- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Salut baieti.
Ma lovesc de o problema care, daca la inceput nu m-a deranjat in mod deosebit, acum devine deja tare sacaitoare .
Am schimbat anul trecut prin decembrie garnitura de chiuloasa (am constatat asta dupa ce pierdeam antigel si totodata lipsa caldurii), toate bune si frumoase.
De atunci insa nu reusesc in nici un fel sa-i fac aerisirea (stiu ca se face automat, fara a se interveni in acest sens). Tot timpul aud bolboroseli in masina, parca as fi cu barca .
Precizez de acum ca nu am caloriferul spart (as avea mult abur in habitaclu, corect?) Ce ar putea fi?
Multumesc.
Ma lovesc de o problema care, daca la inceput nu m-a deranjat in mod deosebit, acum devine deja tare sacaitoare .
Am schimbat anul trecut prin decembrie garnitura de chiuloasa (am constatat asta dupa ce pierdeam antigel si totodata lipsa caldurii), toate bune si frumoase.
De atunci insa nu reusesc in nici un fel sa-i fac aerisirea (stiu ca se face automat, fara a se interveni in acest sens). Tot timpul aud bolboroseli in masina, parca as fi cu barca .
Precizez de acum ca nu am caloriferul spart (as avea mult abur in habitaclu, corect?) Ce ar putea fi?
Multumesc.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Pai incearca asta:
Cu motorul oprit si racit si capacul de la borcan desfacut apasa de mai multe ori pe fiecare furtun gros de cauciuc care leaga blocul motor de radiator.
La mine tot apasam pe un furtun pina cind nu mai apareau bule de aer in borcan.A si pregateste si un litru de antigel ca sa completezi.
Daca ies bule de aer reia operatiunea citeva zile la rind si ar trebui sa se rezolve.
Da-ne un semn dupa.
Cu motorul oprit si racit si capacul de la borcan desfacut apasa de mai multe ori pe fiecare furtun gros de cauciuc care leaga blocul motor de radiator.
La mine tot apasam pe un furtun pina cind nu mai apareau bule de aer in borcan.A si pregateste si un litru de antigel ca sa completezi.
Daca ies bule de aer reia operatiunea citeva zile la rind si ar trebui sa se rezolve.
Da-ne un semn dupa.
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Chestia cu strinsul-lasatul liber al furtunului in mod repetat este o varianta verificata de aerisire a motorului.Eu am "imprumutat-o" de la mecanici.
La mine a functionat.
La tine daca zgomotul se aude in habitaclu si daca nu pierzi deloc antigel (foarte important) atunci probabil ai aer in circuitul de incalzire.In mod normal ar trebui sa-si faca singur aerisirea.Imi aduc aminte ca singurul lucru care se face ptr. asta este ca sa lasi masina sa mearga la ralanti citeva minute cu caloriferul dat la maxim.Eventual un pic de mers "sportiv"
Daca ai pierderi de antigel chiar si mici atunci problema este de felul urmator: unde iese antigelul intra aer in circuit.
La mine a functionat.
La tine daca zgomotul se aude in habitaclu si daca nu pierzi deloc antigel (foarte important) atunci probabil ai aer in circuitul de incalzire.In mod normal ar trebui sa-si faca singur aerisirea.Imi aduc aminte ca singurul lucru care se face ptr. asta este ca sa lasi masina sa mearga la ralanti citeva minute cu caloriferul dat la maxim.Eventual un pic de mers "sportiv"
Daca ai pierderi de antigel chiar si mici atunci problema este de felul urmator: unde iese antigelul intra aer in circuit.
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Spunea cineva ca s-a lovit de aceeasi problema si ca ar fi rezolvat-o facand aerisirea pe la acel surub de pe langa galeria de admisie, mai exact cel de sub senzorul de temperatura (de langa alternator) .
Am incercat si varianta asta.....acelasi rezultat .
Inca astept solutia salvatoare .
Ce mi se pare ciudat e ca in momentul in care motorul este incalzit, bolboroseala dispare .
Am incercat si varianta asta.....acelasi rezultat .
Inca astept solutia salvatoare .
Ce mi se pare ciudat e ca in momentul in care motorul este incalzit, bolboroseala dispare .
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 376 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,433 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,433
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
andreim4 a scris:... radiatoru in ce stare era ca in primul post ai zis ca nu e spart. deci ce avea?
Tind sa cred ca radiatorul avea mici pori, iar lichidul de racire se pierderea intr-un interval de timp destul de mare.
Acum radiatorul a cedat definitiv, dar am aflat care era cauza acelui bolborosit .
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Reaver
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Reaver a scris:
Exact aceeasi problema o am si eu. Inca nu i-ai dat de cap?
@dyS a scris:..........Suspectez oringurile de la caloriferul de caldura................. ).
Exact aceeasi problema o am si eu. Inca nu i-ai dat de cap?
Sunt convins ca asta este problema, intrucat acele bolboroseli se aud din spatele consolei centrale, cam pe unde se afla si caloriferul de caldura; acum nu stiu daca e vb de calorifer fisurat sau doar de garniturile acestuia. insa am puternica senzatie ca de aici pleaca totul .
Nu am avut timp sa desfac, ma pregatesc sa fiu tatic ...am si apartamentul in renovari...poate mai spre vara sa bag un ochi pe acolo, mai ales ca mi-a mancat rugina pragurile si ar cam trebui sa bag masin intr-un RK.
sorin.george- Suspendat
- 71 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
sorin.george- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
aceste bolboroseli cum le zici tu inseamna aer in circuitul de racire.o alta solutie ar fi dupa ce faci un drum de cca 1 km sa zicem opresti motorul si desfaci usor busonul vasului de expansiune repeta asta de mai multe ori .la unele tipuri de masini s-a rezolvat si schimba si acel buson de la vas.bafta
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
sorin.george a scris:aceste bolboroseli cum le zici tu inseamna aer in circuitul de racire.o alta solutie ar fi dupa ce faci un drum de cca 1 km sa zicem opresti motorul si desfaci usor busonul vasului de expansiune repeta asta de mai multe ori .la unele tipuri de masini s-a rezolvat si schimba si acel buson de la vas.bafta
Aerul pe instalatia de racire presupune SI ce spuneam mai sus, calorifer fisurat sau oringuri imbatranite.
Am schimbat busonul si face la fel.
Ar mai fi o varianta (nu si cazul meu acum): fisuri in radiator.