Ai uitat parola?


  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,042
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
azi am schimbat eu bujiile pe 1.9 cdti 120cp si m-a costat 205 RON
erau toate 4 arse (ma rog 3 erau arse de tot si una era pe duca...)
la -10 grade o lua destul de greu
maine dimineata o sa vad ce temperatura e si cum porneste...
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am schimbat bujiile si tot imi porneste in figuri dimineata,adica invarte destul de repede si porneste repede dar pornirea este smucita,cu trepidatii si motorul parca da sa se rupa cateva secunde dupa care intra in normal. Suspectez releul de bujii dar nu stiu cum pot sa-l testez ,eroarea este P0380 si era si inainte de a inlocui bujiile si a reaparut imediat dupa inlocuirea lor. Am tot sters-o dar reapare. Releul face vreun tacanit ,zgomot ,atunci cand lucreaza?
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
I-auzi 3 bujii arse si una aproape pe duca si tot mai pornea Smile 205 ron probabil te-au costat bujiile in sine (poate dai si marca lor si de unde le-ai luat) + manopera.... nu e chiar ieftin se pare Sad

In alta ordine de idee, cum putem stii exact de unde este, daca are ceva probleme si releul de la bujii? Adica cel care le schimba, nu se poate uita si la releu pentru a nu mai fi si alte probleme ulterioare? caci mie sincer mi se pare aiurea sa schimb bujiile si ele de fapt sa fie bune si sa tot porneasca greu?

La mine ca fapt divers se tot aprinde martorul, si mai miroase si putin a ars (cam cat sta aprins acel martor)...dupa care nu mai e nicio problema...
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ai vreun sobolan pe acolo si miroase a ars pentru ca se rumeneste,inca 2-3 porniri si il poti servi cu gogosari:)))glumesc. Schimba prima oara bujiile si daca tot iti porneste in figuri,fa o proba la releu si vezi daca mai merge,eu unul am probat azi dimineata cu releul de pe alta masina,am schimbat bujiile si tot o ardea aiurea la prima cheie pe frig.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
pai sincer daca astept cateva secunde, chiar aproape de 10 sec (se aude un zgomot de "fond") sa stii ca nu am probleme la pornire, ciudat chiar ... iar martorul acela apare si nu apare, astazi spre exemplu cand nu au fost temperaturi sub -5 grade si am facut o gramada de drumuri, nici nu am mai simtit acel "miros" , oricum nu va ganditi ca e de ARS la greu, e putin, insesizabil aproape....si este mai ales daca STAU PE LOC, dar cum eu de obicei pornesc imediat....nu se simte foarte mult .

Acum ce sa zic, intrebam ca idee, ca nu as vrea sa schimb bujiile degeaba si sa aiba probleme si releul d-asta intrebam, daca tot o sa le schimb ar trebui sa se poata observa si daca sunt probleme la releu teoretic nu? Smile

Vezi oricum sa nu ai probleme si la electromotor sau filtru de motorina sa nu fie infundat + ca este oarecum normal sa porneasca mai greu putin decat vara pe temperaturile astea....(repet azi toata ziua au fost -5 grade in Bucuresti, pe A1 -7 chiar -8 grade ! iar acum pe seara oricum -6 grade prin Bucuresti...ce naiba sa mai vrei...)
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu porneste greu,porneste in figuri,zgomotos si in trepidatii,eroarea zice clar ca este o problema pe partea de aprindere,am schimbat bujiile si facea la fel,am probat cu un releu de pe o Zafira B si merge perfect la prima cheie,electromotorul invarte,filtrul de motorina este nou. Am comandat releu la colegul "Agilul" si am inteles ca abia pe marti o sa imi ajunga,pana atunci pornire pe compresie ca pe vremuri la RABA:).
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Hai ca azi d-abia mi-a mai pornit si mie Sad bine, azi noapte am inteles ca au fost chiar -10 grade in Bucuresti, azi cand am pornit-o pe la 10 pana mea, d-abia a pornit si la fel tremura ... mi se par si extreme temperaturile astea totusi.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cu releul de pe Zafira,a pornit azi la sfert de cheie si erau -12 pe la 5 dimineata. Cam asta era problema la mine,releul ala de 3 lei. Merlinboy,ceva are si a ta pentru ca nu ar trebui sa faca fite la -10 grade,mai repede face pe la 15 grade cand nu intra releul.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Deci l-ai schimbat si acum e ok, zici ca porneste fara probleme ? Cat costa un releu pana la urma ? ca poate il schimb o data cu bujiile daca nu ar fi totusi prea mult...

La mine sincer, mi-e teama sa nu fie bateria (mi se pare cam mic voltajul la care ruleaza, am pus o poza din meniul ascuns, poza e facuta in mers!), desi practic e destul de noua, de vreo 2 ani si apare cu verde pe ea pe ochiul acela si nici de la opcom nu am vazut vreo problema...





Se pare ca am si cu termostatul probleme...e clar cu masina asta, e blestemata Very Happy
Hai tuturor La multi ani si un an Nou cat mai BUN si fericit si cand aveti timp sa mai vedeti si acest post nu ma uitati si pe mine, multumesc!
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Bateria ta nu are nimic si alternatorul incarca foarte bine. la mine e 13.9. Sunt un pic ametit ca e Revelionul:). Eu mi-am luat 2 relee. Unul de la colegul Agilul cu 185 ron, OM si unul de la reprezentanta Opel Focsani care a costat 310 ron. Asa o sa am unul montat pe masina si unul in portbagaj,daca se vor strica ambele in decurs de un an,o sa vezi masina mea pe Autovit pt ca momentan sunt norocos,nu are alte probleme si merge impecabil dar fiind membru pe mai multe forumuri,vad ca Opelul este cea mai blestemata marca mai ales pe partea electrica,electronica.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cam mult si Releul asta, sper totusi sa nu am probleme la el Smile

Aseara spre ex. fiindca am facut pe soferul si fiindca mai mersesem cu masina, a pornit la cheie fara probleme, chiar daca in continuare apare mesajul cu bujiile (dupa ce l-am mai sters ieri o data)!
Cat priveste acumulatorul, cam 13.9 - 14 V arata si la mine de obicei...

In cealalta parte ce sa zic, vezi ca eu am tot felul de probleme cu ea (nu grave) asa ca ma abtin sa mai zic ceva de "rau" ca iar imi sariti in cap :p

Dar la partea cu electrica, electronica sa stii ca nu ai dreptate, mai am amici si cu alte marci care la fel incep sa pice, asta e, trebuie sa ne obisnuim daca vrem masini mai complicate sa tot avem probleme de genul, daca vrem ceva mai simplu (cum e cazul meu care as tinde catre un DUSTER) ne reorientam...peugeot si renault spre ex. sunt sigur ca-s praf la electroncia (stiu ca Duster e Renault, dar ca idee aduceti-va aminte ce catastrofa a fost spre exemplu LAGUNA de la Renault cu o gramada de briz-brizuri care in cativa ani cadeau toate!Smile )

Hai inca o data La multi ani tuturor si daca mai puteti raspunde si pe aici, nu ezitati sa o faceti! Smile
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai schimbat bujiile si inca mai ai eroarea,schimba releul,nu mai astepta. Cat despre partea electrica si electronica,Opelul e nr 1 la probleme. Pot spune asta linistit mai ales ca toate modelele de masini pe care le-am avut pana acum,nu mi-au aratat erori in bord niciodata si nici probleme pe partea asta nu am avut cu ele. Nu inteleg ce mare masina complicata vezi tu Opelul?
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Fata de un Logan spre exemplu este mai complicata un Vectra C, dar nu mai intru in detalii acum Smile

Si nu, nu am schimbat inca bujiile incandescente, doar ca nu as fi vrut sa le schimb totusi degeaba si nu stiu unde ar putea fi problema totusi, caci nici sa le cumpar degeaba si sa fie de la releu parca nu mi-ar conveni....

Cu acumulatorul eu stiam ca trebuie sa fie 14,3-14,5 V , astazi aveam si 13,8 V nu stiu ce sa mai zic exact, sper sa fie totusi tensiunea asta scazuta din cauza frigului continuu...
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Hai sa-ti zic ceva. La mine era incarcarea 13,6v,dupa ce am dat releu jos si am pornit masina fara el,imi arata 14 v. Am pus alt releu bun si imi arata tot 14 v iar daca montez releul vechi cu probleme,incarcarea nu sare de 13,7,cred ca produce un scurt ceva in el sau ceva de genul pt ca releul acela papa curent .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Merlinboy a scris:Fata de un Logan spre exemplu este mai complicata un Vectra C, dar nu mai intru in detalii acum Smile

Si nu, nu am schimbat inca bujiile incandescente, doar ca nu as fi vrut sa le schimb totusi degeaba si nu stiu unde ar putea fi problema totusi, caci nici sa le cumpar degeaba si sa fie de la releu parca nu mi-ar conveni....

Cu acumulatorul eu stiam ca trebuie sa fie 14,3-14,5 V , astazi aveam si 13,8 V nu stiu ce sa mai zic exact, sper sa fie totusi tensiunea asta scazuta din cauza frigului continuu...


NU trebuie sa ai 14.3! Incarcarea pe Vectra C nu depaseste 13.6 dupa ce se incalzeste motorul.(prelungeste viata bateriei)

Din poza ta nu inteleg ce problema ai cu termostatul. Ai doar valorile de la MAF acolo.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 416
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Citisem tot pe aici pe forum acest lucru 14.3-14.5 deci nu contest daca spui ca nu trebuie sa depaseasca 13.6 . Acum ce sa zic, eu am cam 13.8-14 V deci poate iar nu-i prea bine :p

Cat priveste fotografiile, vezi alte poze in topicul legat de incalzirea greoaie la Diesel, aici am postat doar pentru bujii si acumulator....
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,042
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Merlinboy a scris:I-auzi 3 bujii arse si una aproape pe duca si tot mai pornea Smile 205 ron probabil te-au costat bujiile in sine (poate dai si marca lor si de unde le-ai luat) + manopera.... nu e chiar ieftin se pare Sad

rectific: 204 RON manopera + bujiile incandescente
36 RON bujia x 4
60 RON montajul

daca te uiti mai bine eu sunt din Galati si e posibil ca la voi la centru sa fie toate mai scumpe
oricum nu e secret, le-am montat la Frontal, inclusiv bujiile cumparate tot de la ei...
bujiile sunt FEBI
nu stiu daca sunt mare scofala dar cum le-am montat vreau sa-ti zic ca porneste imediat la -10 grade (testat dupa miezul noptii dupa ce masina statuse cam 12 de ore nepornita)
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am dat 360 ron pe 4 Beru. Cica astea sunt cele care vin din fabrica,nu stiu cat de bune sunt dar am zis sa le incerc,pana acum nu si-au facut treaba pt ca am avut releul de comanda "julit".
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o nedumerire...mi se aprinde bujia decat cand o pornesc dimineata si atunci sta decat 1-2 sec..iar in rest nu se mai aprinde...dar porneste fara nicio problema...e ceva normal sa stea doar atat?si sa nu se mai aprinda dupa ce se incalzeste putin?
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@geoadi, bujia intra in functie de temperatura lichidului de racire, daca acesta are o temperatura ridicata, evident ca nu mai cupleaza bujiile.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata