Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • luchian constantin

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:luchian constantin idea este daca ai verificat pistonasul, daca inchide si daca are joc. A doua problema e daca ai facut curatare cu impulsuri ca frectia e la picior de lemn.
Becul este una...codul eroare poate fi de la mai multe ca altfel iti tranteau in bord vreo suta de becuri.
Mare atentie la cumparat garnituri, la seria X nu are decupaj gazele fiind trimise prin motor la admisie, la seria Z nu este decupaj si gaxele pleaca la admisie prin teava exterioara. Implicit si EGR difera intre seriile X si Z, cele X nu au iesire de gaze exterioara dar la Z exista. De asemenea exista EGR 'false' la unele modele ZxxXE si ZxxXEP, nu au electromagnet si stau doar de pamblesir acolo.

hai ca am scos-o la capat,am verificat si la baterie cu un bec pe unul din fire si am curatat si tija bine,acum e ok dar ma gandeam ca lasand peste noapte decarburol in locasele egr,poate se infiltreaza in interior pe langa tija si imi distruge ceva fiind destul de tare ca solutie,oricum sa stii ca motorul meu e x12xe si are teava de la egr la admisie,am desfacut toata admisia si am curatat-o dupa indicatiile scrise de tine,la fel si teava care avea mocirla,iar un egr cu gaura astupata se poate gauri si folosi si pt sistemul cu teava nu doar pt cele cu gaura in chiuloasa,oricum m-au ajutat subiectele postate de tine si am scutit bani,o zi faina
  • claudiu74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa X10XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut mai ai EGR-ul pentru corsa de 1000. ? Si in ce stare este ? Rog seriozitate.
  • luchian constantin

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
claudiu74 a scris:Salut mai ai EGR-ul pentru corsa de 1000. ? Si in ce stare este ? Rog seriozitate.

il mai am ,e in perfecta stare
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara.am si eu o problema.la turatii mari si accelerari la podea masina zmuceste,dar nu mereu.am schimbat debitmetru de2 ori am curatat egr ,clapeta acceleratie. ce sfat i-mi dati?inainte zmucea mereu(ca si cum sar ineca) dar am mai slabit surubelul de langa motorasul pas cu pas (iac parca)si sa mai potolit.ce rol are surubelul?am motor x10xe corsa b.daca poteti sa faceti o pagina cu reglajele masiniilor la benzina ,etc ca nu am gasit nimic in legatura cu acest subiect.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,121
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Stop, deocamdata dute la intalnirile din judetul tau ,fa-i o diagnoza sau/si schimba cu alt coleg, aceiasi motorizare, debitmetrul,tot el este de vina.
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am pus testerul pe ea de 3 ori in 3 service-uri diferite si nu apare nici o eroare.daca ar fi tot debitmetrul defect nu ar smuci mereu?precizez ca nu smuceste mereu cate o data si numai cand e accelerata mult (cu a 4 la 110)si brusc,smuceste de vreo 2 ori apoi merge bine.si nu mereu.nu consuma mult porneste f bine cu toate ca e frig si sta afara.nu ar putea fi alceva?ma costat 7 mil doua debitmetre.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
EGR gripat, se curata daca stii cum, incearca si asta
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
egr a fost curatit asta vara,dar o sa -l curat cu mana mea.trebuie aerisita dapa aceea sau se aeriseste singura?data trecuta mi sa spus ca se aeriseste singura(a fost cutatita de un prieten).iar pe site sunt valabile ambele variante (instalatia de apa)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La motorul tau se aeriseste singura la ralanti dupa care completezi si drum bun, mai verifici a doua zi.
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am gasit de ce smuceste masinuta!cand e pe rosu cu benzina smuceste deci cred ca trage gunoi din rezervor.
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari, azi dupa ce am facut cu masina un drum de 20 km, m-am hotarat pt ca era motorul deja cald sa masor valva egr, poate ca aici am gresit pt ca valorile obt sunt total diferite de ce am gasit in forum ca ar trebuie sa fie, deci iata valorile:
- rezistenta bobina 10.2 ohm
- rezistenta potentiometru 3.32 kohm
- voltajul la bornele mufei ce vine in valva, fara a fi cotectata la valva: 0 fara contact, cu contactul pus 7,13v pe pini 1 si 5
- voltajul la bornele mufei ce vine in valva, fara a fi cotectata la valva: 0 fara contact, cu contactul pus 4.99v pe pini 2 si 3
- voltajul masurat cu mufa conectata prin inteparea izolatiei firelor: 0 fara contact, cu contactul pus 17,35v pe pini 1 si 5 si dupa cu motorul pornit 13.5v la relanti si aceeasi valoare si la accelerare, doar ca nu m-am dus pana la maximul turatiei
- voltajul masurat cu mufa conectata prin inteparea izolatiei firelor: 0 fara contact, cu contactul pus 1,4v pe pinu 4 si sasiu la relanti si 1,51v la acelerare, la fel nu am turat pana la maxim
Anul trecut am curatat valva si pt o perioada de 1 saptamana martorul din bord sa stins apoi sa aprins si de atunci a ramas asa, nu am consum marit, l-am calculat acum o saptamana 4.9 %, singura problema grava ar fi ca trepideaza ffffff rau motorul la relanti si cred ca si in mers la orice turatie, cel putin mie asa mi se pare ca ar vibra si in mers pt ca nu se simte nimik in bine chiar daca e turat, pare ca vibratia asta e constanta indiferent de turatie sau temperatura de lucru a motorului, de aceea dupa valorile masurate credeti ca ar trebui sa dau 8 mil pe o valva noua sau sa mai incerc inca o data, ceva mai temeinik sa curat valva.
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Problema asta o am si eu si cred ca de la vibratii,in final,mi s-a dus toba finala.
Tu cum ai rezolvat-o?
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
rezolvarea mea aici: https://www.clubopel.com/vie...p=1559108#1559108
  • spinu26

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am un opel corsa b 1.0 benzina din 99
Salut...de dimineata am aceeasi problema...am plecat la sarvici toate bune si frumoase..cand sa intru p poarta s-a oprit masina, tot bordul s-a aprins si a repornit greu a ramas martorul de la motor aprins si la relanti se opreste motorul....doar turata merge.Mentionesz ca am mai avut problema acum un an jumate am schibat egr cu unul nou si a costat o gramada, As dori daca ma poate ajuta cineva dupa sarbatori sa realizez curatarea lui..un service(mecanic) de incredere ...ca atunci l-am schimbat la coltul blocului ca am ramas tocmai la pitesti si am venit asa turata pe autostrada si la primul service din buc m-am oprit....service coltul blocului. Si as dori sa ii fac dupa sarbatori k imi papa ulei sau curge ulei....sa vedem fondurile in mare...
va multumesc anticipat si sarbatori fericite.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 964
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu este mare inginerie;daca mai ai egr-ul vechi,il mpoti curata pe ala si apoi doar inlocuiesti pe cel blocat.Ai nevoie de decarbusol ,este un diluant puternic pt curatat carburatoare,si de o bucatica de lemn( o aschie de cca 5-10cm) pt a freca interiorul de calamina.Pistonasul trebuie sa culiseze catre in jos(cum este montata pe motor) si deschiderea este facuta de electromagnet.
Il pui la inmuiat cu decarbusolv si alimentezi pinii 1 si 5 ,pt scurt timp cu tensiune de la baterie (socuri scurte);daca pistonasul nu vrea sa culiseze ,folosesti o surubelnita foarte subtire cu care incerci sa impingi pe langa tija pistonasului catre in jos si totodata cureti grosier si calamina.In mod normal trebuie sa reusesti. Dupa ce deblochezi(verifici cu impulsuri electrice) cureti foarte bine cu decarbusorv si lemnul respectiv(pt a nu zgaria carcasa de aluminiu pe interior, clatesti bine,mai pui decarbusolv in interior si aplici impulsuri scurte pt a se curata si tija si scaunul supapei.Este bine sa ai garnituri noi.
Spor la treaba.
  • b64skj

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa X1.0XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am curatat azi egr la corsa b 99 motor x10xe , totul ok, fara scurgeri, erori sau alte probleme, garnitura ca noua, montata corect.

Dupa aerisire si verificat tot am plecat in proba, parca e mai vioaie si pornirea mult mai usoara. Nici inainte nu am avut probleme cu egr, totul de precautie., in schimb cand am plecat apa era la 90 de grade , a iesit o perioada un fum alb cu miros ciudat.
Dupa o juma de ora de forja nu a mai iesit nimc pe rsapament.
Sa fi fost antigel scurs la demontarea egr in evacuare? E ceva nasol?nivelul in vas era ok, nu a scazut dupa proba.fara martori in bord.

Paul
  • MGabi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,

Am si eu o problema cu a mea corsa b, de cateva zile nu merge prea bine. As avea rugaminte sa imi spuneti daca se poate curata EGR si motorasul pas cu pas si cum as putea face aceste operatiuni.
Sunt nou pe acest forum si nu prea ma descurc, rog a fi cu intelegere.

Multumesc!
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 964
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@MGabi...nu te supara...trebuie sa ghicim ce motor ai?
De curiozitate ai citit cu 3 postari mai sus?!... in eventualitatea ca ai avea un motor cu acelasi EGR :X10XE,X12XE,X14XE... si or mai fi si altele....
  • catalinmihai

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am un corsa B X10xe si de ceva timp pierde antigel prin zona de sub egr dar nu reusesc sa-mi dau seama daca vine din egr sau intre chiulasa si blocul motor(pe la garnitura de chiulasa),uleiul este cura si nivel normal, asadar in ulei nu intra antigel, doar in afara iese.
Credeti ca e posibil sa ajunga antigelul sa iasa prin partea de jos a egr?


A mai patit cineva asta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Garnitura sau furtun, citeste la Agila ca este aproape la fel pe Z10/12xe
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata