eleodor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
M-am confruntat si eu cu pierderea unei cantitati limitate de apa in sensul ca se golea pana ramanea putin pe fundul vasului. Dupa aceea, nu mai pierdea. Cauza: furtunul care vine de la pompa de apa in fundul vasului de expansiune era frecat iar prin porul format tasnea apa atunci cand se forma presiune in instalatie. Dupa pierderea unei anumite cantitati de apa, nu se mai forma suficienta presiune pentru a impinge apa prin por.
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
dragi colegi, am citit cu at toate posturile voastre...si nu am mai intalnit asa ceva!
Opel tigra 1.4 din 95 cu AC defect...am luat masina in iulie, si avea apa in instalatie,cand a venit frigu am bagat antigel bun 16 ron/lit!Cat am avut apa completam cam un bidon la 1-2 luni...dupa ce am pus antigelu, nu a mai curs cam 2 zile deloc, dupa care D-zeu cu mila, borcanu zilnic!Pb era ca nu aveam nici o pata sub masina...nici pe joja, pana ieri seara cand nenorocirea.....sub masina Pacificu....din antigelul meu...scot repede joja, alt nacaz, pata alba pe joja!pun apa dist pornesc motoru,antigelu in borcan,curat!motoru mere super, trage bine,nu tremura, nu pare racit sau bolnav...sa fie oare garnitura la chiuloasa?pe la cea de la culbutori pierd ceva ulii, dar nu mult!Sa fie pompa de apa? Ceva sugestii, sfaturi, vreo ghicitoare buna, sau vreu popa, ca-s exasperat...!de ce acu de sarb!
Opel tigra 1.4 din 95 cu AC defect...am luat masina in iulie, si avea apa in instalatie,cand a venit frigu am bagat antigel bun 16 ron/lit!Cat am avut apa completam cam un bidon la 1-2 luni...dupa ce am pus antigelu, nu a mai curs cam 2 zile deloc, dupa care D-zeu cu mila, borcanu zilnic!Pb era ca nu aveam nici o pata sub masina...nici pe joja, pana ieri seara cand nenorocirea.....sub masina Pacificu....din antigelul meu...scot repede joja, alt nacaz, pata alba pe joja!pun apa dist pornesc motoru,antigelu in borcan,curat!motoru mere super, trage bine,nu tremura, nu pare racit sau bolnav...sa fie oare garnitura la chiuloasa?pe la cea de la culbutori pierd ceva ulii, dar nu mult!Sa fie pompa de apa? Ceva sugestii, sfaturi, vreo ghicitoare buna, sau vreu popa, ca-s exasperat...!de ce acu de sarb!
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
intrebare: e posibil ca in cazul unei scurgeri datorata oringurilor, antigelul sa se scurga in tavita de sustinere a caloriferului si de acolo pe teava de condens sa ajunga sub masina ? In ce conditii ajunge antigelul in masina sub presuri si de ce nu curge afara pe teava mai sus mentionata ? Trebuie sa aiba un debit consistent si tevusca sa nu mai faca fata ?
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Fratilor...vad ca vorbiti de astra,G,tigra,corsa...dar de omega nu spune nimeni nimic (in legatura cu pierderea de antigel),chiar sa fie o masina fara probleme.Ma intereseaza si pe mine cum se poate ajunge la calorifere (fiind doua) la omega B,vreau si eu o descriere amanuntita,pentru ca vreau sa ma bag personal sa-l desfac,pe undeva pierde antigel.Se cam abureste geamul de la sofer si in fata parbrizul si iese un miros de antigel pe la caldura.Tin sa spun ca pierd mult antigel din bazin si am constatat ca de vina este caloriferul din stanga,dar nu stiu cum sa-l desfac.
Multumesc anticipat.....
Multumesc anticipat.....
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- OpelTigra95
- *
- 14 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Tigra 1995
- Buzau
OpelTigra95
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 372 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
@ OpelTigra95 - Salut si bun venit in club.
Citeste Regulamentul si foloseste cu incredere functia Cautare
Am mutat eu topicul in sectiuna "probleme tehnice"
Citeste Regulamentul si foloseste cu incredere functia Cautare
Am mutat eu topicul in sectiuna "probleme tehnice"
crazyboy
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna seara!Astazi dimineatza cand verific uleiul,antigelul,lichidul de frana,vasul de expansiune gol.Jos balta S-a fisurat bac-ul de plastic din partea stanga a radiatorului cum stai cu fata la masina.Are o fisura cam de 7 mm . A mai fost lipit acum vreo 2 luni in acelasi loc cu poxipol,a tinut dar acum a cedat iar.Am lipit din nou dar nu s-a prins pentru ca prin fisura aia tot mai iesea antigelul,trebuia golit radiatorul.Maine o sa incerc sa scot o parte din antigel din radiator si sa lipesc iar cu Poxipol.Dak nu tine,altul nou am gasit cu 2.3 mil si vine in 2 zile! Alta solutie nu cred k ar fi Numai bine!
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gigisoferu
- *
- 1 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Astra
- Galati
gigisoferu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
Buna seara.
Sper ca mai urmareste cineva threadul asta. Sunt nou pe forum si am aceeasi problema: pierd antigel.
Am citit TOATE posturile deoarece sunt cu chiuloasa data jos de pe masina in baie de curatatsi tot nu i se da de capat.
Pana acum am fost la 5 serviceuri dintre care 2 reprezentante OPEL.
MASINA:
OPEL ASTRA G 2.0 TDI
2004 90.000km
Simptome:
- In 10 Km mers la 3000 rot/min pierde cam 500ml lichid
- Presiune mare in vasul de expansiune (in 5 metri din fata garajului pana pe elevator am zis ca imi zboara mana cu capac cu tot)
- Verificata de scurgeri in interior si exterior nu are decat pe la capac
- intors garnitura la capac vechi si dupa luat capac nou (nu s-a schimbat nimic)
- caldura in masina este putin doar peste 2500rot/min (la relanti e rece ca afara chiar daca e motoru cald)
- inlocuit termostat 92grade (nici o scimbare) apropos... indicatorul in bord la apa NICI NU SE APROPIE de 90grade
- nu se observa apa in ulei
- vasul de expansiune este putin murdar de ulei dar am avut racitorul de ulei spart si se pare ca ar fi de acolo deoarece antigelul scos era curat
- radiator nou controlat de scurgeri fara probleme
- dimineata porneste mai greu mai ales daca e frig afara (la -5 la a 5ea cheie) dupa prima pornire lasfert, la pornire scoate fum alb destul de mult (dupa parerea mea), cand e motorul cald nu se vede nici macar un firicel de fum de nici o culoare.
- dat chiuloasa jos - mecanicul zice ca e ok garnitura de metal. am vazut-o si eu nu are urme, crapaturi. suprafata bloc motor si chiuloasa curate fara urme de ciupituri.
- mecanicu ma sfatuieste sa trimit chiuloasa la "Targu-Piatra-unde se bate harta'n cui" la verificat si rectificat. parerea lui e ca este o fisura in chiuloasa (daca am inteles eu bine ar face presiune din pistoane si prin crapatura ar baga presiune in apa - nu sunt specialist)
ce nu am verificat si dupa ce am citit pe forum maine il intreb e pompa de apa.
Parerile sunt binevenite. daca se poate cat mai explicite (imi place sa inteleg)
Se merita sa trimit chiuloasa la rectificat?
Se poate testa/verifica pompa de apa cu chiuloasa jos?
Multumesc in avans celor care se vor deranja sa raspunda.
Sper ca mai urmareste cineva threadul asta. Sunt nou pe forum si am aceeasi problema: pierd antigel.
Am citit TOATE posturile deoarece sunt cu chiuloasa data jos de pe masina in baie de curatatsi tot nu i se da de capat.
Pana acum am fost la 5 serviceuri dintre care 2 reprezentante OPEL.
MASINA:
OPEL ASTRA G 2.0 TDI
2004 90.000km
Simptome:
- In 10 Km mers la 3000 rot/min pierde cam 500ml lichid
- Presiune mare in vasul de expansiune (in 5 metri din fata garajului pana pe elevator am zis ca imi zboara mana cu capac cu tot)
- Verificata de scurgeri in interior si exterior nu are decat pe la capac
- intors garnitura la capac vechi si dupa luat capac nou (nu s-a schimbat nimic)
- caldura in masina este putin doar peste 2500rot/min (la relanti e rece ca afara chiar daca e motoru cald)
- inlocuit termostat 92grade (nici o scimbare) apropos... indicatorul in bord la apa NICI NU SE APROPIE de 90grade
- nu se observa apa in ulei
- vasul de expansiune este putin murdar de ulei dar am avut racitorul de ulei spart si se pare ca ar fi de acolo deoarece antigelul scos era curat
- radiator nou controlat de scurgeri fara probleme
- dimineata porneste mai greu mai ales daca e frig afara (la -5 la a 5ea cheie) dupa prima pornire lasfert, la pornire scoate fum alb destul de mult (dupa parerea mea), cand e motorul cald nu se vede nici macar un firicel de fum de nici o culoare.
- dat chiuloasa jos - mecanicul zice ca e ok garnitura de metal. am vazut-o si eu nu are urme, crapaturi. suprafata bloc motor si chiuloasa curate fara urme de ciupituri.
- mecanicu ma sfatuieste sa trimit chiuloasa la "Targu-Piatra-unde se bate harta'n cui" la verificat si rectificat. parerea lui e ca este o fisura in chiuloasa (daca am inteles eu bine ar face presiune din pistoane si prin crapatura ar baga presiune in apa - nu sunt specialist)
ce nu am verificat si dupa ce am citit pe forum maine il intreb e pompa de apa.
Parerile sunt binevenite. daca se poate cat mai explicite (imi place sa inteleg)
Se merita sa trimit chiuloasa la rectificat?
Se poate testa/verifica pompa de apa cu chiuloasa jos?
Multumesc in avans celor care se vor deranja sa raspunda.