Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Un lucru bun cã ai fãcut chiulasa, dupã buget fiecare, sper cã ai apãlat instalația de rãcire dupã ce intrat ulei ln ea, cu timpul antigelul nu o sã mai aibe culoarea roz sau roșu, o sã fie o spãlãcealã, nu te speria, mai rãmâne ulei pe ici pe colo.
Skip ads

  • drgsandrei

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut baieti ...am citit toate paginile si nimic Sad ...am un opel asta g caravan 1.7 dti Y17DT ...si nu stiu pe unde pierd antigel ...am schimbat pompa ca imi picura pe gaurile alea ...am schimbat si oringurile de la calorifer ca am gasit antigel la pres ....si tot im scade antigel din vas ..si nu se vede nici o urma numic ..pe unde as putea sa pierd ? !
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe, vasul de expansiune, furtune, Tecile de la injectoare sau garnitura de chiulasã. Vezi dacã ai spumã albã pe busonul de ulei sau pe sub capacul culbutorilor sau...s—a schimbat culoarea uleiului si vâscozitatea
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@drgsandrei
Mai citeste odata pagina 60


Ultima modificare facuta de T.ion la Vin 02 Jan, 2015 2:10 pm, modificat de 8 ori in total
Skip ads

  • drgsandrei

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Vasu de expansiune l.am schimbat ..este nou noutz....si nu am nici o spuma nimik ..nivelu e perfect ....si uleiu la fel .......si nu se vede nici maca o picatura de antigel pe undeva ...nustiu ce sa mai fac ....nu imi scade mult ...cam la 200 km cam 1 cm pe vas in jos..
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica teci la injectoare in service.
Vezi daca merg schimbate fara sa desfaci motorul, si cred ca merge.
Y17DT - Pierdere mare de antigel

001 23 Nov, 2014
002 24 Nov, 2014
003 25 Nov, 2014
..................................
Sezonul tecilor Y17DT
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pãi...merg fãrã sã dai chiulasa, se desface rampa de culbutori, injectoarele etc. si cu o micã ingeniozitare de pârghie si un surub mai lung cu o piulițã în cap se pot trage alfa tecile
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@drgsandrei, asa a inceput si la mine, pierdeam antigel cate putin, nu vedeam pe unde, dupa un timp s-a inrautatit ( 1 litru la 100 km ) pana a ajuns sa imi dispara tot din vas si sa apara in ulei Very Happy. Rezolvarea o ai in pag 60. Spor la treaba si sa ne tii la curent cu rezolvarea.
Skip ads

  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, asa se manifestã problema cu tecile. Eu am avut aproape toate problemele posibile cu instalațiaia de rãcire,odatã..pânã sã vãd cã e fisurat radiatorul puțin într—un loc puțin vizibil....cred cã am completat cu 1L/100km, odatã si odatã o sã crape undeva când ți—e lumea mai dragã. Și cum zicea un prieten de—al meu : E BOALA LOR Very Happy
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
A observat ca si eu pierd antigel, acesta se observa pe carcasa cutiei de viteze, am pus mana pe toate furtunele si nu par sa fie umede.
Posibil de la termostat? de cand a venit iarna nu prea face caldura masina in 15km cat merg. Apa ajunge pe la 60 grade.




  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pãi la 15 km nici a mea nu face, nu ai ce face decât...sã mergi mai mult Very Happy. Vezi cã lipsa antigelului în vas este încã un motiv de necãldurãSmile
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
0verspeed a scris:Salut,
A observat ca si eu pierd antigel, acesta se observa pe carcasa cutiei de viteze, am pus mana pe toate furtunele si nu par sa fie umede.
Posibil de la termostat? de cand a venit iarna nu prea face caldura masina in 15km cat merg. Apa ajunge pe la 60 grade.





La mine a fost vinovat un furtunas mic..cam 10-12 cm lungime, cu doua coturi. E vreo 90 lei pe original. E ascuns pe sub termostat prin zona aia. Ca sa depistezi umezeala ar trebui sa ii dai cateva forje cu antigelul rece...daca se incalzeste, se evapora antigelul si nu mai simti umezeala.
Skip ads

  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu, pentru moment, am rezolvat problema cu pierderea de antigel prin faptul ca nu am mai strans busonul vasului de expansiune pentru a nu mai face presiune in instalatie, doar l-am apropiat si nu mai pierde antigel. In primavara cand o sa fie mai cald afara, am sa caut locul (banuiesc unde ar fi) pe unde pierde pentru a rezolva odata problema. Ne mai auzim
  • drgsandrei

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti ....azi am schimbat senzoru de la arborele cotit ...si am gasit pe un surub de la baia de ulei o picatura de antigel ...surubu ii indrept cu distributia ...exista pe acolo cv coturi sau garnituri? ca nu stiu de unde ii ...pompa de apa este noua ..am schimbato akum o luna ....am un opel asta g caravan 1.7 DTI Y17 DT.. Multumesc !
  • iulian nestian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut.Andrey si la mine e la fel ,la imbinarea de la cutia de viteze si motor se aduna picaturi :un amestec de ulei si antigel .Sunt sigur ptr. ca atunci cind pun degetul se prelinge antigelul mai repede si se separa de ulei.Uleiul poate fi de la un semering ,dar nu-mi explic de unde vine antigelul din interiorul acela (acolo e ambteajul))? Sa fie fisurat blocul motor ori vreun dop din blocul motor ,nu stiu ce sa mai zic.Se prelinge chiar si cu motorul oprit
  • iulian nestian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ori poate a mai avut cineva situatia asta,e un Corsa cu motorul Y17TD isuzu
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Posibil sau poate nu, care din ele sa fie.
Y17DT - Pierdere mare de antigel
La voi care scade antigelul sau si uleiul.
Sau poate de la Termostat prelinge.
  • iulian nestian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns T.ion ,am citit si chestia cu tecile,f atent si inteleg principiul.Sa se prelinga antigel care se amesteca cu uleiul de la distributie (care sunt sigur ca este de la acel semering) n u poate fi decit de la termostat caruia i s-a dus in timp garnitura,Uzura acelor teci face decit sa se arda antigel nu sa se duca jos sub cutie.pe la termostat nu se vede,dar cine stie cel mai bine este cred ca pus mina si dat jos.Chestia e ca sterg zona cu ulei si antige si fara motr pornit dupa vreo 3 minute se formeaza iar picatura.Dar e greu de spus pina nu desfaci cutia .problema e ca e manopera mare .Mie mi se duce cam trei milimetrii pe zi la 100 de km din antigel.La mine ulei din motor nu scade,este ulei din cutia de viteze.Dind jos cutia se vede dar cosra mult ,vroiam sa vad problema antigelului ,m a sperie gindul sa nu iasa din motor.Am studiat si varianta cu garnitura capcului de la termostat.A mai fost o situatie similara ,a pus cineva si poza pe unde se prelinge ,la imbinarea cutie -motor dar nu mai continua sa zica nimic.oricum va multumesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bag-o pe rampa sau pe un elevator si pune pe cineva sa o accelereze 2500-3000-3500 rot. ceva timp (nu numai asa doua pedale ca nu este suficent.)
Si daca poti pune si ceva poze aici cu zona.

Verifica vizual si zona la garnitura de chiuloasa mai stii, chiar si pompa de apa chiar daca a fost schimbata poate are garnitura cupita etc.
Cand ai schimbat pompa de apa, daca de curand sa nu fie antigel de atunci ramas si poate nu are nimic.

Sunt doar pareri OK.
  • iulian nestian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Merci.Eu am cumparat masina asta si n-am avut habar de motoarele astea.Am schimbat radiator ulei 120eu,valvula timing130 eu manopera 60,debimetru 100 eu,senzor arbore 60 eu,amortizoare 200eumai palat motor 20 eu Box dinala unde repari tu singur vreo 60 ,un termoflot mina doua care s-a dovedit spart,30 eu,vas de expansiune GM 40 eu .Am luat o masina de parca zici ca am furat banii astia si inca nu s-a terminat.In fine ,acumm dupa cit am bagat cesa mai fac o tin ,macar sa o pun la puct ci ne cit .Ceaa ce cred eu ca poate fi si antigel amestecat cu ulei :dup ce am schimbat termoflotul ala cares-a dovediu stricat la mina a doua nu am pus bine un colier si la un drum mai lung dupa 50, 60 km dadea afara pe sub furtunil de la termoflot.Dupa ce am cautat mult timp pe unde pierd intro seara cu lanterna am vazut balta acolo unde e cuplul de la schimbator,de aici mi am dat seama ca trebuie sa curga din zona aceia;intro alta zi am incalzit-o si am inceput sa caut sa apas pe furtune si in final a inceput sa dea afara ,antigelul curgea pe cutie.Acum ma gindesac ca a intrat si in golul ala de la cutie si se mai amesteca cu uleiul de la cutie care curge sigur pe la semeringul ala ,care trebuie si ala schiumbat.E posibil sa fie coapte si garniturile alea de la teci ,si tecile sa fie mincate,pe la zona pompei de apa nu se vede nimic.in fine trebuie sa o iau pe fiecare in parte,cred ca o sa mai urmaresca nivelul la antigel si o sa verific oringurile si tecile la injectoare,poate asazisul antigel dispare doar pe acolo. multumesc pentru raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR