- deleted-31258
- *
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2009
deleted-31258
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- maryus_407
- **
- 79 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Tigra 2000 x14xe
- Teleorman
maryus_407
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 2000 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu x20xev s-au dus 2 tacheti care ar fi cauza ? se fie pompa de ulei ca nu a bagat presiune suficienta martorul din bord de la ulei se stinge instantaneu cum a pornit motorul. poate fi si din cauza uleiului am bagat castrol magnatec 10W40 cu 4000km in urma sa se strice tachetii am citit undeva ca acest ulei ar fi sintetic iar daca in masina a fost mineral si am bagat pe cel din urma nu am facut prea bine ca am curatat motorul d toate impuritatile
tr98wxy- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2010
- Mesaj Privat
- maryus_407
- **
- 79 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Tigra 2000 x14xe
- Teleorman
maryus_407
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 2000 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
de la care filtru de ulei ? treaba a fost mult ma inasoala sa dus si arborele la un palier s-a invartit cuzineti cu totul in biela apropo am gasit in sorbul pompei o fasie de siloicon cam cat o rama da la fostul propietar care cred ca a schimbat baia si a pus ca nebunu silicon sa fie din cauza asta sa nu isi fi tras ulei cum trebui sau are si pompa d ulei ceva ?
tr98wxy- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2010
- Mesaj Privat
dimmy20b
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
salut,
De cand am eu o corsa c Z10XE am bagat doar ulei Mobile1 15W40, de ce? Pt ca m-am uitat pe cartea de service a aluia din Germania care a avut-o inaintea mea si la revizii era trecut 15W40 asa ca am pastrat traditia. Acum am vazut pe internet ca corsutei mele ii trebuie 5W30 asa ca m-am hotarat sa-l schimb... Am schimbat uleiul si am bagat GM 5W30... toate bune si frumoase pana cand am avut un drum mai lung de facut adica aproape 1200 de km, dupa cam vreo 570 km am inceput sa aud in turatie un zgomot de culbutori - tacheti...un sunet asemanator motorului de olcit, m-am speriat, am tras pe dreapta si am inceput gospodareste sa ma uit la motor... sa ma uit doar... ca nu stiam ce are... nu stiu ce mi-a venit si am deschis capacul de la antigel moment in care am crezut ca se transforma in scurgerea de la cada...adica mi-a tras tot antigelul in motor, am turnat pana a ajuns iar la nivel, dupa ce am ajuns acasa am fost la un mecanic mai bunicel care mi-a desfacut capacul de la motor si a gasit problema, adica toata apa se transormase in spuma depusa pe capac, a desfacut motorul am trimis chiuloasa la rectificat, am schimbat garnitura de chiuloasa care n-am priceput daca e arsa sau nu. Cert e ca nu-mi mai trage apa si nu mai exista spuma...acum am bagat mobile1 10W40 pentru ca are o vascozitate mai mare dar tot nu asa de mare cum o avea ala pe care il bagam inainte... Problema e ca de cand am luat-o de la mecanic am urmatoarea problema... cand merg in afara daca o turez mai tare adica schimb din a 5 a in a 4 a si apas cu inima pedala intr-o depasire sau ceva incepe sa scoata iar acel sunet de culbutori, incetinesc si cum ridic piciorul de pe acceleratie se aprinde senzorul de presiune care nu sta aprins decat daca cobor vreo coasta sau franez in rest licare cum ating acceleratia dispare, parca indica o miscare a masinii sau a uleiului, trag pe dreapta o las un pic 5 min poate nici atat si problema dispare. Din ce am citit pe forum ar fi o idee sa-i schimb uleiul cu 15W40 filtrul si sonda care la mine e cam 20 de lei. Intrebarea mea este... poate fi pompa de ulei daca senzorul de presiune se aprinde doar cand incetinesc dupa ce scoate sunetul ala? sau culbutorii trebuie schimbati? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? tin sa va spun ca in oras daca merg cu ea si urca apa la 90 nu am nici-o problema... si nici afara daca merg batraneste...
De cand am eu o corsa c Z10XE am bagat doar ulei Mobile1 15W40, de ce? Pt ca m-am uitat pe cartea de service a aluia din Germania care a avut-o inaintea mea si la revizii era trecut 15W40 asa ca am pastrat traditia. Acum am vazut pe internet ca corsutei mele ii trebuie 5W30 asa ca m-am hotarat sa-l schimb... Am schimbat uleiul si am bagat GM 5W30... toate bune si frumoase pana cand am avut un drum mai lung de facut adica aproape 1200 de km, dupa cam vreo 570 km am inceput sa aud in turatie un zgomot de culbutori - tacheti...un sunet asemanator motorului de olcit, m-am speriat, am tras pe dreapta si am inceput gospodareste sa ma uit la motor... sa ma uit doar... ca nu stiam ce are... nu stiu ce mi-a venit si am deschis capacul de la antigel moment in care am crezut ca se transforma in scurgerea de la cada...adica mi-a tras tot antigelul in motor, am turnat pana a ajuns iar la nivel, dupa ce am ajuns acasa am fost la un mecanic mai bunicel care mi-a desfacut capacul de la motor si a gasit problema, adica toata apa se transormase in spuma depusa pe capac, a desfacut motorul am trimis chiuloasa la rectificat, am schimbat garnitura de chiuloasa care n-am priceput daca e arsa sau nu. Cert e ca nu-mi mai trage apa si nu mai exista spuma...acum am bagat mobile1 10W40 pentru ca are o vascozitate mai mare dar tot nu asa de mare cum o avea ala pe care il bagam inainte... Problema e ca de cand am luat-o de la mecanic am urmatoarea problema... cand merg in afara daca o turez mai tare adica schimb din a 5 a in a 4 a si apas cu inima pedala intr-o depasire sau ceva incepe sa scoata iar acel sunet de culbutori, incetinesc si cum ridic piciorul de pe acceleratie se aprinde senzorul de presiune care nu sta aprins decat daca cobor vreo coasta sau franez in rest licare cum ating acceleratia dispare, parca indica o miscare a masinii sau a uleiului, trag pe dreapta o las un pic 5 min poate nici atat si problema dispare. Din ce am citit pe forum ar fi o idee sa-i schimb uleiul cu 15W40 filtrul si sonda care la mine e cam 20 de lei. Intrebarea mea este... poate fi pompa de ulei daca senzorul de presiune se aprinde doar cand incetinesc dupa ce scoate sunetul ala? sau culbutorii trebuie schimbati? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? tin sa va spun ca in oras daca merg cu ea si urca apa la 90 nu am nici-o problema... si nici afara daca merg batraneste...
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dimmy20b
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
dimmy20b
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
Un prieten mi-a spus ca el crede ca e de la ulei, ca cica in turatii mari si temperaturi ridicate, isi pierde din calitati si nu mai face ungerea cum trebuie si ca daca as baga iar 15W40 problemele ar disparea... Asa o fi? Pe mine ma bate gandul ca tot de la pompa sa fie... Ma duc la aia cum spuneam si sper sa am un rezultat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dimmy20b a scris:Un prieten mi-a spus ca el crede ca e de la ulei, ca cica in turatii mari si temperaturi ridicate, isi pierde din calitati si nu mai face ungerea cum trebuie si ca daca as baga iar 15W40 problemele ar disparea... Asa o fi? Pe mine ma bate gandul ca tot de la pompa sa fie... Ma duc la aia cum spuneam si sper sa am un rezultat
Ai aici tot ce-ti trebuie:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
Spor la citit.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dimmy20b
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
citesc si tot citesc dar nu gasesc pe nimeni care sa fi avut aceeasi problema ca mine, adica sa i se aprinda becul numai dupa ce a mers in turatii mari si sa-i licare sau sa stea aprins cand apasa frana... Daca n-o turez tare sau nu merg agresiv, motorul zici ca acum a iesit de pe poarta fabricii chiar si la 90 de grade... Cu uleiul am inteles... 5W40 o sa-l schimb pe asta care il am ca nu e mare scofala dar tot nu-mi dau seama de ce tacane culbutorii si mi se aprinde becul ala doar dupa ce merg in turatie... Aia la schimbul de ulei mi-au spus ca au manometru dar nu mi-l pot pune ca le trebuie un injector fals (adica cu gaura in el ceva de genu) eu nu ma pricep foarte tare dar stiu ca injectorul are legatura cu benzina... nu cu uleiul, cand i-am intrebat de sonda falsa sau ceva mai apropiat de asta au zis ca nu...injector, tot ei au spus ca opelurile au problema asta cu pompa de ulei (or vrea defapt sa mai stoarca niste bani de pe mine?) whatever eu cred ca e pompa si ca in turatie mare nu mai impinge uleiul... parca deabea deabea ajunge uleiul ala sus la culbutori si la sonda... cu pompa ar fi cea mai plauzibila explicatie, cred. Nici pret estimativ pentru o pompa de ulei nu gasesc... Luni sper sa scap o data si de problema asta, adica ma interesez de pompa aia afurisita si o si comand (daca am bani pentru ea ca sincer nu stiu la ce sa ma astept... am vazut ca la cielo e 130 lei dar la opel.... o fi vreo 6-7) Apropo cu sonda aveti dreptate... cu 15W40 am spart si eu vreo 3
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dimmy20b
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
D.Bogdan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 X18X1E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut am avut problema asta cu blecul aprins la relanti cand turatia scadea sub 1000. uleiul folosit a fost 10w40. Problema a fost rezolvata dupa miscarea in locul initial al suportului in care sta filtrul de ulei,mecanicul, cand a schimbat uleiul a miscat de pe pozitie si a uitat sa mai repozitioneze suportul in locul initial dupa 2 zile de panica (multa panica) am revenit la mecanic si dupa ce a umblat la suport problema a disparut. Numai bine si sa ne auzim fara probleme
Aceaeasi problema ca la "onycevlad "
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
Aceaeasi problema ca la "onycevlad "
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
tucapetre
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1998 116 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
salut
am aceeasi problema la un 1,8 benzina,imi picura pe la fitru ulei.l-am dat jos si am schimbat filtrul si dupa pornire se aprindea becul la ulei,am schimbat si uleiul cu toate ca avea numai 4000km era 10W40 ELF si acu se stinge becul cand accelerez peste 1000 ture.Mentionez ca de 3 luni se aud tachetii si la cald si la rece.cineva mi-a spus ca pompa de ulei e obosita.vreau sa mai incerc inca un ulei si pe urma schimb pompa.Ce ulei sa pun am 164000 km.
am aceeasi problema la un 1,8 benzina,imi picura pe la fitru ulei.l-am dat jos si am schimbat filtrul si dupa pornire se aprindea becul la ulei,am schimbat si uleiul cu toate ca avea numai 4000km era 10W40 ELF si acu se stinge becul cand accelerez peste 1000 ture.Mentionez ca de 3 luni se aud tachetii si la cald si la rece.cineva mi-a spus ca pompa de ulei e obosita.vreau sa mai incerc inca un ulei si pe urma schimb pompa.Ce ulei sa pun am 164000 km.
Shnapsy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 1.2 - Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mihai_freudenstadt
- *
- 1 mesaje
- din 09 Apr 2013
- Corsa 2001 Y17DT
- Germania
mihai_freudenstadt
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor , am si eu cam aceeasi problema , mai exact am opel corsa c , fabricatie 2000 , 1,7 dti , diesel ,75 cai , cutie manuala , 200000km , am cumparat de curand aceasta masina , deci prea multe detalii nu stiu , pot sa va spun ca masina , merge super , am platit foarte putin pentru ea , am cumparato pentru a face naveta la lucru , si am mers cu ea cu 150 o portiune de 10 km , si s-a comportat bine , insa inca de cand am cumparato martorul rosu de laa presiune ulei sta tot timpul aprins , cateodata se aprinde dupa ce pornesc motorul la cateva minute , cateodata ramane direct dupa ce am pornit , dar daca o calc si sare turometrul de 2300 turatii se stinge , mentionez ca am schimbat senzorul de presiune , am pus marca beru , pret 19€ , asta fiind pretul aici in Germania , este posibil sa fie de la acel suport in care sta filtrul de ulei ? si inca ceva , as vrea sa i pun ulei castrol 5 w 30 , este in regula , ma gandesc ca daca tot umblu acolo , sa schimb si filtru ulei , de la cine am cumparato mi-a zis ca uleiul este schimbat proaspat si banuiesc si filtrul , ce ma sfatuiti ? astept un raspuns va rog de la cineva care este mai in tema , si inca ceva eu locuiesc in freudenstadt c.p. 72250 , daca pot ajuta cu ceva , sa ma anuntati as pune si numarul de telefon dar cred ca nu imi este permis ? scuze daca am scris prea mult , daar sa mergi aici in servic3 nu face masina cat face manopera .......am atasat sio poza ca sa vedeti cum este la mine carcasa in care vine filtrul ca sa imi spuneti daca asta este modelul care are legatura cu presiunea , deci am mers 300km cu cel putin 90km/h , ce ziceti daca ar fi fost pompa de ulei defecta s-ar fi dus motorul de tot nu-i asa ?
manY.R.
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
sunt nou pe-aici....de aceea am nevoie de ajutor!..am un corsa 1.2i an '97 si sunt proprietar de 2 luni....cand am luat-o mergea struna....de vreo 3 saptamani becul la ulei se tot aprinde cand sta la relanti in special cand e motorul cald....am crezut ca e de la ulei si l-am si schimbat imediat(castrol)..problema a ramas aceeasi....cum as putea s-o rezolv cat mai repede si eficient?...multumesc mult tuturor celor ce dau o mana de ajutor!...