Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cristian1986

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! am si eu un opel astra G 1.616v Z16XE, am pus-o pe tester si mi-a spus ca am o sonda lanbda universala. La momentul acela masina mergea foarte bine. Dupa circa o sapt am fost la rar si nu au iesit noxele si a inceput sa tremure schimbatoru si nu mai avea vlaga..l si chiar si masina dar nu puternic. De precizat este faptul ca in marsarier nu tremura schimbatorul si nici la peste 3000rotatii indiferent de viteza.
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
cristian1986 a scris:Salutare! am si eu un opel astra G 1.616v Z16XE, am pus-o pe tester si mi-a spus ca am o sonda lanbda universala. La momentul acela masina mergea foarte bine. Dupa circa o sapt am fost la rar si nu au iesit noxele si a inceput sa tremure schimbatoru si nu mai avea vlaga..l si chiar si masina dar nu puternic. De precizat este faptul ca in marsarier nu tremura schimbatorul si nici la peste 3000rotatii indiferent de viteza.
Multumesc anticipat!


Z16XE are doua sonde lambda, inainte si dupa catalizator...ma intreb cum puii mei si-a dat seama testerul ca e sonda universala? Rolling Eyes
scria la eroare "sonda lambda universala defecta" ? Smile


dan_dan a scris:AM SI EU O PROBLEME CU SONDA LAMDA LA UN OPEL CORSA C MOTORUL DE 1L,SONDA CU PROBLEMA ESTE SITUATA INAINTEA CATALIZATORULUI,AM TESTERUL IAR TIPUL CU TESTERUL A ZIS CA E DEFECTE ,AM SCHIMABAT SONDA DAR DEGEABA,ACEIASI EROARE IMI APARE,ACUM AM OBSERVAT CA AM O FISURA CAM DE 2CM PE GALERIE IN APROPIEREA EI IAR RACORDUL FLEXIBIL DEASEMENEA ESTE FISURAT,ASTA SA FIE CAUZA ERORII



Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos ;
12/3/2011 5:11:40 PM


1. cum zice dl. Stefan.
2. hai sa invatam sa scriem romaneste Wink
3. sonda lambda citeste anumiti parametrii si in fct. de presiunea din sist. de evacuare, deci....e posibil sa dea eroare si din aceasta cauza.
Pt a elimina acesti factori, gaseste pe cineva sa-ti schimbe racordul flexibil...pt masina ta e relativ ieftin...undeva la 60-70 lei
respect
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2007 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Sonda lambda la C14NZ are vreo siguranta in tabloul de sigurante?
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare. Dimineata imi pornea greu, plec de pe loc, dar cand schimb din treapta 1 in 2 (defapt nici nu apuc sa schimb, ci cand calc ambreajul) imi moare motorul. Dau sa o pornesc, porneste si mai greu ca prima data, pana la urma porneste dar foarte lent, adica invatarte electromotorul, motorul se porneste, dar cam pe la 500 de ture, apoi se stabilizeaza incet pana la 900 in vreo 10 secunte. Azi am facut un drum mai lung, de circa 200 Km dus-intors, si am observat urmatoarele: am apasat ambreajul si ramanea turata la 2000 de ture. am oprit-o, si am pornit-o din nou si tot la 2000 de ture ramanea. Uneori venind spre casa, apasam amvreajul si scadea turatia pe la 500 de ture, alteori se oprea motorul. Ce poate sa fie?


Astazi - 08:39 pm
dannyh a scris:am dat jos tot sistemul de injenctie, am curatat clapeta, am curatat EGR-ul, IAC-ul, dar se pare ca degeaba. O pornesc, si se tureaza pana la 1500 - 2000 de turatii si acolo ramane. Nu mai vrea sa coboare nici in ruptul capului, pe langa asta si puterea i-a scazut cu cel putin 50%. Nu mai trage nici motorul deloc bine. Am facut testul agrafa din nou, bineinteles am scos borna bateriei sa se reseteze calc, cat timp am curatat clapeta si celelalte, si mi-a dat eroarea 44 (Sonda Lambda - Amestec sarac), de data asta si pe benzina si pe GPL. Deci nu e din alimentare. Oare sa fie sonda de vina? sau altceva? ca nu mai inteleg nimic.




Astazi - 08:40 pm
dannyh a scris:azi am dat comanda la sonda lambda si la senzor,
Dar o sonda cea mai ieftina era 165 de lei si era un turcism, eu mi-am luat germana marca VDO cu 211 lei...nu e nici cea mai scumpa dar nici cea mai ieftina....iar senzorul de temperatura e 62 de lei marca Bosh.
maine merg dupa ele, le montez si revin cu detalii




Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

4/4/2012 8:54:41 PM

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.


Skip ads

  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat sonda lambda si senzorul de temperatura....puterea masinii parca si-a revenit....dar turatile tot mari au ramas...IAC-ul l-am curatat...l-am si probat cu el scos...am pus contactul...si el lucreaza...nu mai stiu ce sa ii fac
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu banuiesc ca iti trage aer fals pe undeva(pe la clapeta de acceleratie) sau senzorul temperatura antigel sa fie defect
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
senzorul nu poate sa fie...pentru c-am schimbat cu unul nou. Bosh. la 65 de lei. Aer fals nu cred sa fie..pt ca garniturile nu au decat 2 luni. Ieri mi-a facut din nou probleme in legatura cu turatile si puterea iar a scazut. Tinand cont de Sonda lambda marca VDO de productie japoneza sub licenta germana, bujii noi, fise noi, senzor temperatura nou, garnituri clapeta aproape noi, clapeta, egr, IAC curatate, chir nu stiu ce are.
Un electrician mi-a spus ca e bobina de inductie. Acum astept pana luni sa gasesc pe cineva sa mi-o imprumte sa vad cum merge
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bobina de inductie nu are legatura cu turatia motorului, rolul ei este sa repartizeze scanteia la fiecare cilindru in parte .
Skip ads

  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
atunci sa fie IAC-ul? sa nu inchida complet?
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mi-a spus un vecin...ca si el a patit la fel cu un Astra pe care l-a avut mai demult...si dupa ce a schimbat tot ce se putea (lambda, iac, ecr, garnituri, fise, buji, bobina inductie,senzor turatie...etc) s-a dovedit a fi calculatorul de injectie. Abia marti ma intalnesc cu un coleg care are vectra ca a mea sa imi dea calc. lui sa vad cum se comporta.
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma a fost fisa centrala care doar ea a ramas neschimbata, am uitat de ea, si nu dadea scanteie buna.
  • 63ggd

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dragi colegi am si eu o problema...

de cateva zile mi s-a aprins masinuta cu cheita ..am pus testerul pe ea si imi da eroare P0170...amestec sarac pe lambda 2...in rest nu mi se aprinde check engine...masina trage...merge bine....nu are probleme....daca scot sonda 2 imi influenteaza in vreun fel consumu?

va multumesc si astept un raspuns
Skip ads

  • 63ggd

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dragi colegi am si eu o problema...

de cateva zile mi s-a aprins masinuta cu cheita ..am pus testerul pe ea si imi da eroare P0170...amestec sarac pe lambda 2...in rest nu mi se aprinde check engine...masina trage...merge bine....nu are probleme....daca scot sonda 2 imi influenteaza in vreun fel consumu?

va multumesc si astept un raspuns
  • georgel_28

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu probleme cu sonda lambda(se aprinde martorul motor),se poate scoate si curata sau trebuie schimbata?
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
doar schimbata...am eu una de vanzare.... ce opel ai?
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor opelistilor!
Am o vectra A cu motor c16nz si mi consuma mult as zice eu.Ultima data mi a luat 10% mixt.i am facut testu si mi a iesit codurile 42(ceva pe la aprindere)si 44(amestec prea bogat)Am m,asurat sonda cu un aparat de masura analogic si am vz ca are fluctuatii intre 0..1v aprox de ci ar fi buna dupa masuratori.masuratoarea am facut o cu sonda conectata la ECU.daca o masor fara ecu mi da constant 0.9v(cand masuratoarea este corecta?!) .menztionez ca sonda are cam 15000 km dar nu este originala ci un no-name(am dat 130 ron parca pe ea).
Acum am scos sonda cu totul ,am mers 50 km,consumul a scazut si el si motorul trage muuult mai bine.
Intrebarea mea este O fi sonda defecta?sau poate ea analizeaza corect si amestecu este din alta parte?
injectorul l am verificat,i am schimbat onringurile nu curge nimic pe langa el.
Va rog ajutati ma sau poate este cineva in sv care are o sonda buna sa mi dea de proba...contra cost evident..parca nu as da 3 milioane pe o sonda si apoi sa va vad ca nu i ea!
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Parca JE scria mai in urma ca revine cu o lista cu motorizarile si kilometrajul la care se schimba sonda lambda.
A mai aparut acea lista pe undeva?
  • ZAIT

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Meriva 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cod eroare p0170(se pare amestec sarac pe lambda 2din ce am vazut mai sus).masurat sonda inca nedemontata de pe galerie(parca e sudata) cu multimetru,ajunge la 450mV in circa 7min,dar se stabilizeaza la aprox. 640mV dupa circa 15min.dupa parerea voastra asta ar fi cauza erorii?masuratoare facuta cu motor pornit si cu fisa de la sonda scoasa(deci fara incalzire de la ecu).sonda lambda 1 e noua si originala bosch.
  • pvidican

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor

am o corsa b motor x12 sz si se pare ca trebuie sa schimb sonda lambda. imi puteti spune o sonda buna (ca brand) care sa fie ok calitate -pret ,ca de una originala nu am bani Sad . Beru; denso sau ngk cum or fi?sau alte branduri
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Test OpCom la motor Z16SE, fara erori, fara probleme, consum normal,


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR