Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
neatza.c-am aceiasi ,,problema,, am si eu,adica dimineatza cand sunt temperaturi scazute(sub 3-5 grade) imi scoate fum alb cu o tenta usoara cenusie si inecacios.dar dupa vro 3-4 minute de functionare la relanti nu mai scoate.sunetul la prima pornire la rece mie mi se pare normal(ma refer la masina mea) dar iarasi la cald este ok.Apropo la voi cand porniti masina la cat sta la relanti? mie imi sta la 950 si apoi scade(tot asa dupa fro 3-4 minute)
Skip ads

  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
din sursele mele am aflat o chestie foarte importanta.intinzatorul lantului de distributie este hidraulic, el peste noapte poate pierde ulei si dimineata este normal sa bata pana ce el se incarca si tensioneaza lantul.o sa incerc sa il schimb sa vad daca mai face.azi de dimineata am pornito am accelerato pana la 2500 de ture si si-a revenit imediat.deci acel intinzator fiind hidraulic s-a incarcat mai repede.este cineva deacord cu mine
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,este posibil.aceeasi chestie se poate intimpla si la culbutorii hidraulici uzati.
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sau mai mult de atat poate pierde compresie pe la vreun piston cand e rece Sad Sad Sad
Skip ads

  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
tocmai am venit de la bosch car service ploiesti.era vb de un injector.mai bine spus de o diuza injector defecta.ma costa 120 euro cu tot cu manopera. sper sa nu mai am probleme acum.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si daca era injectorul, de ce batea motorul ?
Si fumul ?

Nu prea se potriveste cu simptomele.
Nu cumva ai avut ceva mai simplu, gen senzor ECT si ei au spus ca e altceva sa-ti ia bani mai multi ?
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu la ce senzor te referi dar am fost de fata cand mi-au verificat injectorul se vedea clar ca duza era uzata.inainte de a da jos injectorul i-am pus sa imi ia retururile si injectorul respectiv dadea mai mult pe retur.crede-ma stiu despre ce e vb.e normal sa iti bata motorul atata timp cat un injector nu functioneaza in parametrii lui.iti merge in trei pistoane practic. sigur ca scoate si fum daca un injector nu pulverizeaza cum trebuie doarece amestecul de combustibil cu aerul nu mai este in cantitatile normale. te rog explica-mi si mie la ce senzor te referi? daca era de la un senzor cred ca ar fi trebuit sa dea si pe tester acest senzor defect.
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am si eu cam aceasi problema, insa la un Nissan Micra 1.3 dCi. Au fost schimbate de o luna distributia, filtrele, uleiul si bujiile. La pornire, parca merge in 3 si scoate fum alb-cenusiu. Dupa 2-3 min isi revine si in mers nu mai am probleme cu ea.
Skip ads

  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
s-a rezovat problema?cred ca si corsa mea prezinta aceleasi simptome la rece...
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la mine nu...si e 1.5dci(motorul care e si pe dacia si renault)(asta la mirca). Am avut si eu la astra o problema asemanatoare, adica mergea in 3, dar asta e o cauza destul de cunoscuta, la motorul de 1.9cdti dth , pe linia de asamblare au gresit ceva la mufa 3 a injectorului, si in timp se strica si trebuie inlocuita. Numai si numai mufa 3. La micra la fel...o sa se duca fata respectiva undeva sa faca o diagnoza, daca stiti pe cineva care face diagnoze bine si ieftin pentru nissan , sau pentru motorul de 1.5 dci care e si pe dacia.....a schimbat saracuta si bujiile, si distributie, au curatat si egr-ul...nimic..
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
vreo veste?
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
era de la egr. L-am dezactivat temporar. Se pare ca la motoarele 1.5dci, tija metalica ce impinge supapa are mai in spate un "ceva" de plastic, si acel ceva din cauza frecarii pe metal se strica in timp. Am citit pe forumurile dacia si reno ca la unii acel ceva s-a stricat si dupa 15-20.000 km de la schimbarea egr-ului. Si normal ca nu se poate schimba doar acel "ceva" de plastisc, trebuie sa iei tot egr-ul, care costa 700 ron. Cum acum nu sunt bani, prietena merge cu el dezactivat pana dupa sarbatori Smile
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca se aude o bataie puternica la motor cateva secunde cand e foarte frig afara si bujiile sunt in regula e clar un injector care ramane putin blocat.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
asa este @tonytm.
o tii vreo 5-6 min. in 1500 rot si-si revine.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca bate asa mult timp recomand schimbarea duzei Laughing
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ce test se poate face pentru a afla care injector nu functioneaza bine la pornire ? Dupa 30 secunde de la pornire si mers intrerupt isi revine. sigur este un injector, dar care si cum pot afla, nu stiu.
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am un vectra 1.7d din 91...cand o pornesc scoate fum alb asa ca si la voi si se aude o bataie tare de tot,dupa ce merg cu ea fumul dispare bataie tot se aude....ieri am mers cu ea si cand sa o scot din viteza pe la 90 la ora si sa franez mia murit mototrul singur....pareri?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR