Ai uitat parola?


  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Daca e sa ma gandesc nu mi se mai pare chiar asa de sprintena masina ca inainte si in plus parca la consumul de la relanti s-a mai adaugat ceva, dar am zis ca in timp se mai intampla.... De la service mi-au zis ca ECU isi da seama de clapeta ca e defecta si imi opreste motorul... Ideea era sa incerc cu alta care chiar merge, second normal si daca nu e aia o vand si eu la randul meu...
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Edwin, da-mi voie sa te intreb si eu ceva! cand turez masina peste 3200 si apoi o las in frina de motor, mi se aprinde in bord martorul cheita cu masina, sau motorasul galben. pe tester imi da aceeasi eroare ptr amindoi martorii- p2279 (intake air system leak). mentionez ca motorasul galben mi s-a arpins doar de 2 ori si nici nu s-a stins singur (mi l-a stins la tester stergind eroarea) si nici nu mi-a limitat puterea masinii asa cum se intimpla cind se aprindea masinuta cu cheita.
initial mi s-a spus ca e electrovlalva turbo (convertor presiune turbo), am schimbat-o insa problema a ramas. acum mi s-a spus ca ar fi clapeta admisie insa nu sunt siguri cei de la service. acum intrebarea: cum pot sa imi dau seama eu seama daca e sau nu clapeta de acceleratie de vina? ptr ca nu prea mai am incredere in cei de la service.
imi cer scuze daca te-am plictisit cu postul meu.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La tipul tau de motor - cel mai des - EGR-ul este responsabil pentru acesta eroare.
Pune un "blind" la EGR si vezi daca mai apare eroarea.
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am inteles! mc mult de raspuns. o sa ma documentez si o sa fac treaba asta.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
AICI gasesti toate detaliile. Succes Wink
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Nimeni nu poate sa-mi spuna cum as putea verifica clapeta in alt fel decat achizitionand si inlocuind sau desfacand-o?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ai un Op-Com? Daca da, intra la Engine-->Output Test--> Trottle test cu motorul pornit si dai click pe "start". Indicatia se modifica de la 5% la 95% iar daca clapeta functioneaza motorul se va opri.

Dar repet: daca motorul tau "moare" cauza nu este clapeta de acceleratie.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate nu am, intentionez sa achizitionez unu ca in ultimele 2 saptamani am dat deja 200 lei pe teste la opel si alte service-uri... si am vazut aici pe site la ~1/2 din ce am cheltuit si il am si pe viitor...
Dar am inteles ca acel 1125 s-ar referi la electrovalva turbo sau la ceva furtun de vacum (unde se afla acestea 2?) sa le pot verifica....
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ai facut testul cu pedale? Ce eroare ai: ECN 112561? Acesta eroare se refera la clapeta de acceleratie.
Pentru electrovalva turbo apar alte erori.
Parca asa am citit ca ai si eroarea P0234. Cum arata ECN 02345A?
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
Cei de la service mi-au zis ca cele 2 erori duc la o singura concluzie defect de clapeta de acceleratie, ideea e ca scotand furtunul de la interculerul turbo si pornind motorul clapeta se misca un pic iar cand opresc motorul chiar se inchide si se deschide apoi cand motorul este oprit.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Acum tot sap si citesc:

Tiaz a scris:
dragos.coroset a scris:chiar nu mai inteleg nimic.....acum i-mi apar 3 coduri de eroare 050074,023456,112502.....nu vreau sa supar pe nimeni,dar ca si calitate germana incep sa regret aceasta masina...chiar mi se pare ca e facuta in graba si cu o gramada de defecte ascunse... Sad

050074 - P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031 - este un cod des intalnit la motoarele de 1.7 care nu prea are leac. Apare si dispare cand vrea el. Shocked Nu influenteaza cu nimic functionarea in parametrii a masinii.

023456 - P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation B-021
P0234 Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation B-021
- Probleme cu electrovalva ce comanda turbo. Schimb-o sau incearca s-o sufli cu aer cu presiune asa cum a facut un coleg de pe forum. Cauta thread-ul lui si vei gasi mai multe detalii. Nu te apuca sa schimbi turbina daca nu are joc in lagare sau nu are blocata geometria variabila de pe ea. In general o turbina defecta v-a scoate sunete ciudate, v-a consuma si v-a imbiba admisia cu ulei etc.

112502 - P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-014 - Clapeta de acceleratie defecta. Pentru rezolvare desfaci UEC-ul care este localizat langa baterie si cureti mufele de sub el cu spray de contacte. Daca problema persista te duci si cumperi clapeta.

Vorbind la modul general sa stii ca noi degeaba iti dam idei daca tu nu le pui in practica. Masina n-o sa se repare de la sine daca nu inlocuiesti piesele defecte. In timp e posibil sa-ti apara si alte defecte care au cauza comuna acelasi piese in cauza. Sfatul meu ar fi sa pui in practica ideile date de mine si ceilalti colegi si poate ai sa te bucuri de masina asa cum ti-ai dorit. Wink

Bafta


Si parca si la mine desfacand furtunul de la interculerul turbo am gasit clapeta de acceleratie cam unsa si ma gandeam spre turbina....., iar UEC iara nu stiu ce este ca sa-l pot identifica pe langa baterie dupa cum zice colegul de forum....
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
UEC este cutia mare de sigurante din compartimetul motor ( chiar langa baterie )
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Si cum se desface? stiu doar cum sa schimb sigurantele...
Ce ar putea insemna acel ulei prin clapeta de acceleratie?
Unde este acel funtun de vacum de care am vb mai devreme, ca sa-l verific si pe el sa stau linistit...?
Mersi!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,585
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci cand scoti capacul vei vedea niste suruburi. Le desfaci. Dar eu te sfatuiesc sa nu umbli la UEC, nu de acolo e problema.
La motor ai mai multe furtunase de vacum ar fi bine sa le verifici pe toate.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Mersi de sfat nici eu nu ma prea incumetam totusi sa umblu pe la UEC, ma duc acu sa ma uit la furtunase.
Ce imi da de gandit este totusi acel ulei din clapeta de acceleratie, oare nu afecteaza citirea de catre senzorul clapetei a pozitiei acesteia, prima la mana; a doua, oare am vreo problema si pe la turbina?
Cu cat citesc si sap mai mult pe forum mi se ridica parul pe mine de groaza....
  • florin_inu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1.7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
redghola a scris:Salut!
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...


daca clapeta de aceleratie numai fuctioneaza motorul isi pierde din putere si nu se mai tureaza mai mult de 3100 - 3200 de turati
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
redghola a scris:Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.

...ce inseamna acea "remapare ECU"...?
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
florin_inu a scris:
redghola a scris:Salut!
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...


daca clapeta de aceleratie numai fuctioneaza motorul isi pierde din putere si nu se mai tureaza mai mult de 3100 - 3200 de turati

Atunci sa inteleg ca mie imi merge clapeta pentru ca am putut ajunge si la 4000 turatii....
  • redghola

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:
redghola a scris:Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.

...ce inseamna acea "remapare ECU"...?

Am fost la service opel pentru am face update la calculatorul motorului, intelesesem ca exista o versiune de 2005 a softului care comanda motorul, dar dupa acel update am tot versiunea 2004 si mi s-a zis ca la seria mea de sasiu nu au fost probleme cu versiunea originala de soft... In concluzie masina merge si are aceeasi problema...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata