Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am scos cu o seringa lichid din vasul de la servo directie. Cel putin la masina mea nu cred ca e lichid DOT 4 , nu stiu daca e ulei , dar are culoare rosu. Ma poate lamuri cineva?
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Despre cum scoti lichidul de servo da o cautare s-a mai discutat pe forum. Vezi ca am scris chiar eu.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles asta, dar ma preocupa cu ce-l inlocuiesc sau completez? ulei? lichid DOT4? altceva? Ce proprietati trebuie sa aiba? Si ar mai fi faptul ca nu stiu daca pompa de servo se amorseaza sau se aeriseste dupa inlocuirea lichidului de servo sau daca inainte de schimbarea lichidului trebuie spalata sau curatata instalatia cu ceva gen alcool tehnic sau mai stiu eu ce. Intreb aceste lucruri pentru ca este binestiut ce se intampla daca amesteci lichide hidraulice- mor garniturile.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
frati la constanta a plouat si sa mai curatat noroiu strins pe la flanse si vad ca sa linistit adica nu face acel zgomot , stau si ma gindesc ca a fost ceva mizerie , om vedea cit mai tine , daca mai are cineva sugestii sa dea cu batu aici , intrebarea este cum putem curata flansele/?
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mariani a scris:marius scuze ca ma bag in topicul tau
octav 13
clnd masina scoate sunetul ala volanul se misca normal?
sau se invlrte mai greu?
am si eu aceeasi problema

DA!
volanul se misca usor.normal as zice..
tu ai lipsa lichid de servo,am avut si eu aceasi chestie,viraj cu zgomot+viraj sacadat.
completeaza URGENT cu lichid,altfel bulesti servo si e o roaba de bani.
bidonasul este in fata rotii dreapta dupa aparatoarea de noroi...
baga un ochi si aici
  • gevolleyball

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La o analiza atenta a rezervorului de lichid servo-directie am constatat ca aveam lichid cam 40% din vas..Am folosit poza lu octav13 ca sa vedeti cam cum au stat lucrurile..Am completat cam cu 6-700ml Aral rosu...E al naibii de prost asezat vasul...greu de lucrat..mizerie cu caru pe el de nici nu poti estima bine daca e plin sau gol...Sa ma corecteze cineva daca pe desen am estimat prost care sunt limitele MIN_MAX...Bafta!

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multam mult
Octav
Gevolleyball
la mine se pare ca are senzor ptr ca se aprinde un volan cu semnul exclamari
dar eu am crezut ca este de la CIM ptr ca am probleme cu el
mline la prima ora merg sa cumpar lichid si completez Very Happy
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu ceva probleme legate de zgomot in viraj de pe loc sau la viteze mici. Am descoperit problema insa nu stiu cum sa o rezolv. Intre anumite grade cand virez se aude o "trosnitura" la roata dreapta fata. Am bagat masina pe canal si am vazut ca arcul din dreapta are joc, se poate roti inclusiv cu mana cam 5 grade stanga dreapta. Care sa fie problema? Arcul "desfacut" cumva? Sau sa fie rupt? Masina nu e lasata de partea dreapta iar arcul nu da semne sa fie rupt ori uzat. Faptul ca se misca insa ma pune pe ganduri. Cel de pe stanga sta fix si nu scoate niciun zgomot. Astept ceva pareri. Multumesc anticipat!
Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu aceiasi problema.....cand virez la viteza mica si cand stationez dar cu motorul pornit,am un zgomot dar nu pe toata cursa volanului si a inceput sa se miste si mai greu servo.Am verificat lichidul si este in regula iar caseta de directie este schimbata...a mers fara probleme cca doua luni si acum a inceput sa faca aceste figuri.Din cate am citit mai sus dau de inteles ca ar fi undeva pe la arcuri....am sa verific si eu maine ...va ror si alte indrumari...
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am verificat de curand directia. Am schimbat bieletele. Am verificat lichidul. Am echilibrat rotile. Aceasta problema chiar nu aparuse pana de curand. Se aude ca un trosnit si da, nu pe toata cursa volanului doar intr un anumit punct cand dai stanga-dreapta. Astept o opinie la cum sa rezolv problema. Oricum tot la service ajung ca nu am presa de arcuri dar macar sa stiu daca am nevoie de arc nou Smile. Sau mai bine zis de arcuri ca daca schimb unul automat trebuie si celalalt schimbat.
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nicio idee despre problema asta? Face destul de urat si as vrea sa stiu daca sa cumpar arcuri noi pe fata sau nu. Astept raspuns. Multumesc.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Trebuiesc verificate pe rand , strangerea pilitelor superioare de la amorizoare, flansele si rulmentii amortizoarelor si abia dupa aceea arcuri, bielete, etc.
Skip ads

  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
aceeasi trosnitura in volan la viraje o am si eu .. schimbat caseta (erau duse semeringurile), bucsi caseta, flanse, verificat bielete si tot ce tine de directie, problema se mentine ... nu mi-a mai ramas de verificat decat axul volanului, s-ar parea ca de acolo e..

a mai umblat cineva pe la ax? ce ar putea fi uzat pe acolo?
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Are o oscilatie (tip cruce cardanica) care trosneste cand e uzata . Ea ar trebui gresata din cand in cand-pentru intretinere. Din cate stiu eu se poate inlocui axul volan cu totul- cam 200-250 euro, cel putin asa a fost la tipul meu de masina. Totusi in prealabil e bine de verificat si bucsa de (teflon sau cauciuc nu stiu) care centreaza axul in partea superioara( eu am gasit-o separat doar la dezmembrari). multa bafta!
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,eu am schimbat axu de la volan(250 ron) de la dezmembrari dar am luat unul de vauxal si sunt f multumit dar este mult de munca.Cat despre celalalt cand l-am dat jos au cazut bilele din rulment.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mersi de raspunsuri, sper sa am timp sa ma apuc de demontat ..
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Vezi de unde cumperi axu sa nu aiba joc.Apuca de el in plan vertical si orizontal cu ambele maini si trage cu putere si daca nu are joc este bun.Mai mult de 250 ron pe el sa nu dai ca si asa eu am dat cam mult pe el ca l-am luat de la un prieten arab stii tu asa sunt prietenii.Vezi cum scoti imobilaizaru ca sar putea sa ai probleme cum am avut si eu sa nu mai porneasca masina dar se rezolva iti spun eu cum dar sper sa nu ajungi acolo deci ai mare grija cum il desfaci cu grijaaa! Tre sa desfaci:airbagul,volanu vezi ca daca nu iese ca la mine si nu ai presa dai cu ciocanu dar cu un dorn de cupru sa nu faca floare axu,o roata nu stiu cum ii spune aia care aduce firele la claxon si la comenzile de pe volan daca ai,2 suruburi unul stanga unu dreapta care prinde coaja de la bord si axu in acelasi loc,jos la inbinare si mai ai o tija pe partea dreapta care este prinsa de ax si de undeva din dreapta pedalei de acceleratie(desfaci surubu de la consola de plastic(de langa pedala de acceleratie),te chinui bagi mana dupa ea si dai de un alt surub mai mare),contactu care este prin de ax prin 2 suruburi fara cap(nituite) si cu o daltita insisti putin si va merge dupa care daca nu ai alte suruburi de aceleasi dimensiuni le crestezi cu o panza de bonfaier si le faci tocmai bune de o surubelnita dreapta.Iti spun ca este f mult de munca dar daca ai sculele necesare te descurci singur intro zi de dim pana seara,asta daca nu dai vreo 2mil la service dar nu lucreaza cu mai mare grija decat tine.Sper ca m-am facut inteles atat cat am putut sa descriu din ce imi mai aduc aminte daca nu dami un mesaj cand vrei sa schimbi si vin sa iti arat cam de unde sa incepi.Multa bafta.
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am citit raspunsurile voastre Smile Multumesc pentru sfaturi insa tind sa cred ca e de la arc. Am verificat pe canal. Cand virez la un anumit unghi arcul din dreapta fata "sare" ca si cum ar scapa de pe locul lui. Am un Vectra c din 2003. Dintre cei care mai au vectra rog sa verifice, normal arcul se roteste si el cand virezi numai ca cel de pe dreapta sare ca si cum ar scapa dintr-un opritor. (nu stiu cum sa explic mai bine) Cel de pe stanga nu se misca deloc ci sta fix. Vroiam sa stiu daca e posibil ca 1 spira sa fie rupta si sa se incalece cu alta. Daca da... de unde as putea comanda niste arcuri fata? Ceva recomandari? Multumesc.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da jos amortizorul si vezi de ce se invarte arcul. Nu iti trebuie presa dacat in faza cand trebuie sa schimbi arcul, altfel ansamblul amortizor arc ramane"inchegat".Cu multa grija, pentru ca s-ar putea ca a doua piulita sa fie slaba cea de sub oala si asta sa fie cauza pentru care se invarte arcul.Nu mai tin bine minte pentru ca am schimbat flansele de mult, nu sunt sigur , dar, am impresia, ca arcul se invarte odata cu amortizorul la viraje. Din cate imi aduc aminte in parte de sus sunt doua flanse, una fixa pe caroserie iar alta fixa pe arc , intre ele fiind un rulment de presiune.dar poti demonta ansamblul arc-amortizor si te convingi.
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ms mult de tot. La asta ma gandeam si eu. Da se invarte cu amortizorul la viraje asta incercam sa zic. Numai ca in anumita pozitie scapa de pe locul lui si se aude un sunet aiurea ce se simte si-n volan. Daca desfac amortizorul sau ansamblul pe urma trebuie reglata directia din nou nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR