Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Toate sunt turbo pe Frontera.Mai in amanunt aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=61858
Skip ads

  • scorpion dsi

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mult de ajutor Cauta si vei gasi!
Very Happy
  • 30jdk

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pt pasionati am un frontera 2.3 td 1994 fara probleme tehnice, iar pretul este de bun simt
  • scorpion dsi

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Se pot da mai multe detalii despre Frontera?
AC,stare tehnica,cuplaje,eventual ceva poze?
Multumesc
Skip ads

  • Fronteristul 2012

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze de deranj. Sunt pe forum de un minut. Acum sunt pe cale sa imi implinesc visul si sa imi schimb astra care sunt foarte multumit de ea cu o frontera b varianta cu 2 usi,2.2 diesel anul 2001. Am citi foarte multe pareri pe foarumuri. Tin sa precizez ca nu o voi folosi prea mult off road Decat occasional. As vrea sa intreb... Find zapada pe asfalt de 5-10 cm cum trebuie sa cuplez 4*4 si cu ce viteza am voie sa rulez pt a proteja masina. Va multumesc si sper sa fim in cateva zile colegi
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Orice model de Frontera are tractiune permanent spate. Deoarece nu au diferential central (interaxial) 4x4 nu se poate folosi pe aderenta (doar pe zapada, polei, noroi etc.). Viteza se adapteaza conditiilor de drum. Indicat e sa cuplezi 4x4 cu masina oprita, nu in mers. Trecerea din 4x4H (usor) in 4x4L (greu) se face obligatoriu de pe loc.
  • Fronteristul 2012

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc. La o zapada (descrisa) de mine cred ca e deajuns modul 4*4 H. Si cred ca pot merge cu 80 km far a sa ii stric ceva.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La 5-10cm nu e nevoie sa cuplezi 4x4 decat daca vrei sa faci raliu si atunci e ok, doar sa nu ai ghinionu de a da de asfalt curat in curbe...
Skip ads

  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu am inteles pana la urma suntem " colegi" sau nu?
adica ti-ai luat masinuta?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna intrebare... sunt 2 variante: 1. a luat masina si nu mai are timp de intrat pe forum ca se da cu ea; 2. nu a luat masina si a uitat de noi... Mr. Green
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la mine s-a rezolvat cu 4X4 - nu avea nimic!
a venit Cip a condus-o un pic (nu am reusit nici cu slujbele de la biserica de langa parcare sa-l conving sa bagam masinile un pic pe offroad) si a zis ca "troncane" si la mine desi eu nu am auzit decat in marsarier o pocnitura iar in fata nimic. ma rog , eu din cate intelesesm de la voi trebuia sa opuna volanul rezistenta la intoarcerea pe loc, pe asfalt. de aia am zis ca nu e in regula... oricum toate-s bune cand se termina cu bine. ramane doar directia, care, desi nu are jocuri in mers e in toate partile...
  • kmkm

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Dragi fronteristi de ceva timp am pata pusa pt. Frontera,si avand in vedere ca se doreste un 4x4 de zi cu zi ,masina de familie cu care sa mergi si in concediu si in padure sa faca fata si la zapada si ceva noroi ,80%asfalt si 20% off road usor am candit ca este timpul sa devenim Fronteristi dar avand in vedere ca nu stiu prea multe despre aceasta masina va cer un sfat luind in calcul intretinerea ,taxele si impozitele,fiabilitatea masinii,....ce model de frontera recomandati.....2usi,4, diesel ,benzina, cm....2,0, 2,2, 2,8,.....?
Multumesc anticipat pt.sfaturi si sper sa devin cat mai curand fronterist!
Skip ads

  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
hmm...
- daca vrei masina de familie automat 4 usi.
- daca vrei masina fiabila - nu iei frontera, e simplu.
- daca esti genul sa surubaresti si sa stai mai tot timpul cu nasul in ea, si sa bagi bani lunar - e de tine.

Exemplul meu :
Achizitionat masina anul trecut - octombrie. De atunci reparatii : pompa de benzina - 4 mil, rulment - 180 de lei bucata, radiator 800 de lei (eu l-am refacut cu 300 de lei dar asta pt ca s-a putut la al meu) pivoti-100 lei bucata sau ceva de genul, semicaseta directie - 160 lei, pompa benzina-vreo 300 de lei nu mai stiu exact, popma de apa , tobe ambele au trebuit schimbate dar si acum troncane, vas de expansiune, furtune, semnalizatoarele se dezlipesc si nu gasesti pt ca nu se mai fabrica , tampon suprasarcina - nu se mai gaseste , nu se mai fabrica, etrier spate , buton lumini la bord, ploua in masina trapa e aproape imposibil de reparat trebuie schimbata dar nu am gasit, cand e rece nu se accelereaza si nu a reusit nimeni pana acum sa-i dea de capat - si sigur mai sunt dar nu mi le aduc aminte acum. In momentul de fata "stirile de ultima ora" - masina tremura toata cand o accelerez si nu stiu ce are, si s-a aprins becul de avarie care nici nu stiu exact ce inseamna si nici nu ma mai intereseaza ca m-am saturat. cred ca ceva de genul check engine. Eu bag aprox 200-300 de lei pe luna de cand am luat-o. Nu mai pun cat am dat pe la mecanici...ca se duce peste 1500 de lei numai asta. Si cu siguranta cam toate au probleme, si pe mine m-au avertizat altii dar nu i-am bagat in seama pe principiul...cat de proasta poate sa fie? E ieftina si diferenta o bag in piese.Sincer eu personal ma gandesc la un grand vitara, sunt in cautari
Asta e parerea mea proprie si personala, intemeiata pe experienta mea pe o asemenea masina...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai "pata" pe Frontera, i-ati seria B (dupa 1999), in 4 usi si aici ai doua variante: benzina sau diesel, ambele de 2,2 (desigur, exista si varianta de 3,2 benzina - preferata mea - dar nu e cazul de fata).
Probleme la motoarele pe benzina (seria B), eu nu am auzit (cu exceptia consumului); despre diesel sa-si dea altii cu parerea Mr. Green .
La un 4x4 intretinerea este mai scumpa, impozitul si asigurarea corespunzatoare capacitatii cilindrice.
Atentie, achizitia unei masini secon-hand este o LOTERIE, deci te poti astepta la orice.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu am ajuns la o concluzie in ceea ce priveste Frontera... ori nimeresti o masina buna si nu bagi bani, ori nimeresti una proasta si nu te mai opresti din reparatii...
Cazul cu Frontere bune: fratemiu ( Frontera albastra, de Valcea, din fotografiile facute la Frontera Fest 2012) si un prieten cu Frontera 2.3 + Simex 31" care a trad de ea 2-3 ani pana a reusit sa o puna pe burta ( tras de ea= fara schimburi de ulei ci doar completat cu ulei ars; cand s-a aprins martoru de ulei a marit relantiu; cuplat 4x4 din mers; tras remorci cu piatra, lemne si fan prin padure; si alte maruntisuri gen: niciun schimb de ulei/ filtre/ antigel; nicio gresare; etc. )
Exemplu de posesori nemultumiti de Frontera, sunt multi... printre care INCA ma numar si eu, mai are ceva problemute care vor fi rezolvate si da semne ca ar fi de bine Cool
Dar, daca e sa tragem o concluzie, aceea e intr-adevar ca Frontera nu e o masina fiabila... dar e o masina buna ca si confort, viteza deplasare, stabilitate, consum si poate altele...
  • Horia78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Buna, sunt nou pe forum si as fi interesat de o Frontera B.Nu o doresc pentru off-road ci doar pentru famile, pentru a elimina stresul drumurilor proaste si sa nu uit pentru aspectul grozav pe care-l are aceasta masina.

Momentan am un Logan ABS Plus 1.6 MPI(90 CP) din 2007, gri platina, achizitionat de nou, foarte bine intretinut, care din prima zi a avut garaj si a avut parte de mare grija din partea mea(poze in ,,garajul meu")..
Ma uitam la impozite pe net la o Frontera de 2,2 si vad ca se invarte impozitul pe la 792 RON, fata de 64 RON la Logan.
M-as descurca, insa ce observ:

,,....potrivit notei de fundamentare a acestui proiect, valoarea impozitelor si taxelor locale se va actualiza, incepand cu anul fiscal 2013, cu rata inflatiei pentru perioada de 3 ani de la ultima indexare, respectiv 16,05% pentru anii 2010-2012.

Impozitul pentru masinile cu motoare mari se dubleaza

Prevederile din proiectul de HG publicat de Finante stabilesc impozite de aproape doua ori mai mari decat in prezent pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica ce depaseste 2000 de cm3. Totusi, noile impozite anuntate de Finante sunt mai mici decat cele pevazute in proiectul initial, publicat in luna martie.

Concret, impozitul va creste astfel:
pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2001 si 2600 cm3 se va majora de la 36 la 72 lei/200cm3 sau fractiune din aceasta (fata de 84 lei/200 cm3 cat se anuntase in martie);
pentru autoturisme cu capacitatea cilindrica intre 2.601 si 3.000 cm3 va creste de la 72 la 144 de lei/200 cm3 sau fractiune din aceasta (comparativ cu valoarea anuntata initial de 167 de lei/200 cm3);
pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3001 cm3 se va majora de la 145 la 290/200 cm3 sau fractiune din aceasta (initial se anuntase o crestere pana la 337 lei/200 cm3).

In ceea ce priveste automobilele cu o capacitate mai mica de 2000 cm3, comparativ cu prima varianta a proiectului, impozitele nu mai cresc. Mai exact pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de pana la 1.600 cm3 inclusiv, impozitul ramane la valoarea actuala de 8 lei/200 cm3 (desi initial se anuntase o crestere de 1 leu a acestei valori).

Si pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica intre 1601 si 2000 cm3, impozitul se pastreaza la aceeasi valoare ca si acum, si anume 18 lei/200 cm3 (in proiectul din martie se propusese o crestere a impozitului pana la 21 lei/200cm3 pentru aceste autoturisme)..."

Voi stiti ceva in acest sens?
Eu unul sunt demoralizat total, desi gandul la o Frontera parca mi-a ramas..

Numai bine!
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe C.O.
Nu prea cred sa se scumpeasca in asa hal, dar daca e sa ne gandim in ce tara traim.... orice e posibil.
Eu sunt multumit de ceea ce poate sa faca Frontera B. Dca gasesti una nealergata in offroad, cu motor, transmisie cat mai putin uzate, e super ok.
Daca e sa ne gandim,... probleme sunt la toate masinile, indiferent de marca si tip.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se mai fac inscrieri la BG,nu trebuie sa disperi..Eu chiar ma gandeam sa fac schimb cu un 3.2 V6,daca tot e fara impozit..!
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pt Dragos - totusi...la 3,2 mai e si consumul... apropos eu mai mai tot fost pe offraod. mai inopinat asa. tu ai mai fost ? sau nu ne-ai mai sunat cand ai fost?
cu impozitele...nu e chiar asa de speriat zic eu. daca te sperie...de ce nu-ti iei una cu motor de pana in 2000? ori frontera A ori suzuki granda vitara care e mult mai fiabil. sau subaru forester. si variante mai sunt. mie personal astea mi se par cele mai fiabile raportat la pret mai ales...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu prea..se pare ca pompa mea face figuri in continuare.Una scurta nu ma avantajeaza,asta e masina de zi cu zi,familie,etc.
Subaru si Vitara nu sunt Opel,asa ca ies din discutie.Poate un Monterey sau un Campo,tot pe BG,in viitor.Am gasit cateva supertari pe la vecinii nostrii.
Un 3.2 nu cred sa consume mai mult de 15-17,fata de 14-15 la 2.5 TDS.Cu 2 ron mai putin benzina,tot aia e.Intr-adevar acum consuma mai putin ca inainte,dar nu mai fuge decat cand vrea ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR