Ai uitat parola?


  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am impresia ca sunteti bolnavi astia cu "am auzit ca are probleme motorul acesta" . Nu exista asa ceva . Eu am 2.0 cdti din 2013 inainte de facelift 180 000 cu oring original de care toata lumea se plângea ca pica , totul original in afara de discuri. Unde sunt probleme alea ? Banuiesc ca la romani care fac service la colt de strada sau revizii ieftine
  • RLazar43

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
O data ca puteai sa folosești “sunt”, nu “sunteți”. In al doilea rând, am întrebat tocmai pt ca se plânge “toată lumea”.
  • Kofvlogs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Vreau sa achiziționeze un Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO Automat si as dori niste pare atentie e de 140cp
Puteti sa ma sfătuiți la ce sa fiu atent masina e din 2011 180000km ea arată bine dar as dori si parerea voastră


Model:
An fabricatie:
Cod motor:
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia a20dth din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pai verifici ca la oricare alta masina. Nu stiu de ce crede lumea ca insignia e o alta masina. Am citit forumul asta si bagati oamenii in sperieti degeaba. Cand cumperi o masina o si intretii daca vrei sa nu se strice. Vestitul O-ring se schimba si gata ca nu e o nava spatiala. Am o insignia de 3 ani am schimbat O-ringul, DPF off si schimburile la timp. Nu am probleme cu ea. Nu ma supara cu nimic. Pana la urma orice masina se strica.
Verifica masina la reprezentanta, daca ai una buna in zona. Bafta
  • dre

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina: Astra idh17 din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , gasisem un Insignia de prin 2013 , problema e ca are o vibratie deranjanta in pedala de acceleratie de pe la 1500 de ture pana la vreo 1800-1900 . In volan sau in scaun nu se simte , o simt doar in pedala . De la ce credeti ca poate fi ?Masina pare ingrijta , dar vibratia asta + zgomote de la vant pe la 50-80 ma cam tin de la decizia de a o cumpara.

De asemenea mai are si un spatiu de 2-3 mm la imbinarea intre bara si faruri , proprietarul zice ca nu a fost atinsa in fata , nu am vazut urme sa fi fost in afara de pozitionarea barii in raport cu farurile si capota, e cativa mm mai jos . Ale voastre cum sunt , intre bara/faruri , bara capota ,exista spatii mari ?
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia a20dth din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
La mine sunt spatii mari. Bara spate a sarit dintr-o clema. Zici ca e lovita. Poate de la drumuri
  • Alexandru Rotaru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia Z20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Pentru cei mai noi, interesati de Insignia. Din experienta mea:
Tocmai am facut 10,000 km cu Opelul meu Insignia (an 2014), cumparat la 170,000 km. Luata de la un samsar din Iasi cu 8200 eur. Masina este aproape full.
Am schimbat oringul preventiv, ulei, filtre. Nimic altceva.

Cateva CONCLUZII:
- consum mediu la 10,000 km este 6.1 in bord, 6.6 de la plin la plin (mers normal);
- este o masina grea - tind sa cred ca cei 140 CP sunt suficienti doar pt cei ca mine - fara viteza si demaraj;
- "simt" cum motorul acesta nu se simte bine in oras. El merge OK, dar am ajuns sa cred ca nu aveam nevoie de acest motor;
- portbagajul este mai mic decat la ASTRA G sau ASTRA H – toate break;
- se simte ca e o masina inchegata, un comfort crescut, peste toate celelalte modele OPEL;
- tind sa cred ca modelele aparute in 2017/2018 (Grandland X, Insignia B) sunt mai neplacute la interior. Se simte o calitate mai scazuta a materialelor – simti asta cand te urci in noile model;

- urmatorul motor va fi un 1.5 Benzina / 165 CP, si cred ca va fi un Insignia B – astept sa le scada pretul la SH pana la sub 10,000 euro.

Mod De achizitie masini in Germania :
- masinile cu raport bun calitate/pret nu se gasesc pe mobile.de ;
- sunt clar masini bune pe site, dar nu cele prêt ok (pt noi) ;
- aici nu apar masinile ce termina leasingul, cele din buy-back, sau alte programe – adica majoritatea ;
- indiferente ca o cumperi de la samsar sau persoana privata din Germania – trebuie scos raportul de pe internet de la Inspector Auto (sal site-uri similare) – fara istoric, nu o cumperi.
  • ACiornei

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Insignia an fab 20dec 2014 , 2.0 163cp , stie cine la modele facelift , vestita problema cu oring este valabila si la facelift sau au rezolvat aceasta problema. Am intrebat la reprezentanta timisoara, arad cand am facut reviziile si au zis ca nu este necesara schimbarea oring-ului la facelift.
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Avand in vedere ca ai 2.0 163CP probabil ai A20DH si asta inseamna ca e acelasi motor cu aceeasi problema cu oringul. La B20DTH (2.0 170cp) nu ar mai trebui sa fie problema teoretic (baia de ulei din 2 camere, modificata fara de modelul anterior)
  • markomls01

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, ce parere de masina din urmatorul link https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/270020068.html Credeti ca pretul este corect, avand in vedere anul, kilometrii si dotarile? Cam ce inseamna ca este certificata DEKRA? Daca am inteles eu bine, dupa ce am citit topicul cu celebrul oring, la acest motor 20 diesel. 170Cp. au rezolvat problema de etanseitate intre sorb si corpul pompei de ulei?. Masina (daca o voi cumpara) va fi adusa pe platforma de o cunostinta care se ocupa cu asa ceva la pretul de 500 euro transportul. Multumesc! Nu cumva acest model/ an este insignia B? . Multumesc!
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia A20DTR din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

In certificatul dekra scrie defectele vizuale ale masinii (ciobituri, revopsiri, etc.), cati mm mai au pneurile, daca a avut accident. Le scrii celor de la autohus ca vrei sa vezi raportul dekra si ti-l trimit pe mail.

Pretul masinii mi se pare mic pentru ce dotari/km are. Cand imi cautam anul trecut, o masina ca aceasta era pe la 14k euro. Poate s-au mai devalorizat, dar parca nici chiar asa.
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
https://home.mobile.de/AUTOVAIO#des_274209358

Pareri , exceptand lovitura ?

Pe Insignia sunt 3 versiuni de sonorizare , basic/standard - infinity si bose ?
  • jas03

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salut, doresc sa achizitionez si eu o insignia , am gasit una din 2013 , cod motor A20DT, si as vrea sa stiu daca acest cod motor intra in categoria celor cu oring-ul problema . multumesc . si daca poate cineva sa imi spuna daca si motoarele de pe astra au aceiasi problema ,
  • Tsorinbotea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, domnilor! Deja am comis-o Embarassed , sunt prospat posesor de Opel Insignia. An 2012-oct, 1956 cc diesel/131 HP. Am citit cat am putut despre problemele care pot sa apara, sau au fost si deja sunt remediate, (nu am de unde sa stiu). Deocamdata doar ma laud! Very Happy Very Happy "Mandra" este in RO din decembrie 2016 cu 192 k la bord, (verificati in reteaua Opel si autoDNA) acum 248 k -reali, sau mai putin reali. Pot spune ca pana sa dau cu nasu' n ea eram intepenit in Chrysler Sebring, Recunosc ca mi-a placut Insignia de cand a fost lansat modelul, dar niciodata nu mi am dorit o pentru mine. Asa a fost sa fie, scanteia abia acum! Very Happy Vazut, cazut cu tronc si luata!
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sa ai bafta de ea. Mergi și schimba oringul de la pompa de ulei, verifica cuzineți și... talpa
  • Tsorinbotea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc! Tre' sa-mi fac putin timp sa ajung intr-un service, sincer m-ar interesa sa stiu daca cunoaste cineva masina, (sau vechiul proprietar) pe care am luat-o... Nu-l cunosc pe cel care a avut masina in perioada 2017-2018 si nici nu am cum sa ajung sa vorbesc cu el.
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, pentru cine vrea sa achizitioneze Insignia A chiar si facelift (model dupa 2013) pot confirma ca motorul tip A20DTH este identic cu cel dinainte (chiar dc la mine are 163cp fata de 160cp cel dinainte). Eu am schimbat O-ringul dupa 5 ani si ~60k km si oringul vechi era intarit bine fata de cel nou. Nu l-am schimbat pentru ca am avut probleme. Eu personal sunt decis sa-l schimb la maxim. 5 ani. In rest nu pot sa am decat cuvinte de laude la adresa Opel Insignia A: Fiabila, robusta, comoda, sigura, etc). Toate problemele majore enumerate pe forum pot fi evitate cu ajutorul unor revizii temeinice si facute la timp (eu personal schimb uleiul intre 10-15k km) nu 30k km cum recomanda producatorul. Un indicator corect mi se pare si cel din bord, unde iti indica procentual cat mai ai pana la urmatorul schimb de ulei.
Bafta la achizitii si nu in ultimul rand...luati masini cu istoric cunoscut, ingrijite, la care reviziile s-au facut.
  • danka1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum z19dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, as vrea sa achizitionez o Insignia CT din anul 2015, 1,9 diesel, 170 CP, cutie manuala. Ce parere aveti? Nu prea am vazut discutii despre modele CT. Va multumesc
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am CT 2014 Motor 2.0, automata. Recomand cu caldura. De altfel am scris si mai sus cateva lucruri. Daca vrei sa stii ceva anume...
  • danka1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum z19dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Desi am avut pana acum doar opel sunt indecis intre Opel Insignia CT(as opta pt euro 6) si Audi A4 allroad. Am citit postarea de mai sus, cutia de viteze automata este fiabila? Stiu ca intretinerea costa un pic mai mult dar nu stiu foarte multe. Mariusz12 daca vrei as vrea sa vorbim mai multe la un telefon. Daca esti de acord te sun eu. Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata