Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
1250 nu exista la aceste motoare
Skip ads

  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
pai...deci ...am aplicat testul agrafa si a reiesit acest cod ! poate nu l-am citit bine! o sa-l mai fac odata !
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Postat in Lun 27 Jun, 2011 11:41 pm
toba este neagra. O sa fac o poza. Am intrat azi sub masina si nu vad gram de ulei sigur maninca dar este exagerat ca fum nu scoate.

Aceiasi problema o am si eu, toba neagra, ulei nu scapa pe niciunde ca m-am bagat sub masina sa verific si nici pe asfalt nu vad urme de ulei, fum nu scoate, dar imi mananca ulei, aprox 1l la 1100 km. La masina anul trecut i-a fost refacut motorul, chiulasa a fost luata de la de sh si reconditionata, mai putin culbutorii care au fost noi, distributia schimbata de asemenea integral. SImeringuri valve, garnitura chiulasa, cam de aici s-ar putea pierde sau ar mai fi si alte variante?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Segmenti
Skip ads

  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
pistonul nr 1= compresie 12,pistonul nr 2= compresie 0,pistonul nr 3=compresie 12! deocamdata asta este!
  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
cumparat -segmenti guitze +garnitura chiuloasa+semeringuri supape Victor Reinz, +garnitura admisie+garnitura evacuare+4 l ulei liqui moly+filtru de ulei+3 l antigel+garnitura baie de ulei ! momentan=700 ron! ce-o mai fi om mai vedea ! poimaine urmeaza demontarea !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Recunosc ca sunt un necunoscator in materie,ca atare intreb cum procedezi daca uzura cilindrului este pronuntata(cit, se vede la demontare) si la montarea segmentilor fanta este mult mai mare decit cea maxim admisa...?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu segmenti se comanda dupa desfacere si masurare, in functie de valorile fiecarui cilindru (uzura).
Poate ma insel. (asta ca sa nu ramai cu ei). nu cred ca se cumpara, si gata se pun dupa ureche au si ei anumite valori de care se tine cont.
Sunt numai pareri de bebe.

Vedem ce iese dupa segmentare sper sa reusesti sa-l faci.
Din ce vad Z10XE are distributie pe lant.
Skip ads

  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am experienta in domeniu,dar... gandindu-ma la faptul ca pe cilindrul 1 si 3 compresia este...bunicica sa spunem, automat compresia va creste dupa schimbarea segmentilor,nu cu mult,dar nici nu am nevoie sa creasca acolo unde am deja compresie 12,cat despre pistonul din mijloc(cel care nu contribuie deloc la functionarea motorului) sper sa am si eu putin noroc si sa nu fie ceva ff grav(ma duc cu gandu la segmenti lipiti de piston sau vre-o supapa blocata)
Gandesc asa: 1-se vad urme de ulei si alte impuritati in capul pistonului din cauza supapei blocate sau a depunerilor de pe scaunul acesteia !
2-compresie 0 =segmenti lipiti,supapa blocata,garnitura de chiuloasa dusa,

-big_electro61-
- In cazul precizat de tine schimb si cilidrul
-Tataru ion-
-Dreptatea este de parte ta,trebuia intai demontat si vazut cert ce si cum !
In orice caz,eu am plecat la drum ! Ce-o fi o fi!
  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
rezultat dupa demontare = o supapa evacuare pistonul nr2 sparta,semeringurile facute praf (de acolo si consumul excesiv de ulei),segmentii bunicei,cilindrii in stare buna,camasile nu sunt ovalizate! scaunele supapelor sunt intacte,au luciu continuu,azi urmeaza verificarea etanseitatii si montarea !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Galeria admisie nu are o garnitura ci trei !
Garnitura baie nu trebuie ? De asemenea de admisie, simering pompa ulei, surub vibrochen, surub patina intinzatoare (cel negru), suruburi axe came, suruburi chiulasa (cumperi un set victor reinz), suruburi biele, piulite catalizator dar GM chiar daca sunt scumpe, garnitura pompa apa, garnitura termostat.
La chiulasa poate cu semicuzinetii came nu ai facut alba-neagra ca ai dat de belea !
Daca ai uzura la distributie mai bine cumperi kit GM daca pare relativ ok schimbi numai intinzator.
Chiulasa se face obligatoriu (scaun supape) la un atelier specializat.
  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
A fost o greseala de exprimare,am avut cele 3 garnituri de la admisie,s-a schimbat si cea de la baie,chiuloasa s-a planat,scaunele au fost probate cu benzina,distributia este ok (mai putin punerea ei la punct )
In concluzie,motorul porneste la sfert ,nu are nici un zgomot,nici un tacanit,evident merge mult mai bine ca inainte,nu scoate nici un fel de fum,in schimb are cate un misfire pe cilindrul 1 si 3 ,si are relantiul sacadat + ca la montare cred ca s-a ciupit garnitura pompei de apa !
Skip ads

  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ieri am demontat capacul de la culbutori, am pus distributia la punct, garnitura pompa de apa schimbata!
Nu mai pierde antigel, nu pare sa aiba (la prima vedere) pierderi de ulei, motorul merge sooopeeerrr,
  • turbatub

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut pierd ulei la un Agila din 2003 benzina motor de 1, nu curge sub masina nici in vasul cu antigel, teava de esapament este neagra, putin ajutor va rog
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
la acest consum de ulei cred ca un test de compresie ar fi indicat dar nu cred ca scapi de segmentare
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cand o pornesti scoate un fum cenusiu care miroase ciudat ca la volumul asta de ulei care il papa sigur scoate fum. Mare atentie ca pe langa segmentare mai trebuie curatata si partea de admisie si egr-ul sigur sunt murdare de la uleiul ars si partea nasoala ca infunda si catalizatorul. Asteptam mai multe informatii un test agrafa sa vezi ce erori da .Dar pertotal sfatul meu nu o mai folosi pana nu faci toate testele agrafa,fum ,compresie risti sa o stirici mai tare decat e.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mariusagila a scris:chiuloasa s-a planat,scaunele au fost probate cu benzina

Opel interzice planarea chiulasei la aceste motoare, eu unul nu am gasit vreuna stramba. Scaunele supapelor nu se probeaza cu benzina ca nu are ea 14 bari. Deci ai dat bani degeaba pe planare si de ei rectificai scaun+supape.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
turbatub a scris:Salut pierd ulei la un Agila din 2003 benzina motor de 1, nu curge sub masina nici in vasul cu antigel, teava de esapament este neagra, putin ajutor va rog

Bine ai venit pe forum !
Am unit discutia inceputa de tine, spor la citit dar vestile sunt proaste. Nu cumva mai si tacane motorul, vezi discutie distributie.
  • mariusagila

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru raspunsurile date,mi-ati fost de mare ajotor! Cat despre banii pierduti pentru anumite servicii facute degeaba..... asta e ! Sunt prea fericit ca merge masinuta, ca sa ma mai gandesc la ce am pierdut! Va multumesc inca odata!
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Segmenti


Salut tuturor din nou, revin dupa ce am fost cu masina la opel unde i s-a facut un test de compresie. Compresia in toti cei 3 cinlindrii este de aproape 15, fiind chiar aproape perfecta. Mi s-a spus, defapt am si vazut ca bujiile prezinta urme de calamina, deci este clar ca imi arde ulei pe undeva, posibil segmenti pentru ca dimineata dupa ce pornesc motorul imi scoate un fum alb-albastrui, iar din cate am inteles aceasta culoare ar putea proveni de la segmenti. Dle Dan, va rog sfatuiti-ma ce ar fi mai indicat sa fac pentru ca, cu manopera si piese ajung la un pret mai mare decat daca mi-as cumpara alt motor (eu sigur nu ma bag la segmentare pentru ca nu am cunostintele necesare si decat sa merg la mecanici in targ sa mi-o faca in dorul lelii mai bine pun bani deoparte si o fac la un service calumea). Ma puteti ajuta cu sfaturi legate de achizitia unui motor sh sau aveti dvs un motor de vanzare? Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR