- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
si la mie e aceeasi treaba, motor z10xe pe corsa c. cand ajunge motorul pe la 90 grade, incepe sa mearga mai greoi, poate se subtiaza uleiul si scade compresia. zic si eu o parere de amator
mentionez ca: distributie pe lant schimbata corect, egr curatat, clapeta acc curatata, ulei castrol 10w40 2500kmm, bujii schimbate bosch flr8dcu+ parca
mentionez ca: distributie pe lant schimbata corect, egr curatat, clapeta acc curatata, ulei castrol 10w40 2500kmm, bujii schimbate bosch flr8dcu+ parca
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
nu vad logica
la mine asta este
contact imperfect in ECU la pinul 7 sau care e responsabil de alimentarea pedalei de acceleratie
daca ai vreun electronist priceput pe langa tine si are scule punel sa iti masoare mufele de la ecu cand il ai la 90 grade si poate ai descoperi defectul
scuze exprimarea ambigua dar sunt rupt de obosit
la mine asta este
contact imperfect in ECU la pinul 7 sau care e responsabil de alimentarea pedalei de acceleratie
daca ai vreun electronist priceput pe langa tine si are scule punel sa iti masoare mufele de la ecu cand il ai la 90 grade si poate ai descoperi defectul
scuze exprimarea ambigua dar sunt rupt de obosit
valicu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
De obicei la problemele cu motorul cald e de la ECU insa din interiorul lui. Peste placa este un gel care probabil la caldura isi schimba proprietatile. Mie mi s-a intamplat cu pin-ul 23 (mufa K, parca) care comanda releul de la pompa de benzina si din senin mi se oprea masina si n-o mai puteam porni. Am verificat tot, am schimbat relee, pompa de benzina pana cand am hotarat sa desfac ECU si am vazut surpriza .
Asa ca merita sa va uitati la el numai sa-l desfaceti cu mare grija (sa nu bagati surubelnita in el ca rupeti toti pinii aia)
Asa ca merita sa va uitati la el numai sa-l desfaceti cu mare grija (sa nu bagati surubelnita in el ca rupeti toti pinii aia)
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ieri am rezolvat si eu ECU la Z16SE cu ajutorul unui coleg de pe forum "Xian"
sper sa nu fie placee boo ...dar masina merge mult mai bine acuma....se infinge ca "mai demult" iar problema era un pin de pe ECU care era in aer
P.S ATENTIE MARE DACA DESFACETI ECU SA NU RUPETI SI ALTI PINI SAU SA SCAPATI CINE STIE CE PRIN GELUL ACELA CA E FOARTE GREU DE SCOS
eu sper ca aceasta sa fie solutia la problema cu puturosenia motorului cand se incalzeste
si la ceea a aprinderii becului cu cheita cand se incalzeste motorul care a aparut in urma cu o luna
sper sa nu fie placee boo ...dar masina merge mult mai bine acuma....se infinge ca "mai demult" iar problema era un pin de pe ECU care era in aer
P.S ATENTIE MARE DACA DESFACETI ECU SA NU RUPETI SI ALTI PINI SAU SA SCAPATI CINE STIE CE PRIN GELUL ACELA CA E FOARTE GREU DE SCOS
eu sper ca aceasta sa fie solutia la problema cu puturosenia motorului cand se incalzeste
si la ceea a aprinderii becului cu cheita cand se incalzeste motorul care a aparut in urma cu o luna
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
S-ar putea intr-adevar sa fie ceva cu ECU, ceva responsabil cu clapeta de acceleratie sau potentiometrul pedalei.
Spun asta deoarece de la injectoare sigur nu e (am montat GPL si se gatuie si asa la relanti desi mai putin si mai rar).
Multumesc tuturor celor care au acordat atentie acestui topic. Revin pentru final cand o sa depistez cu certitudine problema.
Spun asta deoarece de la injectoare sigur nu e (am montat GPL si se gatuie si asa la relanti desi mai putin si mai rar).
Multumesc tuturor celor care au acordat atentie acestui topic. Revin pentru final cand o sa depistez cu certitudine problema.
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
EGR-ul cred cã e problema pentru trepidaþii. Asta dacã nu apar alte erori. De regulã EGR-ul dã eroare doar când se inþepeneºte serios sau de tot în rest doar se manifestã. Am pãþit ºi eu sã-l curãþ superficial ºi sã creeze probleme din nou într-un tump scurt. Prin urmare: perie de sârmã cu supapa blocatã cu ceva pe deschis ºi fãcut lunã. Nu e indicatã peria de sârmã dar ca ultim remediu merge.
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Erorile nu se ºterg decât cu interfaþa sau testerul. ªmecheria cu întreruperea alimentãrii doar face ca erorile sã nu mai aparã prezente (sã se stingã becul) ºi asta dacã chiar nu mai sunt prezente adicã s-a remediat problema. Altfel erorile rãmân stocate pânã ce sunt ºterse cum am menþionat. Pe tester o sã aparã "not present" dacã problema nu mai persistã. ªi eu am avut eroare de mai multe ori pe turaþia motorului adicã pe senzorul crankshaft. Cu toate acestea nu l-am schimbat ºi e ok. Problema era în altã parte. Nu mai schimba piese imediat cum apare o eroare cã nu se meritã. Trebuie diagnsticatã cu precizie problema, vãzutã funcþionarea motorului pe viu cu o interfaþã etc. ªi abia apoi te apuci ºi schimbi cvea dacã e cazul.
Dacã vrei sã mai þi maºina îþi recomand sã cumperi o interfaþã op-com care costã cam cât ai dat tu pe senzorul crankshaft. O sã vezi cã o sã merite baniii.
Referitor la datul în nas, curãþã EGR-ul foarte bine, la fel ºi throtle body, verificã "gãurica" la throtle ºi furtunele.
Dacã vrei sã mai þi maºina îþi recomand sã cumperi o interfaþã op-com care costã cam cât ai dat tu pe senzorul crankshaft. O sã vezi cã o sã merite baniii.
Referitor la datul în nas, curãþã EGR-ul foarte bine, la fel ºi throtle body, verificã "gãurica" la throtle ºi furtunele.
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
mabzii
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat