Ai uitat parola?


  • NATS

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
mersi, asta stiam. dar care e diferenta intre aer si clima?!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
cred ca sandumbogdan a explicat bine...
diferenta dintre aer conditionat si clima consta in interfata cu utilizatorul si cateva servomotoare. In utilizare, diferenta consta in faptul ca la Climatronic (sau Clima automata, sau Electronic Climate Control) iti poti alege temperatura din habitaclu, de restul ocupandu-se sistemul.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Si aia "bizonica" sau cam asa ceva, ce e?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 883
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
faze doua zone climatografice, una mai infrigurata si alta mai inferbantata fata de cealalala
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,161
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
La clima baga rece pana te congelezi...daca nu o opresti...la climatromic..iti setezi, de exemplu 22 grade in masina si atat iti mentine..d'aia ii mai zice si automata...se porneste si opreste singura functie de temp din habitaclu...am inteles ca cea automata are niste functii care permit incalzirea habitaclului si fara motor pornit, in functie de cum o programezi...un fel de siroco mai evoluat
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 583
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
a/c este fata de climatronic cum este o masina de spalat Albalux fata de o masina de spalat automata .... Very Happy
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Suuuper tare comparatia Laughing Laughing Laughing
Dar cam asa e, no offence pt cei cu AC...
  • eu

  • Mesaje scrise: 722
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Clima este de fapt doar aer conditionat cu functia AUTO. Asta e toata smecheria. Daca vrei 17 grade in masina climatronicul stie sa tina 17 grade automat. Aerul condtitionat doar baga rece pana il opresti pe cand clima mentine temperatura. Eu unul consider clima inutila atata vreme cat daca folosesti AUTO pentru a face X grade in masina timp de cateva minute baga de te duci direct la dentist cu masina Laughing Laughing Laughing

Eu unul va recomand acest sistem de climatizare (bineinteles in gluma):http://www.220.ro/stuff/arta_climatizarii_auto.htm
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Intr-o exprimare mai tehnica, climatronicul este un sistem de climatizare termostatat. Ideea e ca exista 1 (sau 2 termostate cu 2 "splittere" la cea cu 2 zone sau 4 la masini pentru razboinicii luminii si pedofili de 1,60 inaltime). Avantajele sunt certe la clima pt. cei ce apreciaza genul asta de comfort, si nu tb. s-o dai pe "auto", poti f. bine sa o dai cat iti place de tare aeroterma, si ea va debita aer cu puterea setata de tine pana ajunge la temperatura fixata in prealabil.
  • robby

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra Y17DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
trebuie amintit si faptul ca la A/C temperatura aerului care intra in habitaclu este de numai 3 grade celsius. imagineaza-ti va vii de afara unde's 40 de grade si dai drumul la aer...boala curata. asadar, clima rules!
  • styx

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Vectra C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
nu este nici o diferentza intre aer conditzionat (sau A/C) shi clima - klima ii zic nemtzii Wink
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ba e diferenta intre A/C si clima cum sa mai zis diferenta e ca la clima poti seta o anumita temperatura iar la cea "bizonica" adica dublu climatronic [ sau cum se mai numeste ] poti sa setezi 17 grade la sofer iar la pasageru din dreapta 22 grade..........
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
styx a intins o capcana Laughing
el s-a referit la klima (asa ii zic nemtii la AC)
in acest topic se discuta AC (klima) versus Climatronic.

iar robby a subliniat foarte clar avantajul net al Climatronicului comparativ cu AC-ul manual.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hai sa luam cazul lui robby
robby a scris:trebuie amintit si faptul ca la A/C temperatura aerului care intra in habitaclu este de numai 3 grade celsius. imagineaza-ti va vii de afara unde's 40 de grade si dai drumul la aer...boala curata.

Si vrei sa zicem 21 de grade in habitaclu. Cum reactioneaza climatronicul ? Cred ca iti pe treapa maxima de viteza a ventilatorului si temperatura cea mai scazuta posibila (cam acelasi drac ca la ac).
  • eu

  • Mesaje scrise: 722
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Asa am zis si eu dar trebuie sa recunosc ca m-am inselat Embarassed
Diferenta consta in faptul ca la climatronic dureaza doar cateva secunde intensitatea maxima iar apoi se pastreaza temperatura constanta fara a se simti cum si pe unde baga aer.
La aerul conditionat e cam nasol ca trebuie setat mereu si baga mereu aer rece puternic.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
constanta, dar cat ? 4, 8, 10, 21 ? (grade)
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
daca ai aer conditionat si nu vrei sa-ti bage chiar atat de rece cat poate el, nu poti sa-l combini cu cald?
climatronic are si dezavantaje: consum mai mare decat cu AC-ul
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Legenda urbana.
Sau te referi la consumul unitatii electronice Laughing
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ce a ajuns la temperatura de referinta e clar, climatronicul e superior ac-ului, dar pana atunci cred ca se comporta ca un ac normal.
Vis-a-vis de consum (combustibil) e si nu e legenda urbana (climatronicul opreste compresoul imediat ce nu mai e nevoie de el, pe cand la ac il opresti dupa ce te ia cu frig, dar climatronicul combina aerul rece cu aer cald deci s-ar putea ca, compresorul sa functioneze o perioada mai indelunga pana ajunge la temp. de ref.). Totul depinde de logica unit. de comanda (scopul proiectarii: racire rapida- te imbolnavesti, racire sanatoasa - timp indenlungat si consum pe masura, probabil e ceva intre).
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 506
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra C18NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
discutand cu un coleg, proprietar de peugeot 307..si fiind privat de climatronic pe propriile masini v-as intreba urmatoarele legate de functionarea climatronicului:

- sar peste prezentare, motorase care deschid clapetele de aer sau cum s-o numi, termostat etc...ci ma refer la faptul daca atunci cand comanzi climatronic ca optiune, pe langa controlul digital se instaleaza si un sistem suplimentar care imbunatateste racirea/incalzirea. (tot am luat astraul, sa nu regret ca nu am dat cei 300e in plus Smile . Mai exact tipul cu 307 sustine ca avand climatronic masina lui baga caldura prin sistemul de aerisire imediat, fara sa mai astepte sa se incalzeasca apa. Nu il contrazic dar cum nu are vreun sistem Webasto pe masina mi se pare cam ciudat..Singura varianta la care ma gandesc incalzirea pe sistem strict electric (cum e optiunea de la New Corsa....mai ales ca nici nu am auzit ca AC-urile auto sa fie echipate cu pompa de caldura....dar ma rog..de-aia postez aici Smile

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata