Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
checkul nu se aprinde, si de asta mi se pare ciudat.

Cred ca va trebui sa dau o tura pe la DanDon...Sad
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai in caz de debitmetru sau sonda lambada nu tot timpu calcu semnaleaza defect.
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
maine plec in bulgaria, si sper sa nu imi faca figuri pe drum...
  • Florin Popescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
gata!!! problema este rezolvata. nu era furtunul de la tubina bine infipt in radiatorul de intercooler.Mi-am dat seama ptr ca intr-o zi l-a scuipat afara si apoi l-am infipt gospodareste asa ca acum masina functioneaza f. bine.
Skip ads

  • goe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Florin Popescu a scris:Am urmatoarea problema la Opel astra cu motor 1,7 DTI: cand accelerez,uneori e mai rapida masina,uneori nu! sau mai bine spus...uneori da in nas cand apas acceleratia mai brusc! Apoi daca reduc si o calc progresiv,e mai sprintena(cat de cat). Si am mai observat ca atuci cand este motorul rece,functioneaza mai bine,decat atunci cand este cald! Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca turbina este de vina,ca nu mai da randamentul optim.Sa fie chiar asa? Ma gandesc totusi ca turbina asta ar trebui sa nu dea randamentul scontat tot timpul,nu doar uneori! Mai spunea cineva undeva pe un forum de senzorul de temperatura ca ar putea avea influenta!!!Ma puteti ajuta cumva va rog?

  • goe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la fel. Ati rezolvat-o?
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
balog, debitmetrul de aer exista si la diesel nu numai la motoarele pe benzina. eu tocmai l-am schimbat
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
a mai gasit altcineva vreo solutie la aceasta problema ?
La Bertonele meu, la fiecare schimbare de viteza (din a2-a in a 3-a, sau din a 3-a in a 4-a, etc...) motorul se tureaza singur inca 200-350 rpm... La inceput chiar am crezut ca nu stiu cum sa schimb vitezele... dar am trecut de faza asta Smile
Skip ads

  • cornel_b

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 20 seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2005

  • Mesaj Privat
verifica cablul de acceleratie si pedala de acceleratie ,uitate sub pedala unde este prins cablu daca este totul in regula.
acceasi chestie am avut-o si eu
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cand accelerez putin mai tare motorul parca se ineaca si se accelereaza cu smucituri. Se intampla de fiecare data cand las masina nepornita minim 2-3 zile. Cu toate ca la bord acul trece de zona albastra problema nu dispare. Ca sa-mi dispara problema trebuie sa conduc cu motorul destul de turat cam 30 km. Chiar si la ralanti cand apas brusc pe acceleratie se ineaca motorul dupa care isi da drumul si se tureaza normal. Pana acum de doua ori s-a intamplat asa si este foarte enervant mai ales la pornirile de la semafor.
Sa fie oare pompa de injectie sau altceva???
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
un prieten a patit asa dupa ce a schimbat cureaua de distributie nu era pusa la punct dupa ce a pus-o bine nu a mai avut probleme...............asta in cazu in care ai schimbat cureaua in caz ca nu ai schimbat cureaua recent nu stiu care sa fie problema
poti sa te duci la service la Augsburg pt o verificare din bara in bara a masinii costa 55 ron si iti zice tot despre masina

PS
am fost cu un seat ibiza din 2001 si mi-a luat 55 ron poate difera pretu de la masina la masina
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Mr_K: 1.Pune si tu masina in semnatura, sa stim despre ce vorbim.
2. Nu cumva ai ceva apa in rezervor (spun asta nestiind ce masina ai si nici daca e benzina sau diesel)?
Skip ads

  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Smile)) Idivora..ai citit cumva titlul topicului
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca am apa sau nu, alimentez numai de la OMV sau Petron. De exemplu ieri daca nu a mai fost pornita de 3 zile a aparut problema, dar azi nu am mai avut probleme.
Probabil nu ii nimic grav, dar ii enervant...
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cand ai schimbat filtru de benzina?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Scuze de off topic.
@Florin_: Care e problema? E asa de greu de pus datele masinii in semnatura? Daca majoritatea facem asa pentru ca e mai usor si nu mai e necesar sa derulam toata pagina cand putem raspunde consideri ca e rau? Eu am facut o sugestie, nu am dat cu parul si nici nu asteptam ca altcineva sa sara pentru a declansa o polemica. A mai fost cineva care spunea ca, daca are poza cu denumirea in garaj de ce sa puna si in semnatura.
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut problema asta din cauza Filtrului de aer,pe care l-am curatat,si totul a mers bine dupa aceea.
O posibila cauza mai e si potentiometrul de la admisie.
Verifica-ti codul de eroare de la computerul de bord si dupa aceea posteaza-l.
Mufa de diagnoza o gasesti in capota langa cea cu care setezi cifra octanica acceptata de motor.
Acea mufa o scoti din locasul ei(merge destul de greu) si o intorci cu clama de plastic spre dreapta;Pinul din coltul de stanga jos este Pinul A,adica masa,iar pe el tre sa-l conectezi cu pinul de de-aspura(Pinul B) cu o clama de birou,iar ca sa citesti codul intri in masina si cuplezi contactul(NU PORNI MOTORUL!!!!!!!!!!!!) primul cod va fi 12(inceputul verificarii);Ledul portocaliu se aprinde 1 data,face o pauza de 3 secunde si se mai aprinde de 2 ori cu pauza de o secunda intre aprinderi.
Daca mai ai nevoie de informatii trimite-mi un mail.Imi cer scuze daca am stiai deja si am vorbit aiurea.
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Filtrul de aer si cel de benzina l-am schimbat de un an....de atunci am facut 15k km.
@sodo: Faza cu codul de eroare o s-o incerc la sfarsit de saptamana...probabil ca o sa te mai intreb cate ceva.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mr_K a scris:Filtrul de aer si cel de benzina l-am schimbat de un an....de atunci am facut 15k km.
@sodo: Faza cu codul de eroare o s-o incerc la sfarsit de saptamana...probabil ca o sa te mai intreb cate ceva.

daca ai deja 15k de km cu aceleasi filtre eu iti recomand sa le schimbi, indiferent daca asta e sau nu cauza problemei. Poti evita astfel probleme viitoare, mai ales la partea de injectie.
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Vinti a scris:
poti sa te duci la service la Augsburg pt o verificare din bara in bara a masinii costa 55 ron si iti zice tot despre masina


si partea mecanica si partea electrica in pretul asta ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR