Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa cureti bornele si inelele de prindere cu (hartie de slefuit)
(nu par prea curate poate de asta nici nu incarca Nu o lua de buna ce zic eu dar bornele nu sunt prea curate)

Cu asta noua cum merge, (ai curatat inelele de prindere borne in interior macar la asta noua.) nu bornele doar sunt noi)
Apropo ce masina ai si ce motor ca nu apar in profil.
Skip ads

  • vasole

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
E skoda fabia de 1.4 benzina. Am inlocuit bateria cu una noua, Caranda calciu (arata absolut identic cu Matador, doar alta eticheta) de 45 A, fisele curatate, merge bine. La acordarea garantiei mi s-a facut un test cu un aparat ce inregistra rezultatul pe o hartie. Si pornita si oprita si la pornire si a spus ca masina merge bine. Sper sa tina si bateria. Cea veche era fabricata in 2009 mai. Am gasit pe fundul ei. Am ales caranda dupa pret.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Deci...la un Opel Astra G 1,7 dti, care are montat un acumulator de 74 A, acesta se poate inlocui cu:
1) tot unul de 74? (eu zic ca da)
2) 70, 72, 75? (da sau nu/care?)
Acumulatorul e pe masina de cand o am, adica de aproape 8 ani, nu l-am schimbat niciodata. S-ar putea sa aibe mai mult de 8 ani. E alb si nu scrie mai nimic pe el. Doar o eticheta mica, cu volti (12) si amperi (74). E posibil sa fie cel din fabrica, adica aproape 12 ani vechime.
Am mai gasit chestia asta: http://www.bateriiauto.net/..._16v_0010512.html
O zi buna.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
...deci...am rezolvat. cu rombat calciu 72 amperi si 230 lei
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari! Ai scapat ieftin!
  • deleted-89762

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut ,am si eu o problema.Pe 08.12 am mers cu masina fara probleme ,iar azi (11.12) nu mai am curent nici pentru inchiderea centralizata se deschide doar usa stanga fata.Martorii din bord nimic ,claxon nimic nici o urma de curent ce sa fac ?Sa schimb bacteria sau este de la bobina?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
schimba bobina si bateria o pui in poarta cand bate vantu,sa nu loveasca poarta masina,cand te duci la magazin sa cumperi o baterie,ca cea de pe masina a inghetat,si nu mai este buna,sa descarcat
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa incarci bateria corespunzator apoi sa verifici consumul instalatiei in stand-by.Daca valoarea curentului in stand-by,depaseste 50 mA,se va cauta si elimina cauza,daca valoarea curentului este mai mica,se va inlocui bateria(dupa incercari si tatonari in citeva zile,plecind de la ideea ca e posibil ca bateria sa fi fost relativ descarcata inaintea "decedarii").Obligat se va verifica si incarcarea alternatorului,ce trebuie sa fie in domeniul corespunzator. Acceptind ideea ca exista consum in stand-by,si o eventuala noua baterie va avea aceeasi soarta,daca nu elimini consumul anormal...! Apropo...,la ce bobina faci referire...?


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Mie 11 Dec, 2013 9:45 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • deleted-89762

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2013

  • Mesaj Privat
ok,mersi frumos.maine am de treaba Respect!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
m.a lasat iar bateria dar nu de tot, a ajuns la pragul unde nu mai invarte. am mai vorbit pe aici despre ea. e o varta de 85ah cu 800 a, am verificat totul si acum aproximativ 2 luni intre timp pana azi drumuri mai mult scurte si dese deci asta a descarcato prematur ,acum e pe redresor pt a3 oaara de cand o am adica din primavara lui 2012. intrebarea mea:e normal ca dupa ce o pun la incarcat ca doar 5 din cele 6 gauri de aerisire sa fiarba ? inteleg ca trebuie sa fiarba un pic insa nu toate 6 si nu 5 ? am verificat si fiecare element si imi arata bine aprox 2.1 v cu fiecare elemwnt si creste pana la 12. 6 cand ajung de. la + la ultimul element si invers. am verificat introducand o surubelnita in fiecare gaura de aerisira pt a face contact si cealalt pe borna -sau + daca masor invers.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mai baga tu tot felu de obiecte metalice in baterie,si apoi te miri de ce nu mai este buna bateria,in acid sulfuric nu se baga obiecte metalice,tu cand ai bagat surubelnita ai scurtcircuitat placile de plumb si ai omorat bateria
sfatu meu cumpara o baterie,,,,,fara intretinere,,,,,sa nu-ti mai bagi nasu in ia sa verifici/masori/distrugi un obiect care trebuie sa mearga 3-4 ani fara probleme
cu fiertu bateriei,ia trebuie sa ,,fiarba,,,dupa cateva ore de cand ai puso pe redersor,acum depinde si de puterea de incarcarea a redresurului,daca fierbe dupa cateva minute bateria este in ,,,coma,,,si duce spre moarte sigura
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pai si daca aveam un element intrerupt cum iti poti da seama ? si cum iti explici ca azi dimineata am pus.o pe masina si a pornit mult mai bine ca ieri ? am scurtcircuitat... oare faptul ca folosesc o surubelnita pe post de prelungitor pt a putea masura volti elementului cu un multimetru nu cred ca e scurt circuit mai ales ca doar contactul cu lichidul imi indica volti nu si cu placile.... si pana la urma a fiert si elementul de care am vorbit aseara. rog cine are un tabel cu gradul de descarcare a bateriei. curent aplicat de redresor si timpul dedicat incarcarii sa il puna aici. am gasit un pdf pt varta dar nu are decat 1-2 exemple... restul trebuie facut pe calcule si deductie.
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin cu masuratori.... 12.80 v la baterie conectata la masina la mai bine de 4 ore de la reincarcare. voi mai masura diseara iar. sa speeram ca nu va mai fi nevoie de inca o redresare. are deja 3 in 3 ani,ar fi 4-a in viitor daca se va adeverii cum ca varta nu mai este ce a fost odata...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,521
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru varta un NU hotarat! Alege Rombat Premier. La varta a ramas doar numele.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:revin cu masuratori.... 12.80 v la baterie conectata la masina la mai bine de 4 ore de la reincarcare. voi mai masura diseara iar. sa speeram ca nu va mai fi nevoie de inca o redresare. are deja 3 in 3 ani,ar fi 4-a in viitor daca se va adeverii cum ca varta nu mai este ce a fost odata...

eu o pun pe redresor la doua saptamani, baterie noua de un an jumate, alarma si folosirea masinii in oras in jur de 50 Km/saptamana descarca bateria.
Eu cum vad ochiul magnific negru o bag pe redresor, iarna echiar indicat sa nu inghete.
  • deleted-89762

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut,


Ultima modificare facuta de deleted-89762 la Dum 05 Jan, 2014 6:59 pm
  • deleted-89762

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut,va scriu din nou.Pe 24 dec. am scris ca aveam problema cu bateria,care sa rezolvat cu un prieten ( venit prieten dat curent,pornit la prima cheie).De pe 24 si pana ieri totul ok,a pornit la cheie fara probleme.Ieri 04 ian. am dat sa plec cu masina si surpriza aceeasi problema ,nu curent.Pe 24 dec. dupa ce am pornito am fost la un atelier electric unde mi sa spus ca ar fi fost un consumator uitat(casetofon).In urma masuratorilor cu testerul aveam undeva la 14 v (cred) 14.4 14,3.si meseriasul mia spus ca bateria e ok si o sa isi revina.Acum mia mai ramas ceva vin in casa Laughing si meditez cum sa o scot la capat ptr. ca nici nu vreau sa dau banii pe o baterie noua degeaba
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
solutia e in vin, vezi sa nu consumi maimultedecatcosta bateria noua.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Se pare ca a venit vremea sa-mi schimb si eu bateria,inainte de craciun am ramas cu ea in spalatorie,nu a mai vrut sa porneasca.
Bateria este cea originala o Varta de 70A fabricata in mai 2007.Acum vreau sa cumpar alta,dar nu stiu ce sa aleg Rombat Premier 75Ah - 360 lei si Varta Silver74Ah-380 lei.
Din ce am auzit intradevar Varta Black sau Blue sint slabe,dar gama Silver cred ca este peste Premier?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
o fi ea silver dar sfatul meu ia.ti premier ! ai pe cine sa tragi la raspundere + publicitate negativa in caz de ceva, toate cunostintele mele cu opel au premier de 70sau 75, nu face ca mine:iei baterie mare (varta silver 8
5ah) sa te poti baza dar fara sa.ti dai seama se va descarca prematur daca faci drumuri scurte si dese,alternatorul chiar daca e capabil(la mine e de 120A ) nu o va mentine incarcata 100% si treptat va da rateuri ceea ce necesita o redresare,a mea acum e iar pe redresor deoarece de 12 ore de la incarcare imi invartea mai greu ca azi dimineata si mi.e mia ramas 2 solutii: ori o fierb pana ii iesi plamanii ori o incarc 100%. sfatul meu :luati.va o baterie de la 55ah pana la 75 ah ca sa va puteti baza pe ea cat si sa o puteti incarca dupa aceea fie si la un drum scurt. chiar daca e postul lung am obs ceva:baterie GM 70ah are 800 curent la pornire iar varta (mea) de 85 ah are tot 800 dar la jumate la pret decat GM dar si calitate slaba! .Rombat premier de 70sau 75 e una din alternative si va spun si o logica: decat sa se faca de cacao in tara(calitate slaba) mai bine afara( respectant standardul de calitate) asa ca la noi mai mult de 5% caderi de baterii nu veti vedea. preluat de pe site.ul producatorului. Sa ne auzim de bine ! Amperaj Maxim !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Chestionar

Ce baterie aveti pe masina?
1. Bosch 18%
2. Varta 30%
3. Zap 2%
4. Victor 0%
5. Rombat 19%
6. Caranda 6%
7. Exide 10%
8. Altele 11%
891 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR