Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ai curatat clapeta de accleratie si EGR ?
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si la mie e aceeasi treaba, motor z10xe pe corsa c. cand ajunge motorul pe la 90 grade, incepe sa mearga mai greoi, poate se subtiaza uleiul si scade compresia. zic si eu o parere de amator Razz

mentionez ca: distributie pe lant schimbata corect, egr curatat, clapeta acc curatata, ulei castrol 10w40 2500kmm, bujii schimbate bosch flr8dcu+ parca
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
probabil si la tine e de la ecu ...nu stiu unde ai amplasat ecu tu pe corsa dar la noi la astra e pe galeria de admisie si se cam incalzeste
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da, tot pe galeria de admisie, da aia nu prea se incalzeste ca e dintr-un fel de pvc
oricum nu cred ca e de la ecu...nu se duce asa usor...si cand se duce..se duce de tot
mai degraba de la injectoare imbacsite...
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu vad logica
la mine asta este
contact imperfect in ECU la pinul 7 sau care e responsabil de alimentarea pedalei de acceleratie
daca ai vreun electronist priceput pe langa tine si are scule punel sa iti masoare mufele de la ecu cand il ai la 90 grade si poate ai descoperi defectul
scuze exprimarea ambigua dar sunt rupt de obosit
  • valicu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De obicei la problemele cu motorul cald e de la ECU insa din interiorul lui. Peste placa este un gel care probabil la caldura isi schimba proprietatile. Mie mi s-a intamplat cu pin-ul 23 (mufa K, parca) care comanda releul de la pompa de benzina si din senin mi se oprea masina si n-o mai puteam porni. Am verificat tot, am schimbat relee, pompa de benzina pana cand am hotarat sa desfac ECU si am vazut surpriza Smile.
Asa ca merita sa va uitati la el numai sa-l desfaceti cu mare grija (sa nu bagati surubelnita in el ca rupeti toti pinii aia)
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ieri am rezolvat si eu ECU la Z16SE cu ajutorul unui coleg de pe forum "Xian"
sper sa nu fie placee boo ...dar masina merge mult mai bine acuma....se infinge ca "mai demult" iar problema era un pin de pe ECU care era in aer
P.S ATENTIE MARE DACA DESFACETI ECU SA NU RUPETI SI ALTI PINI SAU SA SCAPATI CINE STIE CE PRIN GELUL ACELA CA E FOARTE GREU DE SCOS

eu sper ca aceasta sa fie solutia la problema cu puturosenia motorului cand se incalzeste
si la ceea a aprinderii becului cu cheita cand se incalzeste motorul care a aparut in urma cu o luna
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
deci la mine dupa reconditionarea ECU-ului nu mai face figuri
consider ca asta este rezolvarea la problema din acest topic
Skip ads

  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
S-ar putea intr-adevar sa fie ceva cu ECU, ceva responsabil cu clapeta de acceleratie sau potentiometrul pedalei.
Spun asta deoarece de la injectoare sigur nu e (am montat GPL si se gatuie si asa la relanti desi mai putin si mai rar).
Multumesc tuturor celor care au acordat atentie acestui topic. Revin pentru final cand o sa depistez cu certitudine problema.
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si la mine a inceput sa faca la fel tot z16se bujii beru schimbate toate filtrele man/mahle si din a2a in a3a imi da in nas nu mereu...doar cand schimb pe la 2 mii jumate din a 2a in a3a...
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
EGR-ul cred cã e problema pentru trepidaþii. Asta dacã nu apar alte erori. De regulã EGR-ul dã eroare doar când se inþepeneºte serios sau de tot în rest doar se manifestã. Am pãþit ºi eu sã-l curãþ superficial ºi sã creeze probleme din nou într-un tump scurt. Prin urmare: perie de sârmã cu supapa blocatã cu ceva pe deschis ºi fãcut lunã. Nu e indicatã peria de sârmã dar ca ultim remediu merge.
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am depistat era senzorul crankshaft urmeaza sa sterg si eroarea sper sa fie ok vad ca nu a mai dat in nas
Skip ads

  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
L-ai pus nou? Cât te-a costat si cum þi-ai dat seama ce el e de vinã?
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am dat pe el 113 ron dar nu e original e ceva firma din italia....mi-am dat seama am facut testul pseudoagrafa si mia iesit p0335 parca...dar vad ca tot imi da in nas dar nu am reusit sa sterg erorile de pe calculator...si am scos borna 30 min.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Erorile nu se ºterg decât cu interfaþa sau testerul. ªmecheria cu întreruperea alimentãrii doar face ca erorile sã nu mai aparã prezente (sã se stingã becul) ºi asta dacã chiar nu mai sunt prezente adicã s-a remediat problema. Altfel erorile rãmân stocate pânã ce sunt ºterse cum am menþionat. Pe tester o sã aparã "not present" dacã problema nu mai persistã. ªi eu am avut eroare de mai multe ori pe turaþia motorului adicã pe senzorul crankshaft. Cu toate acestea nu l-am schimbat ºi e ok. Problema era în altã parte. Nu mai schimba piese imediat cum apare o eroare cã nu se meritã. Trebuie diagnsticatã cu precizie problema, vãzutã funcþionarea motorului pe viu cu o interfaþã etc. ªi abia apoi te apuci ºi schimbi cvea dacã e cazul.
Dacã vrei sã mai þi maºina îþi recomand sã cumperi o interfaþã op-com care costã cam cât ai dat tu pe senzorul crankshaft. O sã vezi cã o sã merite baniii.
Referitor la datul în nas, curãþã EGR-ul foarte bine, la fel ºi throtle body, verificã "gãurica" la throtle ºi furtunele.
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns, am curatat egr si clapeta de acceleratie si acele gaurele foarte foarte bine...da o sa imi cumpar o interfata dinaia chiar ma uitam azi pe net la una...Smile o so duc la tester sa o sterg si sa vad daca apare iar..sau poate nu mai da in nas dupa ce sterge eroarea..
  • mabzii

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
culmea e ca la mine se simte o lipsa de putere si dupa ce dau drumul la caldura (climatronic)!
sa fie tot de la ecu?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR