Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Bogdan Baciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sal



iti poti da seama daca ai filtru de particule uitand-ute in partea dreapta a filtrului de motorina,rpivind din fata in josul sau,acolo ar trebui sa fie un senzor cu 2 furtunase ,daca exista inseamna ca ai asa ceva,acum depinde de ce motorizare ai pe masina,si ce an este,a mea este vectra C GTS 1.9cdti/88kw/120cp, fab 2005,si am filtrul de particule,sau mai simplu poti afla la un service,ridici masina pe elevator si pe toba din mijlocul masinii ar trebui sa aiba 2 conducte,si o sonda de temperatura,gen catalizator.
multa bafta
[/quote]

Da, arata exact la fel ca si in poza, deci am DPF. Ar trebui sa se vada pe tester daca e infundat? Cat ai dat pe un senzor?
Skip ads

  • Bogdan Baciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Apropos, unde ai dat filtrul jos, adica in ce service, nu la reprezentanta?
  • Bogdan Baciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si mi-am mai adus aminte ceva, BECUL CU CHEIA nu ramane aprins, se stinge dupa ce ii dau cheie, aceeasi chestie ai patit si tu? Masina imi consuma 8.6 in oras si 0.9 la relatiu, e normal asa? Am roti pe 17 de 225, poate si aia contribuie la consum....eram curios cat manca a ta pt ca si ca uzura sunt aprox la fel, avand in vedere anul de fabricatie ( a mea are 167.000 km ).
  • Bogdan Baciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat! Idea

Am fost la Opel Timisoara si am stat de vorba cu sefu de service. Filtrul de particule se curata singur (si miroase a ars, un miros distinct), senzorul nu era defect, un filtru nou va costa undeva la 60 de mil. Eu am schimbat de curand EGRu dar numai partea electronica, la mine ar trebui curatat traseul, tot, cel de intake aer si gaze nearse. Testul a fost 1 mil, am resetat eroarea...daca va mai aparea ma voi duce sa curat tot (cea ce va costa ceva) Shocked inca nu stiu cat.

OFF: daca cineva stie un tapiter bun in Timisoara va rog sa-mi zice-ti si mie (am scaunul pe o parte cu buretele busit).

In rest, numai de bine sa auzim si cat mai multi km fara probleme.

Va multumesc tuturor care mi-ati raspuns!
Skip ads

  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal

Ar trebui sa se vada pe tester daca e infundat? Cat ai dat pe un senzor?,

da se vede pe diagnoza cat si cum este infundat,acel senzor da calculatorului cat si cum este infundat,la mine arata undeva de 27%,ba 35% numa eronat si se dadea de una regenerare singura,pe senzor am dat 398ron cu tot cu regenerare cu leaptopul,manopera.etc.
cu o perioada inainte de a ma duce la reprezentanta bacau,am dat filtrul jos,(se demonteaza super usor) l.am bagat la un jet de apa fierbinte la o spalatorie auto,timp de 1,5 ore,dupa care l,am lasat la uscat,dupa care l.am remontat si am dat jeala in treapta a 2 a la turatie de 3500rpm cca 30 km,dupa care sa curatat,cat de cat.
am mai dat o regenerare pe diagnoza la reprezentanta si sper ca de acum am scapat oarecum de acea funingine,plus ca mi sa recomandat sa folosesc ulei de motor dedicat pentru DPF,este ulei de la GM 5w30,

referitor la consum, eu am facut urmatorul test si de la plin la plin, 8.5/9.6 oras, 5.3/6.4 drum intins,6.7/7.6 combinat,iar in relanti oscileaza 0.7,0.6, 0.5, cand e motorul super cald sta undeva de 0.4/0.5 l/h,cand motorul inca nu a ajuns la temperatura maxima oscileaza 0.6 , 0.7,l/h
si vectra mea este tot cu roti de 17/50/215,asta nu stiu sa precizez,lund.o babeste ar fi normal sa consume ceva mai mult avand in vedere ca are anvelope mai late,caci producatorul a facut un consum cu o anumita dimensiune,si cele pe 16 sunt la fel 215/55/16,acum nu stiu ce sa mai zic.

numa de bine si fara evenimente,km cat mai multi

bafta la toti
  • chelyu13

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut ,

Am si eu un Vectra C 1.9 CDTI , z19dt si imi apare si mie la fel pun contact , se aprinde cacatu ala de masina cu cheie si cand pornesc se stinge . Poti sa imi dai niste info ... sau un nr de telefon sa discutam problema . Am achizitionat masina de 1 sapt .

Mersi


Bogdan Baciu a scris:Am rezolvat! Idea

Am fost la Opel Timisoara si am stat de vorba cu sefu de service. Filtrul de particule se curata singur (si miroase a ars, un miros distinct), senzorul nu era defect, un filtru nou va costa undeva la 60 de mil. Eu am schimbat de curand EGRu dar numai partea electronica, la mine ar trebui curatat traseul, tot, cel de intake aer si gaze nearse. Testul a fost 1 mil, am resetat eroarea...daca va mai aparea ma voi duce sa curat tot (cea ce va costa ceva) Shocked inca nu stiu cat.



OFF: daca cineva stie un tapiter bun in Timisoara va rog sa-mi zice-ti si mie (am scaunul pe o parte cu buretele busit).

In rest, numai de bine sa auzim si cat mai multi km fara probleme.

Va multumesc tuturor care mi-ati raspuns!

  • Bogdan Baciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mergi la o resetare prima oara, daca mai face atunci e mai aiurea, in sensul ca poate sa fie o defectiune electronica la motor. Chestia cu apa din motorina, stai linistit, nu are cum sa fie! Iti recomand sa mergi la Pit Stop pe Rebreanu/Sagului, is mecanici buni si au scule!
  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
chelyu13

sal

si la mine se aprindea acel senzor, cat punea.m contactul dupa ce porneam se stingea,si am depistat ca fiind debitmetrul de aer,are cod de eroare P0100,si l.am schimbat,are pret de achizitie 300 ron, nou.
am avut si cand acel senzor statea aprins si dupa ce porneam motorul,si depistasem senzorul de filtru particule si 2 bujii incandescente arse,si una in scurt,dar sa rezolvat

numai de bine
Skip ads

  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti la fel se intampla si la mine dar in mers. i-am facut un test si am eroarea P1125 masina merge ok pana apare ''masina cu cheita''apoi intra in avarie si nu se mai tureaza mai mult de 2000,oprind motorul si repornindul merge ok. Am facut un tur Ploiesti Brasov Sacele Ploiesti cu ture de pana la aproape 4000 si acum gagica merge bine.Sunt curios daca a mai patit cineva ca mine [vetra c z19dt 2004Februarie]
  • alexel_81

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
opelgts2 a scris:sal

am facut tester si nu apare apsolut nimic,(defecte),am sa ma duc zilele ce vine si la reprezentanta sa vad ce mama masii ,caci acum cateva minute cand am ajuns acasa ma anuntat pe computerul de bord ca as avea un bec ars la pozitia din far pe stanga,si stop frana ars pe dreapta,cu toate ca ele nu sunt arse,am sa vad saptamana ce vine sa vad ce zic si astia de la reprezentanta

multumesc mult

pe mine m-a disperat problema asta..cu toate ca becurile erau bune.stii ce am facut?am sos fiecare lampa de pe spate ,am scos fiecare bec in parte si am dat cu peria de sarma sau cu un glaspapir pe soclul becului,pt ca nu mai facea contact.de atunci nicio problema.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
P1125= Throtle valve module, poate fi o chestie mecanica la clapeta sau de la senzorul ei. Ai facut ceva?
  • alexel_81

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
stiu ca nu prea are legatura cu topica ..scuze.am schimbat tipul uleiului.am pus liqui moly 5w30 bidon albastru deschis pt opel.fratilor diferenta de la cer la pamant!fata de rahatul ala de gm.......motorul merge mult mai bine,,porneste mai bine...are interval de schimb mai mare....eu am 1,9cdti 120 cai.si la bani e cu doar 20 lei mai scump decat gm-ul.
bafta la toti
Skip ads

  • gvoicu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca pana la urma a fost de la filtrul ala care l-ai curatat in spalatorie?ca si mie imi apare tot asa...cand pun contactul de exemplu dimineata, sta 20 de secunde si se stinge...sau dc sta masina oprita mai mult de 4-5 ore de ex...chiar dc afara este cald..Ala il pot demonta si eu sau trebuie sa ma duc la un service?eu am un vectra c 2004, 1.9 cdti, 120cp. Daca pot sa il demontez eu cum sa fac?dati-mi niste indicatii cu aproximatie va rog...multumesc
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Lasa spirala in pace, daca la ea te referi. Ea semnaleaza incalzirea bujiilor la pornire. Atunci isi fac ele treaba, deci nu porni masina pana nu se stinge spirala.
  • krugyman

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu acelasi martor in bord insa la mine nici nu porneste masina!
vectra c 1.9 diesel 120 cp , 2006 , 110k ! Eu sper sa fie apa in filtrul de motorina dar am auzit ceva si de electronica motorului sau a cutiei! Ma poate linisti cineva inainte sa o pun pe tester? Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
verifica bujiile incandescente...
e posibil sa se fi ars unele sau chiar toate...
  • ionprymaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal....la fel apare si la mine, masina si cheie, dar in mers, se opreste motorul, o pornesc si nu mai trage, nu pot sa o turez mai mult de 2000, dar daca o las cateva ore sa se raceasca motorul merge, dupa care se opreste iar.....am fost la test cu masina, si nu a gasit ala nimic.......a mai patit cineva ca mine, la un vectra 2.2 din 2002
  • mihcos

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salutare.

acelasi indicator mi s-a aprins si mie. am un vectra c din 2003 1.8 benzina. am pus masina pe tester si nu imi apare nimic la coduri de eroare. mai mult, am dus masina la reprezentanta in craiova si mi-au spus "daca masina se comporta normal, si nu apare nimic pe tester, nu trebuie sa va faceti griji, nu e nimic" si nici macar nu au vrut sa o puna pe testerul lor, pentru ca "e in regula". dar parca nu am aceeasi parere...

ceva sugestii pentru partea de benzina? din ce am citit aici mai mult pe partea de motorina s-a discutat.

multumesc anticipat.
  • laur69

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="mihcos"]

Pai dupa ce ai vazut ca nu sunt coduri de eroare de ce nu ai dat o stergere totata a codurilor , si dupa sa vezi daca se mai aprinde atentionarea . Ai facut testul cu OP-com sau cu Tech 2. La mine a aparut atentionarea , de gasit nu am gasit nici un cod de eroare , am dat stergere coduri si s-a sters si din bord.
  • mihcos

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@laur69

am facut tot ce ai spus tot, problema este ca imi apare la un interval de timp total anapoda, cateodata zile intregi nu apare nimic, cateodata chiar si de 2-3 ori pe zi. nu am reusit sa imi dau seama care e "motivul", adica nu am reusit sa gasesc un numitor comun al cauzelor care duc la aparitia acestei atentionari.

de inregistrat nu ramane nimic inregistrat, chiar acum am venit cu masina de la tester, mi-a aparut iar matorul in bord, dar pe tester nimic. pana la urma, asta e ceeea ce ma enerveaza, nu inteleg despre ce e vorba.

nu ramane aprins, apare vreme de 5-10 secunde si dispare ca si cum nimic nu ar fi fost.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR