Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • ollync

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cu pornirea nu am avut probleme nici la -20 grade. Porneste la sfert.

Daca o accelerez la relanti se accelereaza la 8000 rpm fara probleme , si cu accelerare dintr-o data.

Consumul este mic si el( adica in limitele de consum pentru un C20LET si in oras si in afara orasului.

Debitmetrul este nou, si a fost incercat pe o calibra identica si nu a facut probleme.
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:tu, cel mai probabil ai detonatii in motor...asta se datoreaza insuficientei benzinei care intra in camera de ardere, deci cauze ar fi:

waste gate blocat la turbina
debitmetru
injectoare care nu lucreaza corect la anumite turatii
o masa sarita la rampa de injectie
pompa de benzina obosita
filtru de benzina infundat
regulator de presiune de benzina uzat
diverse furtune de vacum fisurate
supape care nu lucreaza bine
defect la sistemul electric, un senzor stricat ceva

dupa cum vezi sunt mai multe cauze, asa ca incearca sa le iei prin eliminare Wink


daca ma crezi bine, daca nu...nu Razz
sau du-o in service si vezi ce bantuie aia, cate cacaturi te pun sa cumperi aiurea si POATE ti-o fac sa si mearga Razz Smile
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mie mi se oprea masina la stop sau in mers. Se oprea pur si simplu pompa de benzina si nu o puteam porni mai devreme de 20 sec.

Era din cauza releului de la pompa de benzina...
Daca vrei sa il schimbi e in dreapta jos la pasager .
Cod piesa 90378651
pentru C25XE, C20NE, C20XE, C20LET, X25XE
pret 92,00 RON (la Augsburg)
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:mie mi se oprea masina la stop sau in mers. Se oprea pur si simplu pompa de benzina si nu o puteam porni mai devreme de 20 sec.

Era din cauza releului de la pompa de benzina...
Daca vrei sa il schimbi e in dreapta jos la pasager .
Cod piesa 90378651
pentru C25XE, C20NE, C20XE, C20LET, X25XE
pret 92,00 RON (la Augsburg)


la unele modele este in cutia de sigurantze de la motor Wink
Skip ads

  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da ... am uitat sa spun . In cutia de relee (de la ventilatoare) de la motor e cel mai inalt releu.
  • ollync

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Oameni buni am rezolvat problema. Am fost la Opel , si-au dat aia cu parerea au pus testere, s-au gandit , ba ca-i una ba ca-i alta, nimic.
Am venit un mos si mi-a spus:
Mai baiete eu am avut o problema asemanatoare. Scoate afara sorbul din rezervor si schimba-l. Sigur este fisurat si trage aer fals pompa pe acolo.

Zis si facut. Schimbat sorb, montat rezervor inapoi, cheie si: Voila
Merge super.
  • istiemail

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un Calibra Turbo am avut multe probleme la ea de cand l-am luat. Deoarece am facut schimb cu o alta masina care nu se putea vinde nu prea aveam multe de comentat la starea ei technica. Deoarece imi place mult masina si mai ales cum merge m-am gandit so o fac si sa ii gasesc toate probelmele.

Prima problema majora care o avut era ca in turatii mari intrerupe si pusca in toba nu tragea etc. Dupa multe incercari si nervi deoarece multi mi-au zic ca ii debitmetru nu ca ii o supapa de la turbo nu ca ii alta si tot asa mi-am dat seama ca is bujiile fisele delcoul si senzorul din delcou. SI faza interesanta era ca daca schimbam numa un lucru tot facea figura...acuma au ramas numai fisele care nu gasesc nici cum la un pret mai rezonabil... daca cineva ma poate ajuta i-as multumi.

A doua porblema este ca masina cand ii rece nu sta in relantiu si degeaba il ambalez ca nu se ambaleaza adica il pornesc merge vreo 2 sec si da sa se opreasca daca ii dau aceleratie incerc sa-l ambalez merge foarte sacadat ii cand o ia dar urca pana la vreo 2000-3000 de ture si dupa aceea scade iar...degeaba il accelerez parca merge in 3 cilindrii...si se opreste. Daca il pornesc din nou porneste la sfert de cheie si iarasi figura...ii cand il prind si tot il tin ambalat in jur de 2000 de ture pana cand se incalzeste un pic si dupa accea merge in relantiu
daca motorul a ajuns la vreo 40 de grade merge perfect. Am dus la un service specializat au pus testeru pe el si nu era nici un senzor defect. nu prea am idei ce poate sa aiba masina... voi ce ziceti? ceva idei?


Alta intrebare: un pireten si-a luta un blow off valve pe masina si nu ii place...imi fine nu stiu ce nu poate sa ii placa la ea..dar a zis-ca mi-l da mie. Lam montat nu era problema dar furtunul ce ii vine in capat adica ce ar trebui sa actioneze supapa l-am montat pe galeria unde era si furtunul la blow off ul vechi...dar cand pornesc motorul vacumul trage supap de la blow off si trage aer fals prin blow off si nu merge... ce trebuie sa fac..pun un arc mai tare in blow off? dar atunci o sa deschida la presiune? ce sa fac?
  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1 . Cauta fisele la dezmembrari daca le vrei mai ieftin ... sau da un search aici pe forum ca este un turbo de dezmemrat si poate mai are omul fisele ...
2.Clapeta de acceleratie din admisie murdara,in general cu ulei de la turbina ,la rece clapeta nu functioneaza in parametrii iar cand se incalzeste merge , desfaci cureti si o sa mearaga perfect ...
3.Nu ai montat corect furtunasul ... Nu se monteaza unde era si furtunul la blow off ul vechi ci se monteaza pe furtunul de vacum ce intra in admisie . O sa-ti fac o poza sa vezi exact unde e ...
Skip ads

  • istiemail

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mersii mult pentru ajutor o sa incerc maine curatarea clapetei sper ca asta este probelma. Cu fisele am incercat prin dezmembrari dar nimic...o sa caut aici pe forum. Si astept pozele cu blow off ul. alta intrebare...blow off ul de fabrica trebuie scos sau bloca?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
BOW-ul la mine era conectat in acelasi loc unde era si cel de serie pe care il aveam anulat, ce-i drept am avut si unul stock de pe un Subaru WRX care se comporta la fel cum ai scris cand i-am facut adaptare pe masina la mine(fac referire la vremea cand aveam Kadett-ul cu motor C20LET).
  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu personal nu l-am scos pe cel original de fabrica si nici nu l-am blocat ,la recomandarea unui prieten ce lucreaza la opel si are si el o calibra turbo , explicatia lui era: "daca cumva se blocheaza BOV-ul nou , ramane cel de fabrica sa functioneze si nu risti sa se duca turbina " efectul e acelas daca-l lasi si pe cel de fabrica ...

  • istiemail

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg ceva si la mine tot la acest furtun este legat BOW ul dar capatu furtunului merge la BOW ul original. Iar un lucru nu inteleg BOW ul original cand masina este oprita este pe pozitia deschis cand pornesti motorul face vacum si inchide BOW ul de fabrica iar cand accelerezi si lasi aceleratia atuncia scade vacumu chiar este presiune si bow ul iarasi deschide. OK inteleg..Dar daca tot la furtunul asta pun BOW ul meu atunci de la vacumul acesta ala se deschide cand pornesc motorul si trage aer prin el cea ce nu prea ii place la debitmetru si nu merge masina ori se opreste ori se ambaleaza si scade iar si tot asa...deci ar trebui sa fie chiar invers. sau eu nu am inteles ceva bine.

La clapeta am desfacut si totul este ca nou nu este un gram de mizerie sau ceva un pic un pic este uleios dar lucrul acesta este normal...am curatat si uleiul acela dar tot face figura. ...alte idei ce mai aveti?
Skip ads

  • il20let

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Calibra 1993 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
istiemail a scris:Eu nu inteleg ceva si la mine tot la acest furtun este legat BOW ul dar capatu furtunului merge la BOW ul original. Iar un lucru nu inteleg BOW ul original cand masina este oprita este pe pozitia deschis cand pornesti motorul face vacum si inchide BOW ul de fabrica iar cand accelerezi si lasi aceleratia atuncia scade vacumu chiar este presiune si bow ul iarasi deschide. OK inteleg..Dar daca tot la furtunul asta pun BOW ul meu atunci de la vacumul acesta ala se deschide cand pornesc motorul si trage aer prin el cea ce nu prea ii place la debitmetru si nu merge masina ori se opreste ori se ambaleaza si scade iar si tot asa...deci ar trebui sa fie chiar invers. sau eu nu am inteles ceva bine.

La clapeta am desfacut si totul este ca nou nu este un gram de mizerie sau ceva un pic un pic este uleios dar lucrul acesta este normal...am curatat si uleiul acela dar tot face figura. ...alte idei ce mai aveti?



Nu poti avea 2 BOV-uri pe un motor...adica unul cu recirculare(cel original) si unul atmosferic .....in momentul in care ai montat BOV-ul atmosferic,cel original se anuleaza prin montarea unei supape de sens(cu sensul catre BOV) pe furtunul de vacuum corespondent.Daca BOV-ul montat de tine se deschide la relanti inseamna ca arcul este prea moale....cea mai buna solutie este sa cumperi un BOV special pentru C20LET,iar ca si compromis poti cumpara unul reglabil....
  • cocarlutz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1995 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o foarte mare problema ....
am o calibra turbo c20let si am problema la pornire,porneste dupa aproximativ 7sec tinuta la automat dupa care merge in limitele normale ,sta ok la relantiu,se accelereaza normal,trage ok,nu pot sa imi dau seama ce ar putea avea.
as avea si eu nevoie de ajutor.
am patit problema asta dupa ce mi-a fiert odata si s-a ridicat temperatura la aproximativ 140C* - 150C*.
am refacut tot motorul complet,pistoane,segmenti,etc dar degeaba.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Da scanteie cand dai alea 7 secunde?
Pompa de bezina merge in alea 7 secunde?
  • andr3y.opel astra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2010

  • Mesaj Privat
puteti sa ma ajutati si pe mine la discutia despre consum foarte mare? va rog
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR