de la vibrochen,am patit-o ca au ros soarecii firele si tot aceleasi simptome avea ca la a ta
  • piersy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
imi poti spune unde se afla sau cum arata?
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
in partea de jos a motorului langa fulia de la vibrochen,defapt in spatele ei
  • livot_77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,problema asta o am si eu,sunt proaspat detinator de vectra,motor c20xe,2.8 motronic.am schimbat si curatat tot ce se putea la ea ,nu stiu sigur daca am EGR, daca imi puteti spune si mie daca am si unde este poxitionat?asta a mai ramas de curatat si daca este posibil sa fie si de la baterie? inainte sa schimb debilmetru de aer aveam cod 73 iar acum am cod 48(Battery voltage Low voltage)
Skip ads

  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
si mie i mi sta turata la 1100 de ture(mereu)
  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
mie mi-se tureaza pana la 1500 cand o pornesk prima oara pe zi...apoi scade la 500
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
heelp
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
motorul e c16nz
  • madnr1

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
rami a scris:heelp
am si eu o intrebare.am turatia neconstanta cand imi ramane turata la 1300 cand revine la valoarea normala 850-900.acum am fost afara si am pornit-o dar inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la motorasul pas cu pas si se tura pana in 3000 de ture dupa care cu motorul pornit am bagat mufa inapoi si a scazut turatia la 1000 fiind rece tare afara,dupa care tot cu motorul pornit am scos iar mufa si nu s-a intamplat absolut nimic doar s-a aprins martorul de la bord,asa cu motorul pornit dupa ce am bagat mufa inapoi in motoras i-am facut testul agrafa iar cand am pus bucla intre pini turatia motorului a fost exact 800 ture fara fluctuatii.am oprit motorul si am citit diacnoza si mi-a dat 3-5 eroare .cand scot mufa din motoras cand motorul merge nu ar trebui sa se tureze motorul?.astept raspuns cine a mai patit ca mine.mersi pt intelegere


salutare! am si eu acelsi tip de motor. a trebuit sa fac de cateva ori testul cu agrafa, DAR, eu asa am citit peste tot ca se face doar cu contactul pus, si nu cu motorul pornit.nu se porneste motorul cu legatura facuta intre pini. si inca ceva: daca e frig afara,pana se incalzeste motorul, acesta ramane turat pt ca are socul automat.
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
la mine problema era din delcou din cauza firelor foarte coapte si fara izolatie pe ele
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
si fisa centrala care vine de la bobina la delcou de noua era intrerupata am schimbat-o si nu mai face probleme la relanti
  • patron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am un opel vectra j96 dt11 motor de 2000 cm pe motorina seria motorului wolojbf68y7035028 unde se afla mufa de diagnoza? am o problema la motor merge ce mege se opreste tremura dar ma intereseaza mufa de diagnoza?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR