Ai uitat parola?


  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

Da si mie mi se aprinde uneori martorul de cele mai multe ori cand merg cu ea subturata! Am eroare stocata P0136 stiu ca e lambda 2 de aceea am intrebat daca influenteaza..ceva..multumesc mult de raspunsuri va salut
  • slav_valentin84

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 16zse din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2009

Salut , eu am puso pe un tester si nu mi-a gasit nimic si tot am 13 lilitri consum inoras Smile)
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

slav_valentin84
poti avea vreun injector defect,sa bage prea multa benzina,daca nu ai erori
cauta pe forum cum se verifica injectoarele la benzinare
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2009

Salut,

am dat cu masina intr-o groapa extrem de mare de am atins-o pe dedesubt si mi s-a aprins martorul de check engine.
Am fost la revizie opel si mi-au zis sa imi inlocuiesc racordul flexibil ca din cauza loviturii pierde aer si senzorul e dat peste cap. Zis si facut dar martorul nu sa stins asa ca am pus pe tester.
Pe tester imi apare eroarea P0037. Era si P0036 dar aia am sters-o si nu a reaparut.

Pe site-uri din afara am vazut ca spune ca P0037 e o problema de la fire, dar din ce am citit aici lumea spune ca mai degraba e sonda.
A mai avut cineva acest cod si a reparat firele sau mufa? sau trebuie sa schimb sonda?

Engine
  • andreioros74

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega Z20SE din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2010

Sonda lambda,se schimba odata ce ai consumul ridicat,s-au se aprinde, martorul de check engine. pretul este destul de piperat ,depinde de firma ,dar ajunge la 300 lei poate si mai mult.
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2009

Pina la urma doar se dezlipise un fir.
Acum regret ca am fost prima oara la revizie opel, ca ei mau pus sa schimb racordul flexibil si ma costat ceva, reparatia firelor a costat 50 lei la autoa.ro.
Well...asta e viata Smile
  • pancu

  • Mesaje scrise: 311
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2009

Pentru un Opel Vectra C, 1.8, Z18XE, ce producator de sonda lambda 2 imi recomandati?...adica ca pret si calitate ok...
Unii spun Bosch, altii nu, ca ar fi contrafacute, sau VDO, chiar daca snt mai scumpe, ar fi cele mai bune?
Multumesc!
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

Denso sau Bosch ,direct fit nu universale !
  • pancu

  • Mesaje scrise: 311
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2009

Am inteles...Multumesc!
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2015

Va salut.am o vectra b z18xe cu lambda 1 blocat deci check aprins si am cumparat o sonda lambda 2 din nestiinta.problema este ca cea de pe masina este cea cu "stecherul" si cea cumparata de mine este cea cu "priza" eu vreau sa fac schimbul intre priza si stecher.a mai facut cineva asta?astept cateva pareri,multumesc.sper ca m-am facut inteles...
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

Si eu trebuie sa schimb sonda lambda 2 si e foarte greu de ales... Aceeasi piesa cu acelasi cod si aceeasi firma costa intre 160-370. Incredibil... Un sfat,o parere,o solutie? Nu as da mai mult de 200 lei pe o piesa identica pe care o gasesti si cu 160.. Ce ma sfatuiti sa cumpar, bosch sau denso, sau...?
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 898
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

stie cineva codul original GM pentru sondele lambda 1 si 2 pentru motoarele de 1.6?
dar codurile de la bosh si vdo?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

mihaidarie a scris:Si eu trebuie sa schimb sonda lambda 2 si e foarte greu de ales... Aceeasi piesa cu acelasi cod si aceeasi firma costa intre 160-370. Incredibil... Un sfat,o parere,o solutie? Nu as da mai mult de 200 lei pe o piesa identica pe care o gasesti si cu 160.. Ce ma sfatuiti sa cumpar, bosch sau denso, sau...?

Am rezolvat singur: Sonda denso universala care a costat vreo 175 lei cu tot cu transport si o poate monta oricine, daca citeste instructiunile. E schimbata din decembrie si si nu sunt probleme. Bafta!
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 898
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

mihaidarie, la sondele universale, cum faci diferenta daca e pentru sonda 1 inainte de catalizator, sau sonda 2 dupa catalizator?
sau nu conteza, sunt toate la fel?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

Inainte sa fac comanda am vazut ca la unele scria inainte, iar la altele dupa si mai erau unele unde scria si inainte si dupa... Cand am sunat sa comand ce ma hotarasem eu, cel de la telefon a verificat si a revenit cu tel, spunandu-mi ca e ok ce doresc eu si asa a si fost, conform celor spuse in post mai sus. Instructiunile iti explica cum si care fire se leaga intre ele. Eu v-am explicat cazul meu real, consumat si reusit.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Eu azi am schimbat si Lambda1, cauza era pt ca tot primeam rareori eroarea cu ameste sarac. Acum am zis masina are aprox 190k km si poate sonda este obosita si datorita ei am STFT +-31.
Am cumparat exact ce aveam initial. Delphi. Ce am constatat este ca Lambda1 originala este identica cu ce am cumparat pt Control (Lambda 2) iar Lambda 2 originala identica cu ce am scos acum Lambda 1.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

@rhydin Cat a costat sonda ? Acum mai ai SFTF +31 ? Eu am 205 000 km in bord (putin peste 65 000 de cand e la mine ) si mi se pare ca oscilatia bogat-sarac se face un pic mai lent , in Autodata spune ca perioada semnalului la relanti trebuie sa fie de ~3 secunde parca . La mine trec cam 4 sec.

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Ciao! Sonda a costa 183 de lei. Sonda a fost schimbata aseara, iar acum sunt fara masina si nu am apucat sa vad. Dar la cat de norocos sunt cu siguranta am acelasi oscilatii Smile. Eu in plaja 1000-1500 rpm primeam eroarea de amestec sarac. M-am dus cu gandul la sonde pt ca stiu ca mai si obosesc.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Marius Popescu a scris:@rhydin Cat a costat sonda ? Acum mai ai SFTF +31 ?

Din pacate da, eroare inca nu a aparut, dar acum m-am uitat pe harta de la GPL si am diferente destul de mari.
Cum se mai incalzeste trebuie sa ma uit sa nu traga cumva aer fals pe undeva.
PS: senzorul MAP cu ce as putea sa-l curat? Este ok alcoolul de 99.5 ?
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

@rythin Imi aduc aminte ca te plangeai de SFTF mare si pe topicul despre GPL . Il ai asa mare si pe benzina si pe gaz ?
Alcoolul tehnic cred ca ar putea sa curete MAP-ul .Cu OP-COM trebuie sa ai ~30kPa la relanti , motor cald , si 90..100 kPa (depinde de presiune atmosferica din momentul ala) cu acceleratia apasata brusc/full . Sau fa proba cu altul de la vreun prieten/coleg. Daca ar trage aer "fals" ai avea relantiul usor crescut .

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata