Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Atunci daca sunt ok cei care sunt pe motor poti sa risti sa ii montezi tot pe aceia. DAR, trebuie obligatoriu pusi in acelasi loc de unde i-ai demontat, altfel s-ar putea sa ai batai la motor si nu este bine deloc.
Skip ads

  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
adica fiecare trebuie sa vina pus acolo de unde a fost dat jos?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da. Deoarece uzura poate sa nu fie uniforma.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
o sa incerc totusi sa ii gasesc sa-i cumpar noi. macar sa fac un lucru bun, si sa stiu ca nu mai am treaba cu ea
Skip ads

  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce schimb tot ce e de schimbat la motor(am vorbit adineauri), toate suruburile trebuie stranse cu cheie dinamometrica? sau numai alea de la chiulasa? mentionez ca masina o repar acasa, cu ajutorul unui prieten care se pricepe la mecanica. am fost cu masina in service, ca sa-i masor compresia, si culmea am fost in ”cel mai bun service din judetul gorj”, asa isi fac ei reclama. tin sa precizez ca dupa ce am plecat de acolo, era sa imi ia masina foc, pentru ca mi-a strangulat desteptul de acolo un furtun, care iese din capacul motorului, si intra intr-o parte a turbo-ului(cred) prin care circula gazele. mi s-a creat presiune in capac, mi-a bulit garnitura si tot uleiul a curs pe motor. pe la toate service-urile prin care am fost, imposibil sa nu ma aleg cu cate o buba, asa ca nu mai am incredere sa las masina pe mana altora, practic mai si platesc ca sa mi-o distruga, cand o pot face eu cu mana mea...
la ce riscuri ma expun daca nu folosesc cheia dinamometrica?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna intrebare...caci si mie mi-au cam dat buleala in service la "repararea" motorului (inlocuirea pistoanelor si a segmentilor) fiindca nu cred ca au schimbat prezoanele cu unele noi si nici cu cheie dinamometrica nu au strans, deoarece imi cam musteste de ulei pe la garnitura de chiulasa Sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La segmenti noi trebuie NEAPARAT eliminata "buza" de uzura din capul cilindrului. Se poate strange SI numai la mana, daca ai experienta. Atentie mai ales la filetajele in aluminiu...
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si...cum elimin ”buza” respectiva? o iau pur si simplu la pila? (ca pe chiulasa ca sa o crestez Laughing Twisted Evil )?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ferasca sfantul... Wink In modul "ideal" cu masina de honuit, in practica de atelier cu o pila triunghiulara "ascutita" la polizor. teoretic nu e indicat, daca ai mai facut-o si nu ai doua maini stangi... merge...
Atentie la "schijele" astfel generate, pune o carpa care nu lasa prea multe scame in cilindru cand lucrezi (cilindrul in punctul mort inferior, evident) si acopera-i pe ceilalti.
Daca segmentii vechi au fost de cacao, poate ca nu trebuie sa faci nimic.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pai ce sa zic, segmentii vechi nu stiu cum au fost, din care am inteles de la fostul proprietar, a luat pistoane forjate cu tot cu segmenti, insa pana nu o desfac sa vad. deocamdata nu imi da vreme voie sa imi bag nasu in ea. poate cu ocazia asta, trantesc si o crestatura, doua, trei... Mr. Green
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu ai compresie, pot fi segmentii, daca consuma ulei, vezi mai curand garniturile de supape... desigur, nu e o afirmatie valabila in 100% din cazuri.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu @sorin666! In plus problema consumului de ulei are urmari foarte costisitoare; distruge catalizatorul si masina nu mai trece niciodata ITP-ul.
Skip ads

  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pai simptomele sunt cam asa: compresie - in jur de 9 pe fiecare piston (am inteles ca ar trebui sa aiba intre 12-14) stropeste cu ulei si scoate fum pe la joja atunci cand o scot. scoate fum albastrui pe toba. itp-ul il trece orice s-ar intampla, ca sunt prieten ca caragiale si ma duc cu el (ala de pe bancnota de 100 ron Laughing )
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
E bine daca rezolvi cu Caragiale Wink , prin zona mea lumea e mai poetica, fara Eminescu nici nu stau de vorba.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
eu acum, cand o sa cumpar segmentii trebuie sa-i cumpar in functie de ceva anume?(dimensiune pistoane, camasi sau altceva) sau ii cumpar pur si simplu standard?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CEL MAI PROBABIL e ca esti la ceea ce se numea odata "cota zero". Daca simptomele sunt cele pe care le descrii, poate ca va trebui sa schimbi mai mult decat segmentii (ceea ce evident, nu iti doresc...) anume: pistoane, segmenti, alezare bloc. La aceasta faza eu asi schimba si cuzinetii, daca tot desfac motorul bucati, plus niscaiva simeringuri.
Asta nu poti sa o faci singur decat daca ai niscaiva experienta, scule (micrometru de interior/exterior, cel putin), plus o "trecere" pe la atelier cu blocul motor, daca e cazul.
Eu zic sa desfaci, sa masori (sau sa chemi pe cineva sa masoare) si dupa aceea sa actionezi... in functie de ce gasesti inauntru...
Valorile minime/maxime le gasesti, de ex. in haynesul corespunzator masinii tale.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
aham...ce-mi plac raspunsurile astea asa ca pentru babe proaste. am inteles multam mult
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, foarte interesant ceea ce zice colegu SORIN, era bine daca stiam de chestiile astea inainte sa mi se faca si mie motorul, poate stiam si eu ce au facut aia la a mea.
Din cate mi-au zis si am si vazut, mie mi-o luase pe ulei iar un piston era topit (fusta lui era topita), asa ca au schimbat toate pistoanele cu segmenti, rectificat supapele, alezat blocul fara sa il dea jos (cica nu era nevoie?), desigur garnituri (chiulasa, culbutori, etc). Insa sunt nedumerit fiindca nu am vazut sa fi schimbat prezoanele si ns daca e ok fiindca nu mi-au dat blocul jos. Iar acum vad ca tot imi musteste ulei pe la garnitura in dreptul galeriei de evacuare, probabil cand am fost a doua oara au omis sa mai stranga si acolo fiindca erau nevoiti sa dea galeria jos. Daca poti sa imi dai si mie un sfat SORIN. Ms anticipat!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In practica de atelier de multe ori prezoanele in stare buna nu se schimba... uneori constructorii mai si exagereaza cu preconizarile, sa fie siguri de rezultat (si sa vanda) Exclamation
La scurgerea de ulei ar fi 3 cauze principale: strangere insuficienta, garnitura prost pusa, )care nu calca corect) sau garnitura de proasta calitate.
(ar mai fi si altele, dar mai putin probabile)
Sincer, nu stiu ce sa iti mai spun, intr-un fel, este ca si cum ai cere unui doctor sa te opereze la distanta... Wink
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, sunt de acord cu tine, avand in vedere ca nu ai cum sa vezi. Insa daca vrei sa ma ajuti dadu-mi un sfat, iti voi pune la dispozitie ceva poze ca sa iti dai seama cam de pe unde. Daca este ok sa postez aici bine, daca nu poate pe messenger sau altfel. CUm crezi si bineinteles daca vrei Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR