Ai uitat parola?


  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am desfacut azi capatul cu probleme de la termostat. Carcasa mufei la mine e intreaga. O-ring-ul e cam distrus. Capatul dinspre clapeta e prin cu un furtun cu colier, nu are clips.
Diametrul la o-ring se pare ca e de 8mm. O sa-l schimb zilele astea.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu update:
Se pare ca o-ring-ul are aceeasi dimensiune cu cele 2 de pe joja de ulei. Am cautat de pe la cateva magazine de piese auto, dar fara succes, aveau la dimensiune dar erau mai subtiri.
Pana la urma, am gasit un set la Leroy Merlin, de 6,3 mm cu grosime usor mai mare. A intrat un pic mai fortat si se pare ca sistemul e etans acum.
A se lucra numai cu motorul rece!
Smile
  • ALoly

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Dețin o Zafira B, diesel, 1.9, CTDI. De doua zile constat o presiune neobișnuită în vasul de expansiune precum și o spumă galbenă în antigel. Ideea e ca pare sa fie și alunecos borcanul de parca ar conține și ulei. Nu am antigel în ulei și nu scot fum alb. E adevărat ca acum vad iesind fum pe țeavă de eșapament, nu e negru însă până acum nu vedem iesind nimic. Pornesc mai greu. Pare sa iasă un abur din vasul de expansiune când ii scot bușonul. Am pus buson nou, insa la un anumit interval îmi arunca antigelul prin supapa de suprapresiune. Dacă am antigel pana la linia normală când pornesc motorul dispare. Dacă desfac bușonul apare pana la linie înapoi. Ce poate fi?
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
pentru a vedea dacă garnitura de chiuloasa r pișcată faci așa .
Cu motorul rece sau călduț ( nu când ajunge la temperatura luinde lucru că e presiune prea mare și ți l da afară z t mai și opărești) scoți bușonul de la vasul de expansiune , pornești motorul , strangulezi retururile ( furtunele alea ,2 de sus ) cu 2 patenți și vezi daca îți bagă compresie ( daca îți scoate bule din vas).
  • Florin141966

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună seara! Am și eu o problemă la un opel vectra c, 2 dti din 2004. Pierd antigel, am fost la mecanic, acesta a depistat se pare pe unde pierde (o să pun o poză , este o garnitură pe la un tub care iese din chiuloasa,deasupra alternatorului (este partea mai neagră în poză ).Unde am fost nu știe ce garnitură este, ce cod are, poate cineva să mă ajute?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum !
Tu ai si furtunul afecat, este umflat dupa colier semn ca insertia este rupta, pe intelesul tau ca.o boalfa la roata cand iei bordura.
Intri pe ecat24 si ai acolo desene si coduri piese. Daca nu te descurci mai faci poze ca il localizez eu. Mecanicul tau este cu pluta pe Dunare si cel de magazin piese mai bine ar vinde castraveti la piata.
Este simplu, te indrum eu pas cu pas daca faci singur, daca spui la "mecanic" ce sa faca atunci uita.
  • bako_alx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Probleme cu instalatia de răcire, îmi da antigelul afara pe la vasul de expansiune, desi în bord temperatura nu depăseste 92-93 grade. În urma unui incident cu un furtunas spart, s-a efectuat verificarea si rectificarea chiulasei, schimbat garnitura de chiulasa, simeringuri supape, garnituri axe cu came etc. Termostatul a fost trecut pe direct la constatarea ca este blocat, urmând a fi schimbat cu tot cu carcasa de plastic care scăpa putin antigel pe la un surub de prindere. Radiatorul a fost spălat si curătat, busonul vasului de expansiune a fost schimbat si el cu o varianta nu tocmai de calitate, urmând a se schimba si vasul cu tot cu buson pe original. Mecanicul a constatat ca ventilatorul radiatorului nu porneste în treapta I, urmând sa schimbe si rezistenta treptelor de ventilatie. Care credeti ca este sursa problemei? Credeti ca poate fi si pompa de apa implicata în ecuatia aceasta? deja m-am plictisit sa tot cumpăr piese, stau cu masina pe dreapta de aproape o luna.
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,


Sunt posesorul unui opel corsa c 2002
1.2 Benzina,in urma cu o saptamana am schimbat la un atelier bobina electromagnetica de la compresor ac ( fara fulie) si pompa de apa (Hepu -360lei) (curgea umpic pe la presetupa si mai mult pe la un gat) . ..dupa interventie au intervenit 2 probleme:

1. compresorul de ac dupa 3000 de ture huruie.
2. Cand am luat masina de la atelier mi s-a parut ca era putin sarita de 90 g ,am plecat cu ea (Ac pornit) find prins intr un ambuteiaj apa a inceput sa urce inspre 100 ,zic in regula nu o fi aerisita, am mai mers 4 zile in probe, acceiasi poveste stand pe loc sau in coloane apa se duce inspre 96-97 , masina nu fierbe .
Dupa 4 zile de diverse incercari si cu ac si fara ac , si cu capacul de la vas schimbat situatia nu s a imbunatati.
Am fost inapoi la atelier si mi au scos termostatul ,masina face fix la fel, tin sa precizez ca inainte de a schimba pompa de apa nu mi se intampla niciodata sa se incalzeaza peste 89 , acul statea sunt 90.
Ventilatoarele functioneaza pe toate treptele.
In vas vine apa doar cand o accelerez sau cand se incalzeste peste 95 incepe si picura incet si inconstant.
La acest atelier nu voi mai calca niciodata, problema este ca nu stiu pe ce drum sa o iau.
Va rog ajutor
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,174
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa noua nu asigura debit..au pus vreo garnitura gresit si obtureaza partial circuitul de racire..teoretic. Sau e un model chinezesc care nu asigura debit, chiar daca e montata corect
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa este Hepu dar uitandu ma pe net am vazut ca pompa hepu exista doar cu paleti metalici si nu cu turbina de plastic cu am avut eu.
Mai exact pompa mea este ca in prima imagine din ce am gasit eu , iar ce au pus eo banuiesc eu ca este ca in a doua imagine. Acum eu nu am vazut ce au pus ei(stiu doar ca scrie hepu pe ea)
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
pompa gen hepu

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
In poza doi este pompa cu garnitura metalica pentru motoarele cu capac distributie shv care nu este pentru cele cu capac pierburg. Cele din poza doi nu au ce cauta la pierburg, halal mesteri.
Echiparea shv este foarte rara la seria xe cum banui ca este a ta, este numai la seria xep.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum a scris si colegul @livcro, exista pompe de apa HEPU (dar si la alti fabricanti de pompe de apa aftermarket) pentru debit marit, pentru debit normal sau chiar unele ,,made in CHINA,, care nu fac mare lucru daca mergi cu masina preponerent in oras.

Exemplu concret la Z17DTH diesel [2004-2007], la HEPU sunt cu 7 paleti (mers preponderent oras ) sau cu 8 paleti (de debit mare).

Vezi ce ti-au pus pe masina, e posibil ca pompa de apa noua sa nu faca fata la debitul de apa necesar pentru masina ta pe partea de racire motor in conditiile de trafic in care folosesti masina.

L.E:
Eu am luat o pompa de apa HEPU cu debit mare pentru diesel-ul meu, acum partea proasta e ca pe iarna nu-mi da caldura decat aproape cand ajung cu masina la serivici (cam dupa 5km). Pompa de apa se ia dupa necesitati (iei in calcul clima tarii unde folosesti masina dar si regimul de codus - preponderent urban sau si cu drumuri exterioare). Si vezi si ce termostat ai montat pe masina, daca e unul care deschide cam sus ca si temperatura poate ca ar fi bine sa-l schimbi cu unul care deschide cu 3-5 grade C mai jos).
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri,

Termostatul este cel pe care il aveam si inainte de schimbare pompa, acum este dat jos.Pana la urma ce pompa imi recomandati sa pun? o sa ma duc la alt service.

Va multumesc
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
seria este ze12xe
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pune hepu pentru z12xe varianta cu 3 garnituri cauciuc..
Mai bine margi la un service serios, te va costa manopera mai mult dar pana acum gandeste ca ai mers in pierdere.
La zgomot ac nu stii cum a fost demontata bobina, astia pierd saibe, baga leviere si ciocane...
Incearca la eds sau autoa.
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
ok o sa revin cu detalii
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu detalii,


Astazi s a montat termostat nou febi la loc si senzor temperatura nou bosch.
Fara AC masina functioneaza perfect normal.
Cu AC se incalzeste la fel ca inainte + zgomot puternic (ca un vuiet) de la compresor intre 3000 si 4000 de ture si pe reducere de turatie.
Intrebare:
Posibil un compresor defect sa puna in cap o instalatie de racire?
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu detalii,


Astazi s a montat termostat nou febi la loc si senzor temperatura nou bosch.
Fara AC masina functioneaza perfect normal. 89-92-89 grade c , cam asta e ciclul.
Cu AC se incalzeste la fel ca inainte 96-97-98( dogoreste de caldura, si numai cu treapta 2 la ventilator) + zgomot puternic (ca un vuiet) de la compresor intre 3000 si 4000 de ture si pe reducere de turatie. ( mentionez aici si ca s a facut o interventie odata cu pompa de apa mai exact s a schimbat bobina electromagnetica si nu tot ambreiajul), Mentionez deasemenea ca inainte de interventie si dupa interventie s au facut 2 incarcari cu freon
Intrebare:
Posibil un compresor defect sa puna in cap o instalatie de racire?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da, compresorul merge greu si este ca si cum ai merge la deal cu ea, este solicitat in plus motorul.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata