- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
nyros- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am patit si eu de curand chestia cu pierdutul antigelului.Deci cam intr-o saptamana la vreo 400Km imi scadea nivelul lichidului de racire cu 1cm aproximativ.Dupa ce am verificat foarte minutios daca am pierderi in zona motorului,esapamentului...surpriza,sub mocheta din dreapta...ud!dar numai in dreapta.Cand am sunat mecanicul meu,mi-a zis clar ca e o-ringul de la calorifer si tre sa astept cand o sa aiba timp!Cum ma cam grabesc sa-l repar,vreau sa stiu daca e asa mare inginerie sa-l schimb?ceva indicatii va rog!
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu lichidul de racire, pierdeam destul de mult, dar am descoperit ca pierdea pe la pompa de apa. Asa ca atunci cind am schimbat distributia, am schimbat si pompa si termostatul si antigelul. Le-am schimbat asta vara, asa ca va dau citeva preturi orientative :kit distributie 100 euro, pompa apa 130 ron, termostat 50 ron(numai termostatul , fara corp) 18 ron litru antigel rosu concentrat. Manopera 200 ron, dar am schimbat si uleiu, toate filtrele si bujiile.
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
manai_nfs
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2008
- Mesaj Privat
nyros- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Manai_nfs daca vi la intalnire duminica o sa o rezolvi acolo,vino duminica la 15 in fata la parcu elevilor,or sa fie mai multi acolo,si poate gasesti si un garaj la cineva ca sa-ti fie mai usor,daca nu poti sa o sa iti spun eu cum sa o dai jos,doar sa imi zici ce motor ai,k?Cei drept ti-au cerut cam mult
manai_nfs
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2008
- Mesaj Privat
- katalin1984
- *
- 27 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
katalin1984
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am verificat la service ptr ca am avut aceeasi problema la opel astra 1.7 DTI, cu pierderea antigelului. Se pare ca este o problema generala.
Este vorba despre un oring de la calorifer unde mecanicul mi-a spus ca se pierde destul de mult, cu toate ca eu completam undeva la 2-3 luni cu cate 300 de ml cam asa.
Oricum este stresant sa tot iti faci griji ca poate intr-o zi ramai fara si mai departe cine stie ce se poate intampla....
Este vorba despre un oring de la calorifer unde mecanicul mi-a spus ca se pierde destul de mult, cu toate ca eu completam undeva la 2-3 luni cu cate 300 de ml cam asa.
Oricum este stresant sa tot iti faci griji ca poate intr-o zi ramai fara si mai departe cine stie ce se poate intampla....
Lungu_n
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
- licurici79
- **
- 62 mesaje
- din 01 Dec 2008
- Astra 2003 1.7YDT
- Prahova
licurici79
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 1.7YDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
Sal!o problema cu antigelul am si eu, pe langa alte cateva probleme .am constatat ca imi pierde antigel si ca la 3-4 saptamani trebuie sa completez.m-am uitat sub presuri si nu este umed.scurgerea se vedea sub motor in fata.am fost la un mecanic si am schimbat furtunul care vine de la vas si se duce in radiator si motor,dar tot imi curge, nu asa mult, dar curge.de unde poate sa fie?de la pompa de apa?mecanicul a zis k este un pic umeda, dar nu era sigur.cum pot verifica daca este pompa?multumesc anticipat!
- deleted-21201
- **
- 272 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 272
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
eleodor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 272 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 272
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
eleodor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
eleodor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
pt eleodor
Daca ai citi regulamentul forumului ai vedea ca fiecare problema trebuie postata intr-o discutie legata de problema respectiva. Asadar, pt chestia cu ABS-ul dai un search dupa ABS si o sa-ti rezulte o multime de pagini cu discutii pe tema asta, unde poti afla raspunsul. Aici vorbim despre pierderea lichidului de racire.
Tot in regulament scrie ca sunt interzise postarile succesive. Sistemul te lasa sa-ti modifici postul anterior intr-un interval de 30 de minute. Tu ai postat de 5 ori in 10 minute! CITESTE REGULAMENTUL INAINTE DE A MAI POSTA!
Inca ceva: sa stii ca nimeni din cei care scriu aici nu au ca slujba de baza urmarirea forumului pt a le raspunde celor comozi, ca tine. Toti o facem din pasiune si din dorinta de a cauta si oferi ajutor, dar in limita timpului disponibil. Daca ti se pare cinstit, te mai asteptam, daca nu, lasa-ne...
Daca ai citi regulamentul forumului ai vedea ca fiecare problema trebuie postata intr-o discutie legata de problema respectiva. Asadar, pt chestia cu ABS-ul dai un search dupa ABS si o sa-ti rezulte o multime de pagini cu discutii pe tema asta, unde poti afla raspunsul. Aici vorbim despre pierderea lichidului de racire.
Tot in regulament scrie ca sunt interzise postarile succesive. Sistemul te lasa sa-ti modifici postul anterior intr-un interval de 30 de minute. Tu ai postat de 5 ori in 10 minute! CITESTE REGULAMENTUL INAINTE DE A MAI POSTA!
Inca ceva: sa stii ca nimeni din cei care scriu aici nu au ca slujba de baza urmarirea forumului pt a le raspunde celor comozi, ca tine. Toti o facem din pasiune si din dorinta de a cauta si oferi ajutor, dar in limita timpului disponibil. Daca ti se pare cinstit, te mai asteptam, daca nu, lasa-ne...
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Dupa ce am rascolit forumul pe toate partile m-am hotarit sa deschid un topic nou, deoarece nu am gasit raspuns la problema mea.
Ca un opelist "serios", deschid capota motorului de 2-3 ori pe an: cind fac schimburile de rigoare si cind trebuie sa mai completez cu lichid de parbriz Deci zilele trecute observ ca nivelul antigelului din vasul de expansiune era cam de un deget. Avind in vedere ca nu stiam in cit timp l-am pierdut, am completat cu antigel si mi-am propus sa urmaresc situatia indeaproape. Imediat dupa completare am facut un drum pina in Bacau (120km) in care am monitorizat temperatura apei care nu a depasit 90 grade pe tot parcursul drumului. Pe drum am mers fara grija cu pina la 140km/h. Cind am ajuns in Bacau am constatat ca am pierdut antigel pe la buson. Nivelul antigelului din borcan era exact la acelasi nivel ca inainte de a completa. Mentionez urmatoarele:
- de cind am masina, niciodata nu mi-a trecut apa de 90 grade, nu am fiert niciodata motorul
- nu am pete de ulei in vasul de expansiune
- nu am antigel sau spuma pe joja
- nu pierd antigel pe nicaieri inafara de buson
- nu am pus in circuitul apei nici o substanta de infundare pori radiator sau altceva, inafara de amestec de antigel
- am caldura in masina
- cind desfac busonul de la vasul de expansiune, nu bolboroseste apa iar nivelul creste cu 1-2 cm
Cind am revenit de la Bacau la Iasi, nu am mai completat cu antigel. Pe tot parcursul drumului apa a stat la valoarea normala de 90 grade. Am avut caldura in masina. In Iasi, antigelul era la acelasi nivel ca in Bacau, deci nu am mai pierdut nici un strop. Viteza de intoarcere: 120-130 (am lasat-o un pic mai moale )
In Iasi, la mecanic am verificat furtunele de retur sa nu fie cumva infundate: totul OK. Am completat cu antigel pina la nivelul inscriptionat pe vas. Am turat-o pe loc pina a trecut apa de 90, a pornit electroventilatorul. Nu a mai dat apa afara. Totul pare sa functioneze ca la carte. Presunea pe instalatie normala, furtunele nu sunt mai rigide decit ar trebui. Nu stiu ce sa mai cred.
Trebuie sa mai zic faptul ca mi se abureste in masina destul de mult. Am schimbat filtrul de polen dar nu am rezolvat mare lucru. Suspectez oringurile de la calorifer desi nu am umezeala sub mochete. Nu cred totusi ca abureala din masina sa aiba legatura foarte strinsa cu pierderea foarte mare de antigel intr-un timp foarte scurt mai ales ca asta s-a facut pe la buson si nu pe la caloriferul din masina.
Am inima cit un purice deoarece saptamina viitoare (16 dec 2008) plec cu sotia si fetita in Austria cu masina. Nu am nevoie de surprize la drum. Motorul are 147.000km. din care 47.000 facuti de mine. Masina din semnatura.
Exclud total o garnitura de chiulasa ciupita deoarece nu am observat nici un efect secundar, mai ales ca toti forumistii afirma ca garniturile si chiulasa sunt foarte bine construite de cei de la Isuzu.
Astept cu nerabdare un raspuns de la un profesionist sau de la cineva care s-a confruntat cu o situatie asemanatoare.
(scuze pentru o postare atit de lunga)
Ca un opelist "serios", deschid capota motorului de 2-3 ori pe an: cind fac schimburile de rigoare si cind trebuie sa mai completez cu lichid de parbriz Deci zilele trecute observ ca nivelul antigelului din vasul de expansiune era cam de un deget. Avind in vedere ca nu stiam in cit timp l-am pierdut, am completat cu antigel si mi-am propus sa urmaresc situatia indeaproape. Imediat dupa completare am facut un drum pina in Bacau (120km) in care am monitorizat temperatura apei care nu a depasit 90 grade pe tot parcursul drumului. Pe drum am mers fara grija cu pina la 140km/h. Cind am ajuns in Bacau am constatat ca am pierdut antigel pe la buson. Nivelul antigelului din borcan era exact la acelasi nivel ca inainte de a completa. Mentionez urmatoarele:
- de cind am masina, niciodata nu mi-a trecut apa de 90 grade, nu am fiert niciodata motorul
- nu am pete de ulei in vasul de expansiune
- nu am antigel sau spuma pe joja
- nu pierd antigel pe nicaieri inafara de buson
- nu am pus in circuitul apei nici o substanta de infundare pori radiator sau altceva, inafara de amestec de antigel
- am caldura in masina
- cind desfac busonul de la vasul de expansiune, nu bolboroseste apa iar nivelul creste cu 1-2 cm
Cind am revenit de la Bacau la Iasi, nu am mai completat cu antigel. Pe tot parcursul drumului apa a stat la valoarea normala de 90 grade. Am avut caldura in masina. In Iasi, antigelul era la acelasi nivel ca in Bacau, deci nu am mai pierdut nici un strop. Viteza de intoarcere: 120-130 (am lasat-o un pic mai moale )
In Iasi, la mecanic am verificat furtunele de retur sa nu fie cumva infundate: totul OK. Am completat cu antigel pina la nivelul inscriptionat pe vas. Am turat-o pe loc pina a trecut apa de 90, a pornit electroventilatorul. Nu a mai dat apa afara. Totul pare sa functioneze ca la carte. Presunea pe instalatie normala, furtunele nu sunt mai rigide decit ar trebui. Nu stiu ce sa mai cred.
Trebuie sa mai zic faptul ca mi se abureste in masina destul de mult. Am schimbat filtrul de polen dar nu am rezolvat mare lucru. Suspectez oringurile de la calorifer desi nu am umezeala sub mochete. Nu cred totusi ca abureala din masina sa aiba legatura foarte strinsa cu pierderea foarte mare de antigel intr-un timp foarte scurt mai ales ca asta s-a facut pe la buson si nu pe la caloriferul din masina.
Am inima cit un purice deoarece saptamina viitoare (16 dec 2008) plec cu sotia si fetita in Austria cu masina. Nu am nevoie de surprize la drum. Motorul are 147.000km. din care 47.000 facuti de mine. Masina din semnatura.
Exclud total o garnitura de chiulasa ciupita deoarece nu am observat nici un efect secundar, mai ales ca toti forumistii afirma ca garniturile si chiulasa sunt foarte bine construite de cei de la Isuzu.
Astept cu nerabdare un raspuns de la un profesionist sau de la cineva care s-a confruntat cu o situatie asemanatoare.
(scuze pentru o postare atit de lunga)
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Printre posibile cauze ar trebui sa fie :
- supapa de siguranta de la buson (ar trebui sa sa fiu ud totusi busonul) ;
- pierderi pe la radiatorul de incalzire (miros in cabina de antigel) ;
- furtune cu pori in ei
- pierderi pe la radiatorul de racire , inclusiv pe la robinetul de golire al acestuia .
- supapa de siguranta de la buson (ar trebui sa sa fiu ud totusi busonul) ;
- pierderi pe la radiatorul de incalzire (miros in cabina de antigel) ;
- furtune cu pori in ei
- pierderi pe la radiatorul de racire , inclusiv pe la robinetul de golire al acestuia .
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- pentru orice eventualitate am sa schimb busonul, desi mecanicul a zis ca functioneaza in parametri (dupa ce la verificat cu un pistol cu aer comprimat)
- nu simt miros de antigel in masina... de fapt nu stiu ce ar trebui sa simt, dar daca as simti ceva ciudat sigur mi-as da seama
- nu e ud sub masina... nu vad sa am pierderi pe undeva, dar am sa verific
- nu simt miros de antigel in masina... de fapt nu stiu ce ar trebui sa simt, dar daca as simti ceva ciudat sigur mi-as da seama
- nu e ud sub masina... nu vad sa am pierderi pe undeva, dar am sa verific