Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cristty

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2015

  • Mesaj Privat
moroshanu a scris:pierderile de ulei aduse în discuție în acest post nu au nici o influențã asupra funcționãri motorului. Dacã doar transpirã pe lângã injector, se poate ignora problema. Dacã uleiul se cumuleazã și curge atunci trebuie sã se intervinã.


dar daca scoatem garniturile,curatam bine si aplicam mastic baie pt o mai buna etansare se intampla ceva negativ?multumesc
Skip ads

  • cristty

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2015

  • Mesaj Privat
tenk a scris:Am scos prima garnitura si am curatat cu spray degresant. Acum urmaresc sa vad daca se mai umezeste.
Garnitura se scoate usor, atentie insa la mizerie. Trebuie curatat foarte bine inainte de operatiune.
In cazul in care nu mai curge dupa operatiunea "curatarea" banuiesc ca firele de praf sau chiar rugina sarita de pe piulita intra intre garnitura si corpul injectorului astfel incat la vibratii se distanteaza si permite iesirea vaporilor de ulei/motorina.
Sunt curios daca la cei care curge e ruginita partea superioara a injectorului.

daca aplicam mastic baie pe garnituri oprim scurgerea de ulei?
  • Lucian_X

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cine a schimbat garnitura?
  • scott77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am facut urmatoarea operatie: inainte de a scoate garniturile am dat cu spray de curatat discurile de frana, am scos sigurantele de la furtunul de retur mototina, am scos mufele si am scos garniturile; fupa aceea am spalat garniturile cu acelasi spray, am curatat bine zona de pe capac, am pus mastic pe zona garniturii unde se aseaza pe capac si am strans. Atentie in momentul cand strangeti, strangeti intai la mana suruburile si cand strangeti cu cheia fiti atenti ca garnitura sa nu deplaseze de pe pozitie(stransul prea tare va produce o ''burta" pe mijlocul garniturii loc prin care lejer arunca ulei). Dupa aceasta operatie nu mai aveti probleme!
Skip ads

  • Liviu_ro

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra H z17dth. Pierd ulei dar nu stiu exact pe unde. Capacul de la injectoare (sub capacul de plastic) este plin de ulei. Mai e ulei scurs probabil tot din zona injectoarelor catre electromotor. Sa zicem ca problema ar fi garniturile. Dar, mai este ulei si in spatele motorului (sub zona filtrului de ulei). Aici nu stiu de unde este scurs si nici nu.mi dau seama. Nivelul in baie e ok, in ultima mie de km nu a scazut. Dar gasesc pete sub masina.. Problema e ca motorul se incalzeste parca putin cam tare. Mai ales cand urc. Stiti cumva unde este epuratorul (daca are) si cum pot verifica functionarea lui? De unde ar putea fi ulei sub zona filtrului de ulei, poate sa dea pe la capacul filtrului? Ms!
  • AlinBAS

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am facut si eu asa cum a spus Dre .

"Am avut si eu aceeasi problema , pierde pe acolo ulei , nu motorina , deoarece injectorul trece printr-o antecamera inainte de a se prinde pe camera de ardere . Mod de rezolvare, se curata bine inainte capacul , se scot furtunele de la retur si mufele din capetele injectoarelor si se demonteaza cele 2 piulite . Se scoate garnitura , se curata bine cu o carpa cu motorina . La fel curatati si locul de pe injector unde sta garnitura . Inainte de montare eu recomanda sa-i puneti putin silicon rosu pe baza exterioara a semeringului, o sa vedeti ca un fel de inel . Se monteaza la loc garnitura, cu grija , si in aceeasi pozitie , si se strang suruburile , unul cate ,unul ,cate putin . Se pune silicon rosu si deasupra garniturii, unde se atinge de injector.

Eu am facut aceasta operatiune pentru ca imi scapa la 3 din 4 garnituri , si nu am probleme de atunci . Un tub de silicon e 15 lei , manopera (pentru cine se pricepe , gratis ) , iar o garnitura noua e cel putin 85 ron. "

Cum nu ma pricep eu foarte bine, si am lucrat cu o cheie de 12 obisnuita, nu tubulara si mi.a luat 2 ore toata operatia. Eu nu am mai pus silicon rosu pe baza exterioara a semeringului pentru ca ma temeam sa nu ating ceva pe acolo (app nu am experienta ).ci am curatat toate garniturile, fiindca aveam pe toate ulei si le.am montat dupa care la sfarsit am pus silicon rosu. Acum sper sa nu am nici o problema. Daca o sa imi apara iar ulei am sa revin cu un raspuns aici. Va multumesc pentru sfaturi.
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Numa poate ajuta nimeni cu garnitura nr. 25 si 26 pe un producator? ceva mai ietin?
Multumesc.
  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
am facut azi comanda pe net,,80 bucata
Skip ads

  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
si la mn iese ulei sus pe langa injectoare,ma duc la un mecanic sa le schimbe,si cureaua de la alternator
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura 23 din poza de la capacul culbutori se poate refolosi? sau e ca si cea de chiuloara?
As vrea sa schimb saiba de foc si oringurile de la injectoare. Este necesar sa cumpar si garnitura de la capacul culbutori?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Preferabil da.
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cam la ce pret ajunge?
Skip ads

  • Postooo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am si eu cam aceeasi problema,dar la mine am gasit pete de ulei sub masina. Este posibil sa se fii scurs de langa injectoare ?
  • pirrattorre

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 G
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Daca am intepat din greseala garnitura de la injector in timp ce incercam sa curat niste motorina care imi cazuse in orificiile acelea de la rampa de retur se mai poate repara oare cu mastic sau trebuie sa o inlocuiesc ?
  • ovizel2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pe capacul de la culbutori pe langa acele 8 flanse de la injectoare(4 mari si 4 mici) mai exista si o supapa prinsa cu capac metalic in 4 piulite cu rolul de epurare sau de eliminare a presiunilor ce scapa de la pistoane. Am desfacut acea supapa si era varza. Am cautat sa o inlocuiesc da nu am gasit. Posibilitatea de inlocuire e cu tot cu capac. Cred ca si asta e un motiv pentru care uleiul scapa pe la flanse din cauza acelor presiuni care nu sunt preluate de admisie.
  • ovizel2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Initial am improvizat o membrana de cauciuc cu un dop de cauciuc de dimensiuni apropiate cu cele ale supapei si a mers asa o perioada de un an fara scapari de ulei, dupa care au revenit. Concluzia....fara improvizatii Smile
  • ovizel2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cand pierderile de presiune erau mai mari la Dacie se punea un furtun de evacuare pana la urmatoarea segmentare.
  • ovizel2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
O alta explicatie ar fi ca presiunea creata de turbosuflanta sa ajunga in capacul de la culbutori pe acel furtun de legatura, prin supapa. Un motiv ar fi infundarea/obstructionarea conductei de la EGR la galeria de admisie inclusiv si a galeriei cu acel amestec de ulei+funigine. Asa ca e posibil ca inlocuirea acelor flanse sa nu tina o perioada lunga de timp. Poate ne pot comfirma colegii care deja le-au inlocuit. Eu pot comfirma cu inlocuirea unei flanse la mana a doua de pe un motor care avea pana in 20.000Km si care nu a tinut prea mult timp (pana la un an).
  • pirrattorre

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 G
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am inlocuit garnitura si am rezolvat problema
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt in aceiasi situatie, Astra G 1.7cdti 2004, cand am cumparat masina din Germania adica in urma cu 26.000km 3 din 4 injectoare erau murdare cu ulei in partea dinspre fata masinii. Si am mers 26.000km asa, stiam ca am injectorul 1 cu probleme asa ca m-am hotarat sa schimb oring-urile de etansare in momentul cand trimit injectorul la reparat. Doar ca nu am mai apucat, acum o sa fac invers, o sa trimit la reconditionat injectorul pentru ca curge ulei la modul nasol pe la injectorul nr.4, in 50km am pierdut 1litru de ulei 5w40. Bolboroseste efectiv si arunca cu stropi de ulei, chiar si la relanti. Stie cineva cat costa un set de 4 garnituri ce fac etansarea in partea de sus a capacului motor ?

Ca sa scot injectorul nr.1 am nevoie de scule speciale, sau se poate face si acasa in fata blocului?
Daca are cineva un link-ceva cu operatiunea de extractie injector il rog sa posteze aici.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR