Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult dancuciureanu. e drept ca si pe noi ne dispera masina asta si am vrea sa o vindem dar cui naiba ca stam intr-un oras mic plin de masini si de oameni saraci. am dat anunturi pe internet si nimic.. acum ne-am apucat de schimbat un car de piese , am ajuns momentan la amortizoare , mai avem niste nu-stiu-ce tije pe spate , am uitat cum se cheama , restul distributie, pompa apa, bielete,bucse,samd tot schimbat. o sa transmit sfaturile tale unui mecanic ca prea mare lucru din ce mi-ai zis nu cred ca stiu sa fac. nu stiu cum "sa dau sfoara " pe forum si nici nu cred ca m-ar ajuta prea multa lume ca baietii nu sunt prea receptivi la necesitatile fetelor(cele legate de masini..)
oricum esti dragut ca incerci sa ma ajuti , mi-au fost utile sfaturile tale in mai multe randuri.daca iti pica vreun fisier (sau si mai bine -un client) te rog mult sa ma anunti.
Skip ads

  • blondu28

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut , mare rugaminte cu niste raspunsuri ca nu mai stiu ce sa fac am un opel astra g din 98 motor 1,2 benzina x12xe pornire la a 2 cheie dimineata ,relantiul merge in suturi intrerupt si la 4 mii de turatii mi-se taie aceleratia , nu se maia acelereaza si mi se aprinde becul cu robinetul galbenm in bord , am schimbat depmietru nimic , verificat buji nimic schimbat bobina buji nimic .azi ma lasat in mijlocul strazi! ( si nu a mai vrut in ruptul capului sa porneasca , am schimbat pompa de benzina nimic , nu am presiune la benzina in injectoare plzzzzzzzzzzzzz un raspuns ce trebuie sa schimb am fost la service si pe calculator nu imi spune nimic concret si la aceasta ora masinuta este in service plzzzzzzzzzzz un raspuns o idee ce ar putea sa fie daca nu am presiune in injectoare .
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pe rampa de benzina (deasupra injectoarelor )se afla o supapa care mentine presiunea la injectoare constanta si o mareste putin cand se
misca clapeta de acceleratie.
Daca ai schimbat pompa de alimentare (vezi ca trebuie sa faca cca.3bari
presiune)verifica presiunea direct pe circuitul care vine de la pompa.
Verificarea presiunii pompei o poti face fie demontand racordul de pe rampa de injectoare,fie direct pe rezervor ,scotand furtunul care pleaca catre motor si montezi in locul lui un furtun +manometru.
In timp ce se actioneaza electromotorul cineva trebuie sa observe presiunea pe manometru.
Daca pompa face presiune la actionarea electromotorului ,dar la racordul unde se masoara presiunea pe rampa nu este presiune in mod sigur este supapa mai sus amintita.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corina, uite mi-am adus aminte de un caz, tot asa P1120 aleator, era o Astra H Z14XEP, macar aia are throttle cu capac plastic, 6 cleme si e scos.
La el am gasit un fir de la mufa la placa potentiometrilor care nu era sudat bine, se misca cam usor. Pina sa termin eu de vorbit la tel si de terminat tigara idiotul a bagat vreascul de a rupt inca doi. Se lipesc usor si faza tine. Uite o poza, am incecuit cu rosu, nu e la fel dar seamana bine :


Skip ads

  • g00dchilD

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Dar la o zafira B ,z19dt ,am 2005 cu erorile p1120 si p1122 se poate pronunta ceva ,simptomele sunt la fel ,acceleratie moarta ,masina intra in modul avarie .
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dan, multumesc foarte mult. am curatat throttle acum vreo trei saptamani, nu parea sa aiba vreo problema vizibila , piciorusele erau intacte , dar sigur ca asta nu inseamna ca e ok totul. pe undeva cred ca pierde si ulei (sau a inceput deodata sa-l consume) si poate ca si asta are legatura cu faptul ca nu accelereaza cum ar trebui. pana acum se aprindea cheia in bord , acum se aprinde becul de motor cu probleme. dupa cum am spus am schimbat distributia si pompa de apa si nu a disparut becul. nu stim daca pierde ulei sau il papa , sub masina nu e nici o urma de ulei scurs.
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa adaug ca la pornire masina merge foarte bine si dupa 10 -15 minute se simte ca nu mai trage cum trebuie.
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
stan corina a scris:am uitat sa adaug ca la pornire masina merge foarte bine si dupa 10 -15 minute se simte ca nu mai trage cum trebuie.

aceeasi problema o am si eu la un opel tigra..merge bine vreo 10...15 min dupace pornesc motorul dimineata si de mult timp ma chinui sa ii dau de cap si am pus o gramada de intrebari pe acest forum si degeaba...nu am erori am fost si la service si nimic...pe tester nu a iesit nimic...am schimbat o gramada de senzori si distributia si filtre si canistra de vapori si nimic...
nu inteleg de ce cand e rece motorul merge bine iar dupa ce se incalzeste merge intrerupt ...parpaie,..atat in ture mici cat si in ture mari si in a 1 a accelerez si deabi se misca..pe cand atunci cand e rece motorul rupe!
Skip ads

  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pt dancuciureanu: dupa ce am fost la reprezentanta opel din bv si ne-au luat un car de bani sa ne spuna ca tre sa schimbam ecu ,care era foarte scump , am ajuns la un tip care ne-a rescris softul ecu , exact cum ai zis tu mai sus. masina merge super , nu a trebuit sa schimbam nimic la ea si ne-a costat cat diagnoza la opel.halal competenta a unei reprezentante!
multumesc f mult pentru toate sfaturile. sanatate!
  • Cloud

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am patit si eu un mic necaz cu senzorul de la pedala de acceleratie: Am vrut sa plec de acasa si cand apasam pe pedala sa plece masina dupa 1000 rotatii masina intra in mod de avarie si nu vreea sa accelereze.Am mers asa pana la reprezentanta,ciudat era ca eu puteam sa schimb viteza si masina accelera sa nu se opreasca motorul singura,si baietii de acolo dupa 2 ore de cercetat,masurat tensiuni,curatat pedala si mufa de acolo ca senzorul a fost scos de sub tensiune pentru o secunda de la un contact imperfect si ECU nu mai stie pozitia de idle a pedalei de acceleratie.Dupa ce a facut proba cu alta pedala a montat pedala mea inapoi si a sters codurile de eroare si am plecat cu masina fara nici o problema,a mers la fel ca inainte. Pentru cei care m-ai patesc asa ceva se poate incerca si ce am spus mai sus.
  • Degy
  • *
  • 4 mesaje
  • din 21 Sep 2009
  • Vectra 2001 Z16XE
  • Bucuresti
  • Degy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut...
Imi pare rau ca redeschid dupa atata timp thread-ul... insa... vreau sa ma asigur de niste detalii.

De cateva zile, masina nu mai accelereaza... si aveam mereu probleme cu relantiul, oscila, ba la 2000 rpm, ba la 500, mai sa moara...
am fost la service, baietii au pus-o pe tester (printre coduri se enumerau P1550,P1600, si inca 2, dar nu-mi aduc aminte care)au zis ca este clapeta de acceleratie... am schimbat-o cu una SH, relantiul sta fix, nu mai are nicio problema. insa, in continuare nu accelereaza.
baietii de acolo mi-au zis sa fac o resoftare a ECU in privinta asta, deoarece nu recunoaste noua clapeta (dupa o retestare, a ramas codul care imi spunea sa fac reprogramare ECU), desi cand dadeam de cineva care se presupune ca se pricepe, isi spunea propria parere in necunostiinta de cauza...ca nu are cum sa fie de la ECU, ca e de ordin mecanic. Cei de la reprezentanta la fel, ca resoftarea nu o sa ma ajute cu nimic, ca trebuie sa schimb calculatorul...

In fine, am incredere in ce mi-au zis baietii de la service, in privinta resoftarii, pe care ei insa nu o pot face pentru ca nu au program de rescriere, doar de diagnoza.

Acum, vreau si eu sa gasesc pe cineva care sa ma ajute in aceasta privinta... sa fac rescrierea, asta daca e nevoie...

Multumesc si scuze din nou pentru redeschiderea thread-ului
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Este foarte bine cum ai procedat ca ai scris aici si nu ai deschis aiurea vreun nou topic,recomandarea mea sa te duci la Service dedicat OPEL in Bucuresti . vei fi rezolvat 100% suna-l pe maiandrei si stabiliti ce si cum el are si scule de resoftare,sa ne auzim cu bine.
Skip ads

  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce sta masina vreo 9-10 ore in parcare sub soare, seara se accelereaza prea tare in primii km. Adica apas acceleratia, si dupa ce iau piciorul, se mai accelereaza vreo 2-300 rotatii. Dupa cativa km, totul revine la normal. Dimineata nu am problema asta...
Ce o avea?
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salutare. am fost azi la o cunostinta mecanic priceput parerea mea si dupa o ora de verificat diferite pe la motor a ajuns la clapeta de acceleratie. mi-a aratat si mie de fapt cum lucreaza clapeta cand pui contact si cand accelerezi, si mi-a explicat pe intelesul meu. clapeta dupa ce ii dai un "sprit" ar trebui sa revina la pozitia de relanti destul de repede si sa ramana acolo; e, la mine revenea pana la un anumit punct si in decursul a vreo 5-6 secunde se mai inchide inca vreo 3-4 milimetri pana se stabiliza. mi-a spus ca asta nu e ok si ca de fapt axul clapetei ramane blocat pt cateva secunde fapt care duce la acea coborare lina a relantiului de la 1000 la 750, implicit fluctuatia relantiului intre 600 si 800 rotatii. plus de alta daca acceleram si incercam sa tin la o anumita turatie clapeta nu ramanea fixa ci avea un usor tremurat, fapt care duce la acele "suturi" care le aveam eu in "sarcina". clapeta am curat-o eu acum 2 luni si am facut-o "bec" dar se pare ca problema este undeva inauntru la acel motoras sau undeva la ax. a ramas sa ma duc saptamana viitoare sa o desfaca si sa umble in ea, cu toate ca este capsulata sper sa o rezolve. dar am o singura intrebare, daca dupa desfacere daca reuseste sa o "rezolve" se poate monta la loc pur si simplu sau trebuie resetat ECU resoftat sau altceva. multumesc anticipat Smile
  • marius1988

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am probleme cu vectra b motor 1,6benzina 16v am pe drum drept alearga ft bine cum dau de panta cum gata se aprinde martoru in bord am fost la tester la opel in germania miau spus ca e pedala am dato jos curatato la fel nici o schimbare stie cine ce ar putea fi problema ma macina ft tare cas mecanic si nui dau de cap cei de la opel au cam dato in balarii ba pedala ba cablaju nu stiu ce sa zic si nas vrea sa o schimb degeaba ca nui prea ieftina e 440 euro si in romania nu originala e 11 mil va rog ajutatima cu vreo idee
  • Corcodel

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:In sfarsit apar ceva detalii legate de pedala de acceleratie! Mie nu mi se pare totusi asa usor de dat jos!
1 Cum se scoate mufa cu cabluri de la pedala? Sigur nu-i sudata? Very Happy
2 Daca reusesc s-o scot (mufa) o sa gasesc si celelalte doua piulite de prindere a pedalei? Pana acum n-am gasit decat piulita din partea de jos. Embarassed
3 Daca reusesc sa dau pedala jos, curatarea o sa o fac cu WD40, sau trebuie sa o fac cu altceva?

Incomoda ca naiba pozitia pentru scoaterea pedalei!


Imi puteti spune si mie ce trabuie exact sa fac pentru a scoate conectorul de la pedala de acceleratie, ca eu nu pot sa il misc nici un pic. Probabil ca are o siguranta, dar nu stiu ce trebuie sa fac si mi-e frica sa nu il stric. Am atasat si ceva poze pentru a fi mai explicit.


  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Apuci treaba aia rosie,o tragi spre exterior si gata mufa a iesit. Wink
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
marius1988 a scris:am probleme cu vectra b motor 1,6benzina 16v am pe drum drept alearga ft bine cum dau de panta cum gata se aprinde martoru in bord am fost la tester la opel in germania miau spus ca e pedala am dato jos curatato la fel nici o schimbare stie cine ce ar putea fi problema ma macina ft tare cas mecanic si nui dau de cap cei de la opel au cam dato in balarii ba pedala ba cablaju nu stiu ce sa zic si nas vrea sa o schimb degeaba ca nui prea ieftina e 440 euro si in romania nu originala e 11 mil va rog ajutatima cu vreo idee



se pare ca ecu este singurul vinovat...sau la reprezentanta...schimbi ecu...sau sunt destuui meseriasi care ti-o pot repara.Personal...am vazut multe de tipul asta....cad pe capete. Dar reparatie merge 100%
  • stefania c

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2013

  • Mesaj Privat
stan corina a scris:am un opel vectra c , benzina 1.6 din 2003 si de ceva vreme am observat ca nu mai accelereaza. am fost la tester si mi s-a spus ca acceleratia functioneaza la 40% din capacitate si ca de vina ar putea fi senzorul de acceleratie. dar exista doi senzori - unul pe motor si unul in pedala . cum se poate sti care dintre ei e defect? si care alte cauze pot duce la micsorarea capacitatii de accelerare?nu pot merge la o reprezentanta opel momentan . multumesc celor care pot si doresc sa raspunda.



am si eu un opela astra din 2010 benzina 1,4 si dupa lungi testari am descoperit ca problema este de la clapeta de acceleratie.Motorul mi se opreste in mers, imi da eroare in bord- puterea motorului scazuta si se accelereaza stand pe loc.problema e ca masina e prea noua si piesa nu se gaseste decat nou, pretul ei fiind cam 1500 ron.Are cineva o ideea cum as putea sa o rezov mai ieftin?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ce fel de Astra ai?
G,H,J ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR