Ai uitat parola?


  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra xI6xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
placere a scris:uite pentru X16XEL



Multumesc X16XEL este motoru meu
am si eu o intrebare la acest motor . PE langa filtru de ulei sunt 2 gauri la 2 pistoane 2 si 3 la pistonu nr 2 a iesit biela presupun va rog care stiti in principiu ce ar trebuii cumparat acum ca sa o fac sa functioneze , sunt constient ca trebuie ciuloasa si pistoanele dar altceva
?
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 1,000
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra a17dtr din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
daca a iesit biela prin bloc iti trebuie si al bloc motor (chiulasa trebuie verificata-e posibil sa fi scapat)

mai bine iti iei un alt motor de la dezmembrari ca e mai putin de munca si cred ca si mai ieftin
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
va rog,,,razpundeti si mie ,tot asda nu vine current pe releul ce porneste pompa ,un electrician a tras un fir si acu daca pornesc da benzina afara din carburetor pina in filtrul de aier curge balta si nu porneste
  • florin uricec

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra c18nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pai daca nu vine curent pe releu , problema e in alta parte. Scanteie da la fisa principala a bobinei? Siguranta pompei de benzina e buna? Releul e bun? Ai vreo eroare (becul galben aprins) ? Parerea mea e sa nu mai scurtcircuitati cu cate sarme ca puteti lua foc. Daca zici ca face balta de benzina ai curatat bujiile dupa "episodul" cu pricina ? Mai da-ne detalii...
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
sa o iau cu inceputul,,,,,,la mine merge si pe benzina si gpl ,eram pe benzina ,la 2 km de casa buf,nimic ,se opri masina pe benzina ,cuplez pe gaz ,porneste dar nu se acelereaza,avand sotia si 2 nepotei in masina am bagat antaia si usor calcata la podea am ajuns acasa
am desfacut pompa sa suflu instalatia ,montat ,dau cheie si tacane mereu vreo citeva secunde releul de sub computer ,apoi nimic
verificand nu vine curent pe pompa ,o trag cu unul din baieti la un mecanic ,dupa 3 zile m-a pune si schimb delcoul ,pe gaz o ia si merge bine ,pe benzina ioc
,o duc la alt electrician ,(eu sunt de la tara de linga dorohoi ,botosani), dupe 2 ore zice sa o duc la botosani ca trebuie facuta toata instalatia ,el nu-si da seama ce are, uitasem sa spun ca primul mi-a zis cai dus calculatorul ,am umblat la dezmembrari ,botosa ni ,suceava ,siret nu gasesc cu codurile la fel sa mearga ,de pe site la noi imi trimite cineva unul la fel ,pun ,nimic
plec la alt alectrician ,imi pune un fir din tablou + in mufa la calculator ,se aprind becurile,baterie si marcarul galben si-mi porneste si turometru ca nu mai mergeau de la buf,pompa merge de curgea benzina si prin filtru de aier
mi-a zis sa schimb jiglorul si membrana dar geaba daca bag releul ca-i scos acu sa pot merge pe gaz ,curge la fel
nu stiu ce sa dus si de unde sa o iau la reparat ,multumesc
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
de unde trebuie sa vina plusul pe releul de pornire a pompei ,cine deschide pulverizarea benzinei in jiglr ,de ce nu pleaca surplusul pe retur si curge spre filtru?
am vazut acolo pe un fel de jiglor o bobina sa fie intrerupta ,ce rol are?
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
nu jiglor scuze de releu
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
si in alta ordine de idei ,nu stiu ce-au facut baietiiii ca nu mai porneste aeroterma decat pe treapta a triea,zgomot ,curent ,,,,,,,,
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
mi-a trebuit masina streina cu dacia mea nu ramaneam nici-odata in drum ,o invasesem pe derost ,era imposibil sa n-o repar ,cu acesta mie frica sa plec deacasa,va rog ajutatima,am 2 luni decand o am si deja probleme garla
prea multe fire nu stiu unde si cum vin,de unde trebui sa plece plusul spre calculator ,ca am inteles ca el e creierul masini
  • florin uricec

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra c18nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu la ce spui jiglor, cred ca la injector...daca a ramas pe deschis sigur ca benzina nu mai merge pe retur si o ineaca... o varianta ar fi asta , ca s-a dus injectorul, a ramas pe deschis si atunci calculatorul a comandat pompei de benzina sa nu mai lucreze sau alta varianta ar fi ca s-a infundat supapa aia de retur (nu mai stiu cum se cheama) si toata benzina merge prin injector si o ineaca. Sfatul meu ar fi , daca ai masina la Botosani , sa faci o incercare la fostul ACR, unde monteaza aia GPL, pe langa un poligon pe acolo, au un electrician foarte bun, stie tot felul de "artificii" pe la calculatoare si are si ceva tester mai evoluat pentru cazanele astea ale noastre din o mie noua sute toamna... ca si a mea e din '93 Smile Vezi un pic si supapa de retur daca nu e blocata, ca e treaba de 2 minute... Sa auzim de bine...
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
scuze ,asa e injector,jiglorul era la dacie ala ce se infunda de suflam de-mi iesea ochii,egzact acolo m-a trimis linga poligon ,fosta scoala de sofieri,dupa sarbatori plec la ei ,,nu stii cum se numeste baiatul ,sau un numar de telefon?
,multumesc mult ,sarbatori fericite
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
care si unde vine acea supapa de retur ,te rog explica-mi
  • florin uricec

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra c18nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu cum il cheama pe baiat, dar e in hala unde se monteaza instalatii GPL... si eu mi-am pus GPL-ul la ei si mi-a mai facut baiatul niste artificii care nu tineau de GPL... Supapa de retur e aia din care iese furtunul de retur, de pe carburator... Ai un furtun de alimentare cu benzina care intra in injector si un furtun asemanator , de aceiasi grosime care duce returul din carburator ,il gasesti tu si decfaci un pic supapa aia si o cureti daca e nevoie... Dar n-ai nici un vecin cu masina ca a ta ? Ca sa faceti un schimb de carburatoare pentru 5 minute, sa vezi daca merge... il schimbi rapid are 4 suruburi si 3 mufe electrice, in 3 minute vezi daca merge...ca sa nu umbli dupa cai verzi cu calculatoare si sarme electrice...
  • liliachiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z5752 din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am baiatul ala mare .,are un f din 94 ,dar a lui nu are gpl,restul parca e la fel ,calculatorul meu daca are si el mufe negre ar trebui sa mearga la el daca e bun?
  • florin uricec

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra c18nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
E bun si carburatorul de Astra F, nu tre' sa schimbi si calculatorul, fa o proba pe benzina si vezi ce iese...dar sigur merge dupa ce-mi spui tu...Pentru ca din toti senzorii , cam injectorul ar fi de vina... ca ar mai fi motorasul de ralanti, dar el numai la pornire ar fi problematic si senzorul la clapeta de acceleratie fara de care nici gazul n-ar merge...Toate cele bune.
  • Victor GxG

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa X10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare !
Am si eu o problema asemanatoare cu o Corsa B x10xe , din 2000.
I-am schimbat consumabilele, am mers cu ea citeva zile fara absolut nici o problema de pornire , relantiu .., absolut nimic . Mergea perfect. A venit frigul , i-am schimbat inainte termostatul ( pt ca era blocat pe deschis ) , am completat cu antigel-apa , cind sa-i dau la cheie , surpriza nu a mai vrut sa o ia deloc . Nu se mai aude pompa de benzina , nu se aude releul pompei...bateria invirte perfect .
Am incercat sa-i curat Trotel body , ( era foarte putin murdar - am curatat ca in detaliile de pe forum.. ) , am demontate-curatat EGR.ul Acesta din urma arata ca nou , l-am verificat inchide-deschide perfect... ! Am verificat bujiile sunt curate -uscate - insa in rampa injectoarelor nu mai am presiune de benzina - semn ca nu baga pompa...Nu mai stiu unde sa caut ! Care este siguranta corespunzatoare pompei de benzina si care e releul pompei .. Unde e pozitionat releul ( am gasit niste relee in compartimentul motor intr-o curie cu capac si alte relee in zona tabloului de siguranta ) ?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z30dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica f26, dar verifica si daca ai semnal de turatie
  • Victor GxG

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa X10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru promptitudinea raspunsului... sa inteleg ca F26 este siguranta corespondenta pompei de benzina ? Ok . Cum fac sa vad daca am semnal de turatie ? Banuiesc ca ar trebui sa fie un senzor... eventual cel de pe cutie care citeste de pe volanta.. Cum verific daca da semnal ? Cu ce il masor ? Ce falori trebuie da indice ?
Si releul pompei care este ? Poate si el e racit-bolnavior.....?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,760
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce tensiune vine la pompa? Pompa ce tip e?
Pompa se raceste cu benzina. Circuli des cu benzina putina?
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 1,292
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTR din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Mecanicul zice ca ajunge tensiune buna pana in pompa. Pompele, ambele au fost Metador. Cu privire la nivelul combustibilului : niciodata nu ajung pe rosu .

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata