Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara,tuturor!
Apelez la membrii acestui forum,deoarece,de curand,agila mea are probleme :pornesc motorul-merge foarte bine o bucata de vreme,apoi brusc incepe sa mearga poticnit,dupa care,la un minut mi se intareste frana,si singura posibilitate e sa trag pe dreapta Sad
Am dus-o la un service in Constanta,dar pur si simplu nu ii dau de cap,mi-au spus sa cumpar alt Egr
In timpul acesta,motorul merge foarte ciudat-cu variatii.Sper sa -mi dati ceva sfaturi,multumesc
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Pai cei de la service nu au facut o diagnoza? Totusi nu prea am inteles: "se intareste frana" te referi la pedala de frana sau efectiv masina se franeaza fara sa actionezi pedala. Se aprinde ceva in bord in momentul asta? Cred ca trebuie sa fii un pic mai exact in relatare.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Intr-adevar se intareste frana si se aprinde martorul cu cheita
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai asa. Intai vezi ce se stocheaza (vezi metoda pedalelor) apoi pornind de aici incropim un lant logic sa vedem ce legatura are cu valva EGR cum ti-au spus aia. O logica eu as vedea cumva, dar deocamdata nu am nici o baza sa o sustin aici. Deci vezi codul stocat intai.

Apoi cu frana s-ar putea sa fie alta gasca.
Skip ads

  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mi-au spus ca codul este P 1405,dar parca am citit pe undeva pe aici ca poate ar fi si de la admisie?
Mentionez ca,in trecut masina papa foarte mult ulei,defectiune ce a fost remediata intre timp,dar cred ca urmarile sunt aceasta defectiune
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da codul P1405 este pentru EGR. Acuma care varianta a sa este , nu te mai intreb. La P1405 sunt patru situatii de setare a acestui cod. Oricum cred ca va trebui sa citesti intai
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
apoi sa vezi daca dupa curatare se mai manifesta astfel asupra vacuum-ului. O valva EGR blocata deschis poate da peste cap toata admisia.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Mi-am adus aminte ca codul stocat era:Feedbacksensor Exhaust Gas RecirculationPot sa intreb pe unde se afla vacuum-ul de care vb?
Azi am curatat EGR-ul,dar inca nu l-am montat,deoarece nu am decat o garnitura(cea mare)(dar am dat comanda)
Cum imi dau seama daca supapa egr este blocata pe deschis sau pe inchis?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O alimentezi la 12V pinii 1 si 5, dai impulsuri, curatarea tot cu solvent si impulsuri se face.
  • ag-09-tcu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2009

  • Mesaj Privat
verifica cursa libera dintre pedala si servo, s-ar putea ca servo sa fie actionata continu, servo e actionata de vacumul din admisie; de aceea iti apare si problema cu egr , posibil sa se fi distrus si servo
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ati bagat în ceata bietul om. Daca are un furtun de vacuum fisurat sau celebra gaura din admisie este firesc sa se aprinda si martorul din bord, sa faca urat si motorul si de asemenea , sa se intareasca si pedala de frana. Din punctul meu de vedere, verdict: vacuum.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De cand e problema, poate ca a rezolvat-o, ca dovada ca nu a mai dat pe aici, macar sa spuna si pentru altii ce a fost concret. Asa fac majoritatea, dupa ce isi rezolva problema, uita subit. Pestrit forum.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor care mi-au raspuns,.
Intr-adevar,asa cum spune d-l P,se pare ca am uitat sa mai trec pe aici.Am rezolvat problema,uitandu-ma pe forum si bineinteles,am cautat pana am gasit
Toate problemele erau de la valva EGR,care,datorita consumului mare de ulei,se infundase.
Acum,dupa ce l-am curatat cu DECARBUSOL si l-am frecat cu periuta de dinti si betisoare de urechi,nu mai am nici o problema
D-l Dancuciureanu nu-mi dadea nici o sansa cu masinuta asta,acum ceva vreme Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR