Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • florescu petre

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2010

  • Mesaj Privat
verifica injectoarele
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pentru inceput megi la o diagnoza , posibil ca turbosuflanta sa nu faca destula presiune de aer si de aici mult fum , adica motorina nearsa fie din lipsa de aer suficient fie ca asa cum a spus colegul mai sus sa nu ai vre-un injector care sa " picure " motorina in loc sa o pulverizeze , deci , o diagnoza dar la cineva care sa stie sa interpreteze ceea ce citeste , nu recitatori de poezii .
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut aceeasi problema .se aprindea si becul cu motorasul in bord .la un test cu tech2 sa vazut ca egr -ul nu functioneaza nici 5 %. dupa curatarea , desfundarea lui si un up-grade de soft pentru egr ( sau ceva pentru a diminua fumul) a fost super ... asta se intimpla anul trecut in vara.acum mai scot ceva fum , dar subtire . pe site ai sa gasesti pareri impartite cum ca la 1,7cdti fumul este la el acasa...
  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am verificat injectoarele ,poate sa fie problema si de la debimetru?Unde se afla EGR montat?
Skip ads

  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
uite aici detali despre pozitia si curatarea egr-ului.:
https://www.clubopel.com/vie...22&highlight=
  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pt poze Nu am facut asa ceva .Cit ar costa la mec eu sint in Italia si nu am un garaj.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
asta nu o pot spune . poti merge la un service si intreba cit costa curatarea egr-ului la masina ta.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cum ai verificat daca injectoarele sunt bune ? de ce nu faci o diagnoza in amanunt ?
Skip ads

  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
poate cineva care a curatat EGR la un service sa-mi spuna cit a costat - Multumesc
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
trebuie sa fie cineva care a curatat in italia . inteleg ca tu acolo locuiesti.... in romania este intre 100 si 300 ron.
  • danli

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La NORAUTO 200lei
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vai... dar ce-i face de 200 de RON?
Si acum ontopic.Intervine limitarea de la o anumita viteza de ex 110-120 km/h?
Ti se aprinde check engine(masinuta cu cheita) la punerea contactului sau in mers la o anumita viteza?
Verifica tubulatura(accelerezi cu capota ridicata si vezi daca fluiera) sa nu prezinte vreo fisura,la fel si cu intercooler-ul(te uiti daca are ulei pe exterior).
Vezi ca si debitmetru mai face din astea si fara sa dea eroare uneori.
Turbosuflanta (verificat joc ax) daca nu are se trece la verificare comenzii wastegate-ului turbosuflantei.(solenoidul mai precis).
Norul ala de fum este imposibil sa nu fie insotit de o lipsa de putere sau de vreo eroare stocata.Incearca un tester cauzele pot fi multe dar in esenta problema ta este amestec incorect (cantitate motorina injectata corect dar aer insuficient).
EGR-ul este insotit si de o eroare+limitare
Skip ads

  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri nu mi se aprinde cheita si motorul trage bine Am sa ma duc la un mecanic sa vad cit ma costa sa curat EGR dar astia nu repara numa schimba si nu prea am bani acuma
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Asta arata a motor remapat de multi kilometri si turbina pe duca. Esti prim proprietar?
  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am fost azi sa vad cit costa un testar aici in Ita lia=60 euro. Am sa astept pina in Rom.
  • MirciuMMN

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mestere ,motorrul nu e reemapat, de3 ani fac naveta Italia -Romania, nu mininca ulei si specific scoate fum dupa 3000tur. Consum 4,8 pe autostrada.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Chiar daca nu are remap, tot turbina o vad vinovata pentru lipsa de aer, mai ales ca ai verificat injectoarele. Pune un tester si ai sa afli ce nu e in regula. Eu zic ca o sa primesti deviatie pozitiva. Asa ca ai pe rand: galeria de aer infundata, electrovalva comanda turbo defecta, turbina defecta.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Oameni buni, la Z17DTL cu mult fum negru incercati in primul rand un update de soft.

De asemeni, o curatare temeinica a admisiei si EGR-ului face minuni.
Nu va grabiti sa dati vina pe turbina. Am salvat deja cativa posesori de la cheltuieli considerabile.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am facut pana la urma proba si cu debitmetrul vecinului meu, care are acelasi motor, z17dtl. Rezultat = fum negru la fel de mult, deci debitmetrul meu este bun. Poate nu va vine sa credeti dar ma uitam cu admiratie la evacuarea astrei lu` vecinu cand o accelera si nu scotea fum deloc.
Suspectez in continuare catalizatorul (infundat posibil) si electrovalva turbo.
Interesant si aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=62423
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mergi subturat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR