- gcom61
- ****
- 1,006 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Locatie: Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva z14xep din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Inclin catre furtun...am patit-o in urma cu o luna.A ramas fiimea in pana la ~200km de casa,seara, si a trebuit sa dau o fuga sa constat ca furtunul avea o gaurica de ~1,5mm,care curgea numai cand motorul era turat.Daca s-a intervenit la EGR si s-a folosit tot garnitura veche...poate fi si de aici.O verificare atenta poate rezolva misterul...
- catalinmihai
- Membru bebe
- 3 mesaje
- din 18 Mar 2015
- Locatie: Olt
catalinmihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa x10xe din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 18 Mar 2015
- Mesaj Privat
quasarr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Mar 2018
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,647 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Locatie: Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,647
- Locatie: Mures
- Masina: Astra Z14XEP din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 16,712 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,712
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa Z12XE din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Azi am pățit-o și eu. La relanti m-am trezit că pierd turație, a ajuns la zero și mi s-a aprins în bord mașinuța cu cheiță. Ca să ajung la destinație, a trebuit să țin turat motorul chiar și la relanti, ca să nu mai coboare la zero și să mi se oprească din nou mașina în drum. În fine, am ajuns la destinație, am conectat dispozitivul OBD II și i-am făcut testul. A ieșit codul de eroare P1405 (supapa de recirculare a gazelor de eșapament 3). Am sunat un amic care e priceput la partea electrică la mașini și la chestiile astea cu diagnoze, testere. Și așa am aflat că e vorba despre o problemă la EGR. M-a sfătuit să ciocănesc de câteva ori în EGR și apoi să pornesc motorul. Zis și făcut. Am ciocănit de câteva ori în EGR, apoi am pornit motorul și totul a fost ok. Și-a revenit turația la relanti și s-a menținut pe la 750, nu a mai coborât la zero, nu mi s-a mai oprit motorul, s-a stins și mașinuța cu cheiță din bord. Problema este că eu nu mă bag unde nu mă pricep. Deci, nu mă încumet să curăț eu EGR-ul. Amicul meu a zis că mă ajută să îmi pună alt EGR nou, dar la curățarea celui existent nu se înhamă. Întrebarea mea ar fi: Cunoașteți un mecanic meticulos, serios în Craiova, care face curățare EGR? Și cam cât ar costa această operațiune?
quasarr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Mar 2018
- Mesaj Privat
Mersi . Sonda a fost. Cea dupa catalizator .acum am totusi problema chiar cu egr e bagata pe tester si imi apare recirculare gaze intermitent .imi apare din cand in cand masina si cheia deasupra , intrebarea ar fi : daca potentiometrul din egr nu mai poate transmite informatia in calculator , din cauza funinginei depuse , poate da intermitent pe tester?