Ai uitat parola?


  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z 17 DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Se pare ca mi-a venit si mie randul. Aseara cand sa plec cu masina (OPEL Astra G 2004, 1.7CDTI , Z17DTL, 211000 km) am auzit un zgomot (intermitent 1-2 sec) ciudat venind de la motor(un carait, cum ai baga un bat la palele unui ventilator)...a ridicat capota si am ajuns la concluzia ca e de la clapeta de acceleratie. Am scos mufa (sa oprit zgomotul) am bagat mufa toate bune si frumoase, am plecat la drum. Azi dimineata cand vreau sa o pornesc cand am pus contactul acelasi zgomot dar continuu.

E vreo problema daca merg cu mufa de la clapeta de acceleratie scoasa. pana o schimb.
Care este rolul acesstei clapete..am vazut ca daca scot mufa motorul se comporta normal...se accelereaza etc. numai ca oprirea e putin cam agresiva.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
poti sa mergi linistit ca merge si asa doar ca nu mai ai frana de motor mai eficienta si motorul nu se mai oprest silentios ci mai brutal.
  • florin_inu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra z16dtl din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
cosmindnl a scris:Salut,

Se pare ca mi-a venit si mie randul. Aseara cand sa plec cu masina (OPEL Astra G 2004, 1.7CDTI , Z17DTL, 211000 km) am auzit un zgomot (intermitent 1-2 sec) ciudat venind de la motor(un carait, cum ai baga un bat la palele unui ventilator)...a ridicat capota si am ajuns la concluzia ca e de la clapeta de acceleratie. Am scos mufa (sa oprit zgomotul) am bagat mufa toate bune si frumoase, am plecat la drum. Azi dimineata cand vreau sa o pornesc cand am pus contactul acelasi zgomot dar continuu.

E vreo problema daca merg cu mufa de la clapeta de acceleratie scoasa. pana o schimb.
Care este rolul acesstei clapete..am vazut ca daca scot mufa motorul se comporta normal...se accelereaza etc. numai ca oprirea e putin cam agresiva.


poti merge cu mufa scoasa fara probleme

daca sa defectat clapeta de acceleratie motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 - 3200 de ture
  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z 17 DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
O sa fac azi niste teste sa vad ce si cum. O sa va tin la curent.
  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z 17 DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum am zis, am fact niste teste.
Masina se tureaza normal, are putere, etc. Cand iau piciorul de pe acceleratie brusc motorul nu mai da in gat, ii scade turatia lent.
Pana acum singurul dezavantaj este becul galben din bord care imi sta pe creier.
  • sacea

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
incearca sa o desfaci caci cu indicatiile de aici poate o repari.
  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z 17 DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pai cred ca asta o sa fie urmatoarea miscare
numai ca terbuie sa imi fac putin timp
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
florin_inu a scris:florinbucsa

am rezolvat intr-un final am fost la acea firma de dezmembrari din ploiesti si am cumparat o clapeta a costat 300 ron iar manopera nimic Very Happy am montat-o eu

multumesc pt sfaturi


TE ROG FRUMOS AJUTA-MA SI PE MINEN CU MAI MULTE DETALII/NR TEL AL FIRMEI DE LA CARE AI CUMPARAT.

AM SI EU NEVOIE DE O CLAPETA SI AM INTELES CA MOTORUL MEU DTJ DE 88KW, 120 CP este acelasi cu cel DTH de 150 CP si se poate duce la 150 doar prin resoftare. In cazul asta nu stiu daca se potriveste o clapeta de pe un motor de 150 CP pe cel al meu...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
este acelasi motor,diferenta este doar software.
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
pai si prin resoftare il fac sa dezvolte 110 kw de la doar 88 kw ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,587
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Exact asa Wink
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
si de unde iau si eu o clapeta?

Ideea e ca "tuseste" / "merge in suturi" si mai mult de 3000-3500 rpm nu trece si in plus ca a doua problema, toata lumina de pe masina, PALPAIE.

Am curatat atat clapeta de acceleratie care era plina de mazga cat si EGR-ul care e impecabil si tot da eroare la clapeta, ceva gen "throttle ... low voltage".

Azi am facut o diagnoza cu TECH 2 si la fel... clapeta... Acum ce am mai auzit pe forum sau la altii ca ar putea fi si partea electrica sau:

1) MUFA DE VACUM

2) ELECTROVALVA

3) POMPA DE INJECTIE / MUFA DE LA POMPA DE INALTE

4) SENZOR DE PRESIUNE

5) GRUPUL DE DIODE / RELEUL DE INCARCARE (PALPAIE LUMINA)

6) INJECTOARE (TEST RETUR + CURATARE)

7) DISCUL DE AMBREIAJ (VOLANTA FACE CA TRACTORUL, mai putin la relantii)

Cool FILTRU DE MOTORINA

9) FISELE / BUJIILE

10) GALERIA DE ADMISIE

11) CLAPETA DE RECIRCULARE

12) PEDALA DE ACCELARATIE

13) CATALIZATORUL

14) TIJA SWIRL

......................................

Am facut 3 diagnoze (dintre care una cu Tech 2) si o constatare la Opel si nu stie nimeni sa imi dea un raspuns concret...

Daca schimb clapeta si ma trezesc ca am dat banii degeaba pe ea si e de la partea electrica (gen vreun fir intrerupt) ce fac? De ce nu poate nimeni sa imi controleze partea electrica inainte sa ma arunc sa cunmpar clapeta (care daca o iau de la dezmembrari posibil sa nu fie buna) ?


PLEASE HEEELP ! Sad(
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,587
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca cunosti pe cineva la un parc de dezmembrari poti face o proba cu clapeta si astfel vei sti sigur daca de acolo e problema sau din alta parte. Cel mai probabil este partea electronica a clapetei de acceleratie ( problema des intalnita )..de acea primesti si eroarea...
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Asta e chestia ca nu cunosc pe nimeni si acolo unde am gasit mi-a cerut 6 milioane fara manopera...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cam acesta e pretul real in dezmembrari; restul sunt chilipir.
Daca ajungi prin Ploiesti cred ca te pot ajuta, dar mai aproape de tine il ai pe userul ''Maiandrei'' de la EDS Service, in Bucuresti.
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
unde este acea mufa de la clapeta de acceleratie la motorul 1.7 z17dth? am probleme cu masina si suspectez ca ar fi de la acea clapeta. daca stie cineva unde e mufa il rog frumos sa imi spuna si mie.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
E imposibil sa nu o vezi atata timp cat stii cum arata corpul clapeta .
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
mc de raspuns...
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,587
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
In mod normal daca clapeta este defecta motorul nu se opreste. Doar se limiteaza puterea ( se aprinde martorul in bord ). Daca spui ca motorul se opreste cred ca alta e cauza.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata