Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • VNicolae803

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut
Opel astra g 1,7 cdti ecotec .Rece fiind motorul dupa pornire turometrul indica normal,dupa care nu mai urca peste 3500 rot/min deci imi taie ceva indiferent in ce treapta sunt.Mentionez ca am EGR-ul obturat de un mecanic din cauza ca scotea foarte mult fum si nu tragea deloc.Rog indicii
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Alergic

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut, am o Astra H 2006 1.3cdti. Am plecat din Tulcea spre Germania. Pe Autostrada am observat că nu mai trage. Am turat până la 4000 dar accelerează foarte greu. Eu zic că nu mai intra turbina. Am făcut testul pedalelor și a rezultat asta 0243, 0107, 0110. Azi am curățat senzorul map și nimic nou. Mașina merge fara erori in bord dar nu trage. Am schimbat senzorul MAP si electrovalva turbo și nici o schimbare. Azi am verificat furtunasul care pleca din electrovalva și era Topit. L-am inadit cu o bucata de furtun și în sfârșit merge. Întrebarea mea este rezistă furtunul pus de mine din Rostock până la Tulcea ?
  • LElenaBunduc

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Detin un opel astra g 2000 y17dti.
Am schimbat turbosuflanta acum un an si ceva ,cand am schimbat si motorul(turbo fiind tot de pe acelasi motor schimbat) . Acum nu mai am tragere deloc,fum nu imi scoate de nici un fel(doar putin negru,având în vedere că nu prea o turasem in ultimele zile) dar mai apoi nimic. Ce am observat este si uleiul de la intercooler ,zic eu+părere de la un mecanic. O sa pun si poză. Tin să mentionez că prima dată imi scădea nivelul de ulei(acum 2 luni) si am adăugat..🤦‍♀️750ml...apoi acum vreo 2 săptămâni am mai adăugat tot asa. Dar am si un pic de scurgere ,undeva pe la baie(zicea mecanicul ca ra fi o mică fisură). De aceea am zis ca nah ,e de la scurgerea aia...(nu sunt atât de pricepută) Cand nu a mai tras...am văzut că avea ulei si la intercooler. Ce vreau sa vă întreb este daca mai merg cu ea...sau nu. Si daca intr-adevar turbina a luat o pe ulei...
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
750 ml in doua luni...dar cati km? Daca ati facut 10000km nu e mult, daca ati facut 1000-2000km, e destul de mult. Daca uleiul pleaca pe la fisura ar trebui sa aveti pete semnificative pe unde parcati. Ulei in intercooler e normal sa fie, dar la fel, nu in cantitati foarte mari. Nici un martor aprins? O diagnoza s-a facut? Turbina nu face zgomot diferit fata de cand functiona corect? Duceti-o la un tester sa va citeasca erori si valori in timp real poate nu e neaparat legat de pierderea de ulei faptul ca nu trage....
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
La multi ani! La motorul de Astra H cod Z17DTH am observat scurgeri de ulei in jurul turbinii. Initial am vazut niste pete de ulei pe asfalt iar sursa am identificat-o ca fiind zona turbinii. Motorul are aprox. 320k km. Nu am observat probleme in functionarea motorului, trage bine, se observa un fluierat slab doar la pornirea motorului. Ce e recomandat sa fac in aceasta situatie?


  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Incearca sa mai strangi colierele. Dar daca pierderile de ulei nu sunt mari nu-ti bate capul. Este uleiul care ajunge in turbina pentru ungerea palelor, ai sa gasesti o pelicula de ulei si pe tubulatura de admisie. Atata timp cat motorul merge bine, nu scoate fum si nu completezi mult ulei intre schimburi las-o asa.
  • NSOARE558

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2021

  • Mesaj Privat
stie careva cine comanda electrovalva turbinei opel astra g caravan dti 17 -2002 .
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,159
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mihai.P a scris:Incearca sa mai strangi colierele. Dar daca pierderile de ulei nu sunt mari nu-ti bate capul. Este uleiul care ajunge in turbina pentru ungerea palelor, ai sa gasesti o pelicula de ulei si pe tubulatura de admisie. Atata timp cat motorul merge bine, nu scoate fum si nu completezi mult ulei intre schimburi las-o asa.

Asta este folclor ,palele turbinei nu se ung se unge doar axul si aia o face instalatia de ungere,uleiul de pe pale este ulei condensat din admisie,in functie de cat de mult este poate fi o problema sau nu.Unu din semnele ca turbina e pe duca apare din ce in ce mai mult ulei in admisie pana cand ....ati ghicit o ia pe turatie de nu mai ai ce sa-i faci.
cand gasiti ulei in tubulatura de admisie e bine sa se verifice cu atentie cat este adunat in intercooler ,daca are turbina joc in ax si in functie de astea doua se inlocuieste ori nu.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Motorul Z17DTH este echipat din fabrica cu turbina Mitsubishi? Ce trebuie demontat pentru a verifica jocul axului?
  • ionutd881

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTC din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut!
Ai rezolvat problema? Si la mine face la fel, am fost la mecanic și mi s.a spus ca nu este de la turbina, ci de la catalizator ( este gol ) dat jos, a mai găsit o fisura în țeavă de eșapament care întra în toba, dupa ce a reparat se aude mai încet, menționez ca am schimbat și colierele de la furtune, mi s au părut slăbite.

Acum face ca in video https://youtube.com/watch?v=DMSHS5FwPek
  • vyo427

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Anul trecut prin vara am avut o lucrare mai mare de intretinere (curatit egr, admisie, schimbat buji, termostat, senzor temperatura antigel) care am inceput-o datorita petei de ulei care o observam langa turbina. Eram ingrijorat ca de la turbina de undeva pierde ulei. Dupa ce am desfacut am putu observa ca doar pe langa garnitura care intra in turbina. In acel moment nu am gasit faimoasa garnitura sa o cumpar si curatat-o bine bine si am pus-o inapoi.



Pana de curand nu am mai avut probleme, dar recent am inceput sa observ o pata de ulei sub masina. Un picur de seara pana dimineata. Nu exagerat. Ulei nu lipseste din baie si nu am completat cu ulei niciodata. Stiu, ii o masina de 16 ani, la ce sa ma astept... Dar... Nu imi place mie sa vad ca dupa ce pornesc dimineata ramane un strop de ulei. Unu astazi, unu maine... stau la casa si de vreo luna se vede pe beton... se aduna...

A gasit cineva garnitura aceasta de cumparat? A gasit cineva o solutie?

Am terminat de editat clipurile si am pus recent pe yt tutorialul de demontat tuburile pana acolo in cazul meu, la un Opel Meriva. Sper ca vine in ajutorul vostru. https://youtube.com/watch?v=xlr9YIpoivE

Daca cineva a gasit garnitura si stie de unde se poate lua... un link va rog

Salutari si drumuri bune !
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR