Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E normal sa invarta putin mai mult, pana face presiune in rampa. Invarte tot motorul o data ca sa porneasca. Asa e pornirea la sfert la z17dtl.
Skip ads

  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Se pare ca nu e vorba de asta, pentru ca spre sfarsitul zilei, au disparut toate simptomele legate de pornire mai "grea"
Cred ca avea legatura cu ceva de la admisie, sau ceva senzori, habar nu am.
Concluzie: merge de minune soft-ul cel nou, masina este ok dupa cateva zile de exploatare cu softul nou, nici un efect advers dupa 3 zile de mers, in afara de acea pornire mai grea de 2-3 ori in prima zi, apoi totul a revenit la normal singura.
O sa fac o diagnoza completa cu prima ocazie si sa curat admisia, EGR, etc.
Revin mai tarziu in an cu conlcuzii, multam.
  • aurica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Buna

Am un opel astra H 2005 motor Z17 DTL . Scoate fum negru in demaraj de mi-e rusine. Am citit aici ca multe persoane care au aceeasi problema dar NICI O REZOLVARE VAD. Asa cum au precizat citiva nu merg nici eu subturat cu ea schimb la 2500-3200 ture. Am fost la servis reprezentanta opel am facut test , am disfundat EGR si nimic tot scoate fum. Cica e de la motorina , injectoare sau altele asa au spus dar nu cred . Am incercat tot felul de lucrucri , am schimbat motorina , filtrele le schimb o data cu uleiul la 9000-10000 Km. Eu cred ca e un senzor , supapa care nu merge bine nu face amestecul calumea

Astept raspuns sau la telefon 0740141564
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@aurica
in general atunci cand scoate fum negru, amestecul de carburat si aer nu este in parametri, iti ramane o mare parte de de motorina nearsa si de acolo fumul negru , daca ai curatit admisia si EGR mai ramane ca debitmetrul sa nu lucreze in parametri sau injectori decalibrati, incearca sa verifici valorile pe tester in mers
PS
citeste si asta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3860
Skip ads

  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pai, mah aurica, tu ai citit ce am scris eu deasupra ta?
Daca ai Z17DTL, fai update de soft mai intai si asta neaparat la service-ul care stim ca este cel mai bun din Bucuresti, al lui Marius.
Procedeul este foarte ieftin si sunt sanse mari sa scapi de buba. Daca nu verifici abia apoi restul de piese, debimetru, injectoare, etc.
  • zupermaan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Aceeasi problema am si eu cu fumul la un opel astra g 2003 z17dtl 80cai, singura eroare ce apare pe bord este "motorasul" e de P0400 Exausting Gas Recirculation (EGR), egr l-am curatat de 2 ori la interval de 1 an, cand am curatat a doua oara era curat de la prima curatare, la fel si teava de dupa, ce credeti ca as putea sa mai fac, de unde pot lua acest update de soft de unde il pot procura sau se gaseste pe internet.
Va multumesc.
  • nicubrutu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
masina are 300 000 km si i.am facut injectoarele de 2 ori ,iar cand o turez scoate foarte mult fum negru dak o turez pana la 3000 in mers knd am apasat ambreajul scoate un nor mare de fum . trb sa.i schimb injectoarele ? MASINA NU CONSUMA ULEI!
  • nicles

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.9 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, aceeasi problema o am si eu cu fumul negru astra h 1.9 dtj masina scoate fum negru in treptela 2 si 3 la o accelerare normala masina de cateva luni de zile numai trage bine ,am fost la service opel curatat egr dar la fel face nu se aude nici un suerat de la turbina cei de la opel spun ca ar fi de la injectoare si de la motorina proasta in conditiile in care alimentez de la omv nu stiu ce sa mai cred o fi de la turbina? sau de la furtunele de la admisie nu stiu ce sa mai cred asadar cer un sfat de la cunascatori ce as putea sa fac mai departe?
va multumesc
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cat ulei iti manca
(Daca manca ulei e grav intra ulei in camera de ardere (de segmentat motorul)
O compresie la cilindri nu strica.
Cum sa masuram raportul de compresie? aici.

dancuciureanu a scris:Test compresie faci doar daca vrei sa stii daca e praf si atunci cumperi altul, ca sa honuiesti, alte pistoane etc. te costa cat nu face.
Daca ai toba afumata si papa ulei clar segmenti noi, ghiduri, simeringuri dar abia dupa ce verifici blocul sa fie intact. In plus e bine de schimbat si simeringurile acum (vibrochen) si cuzineti.

Daca nu manca este altceva.
Dar pe loc cat de dens este fumul la Accelerari voi spuneti numai in mers.


Ultima modificare facuta de Dany7776 la Joi 11 Jul, 2013 12:37 pm, modificat de 2 ori in total
  • nicles

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.9 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
nu mananca ulei deloc ,problema este ca nici nu mai are putere
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
o diagnoza ar fi bine sa faci la reprezentanta dupa asta repari pe unde poti mai ieftin
  • nicles

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.9 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
rezolvat un furtun de la turbo crapat
deci tragea aer fals si ecu dadea mai multa motorina
Skip ads

  • eddy123

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
sal ce ati mai rezolvat cu fumul negru la 1.7 cdti?
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

La mine s-a mai rezolvat prin :

-curãțare EGR odata la 50-60k km
- de câte ori ies din oraș îi dau talpi si turații sã scoatã flãcãri
- folosesc 100-150ml ulei 2t jaso FC la un plin
-menționez cã fac cam 20-25k km pe an
-motorina folosesc OMV-MOL-Rompetrol și nu am observat diferențe mari.. poate Alto55 ajutã ceva la putere.. dar poate fi si placebo

Spor!
  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu fum negru,,scotea parca era locomotiva,,dintr o data a inceput,,si nu mai pornea decat cu sprayul..a fost de la injectoare
  • LupMobil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu fum negru mult si pierdere de putere, la un Astra G 1.7 CDTI (Z17DTL). In plus, la accelerari puternice aparea martorul cu cheita in bord, care se stingea dupa ce reporneam masina de 2 sau 3 ori. Problema s-a rezolvat in mare masura dupa curatare EGR, clapeta aer (sau acceleratie, nu stiu cum ii zice exact; e cea legata de EGR) si galerie admisie. Bucuria a tinut cateva zile, cand mi-a crapat un furtun de vacuum (de la o electrovalva, jos in fata langa ventilatoare, care duce pe dupa motor pana undeva langa rezervorul de antigel). Problema se manifesta deferit de cum era inainte, in sensul ca puterea era considerabil mai mica si fumul parca era negru albicios, nu negru negru cum era inainte sa curat EGR, etc. Am rezolvat cu furtunul si inca mai erau ceva probleme, insa nimic de speriat. La cateva zile am curatat si senzorul MAP (e pe galeria de admisie, in stanga) si parca nu mai da fum aproape deloc, cu exceptia cazului in care ii dau talpa, dar cred ca-i oarecum normal sa faca asta. Cu ocazia curatarii senzorului am mai identificat un furtun crapat, cel de la clapeta de aer la intercooler cred (e in fata dreapta, de la egr-clapeta spre botul masinii). N-am apucat sa-l inlocuiesc, i-am dat momentan cu banda izolatoare, dar vad ca scapa in continuare ceva mazga pe langa si foarte probabil sa afecteze functionarea motorului si de aici putinul fum.
Ca sa concluzionez, pasii logici pentru rezolvarea problemelor ar fi:
- Curatare EGR, clapeta, galerie admisie si senzor MAP (la mine era funingine/mazga pe ele la greu);
- Verificat traseu vacuum/aer ca sa nu existe furtune crapate.
Daca nu se rezolva, un mecanic experimentat va poate ajuta. Experienta mea cu aceasta problema se termina aici, din fericire Very Happy
Masina mea are 300k km, posibil putinul fum pe care il mai scoate poate sa fie si de la injectoare, insa din ce am citit se poate verifica foarte usor functionarea injectoarelor cu testul eprubeta. Probabil o sa il fac in viitorul apropiat, vedem ce iese Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR