Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat

Am inceput cu Rezervorul... (Am schimbat scutul care era varza)..



Am continuat cu MRL... S'a slabit siguranta pe stanga... Cand fortam iesea planetara de pe MRL si scapa... Am pus sigurante noi (Sper ca am rezolvat problema)




Am gasit pe unde intra praful si apa (Am pus tabla de 1.0 am umplut cu spuma polioretanica si am dat cu mastik)

Iar ca test sa stim ce avem de modificat pe viitor am testat si Un set de roti de 36,5

Deci... Inaltam +4 Body Lift si punem roti de 34... daca mai e nevoie mai taiem 2 Cm din aripi si intra perfect...

Urmeaza sa fac Bullbar cu suport de troliu, Praguri si Bara spate din Teava de 60'...

O parere? Ceva sugestii?
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea cred ... cauciucuri de 34 ... sau 36,5 ... cu motor de 2.0 ... poate pe asfalt. In off vei sparge grupul fata.
  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
stelea... Am tot cantarit si un cauciuc simex sau cross country(traker) reesapat de 32 e echivalent cu 34 MT'uri sau AT'uri de la BF Goodrich... ca greutate ma refer... azi am tot cantarit... acuma sa vedem...
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu e vorba numai de greutate, ci de circumferinta rotii.

Motorul cred ca il duce datorita reductorului, dar sa nu rupi planetare, mrl-uri...
Skip ads

  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Hmmm... Tot caut cauciucuri mai mici... pe la radauti pe unde mai sunt fabrici de reesapare... dar nustiu preturiile... as avea 34 pe stok... AT'uri de la BF Goodrich
daca as gasi cv la pret bun as luat si 32...
  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Tinand cont ca Frontera era ce'a mai "STOC" masina si ce'a mai joasa a facut fata cu bine...


Am ramas impodmolit de doua ori... odata am stat 3 minute si a doua oara am ramas cu un nissan cu roti de 34 in noroi... am stat 2 ore pana ne'a scos cineva dupa care am continuat drumul...



Urmatoarea miscare este sa fabric in aceasta saptamana bariile... (fata spate si praguri) am spart un stop la iesire si prefer sa fac bariile...
Dupa care urmeaza cauciucuri de maxim 32, profil simex sau Cross Country... sa vedem...

Cine e din Cluj si vrea sa iasa sa dea un semn... noi iesim aproape saptamanal... Suntem aprox 6 masini + atv...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca le scoateti la noroiala..!Si mai bine e sa nu te duci singur .
Si da,cateodata Frontera face figuri frumoase,eu am trecut pe acolo unde Hummerul nu a putut sa o faca,a ramas de 2 ori.Cu gume de strada la mine,VS AT la Hummer.
  • claudiu arghir

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut domnilor . am facut si eu citeva modificari si reparatii la fiara mea de 2.0i . am inaltat spatele cu 5 cm din cercei, am facut altii cu 6,5 cm mai mari . fata am ridicat-o din bara de torsiune 2.5 cm ( atit am avut nevoie ) . am schimbat pivotii si rulmentii fata si i-am facut unghiurile + discuri si placute frina . spalat si uns mrl-uri . schimbat ferodouri disc ambreiaj ( rectificat si flaca si de 6 zile merge f bine . in timp voi vedea rezultatul ) ultima operatiune acum 3 zile afost inlocuirea evacuarii . am taiat esapamentul de linga sonda , l-am facut tot din teava de inox de 50 mm si am pus o toba de dacia papuc .. toate astea in ultimile 2 saptamini . rezultatul : dintr-o hotoroapa pe care o foloseam doar la peste si cind mu puteam merge cu turismul , a iesit o frontera oe care o folosesc zilnic ..
Skip ads

  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare ºi felicitãri ptr. grija acordatã "fiarei" tale, dar ai grijã cu unsul mrl-urilor, nu trebuie cu vaselinã (mai ales iarna), e de ajuns puþin ulei, cât sã nu rugineascã. Spor la întreþinere în continuare!
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
claudiu arghir a scris:salut domnilor . am facut si eu citeva modificari si reparatii la fiara mea de 2.0i . am inaltat spatele cu 5 cm din cercei, am facut altii cu 6,5 cm mai mari . fata am ridicat-o din bara de torsiune 2.5 cm ( atit am avut nevoie ) . am schimbat pivotii si rulmentii fata si i-am facut unghiurile + discuri si placute frina . spalat si uns mrl-uri . schimbat ferodouri disc ambreiaj ( rectificat si flaca si de 6 zile merge f bine . in timp voi vedea rezultatul ) ultima operatiune acum 3 zile afost inlocuirea evacuarii . am taiat esapamentul de linga sonda , l-am facut tot din teava de inox de 50 mm si am pus o toba de dacia papuc .. toate astea in ultimile 2 saptamini . rezultatul : dintr-o hotoroapa pe care o foloseam doar la peste si cind mu puteam merge cu turismul , a iesit o frontera oe care o folosesc zilnic ..


Salutare.Felicitari pentru modificari,te rog sa ne dai niste detalii:cum se aude noua evacuare? poate vrem si noi Smile Fii bun si spune-ne si noua cum sta pe drum cu ridicarile facute, nu de alta dar si eu am facut cercei mai lungi si parca nu statea f bine in curbe(fara sa ridic si din bari).
Zicea-i mai sus ca vrei sa faci si pragurile, te referea-i la scarite sau la praguri?Daca la scarite fa-ne o schita cat mai exacta ca poate vrem si noi :-d

In rest spor la treaba si respect.

Cu stima si respect

PS: daca poti sa descrii mai exact procedeul de ridicare din barile de torsiune.

MS
  • claudiu arghir

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut . sa incepem cu prima intrebare .. sunetul la noua evacuare e placut la relanti se amplifica putin in acceleratie iar la mers constant nu se mai aude nimic ..... stabilitatea nu a fost afectata cu nimic din cauza cerceilor , am facut cerceii din platbanda de 6 mm si lata 45 mm , la jumatatea lor intre buloanele de prindere am pus o bucsa metalica pt a evita torsionarea lor .... ma refeream la praguri nu la scarite . vreau sa fac praguri false iesite 3 cm in afara masinii ,doar de protectie ..... .. ridicarea din bari ; bara de torsiune e prinsa de bascula inferioara si se continua spre jumatea masinii unde are un suport de prindere pe suport e un surub de 32 ,din el se ridica sau coboara fata . a se inumara turele pt a ridica egal ambele parti .. .
  • claudiu arghir

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut domnilor . ca tot reparam si modificam la fiare a incercat cineva sa puna turbina pe motorul de 2.0i 115 cp
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
S-a incercat si reusit pe vectra/calibra. A iesit un c20neT.
Cauta pe aici sau pe 4 tuning.
Cert e ca investitia e mare, internele trebuiesc schimbate, ambreiajul.
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=84647

... mai sunt si alte topicuri ...
  • claudiu arghir

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
multumesc. voi incerca . nu vreau sa scot maxim din turbina . o sa ii reduc presiunea in admisie undeva ia 50-60 % si nu modific nimic in motor . daca mai scot 20-25 cp si 30-40 Nm , sint multumit . ce se va intimpla vom vedea .
  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am continuat lucrariile... Very Happy In legatura cu evacuarea nu e sunetul care il vreau eu... Deci cred ca voi da jos si toba finala...
Am pus AT'uri de la BF de 32 dar mai am de investit in AVM'uri...
Am facut Scarita si m'am scapat de bara din spate... Am pus teava cu coturi si va veni tabla striata de aluminiu... Semnalizarea si ce era in bara de jos s'au mutat sus in stopuri ... Se vede super fain...

Tinichigeria... am inceput munca ... si am observat ca mie rupt Trager'u Sad Deci tre schimbat si ala...
Vopsit complet facut cum trebe tot Twisted Evil
Chedere va trebui sa caut... ca am nevoie de cateva chedere bunee...
Urmeaza AVM'uriile si iesiree


  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
E gata Vopsit... (Negru Lucios cu Negru Mat)

E combinatia perfecta... arata ff bine... am dat cu terasol pana la a doua linie de jos in sus... s'a sudat tabla pe aripile spate unde era ff ruginit... (omu a lucrat mega frumos... a batut tabla cu ciocanu ca gaborii pana a fost perfecta)... Masina a fost pregatita de mine pentru vopsit... deci are mici greseli... le observi la lumina puternica Dar tinand cont ca e o masina veche... eu zic ca a iesit perfect...
Urmeaza sa fac portbagajul de sus... si o luna de zile ma dau pana o bag iar in service...

Revin cu poze dupa ce e ansamblat !



  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
felicitari si tine-o tot asa ca sa ma inspir si eu Smile
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
scaritele cum le-ai prins pe sasiu? sudura sau in fostele gauri cu suruburi?
  • DjWaren

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
kriu (le'am prins cu sudura de sasiu...cu 3 bari... grija mare la bara de torsiune... acolo e mai greu de prins... daca nu il prinzi bine... nu mai incruciseaza...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR