Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mihalceanu_marian a scris:salut! in locul tau as alege ASTRA I , am condus G6 in Astra I doar
m-am limitat la urcat si pipait, diferenta MAJORA este Spatiul din Spate , este enorm , nu are rival in clasa sa, in spate se sta ca in OPEL SIGNUM, sau Skoda Superb fara nici o exagerare , as alege Astra I 1.4 turbo


Ma da-o incolo. Hai ca m-ai facut curios, tre sa vad cum se sta in spate. Laughing
Skip ads

  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca e asa atunci ma duc sa-mi dau astra h-ul meu la buyback
  • Genesis

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@marian: stai linistit, ca vor baga discount cu siguranta. Golf 6 e cea mai bine vanduta masina din Europa in multe din lunile anului curent si cu toate astea uite ca are discount. Am citit si eu de stirea cu precomenzile la Astra, dar nu cred ca va influenta asa mult situatia din Romania: alta putere de cumparare, iar problema nu e doar pretul ridicat pt variantele de baza, cart echiparea relativ saraca pe primele nivele de echipare (aviz Enjoy, care la H cel putin reprezenta majoritatea in cadrul nivelelor de echipare alese de clienti). Iar la noi Opel intotdeauna a practicat preturi o idee sub VW, avand in vedere inclinatia romanului pt marca din Wolfsburg.

Eu zic sa nu va grabiti cu achizitia ca veti mai salva niste bani, asa e mereu cu modelele noi, au preturi piperate la inceput. In 3-4 luni se schimba treaba: vor vinde la inceput masina catre cei care sunt cu adevarat indragostiti de design, care pe buna dreptate este foarte placut. Dar pe termen lung, in Romania Opel nu isi permite sa practice preturi mai mari ca rivalul direct VW, respectiv preturi cu ~15-20% peste celalalt rival de volum, Focus.

@ riky: ce masina conduci acum? Ce motorizare? Sa iti pot spune daca vei fi dezamagit sau nu. In principiu, nu vad mare diferenta intre 1.4 100 cai si 1.4 90 cai (cu asta am mers, are un coleg de serrviciu). Ce pot sa iti spun despre 1.4 90 cai este ca masina (Astra H) este foarte lenesa, dar are un consum bun. Insa cu 2-3-4 pasageri, ceva bagaje si A/C, depasirile sunt o problema chiar si cu o retrogradare in treapta imediat inferioara. Eu nu mi-as lua 1.4 100 cai decat daca as face 90% din kilometri in oras, altfel nu. Mie motorul mi s-a parut total fara vlaga, si nu vin de pe masini puternice (masinile personale au avut ca motoare 1.6 aspirat si 1.9 tdi). Neaparat fa un test cu motorul inainte sa dai banii. Ai putea incerca si la Astra H cu motorul de 1.4 si 90 cai. Are aceleasi specificatii ca si cel de 100 cai (nu m-am documentat, deci nu stiu daca 1.4 100 e motor nou sau e ridicat din soft). Mai nasol e ca aspirat fiind, un chiptuning iar nu te prea ajuta, maxim 9-10 cai si 10 Nm in plus.

@tonytm: exact asa mi s-aparut si mie, cu un spatiu mare mai ales in spate. Totusi masina are si dimensiuni din partea superioara a clasei compacte, are 4.41 lungime acum. Astra H avea parca 4.23 daca nu ma insel. Ce mi s-a parut interesant, mi-a zis agentul de vanzari cum ca in afara de 1,4 100 cai si 1,3 95 cai, restul motorizarilor vor avea in standard cauciucuri de 215, putandu-se pune jante pe 17 aftermarket de pilda, fara a trebui achizitionate alte anvelope. Un aspect important, avand in vedere ca cei mai multi rivali au de 195 in standard. Astept sa introduca masina la drive-test, sa vedem cum e. Am vazut ca e laudata in presa de specialitate engleza, considerandu-se ca masina sta mai bine la confort decat Focus (si e lucru stiut ca presa auto din Anglia are o afinitate pt Focus cand vine vorba de confort si stabilitate).
  • riky
  • OP
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Genesis ---acum nu mai conduc nimic...sunt plecat in Austria la studii.Pana a pleca am condus o KIA C'eed,1.4 110 CP,motor de care am fost super incantat,se comporta excelent.In februarie sau inceputul lui martie(cat timp o sa fiu in romania,ca aici vacanta dintre semestre este de o luna de zile)as dori sa dau comanda...ca stiu ca dureaza vreo 3 luni pana soseste masina,poate uneori chiar mai mult...timp in care eu o sa fiu iarasi plecat in Austria si cand o sa ajung acasa..o sa vina si masina...cel putin eu asa am calculat.Daca nu se lasa negocia cu cei de la Opel si preturile raman aceleasi...m-as orienta spre VW pentru ca ar fi a doua masina cumparata de la ei in timp de un an si sigur se mai negociaza ceva,dar mi-e frica sa nu esxpire reducerea de la VW pana atunci...desi nu prea ma incanta cum arata la exterior Golf-ul 6.Eu unul sper sa se modifice preturile de la Opel,sa se bage reduceri sau oferte speciale...ar fii super...nu s-ar m-ai pune problema la ce-as alege...

In legatura cu ce-am mai condus:am condus un Chevrolet Kalos,1.4,80 CP si VW 1.9,105 CP....si le-am condus destul de mult..am cu fiecare cam 3-4 mii de Km.
Skip ads

  • Genesis

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
1.4 100cp se va comporta cel mai prost, dintre motoarele pe care le-ai condus (kalos-ul fiind o clasa inferioara clasei compacte, se misca mai bine cu 1.4). Cel de pe kia ceed era ridicat din soft, din ratiuni de marketing, acum are 90 cai. Oamenii care nu prea se pricep la masini se uita doar la caii putere nu si la cuplu si la cate rotatii se obtin atat caii putere cat si cuplul maxim. Neaparat fa drive-test cu 1.4 100 inainte de achizitie. dar ti-am spus, parerea mea e sa nu te legi la cap cu un motor asa lenes pt ceva ani. O sa simti nevoia de ceva mai puternic. 1.4 turbo (ori cel de 140 cai de pe astra ori cel de 122 de pe golf ar fi mult mai potrivite: surprinzator vad ca cel de 122 are performante dinamice mai bune, golf-ul e mai usor inseamna).
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cel de pe Golf are si compresor mecanic, ceea ce il face sa aiba o curba de cuplu mai buna si un turbolag mai mic. Probabil de la 100km/h in sus, Astra trage mai bine. Si degeaba te uiti la cuplu motor, ceea ce conteaza e cuplul la roata, care e dat de curba cuplului motor si de rapoartele cutiei de viteze.
  • Genesis

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Corect ce ai spus.

Intre timp am primit un newsletter pe mail cum ca pretul de lansare e 12750 euro cu TVA. Deci deja reducere.
Am gasit in alta parte, pe un alt forum OPel si o poza de la o oferta la Astra Sport 1.6 180 turbo, cu multe dotari si conform pozei din showroom masina avea reducere 4194 euro, probabil doar pt masina expusa (17990 euro cu tva.)
  • riky
  • OP
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Gata!am ales Opel Astra 1.4 Turbo:D

Am iesit cu aproape 2000 de euro mai ieftin decat la G6 si cu aceleasi optionale,ba chiar mai multe:D

Eu sunt multumit!
Skip ads

  • boldum

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
riky, si eu m-am orientat spre un 1.4 turbo; te rog mult, posteaza impresiile dupa ce te dai cu ea cateva sute de km, pe teren variat (autostrada, la deal, serpentine) ! ce parere ai de montarea unei instalatii gpl pe un astfel de motor ?
  • boldum

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am facut multe calcule si comparatii cu alte marci, si tot Astra New 1.4 Turbo e mai convenabil la pret. Golful 6, un 1.4 TSI 122 CP, ca sa ajunga sa aiba aceleasi dotari ca si un Astra 1.4 Turbo Enjoy cu cateva optionale chiar necesare, iese cu peste 2000 de EURO mai mult. Nu se merita ! Mazda 3 iese la fel, prea scump, dar e si mai "puturos" la banii aceia. Poate s-ar merita un Renault Megane III, un pic mai sus ca bani, dar turbo diesel de 1.9, mai rafinat...
  • sabau18

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
bravo,buna alegere,sa ne prezinti si noua niste poze,felicitarii pentru achizitie
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
am mers cu noua astra j . Impresii :
La exterior se incadreaza in trendul actual al designului de cum sa facem o masina care sa arate ciudatel . Seamana putin cu Leonul
La interior : butoanele si ergonomia furata de la Golf . Plansa de bord furata de la Mondeo .... Ceasurile deasemenea .
Pe mine personal m-a lasat rece

Cat despre Golf 6 ... e atat de fad incat nu mai merita luat in discutie

Dar astea-s lucruri subiective , care tin de gustul fiecarui om
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Plansa mi se pare aproape identica cu cea de la Insignia
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am fost sa vad noul Astra in showroom:
- exteriorul arata f bine pentru cineva care indrageste hatch-urile, eu unul prefer limuzinele (chiar si cu 5 usi);
- spatiul interior fata este putin incomodat de consola centrala care este cam lata;
- spatiu interior spate suficient (dar incomparabil cu Signum)
- accesul la portbagaj foarte inalt , bine ca are hayon... Very Happy
- motoarele entry sunt muuuuult prea mici si incapabile petru greutatea masinii...
- daca ajung sa schimb masina, cum mi-am propus, as renunta la unele dotari "fancy" si mi-as lua o Insignia...arata muuuult mai bine.

Parerea mea....
  • riky
  • OP
  • 240 mesaje
  • din 13 Dec 2009
  • Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Dolj
  • riky

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am cam 500 de km cu masina....nu am turat-o prea mult,inca este in rodaj...dar sunt super multumit de cum se comporta....mai ales in curbe si cu viteza maricica....pe autostrada nu am ajuns sa ma dau,dar cred k nu m-ar dezamagi....abea dupa 2000 si ceva de turatii incepe sa traga,dar nu-i nimic....

app:sunetul pe care il scoate cand intra turbo,mi se pare demential:) sunt 100% multumit de alegerea facuta si nu regret ca nu mi-am luat golf....singura chestie care nu este pe gustl meu,este faptul ca nu gasesc harta RO pt navi:((

numai bine la toti si asteptare usoara!
  • dani_boy66

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1995 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bravo ai facut o alegere buna si eu tot pe Astra mergeam.Wink
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Se pricepe careva la o comparatie la suspensii?
Am avut o experienta foarte buna la golf acum cateva zile la un test drive.
Sincer nu imi mai aduc aminte daca la AstraJ a fost aceeasi, acum acum 3-4 luni.

Cum sunt masinutele una fata de alta la capitolul suspensii?

PS: (eu am luat fara flex-ride, mi-ar fi de ajutor o comparatie cu sistemul de suspensii normal)
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Suspensia la Astra e putin mai speciala:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60117
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pe langa cutia aia foarte smechera DSG golfu nu are nici o sansa in fata astrei...ca posesor de vw as alege astra j in loc de golf 6 adik m-as reintoarce la OPEL:d....e ceva nou nu facelift ca la golf....are un dezign care dupa parerea mea rupe golfu,focusu...un negru dela cu bi-xenon si cu jante pe 17:D..deja visez cu ochii deschisi...iar motoarele cdti sunt mai bune ca noile TDI dupa 2005...tdi a fost peste dti la motoarele de 1.9 atat...astea de 2.0tdi papa ulei:(dar scuza lor ar fi pentru o fiabilitate mai buna dar mi se pare o prostie sa ridic capota la fiecare 1000 de km sa completez ulei...hm...deci noua astra e peste golfu 6 cu tot respectu...
  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pentru design as alege Astra,pentru restul Golf.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR