Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mobel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
milka_ro a scris:Salut,

Am si eu o problema cu becul galben Check Engine. Cand pun contactul becul clipeste iar motorul nu porneste (invarte dar nu porneste). Am citit codul de eroare P0363 Misfire Detected-Fueling Disabled. Am sters codul de eroare si motorul a pornit. Dar dupa ce am oprit si am incercat sa repornesc a inceput iar sa clipeasca becul si sa nu porneasca. Masina este Corsa B, an fabricatie 2000, motor X10XE. Sunt din Predeal Jud. Brasov. Ma puteti ajuta cu un sfat?

P.S. Sper ca am postat bine. Sunt prima oara pe acest forum.


verifica sistemul de alimentare cu combustibil
Skip ads

  • mobel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
radupi a scris:Salut,
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.

Traseul de aer l-ai verificat, poate ai pierderi? Sigurante?
  • milka_ro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
[quote="mobel"]
milka_ro a scris:
verifica sistemul de alimentare cu combustibil


Multumesc pentru raspuns.
Pana la urma mi-a dus cineva masina tractata pana in Brasov la un service si mi-a spus ca e de la cheie, mai precis de la cip-ul cheii.
Problema a fost ca mi s-a desfacut cheia, cand am deschis portbagajul, si a cazut cip-ul fara sa imi dau seama. Am pus contactul cu cheia fara cip... si de acolo toate problemele. Ulterior am gasit cip-ul in parcare, am si cheia de rezerva, dar in service am trimis cheia fara cip. Am inteles ca s-a dat peste cap calculatorul masinii si ca trebuie schimbati 2 senzori si resoftat calculatorul. Acum o sa vedem cum se rezolva problema. O sa va tin la curent.
  • petrealex93

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare baieti Exclamation sunt ji yo nou p'aici si am si eu o problema cu caruciorul meu o astra g din 2001 z12xe : am luat o din italia q 95 000km in stare excelenta aq am 98k ap si azi cand sa o pornesc nu a luat o decat la a 3 a cheie dupa care a ramas aprins masinuta cu cheia in bord ce o fi patit?
Skip ads

  • glau_07

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Sunt posesorul unui vectra 2001 z16xe si la testul agrafa imi da urmatoarele erori : 0230 , 1120 , 1122 , 1550 . Masina trage greu si e aprins in bord martorul masina cu cheita . Dupa cate am citit pe aici se pare ca de vina e ECU . As vrea si eu niste pareri !
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Mi s-a aprins martorul Check engine si la tester a iesit eroarea P0400 si mi s-a spus ca are legatura cu EGR, fiind vorba de flux insufucient. Am fost la mecanic si am curatat egr (a zis ca se prezenta foarte bine si mi-a arata ca oricum era curat), apoi am mers iar la tester si dupa ce a sters eroarea a reaparut. Partea mecanica a EGr se pare ca functioneaza. Sa fie oare bobina de vina? Daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema, orioce sfat sau parere este binevenita. Va multumesc
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
P0400 indica EGR dar poate problema poate sa fie si pe partea de vacuum nu neaparat EGR-ul.
  • vallys2010

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Intra pe link-ul asta si gasesti raspunsurile pe care le cauti https://www.clubopel.com/vie...87&highlight= numai bine Laughing
Skip ads

  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sall ..teaba cu egr -ul e destul de logica ....iti ramne blocat pe deschis , sau ai un contac imperfect ..si la turatii mici ...ale motorului aerul impins de turbo se duce direct in evacuare si senzorul de aer de pe galerie detecteaza scaderea presiunii... si se aprinde becul magic ..... verifica egr si mecanismul de actionare fie el electric sau vacuumatic ( depinde de care ai ) bafta
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Avand motor 1,9 cdti 120cp (cod motor DTJ) la mine este co,plet electric EGR. Partea mecanica functioneaza, dar cum pot verifica bobina? Tensiunea la firele care intra in mufa ar trebui masurata? Este posibil ca problema sa fie de la altceva in afara de egr? deoarece masina trage si am observat o crestere a consumului mediu. Pe un OP-COM egr era la 100% si doar la acceleratii puternice avea usoare oscilatii in sensul ca scadea spre 60% si apoi revenea iar la 100%. Normal am inteles ca trebuie sa creasca de la 0% catre 100%. Nu as vrea sa schimb EGR care costa ceva bani si dupa sa descopar ca nu de aici era problema mea.
  • ruffryders

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare...mie in timpul mersului mi se aprind cei trei martori:ulei, baterie si cel de racire al motorului kred ca este si mie se opreste motorul dak il las pe liber ce ar putea fi?stie cineva?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
P0400 la z19dtx apare si de la vacuum insuficient, testat de mine. P0400 mai apare daca scoti mufa la egr sau il blochezi cu o flansa. El vede ca nu mai circula gaze prin el sau ca nu mai primeste informatii de la el. Eroarea specifica de EGR la acest tip de motor e p2279 intake air system leak.

Parerea mea e ca nu egr-ul e problema la tine. Verifica furtunasele de vacuum de la pompa de vacuum inspre turbo. Si doar apoi apuca-te de egr. Cum iti trage sub 2000 rpm?

La mine egr-ul e mort, l-am curatat bec, inclusiv partea cu solenoidul dar imi trage ca un cal impuscat in picior sub 2000 rpm si mai da si eroarea p2279, nici vorba de p0400. P0400 mi-a dat o data cand m-am jucat cu furtunasele de la vacuum Twisted Evil
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ruffryders a scris:salutare...mie in timpul mersului mi se aprind cei trei martori:ulei, baterie si cel de racire al motorului kred ca este si mie se opreste motorul dak il las pe liber ce ar putea fi?stie cineva?

Curea de transmisie mai ai ?
  • bica77

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut,am o corsa 1,3 cdti 2005 ,astazi i-am cumparat cauciucuri noi 185\60/15, in talon se specifica 185/55/15 intamplator mi s-a aprins astazi martorul 'masina cu cheie' pentru prima data ,daca pornesc motorul martorul se stinge si se aprinde ceva mai tarziu si asa ramane. e cineva care imi poate spune daca martorul are legatura cu dimensiunea anvelopelor achizitionate astazi sau e altceva si a fost o pura coincidenta cu schimbarea cauciucurilor?va multumesc ; apropos am citit cateva chestiuni despre martorul respectiv pe site dar nu m-am lamurit.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
o diagnoza ar fi foarte relevanta.Nu cred ca ar putea fi din cauza cauciucurilor , dar cine stie.Ori fa testul cu pedale.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca nu trebuia sa deschizi o noua discutie pe acesta tema: exista deja topic dedicat martorului "masinuta cu cheia".
Daca tot ai intrebat iatã parerea mea: in urma diagnozei cred cã o sa ai eroarea P500 ( Vehicle Speed Sensor -VSS- Error ) Aceasta eroare a aparut deoarece senzorul a detectat diferenta dintre cauciucurile vechi si cel noi. Acum ai un talon mai mic la cauciucuri, iar senzorul dã eroare deoarece a fost calibrat pentru marimea pe care tocmai ai schimbat-o. Numai bine.
P.S. Roaga un moderator sã mute discutia la topicul dedicat acestui martor.
  • bica77

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi, inca o data spun ca m-am informat derspre martor pa site dar n-am gasit simtomele intalnite la mine, totusi rog un moderator sa mute interventia mea
  • bica77

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
vreau sa stiu daca e asa cum mi-a zis edwin ca de la cauciucuri ce trebuie sa fac sa -mi i-au cauciucuri la dimensiunile specificate in talon sau sa dezactivez martorul ?
  • mobel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
bica77 a scris:vreau sa stiu daca e asa cum mi-a zis edwin ca de la cauciucuri ce trebuie sa fac sa -mi i-au cauciucuri la dimensiunile specificate in talon sau sa dezactivez martorul ?

Incearca sa faci o calibrare a senzorului, cauta in manualul de utilizare. In mod normal daca faci calibrarea ar trebui sa nu mai fie probleme.
  • bica77

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am pus-o pe tester si mi-a gasit releul care face legatura cu bujiile, nu-l mai vede calculatorul ,el nu este ars cica merge dar nu-l mai repereaza calculatorul, in concluzie martorul inca se mai aprinde in bord dar nu e ceva grav asa mi s-a spus; sa mai incerc si in alta parte? ce spuneti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR